4 か所のレストラン、朝食、ランチ、ディナーに営業 (イタリア料理)

ザ リッツ カールトン香港 (香港麗思卡爾頓酒店)の口コミ

5 out of 5
ザ リッツ カールトン香港 (香港麗思卡爾頓酒店)
Intl. Commerce Centre, 1 Austin Rd West, Kowloon

口コミ

9.6

最高に素晴らしい

評価 10 - 1002 件の口コミ中 810 件が非常に良い" "
評価 8 - 1002 件の口コミ中 143 件が良い" "
評価 6 - 1002 件の口コミ中 31 件が普通" "
評価 4 - 1002 件の口コミ中 11 件が不満" "
評価 2 - 1002 件の口コミ中 7 件が非常に不満" "

9.6/10

清潔度

9.6/10

スタッフとサービス

9.6/10

設備とサービス

9.4/10

施設のコンディションと設備

9.2/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

NORIHIRO、akashi-city taidera

2024 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Moe

2024 年 2 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

SATOMI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

ETSUKO

家族旅行
良かった点 : 設備とサービス
サービスが最高でした! ベッドがふかふかで寝心地良かったです。 香港の夜景も観れたので最高でした!
2024 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Michihiro

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ラウンジスタッフの対応が非常に良かった。
2023 年 12 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

YUKI

2023 年 12 月に 2 泊滞在
Anas Bencheqrounからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 12 日)
Dear YUKI,Thank you very much for your kind review. I am very happy to hear that you had an incredible stay with us at The Ritz-Carlton, Hong Kong! Our Ladies and Gentlemen adore any opportunity we have to make your stay memorable and we strive to exceed your expectations on your next visit.We look forward to serving you again.Yours Sincerely, Anas Bencheqroun Acting General Manager The Ritz-Carlton, Hong Kong

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Anas Bencheqroun からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 12 日)
Dear guest, Thank you very much for your generous review.It is my great pleasure to learn that you had an amazing experience at The Ritz-Carlton, Hong Kong. Our Ladies and Gentlemen adore any opportunity we have to make your stay memorable and we strive to exceed your expectations on your next visit.We look forward to welcoming you back again soon.Yours Sincerely, Anas Bencheqroun Acting General Manager The Ritz-Carlton, Hong Kong

10/10 (非常に良い)

KENJI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
great
2023 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

uowl

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とにかく景色がよく、スタッフも親切。
2023 年 2 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

KAZUYOSHI

出張
良かった点 : 清潔度
2023 年 1 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

makoto

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Yoko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 3 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

WATANABE

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Overall good, while waiting for long time unexpectedly such as check in/
2021 年 4 月に 1 泊滞在
Pierre P.からの返信 (投稿日 : 2021 年 4 月 19 日)
Dear WATANABE, Thank you very much for your review. I am thrilled to know that you had a great experience at The Ritz-Carlton, Hong Kong. Please accept our sincere apologies that the no room is available upon your check in. Rest assured your comments have been shared wih department heads concerned for rectification and improvement. Our Ladies and Gentlemen adore any opportunity we have to make your stay memorable and we strive to exceed your expectations on your next visit. We look forward to welcoming you back again soon. Yours Sincerely, Pierre Perusset General Manager The Ritz-Carlton, Hong Kong

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Best staycation ever
お部屋のアップグレードや夕飯時の部屋の清掃など心遣いを感じました。ありがとうございます。
2021 年 3 月に 1 泊滞在
Pierre P.からの返信 (投稿日 : 2021 年 3 月 17 日)
Dear guest, Thank you very much for your wonderful review. I am happy to hear that you absolutely loved your staycation at The Ritz-Carlton, Hong Kong and that you enjoyed your room upgrade as much as the dinner. Our Ladies and Gentlemen adore any opportunity we have to make your stay memorable and we strive to exceed your expectations on your next visit. We look forward to welcoming you back again soon. Yours Sincerely, Pierre Perusset General Manager The Ritz-Carlton, Hong Kong

10/10 (非常に良い)

makoto

2020 年 11 月に 2 泊滞在
Pierre Perussetからの返信 (投稿日 : 2020 年 12 月 7 日)
Dear makoto, Thank you for your lovely review. I am glad to hear that you had a wonderful experience with us at The Ritz-Carlton, Hong Kong. Our Ladies and Gentlemen adore any opportunity we have to make your stay memorable and we strive to exceed your expectations on your next visit. We look forward to welcoming you back again soon. Yours Sincerely, Pierre Perusset General Manager The Ritz-Carlton, Hong Kong

10/10 (非常に良い)

Taku

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 7 月に 1 泊滞在
Pierre P.からの返信 (投稿日 : 2020 年 7 月 14 日)
Dear Taku, Thank you very much for your positive review. I am glad to know that you enjoyed your recent stay at The Ritz-Carlton, Hong Kong. Our Ladies and Gentlemen strive for perfection and deliver only the finest personal service and facilities to our valuable guests. We look forward to welcoming you back soon. Yours Sincerely, Pierre Perusset General Manager The Ritz-Carlton, Hong Kong

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
朝ご飯が少し残念でしたが、お部屋は大満足でした。
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Pierre P.からの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 14 日)
Dear Guest, Thank you very much for your review and staying with us. I am thrilled to know that you enjoyed our guest room. However, please accept our sincerest apologies that you didn't have a wonderful breakfast experience. Rest assured your comments have been shared with concerned department heads for immediate rectification and improvement. We look forward to welcoming you back again soon. Yours Sincerely, Pierre Perusset General Manager The Ritz-Carlton, Hong Kong

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Pierre P.からの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 7 日)
Dear Guest, Thank you very much for your lovely review. I am thrilled to know that you had a great experience at The Ritz-Carlton, Hong Kong. Our Ladies and Gentlemen adore any opportunity we have to make your stay memorable and we strive to exceed your expectations on your next visit. We look forward to welcoming you back again soon. Yours Sincerely, Pierre Perusset General Manager The Ritz-Carlton, Hong Kong

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても綺麗に整備されていることと、アットホームな感じが良かったです
2020 年 1 月に 3 泊滞在
Pierre P.からの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 24 日)
Dear Guest, Thank you very much for your delightful review. I am glad to know you had an enjoyable stay with us. Indeed, our Ladies and Gentlemen pledge to provide the finest personal service and facilities for our guests who will always enjoy a warm, relaxed, yet refined ambience. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon. Yours Sincerely, Pierre Perusset General Manager The Ritz-Carlton, Hong Kong

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
騒音がひどかったのが残念でした。
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Pierre P.からの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 7 日)
Dear Guest, Thank you very much for your review and staying with us. Please accept our sincerest apologies that there was a noise problem during your stay. Rest assured your comments have been shared with concerned department heads for immediate rectification and improvement. We look forward to welcoming you back again soon. Yours Sincerely, Pierre Perusset General Manager The Ritz-Carlton, Hong Kong

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Pierre P.からの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 7 日)
Dear Guest, Thank you very much for your generous review. I am thrilled to know that you had a great experience at The Ritz-Carlton, Hong Kong. Our Ladies and Gentlemen adore any opportunity we have to make your stay memorable and we strive to exceed your expectations on your next visit. We look forward to welcoming you back again soon. Yours Sincerely, Pierre Perusset General Manager The Ritz-Carlton, Hong Kong

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Pierre P.からの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 9 日)
Dear guest, Thank you very much for your wonderful review. I am glad to know that you had a great time staying with us. Indeed, our Ladies and Gentlemen pledge to provide the finest personal service and facilities to our guests who will always enjoy a warm, relaxed, yet refined ambience. We look forward to welcoming you back again soon. Yours Sincerely, Pierre Perusset General Manager The Ritz-Carlton, Hong Kong

10/10 (非常に良い)

HIRO、日本

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
施設に入る時から出るまでの一連のスタッフのサービスに大満足。お部屋も眺望が良くてゆっくりくつろぐことが出来ました。
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Pierre P.からの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 25 日)
Dear HIRO, Thank you very much for your 5-star review. I am thrilled to know that you had a great experience at our hotel. Our Ladies and Gentlemen adore any opportunity we have to make your stay memorable and we strive to exceed your expectations on your next visit. We look forward to welcoming you back again soon. Yours Sincerely, Pierre Perusset General Manager The Ritz-Carlton, Hong Kong

10/10 (非常に良い)

Kayoko

2019 年 11 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Yasuhiro

2019 年 11 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
まあまあでした。特に感動はありません
2019 年 10 月に 3 泊滞在
Pierre P.からの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 24 日)
Dear Anonymous, Thank you very much for staying at The Ritz-Carlton, Hong Kong. We hope to have the pleausre of serving you again soon. Should you have any concerns, please do not hesitate to contact us. Your Sincerely, Pierre Perusset General Manager The Ritz-Carlton, Hong Kong

10/10 (非常に良い)

SHIGE、東京

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
不満な点は全くない。リッツカールトングループ共通の高品質なサービスである。
2019 年 9 月に 1 泊滞在
Pierre P.からの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 26 日)
Dear SHIGE, Thank you very much for your positive review. I am glad to learn that you had a great stay with us and that you enjoyed the warm hospitality provided by our Ladies and Gentlemen. Indeed, our Ladies and Gentlemen pledge to provide the finest personal service and facilities for our guests who will always enjoy a warm, relaxed, yet refined ambience. We look forward to welcoming you back again soon! Yours Sincerely, Pierre Perusset General Manager The Ritz-Carlton, Hong Kong

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
世界的なリッツ・カールトンのサービスレベルで素晴らしい
2019 年 9 月に 1 泊滞在
Pierre P.からの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 24 日)
Dear Anonymous, Thank you very much for your review. I am glad to know that you had a great stay with us. Indeed, our Ladies and Gentlemen pledge to provide the finest personal service and facilities for our guests who will always enjoy a warm, relaxed, yet refined ambience. We look forward to welcoming you back again soon. Yours Sincerely, Pierre Perusset General Manager The Ritz-Carlton, Hong Kong

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Pierre P.からの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 3 日)
Dear Guest, Thank you very much for your review. I am elated to know that you had a great time staying with us. Indeed, our Ladies and Gentlemen pledge to provide the finest personal service and facilities for our guests who will always enjoy a warm, relaxed, yet refined ambience. We look forward to welcoming you back again soon. Yours Sincerely, Pierre Perusset General Manager The Ritz-Carlton, Hong Kong

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Pierre P.からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 26 日)
Dear Guest, Thank you very much for your review. I am elated to know that you had a great time staying with us. Indeed, our Ladies and Gentlemen pledge to provide the finest personal service and facilities for our guests who will always enjoy a warm, relaxed, yet refined ambience. We look forward to welcoming you back again soon. Yours Sincerely, Pierre Perusset General Manager The Ritz-Carlton, Hong Kong

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 7 月に 1 泊滞在
Pierre P.からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 20 日)
Dear Anonymous, Thank you very much for your review. I am glad to know that you had a great time staying with us. Indeed, our Ladies and Gentlemen pledge to provide the finest personal service and facilities for our guests who will always enjoy a warm, relaxed, yet refined ambience. We look forward to welcoming you back again soon. Yours Sincerely, Pierre Perusset General Manager The Ritz-Carlton, Hong Kong

10/10 (非常に良い)

Yasuo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最高でした!
3泊しましたが、クラブラウンジに入り浸り。スタッフの対応も雰囲気も食事も素晴らしく、堪能しました。 今回は義母の70歳の記念に家族6人の滞在でしたが、サプライズの飾り付けやケーキ、部屋のアップグレードととても思い出に残る記念になりました。 途中妻の体調不良がありましたが、保険会社や病院とのやりとりも全て行っていただき、トラブルにも関わらず安心して対処出来ました。 最近の香港はデモで不安もありますが、是非近いうちに再訪したいと思いました。 どうもありがとうございました!
2019 年 8 月に 3 泊滞在
Pierre P.からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 20 日)
Dear Yasuo, Thank you very much for your generous review. I am pleased to hear that you and your family chose The Ritz-Carlton, Hong Kong for this special occasion, and I am glad to learn that we were able to surprise you with a memorable celebration. Our Ladies and Gentlemen pledge to provide the finest personal service for our guests who will always enjoy a warm, relaxed, yet refined ambience. We look forward to welcoming you back soon with more celebrations to come. Your Sincerely, Pierre Perusset General Manager The Ritz-Carlton, Hong Kong

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
デモ隊のパレードで混乱を予想していたが九龍駅直結のリッツ・カールトン香港では全く平穏で素晴らしいホスピタリティサービスに浸り懸念していた状況を忘れるほど香港を満喫した。エアポートエクスプレスで2つ目、セントラルまで3分利便性も優るこの高層の素晴らしい眺め。レパルスベイやスタンレーへも出かけた。スタッフは、デモの状況を把握し宿泊客の一人一人にフライトも含め全て電話で対応して下さり極めて安心安全な滞在でした。清掃、清潔感、食事、日本語による対応全てにおいて香港ナンバーであり次回ももちろんリッツに宿泊します。
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Pierre P.からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 16 日)
Dear Guest, Thank you very much for your perfect review. I am happy to learn that you had a safe and pleasant stay at The Ritz-Carlton, Hong Kong. Our Ladies and Gentlemen always go the extra mile to ensure our guests feel being well taken care of. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon. Yours Sincerely, Pierre Perusset General Manager The Ritz-Carlton, Hong Kong

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
水栓金物がずれている、金物付近が汚い
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Pierre P.からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 19 日)
Dear Anonymous, Thank you very much for your review. Please accept our sincerest apologies regarding issues with the bathroom, and rest assured your comments have been shared with concerned department heads for improvement and rectification. Our Ladies and Gentlemen are devoted to curating extraordinary stays for our guests with the finest personal service and a warm ambience. We hope to welcome you back to re-gain your trust. Your Sincerely, Pierre Perusset General Manager The Ritz-Carlton, Hong Kong

10/10 (非常に良い)

cat、東京

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
デモ隊のパレードが懸念される中、極めて安全でかつ状況に応じて一人一人の顧客に日本人スタッフが電話をして下さり適切な判断によるニーズに添うサービスをしていただきました。九龍駅に直結しJALのチェックインカウンターもあり、九龍駅に併設されICCビルのショッピングモールの上層階にホテルがありセントラルまで3分なのでレパルスベイ、ピークなどの観光にも便利でした。リッツに宿泊し本当に良かったです。スタッフの方々のサービスへのきめ細かいな対応、レストランのお食事、部屋の清掃、広さなど全てに至るまで完璧でした。次回も必ずこのホテルに泊まります。
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Pierre P.からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 15 日)
Dear Cat, Thank you very much for your wonderful review. I am elated to learn that you appreciate the professionalism of our Ladies and Gentlemen during your recent stay at The Ritz-Carlton, Hong Kong. It is indeed our highest mission to provide genuine care and comfort to each and every guest. I am especially happy to know that you would like to visit us again in the future. We look forward to welcoming you back real soon. Yours Sincerely, Pierre Perusset General Manager The Ritz-Carlton, Hong Kong

10/10 (非常に良い)

huki、東京

出張, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋が少し水臭い匂いがしましたが、耐えられないほどではなかったです。クーラーからの匂いかもしれません。入った瞬間は匂いましたが、少し部屋にいると匂いは感じなくなる程度でした。ホスピタリティは他のリッツとは比べ物にならないくらい良かったです。 スタッフの方の声かけが積極的でとても優しかったです。
2019 年 7 月に 2 泊滞在
Pierre P.からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 9 日)
Dear Huki on, Thank you very much for the lovely review. I am elated to learn that you enjoyed the warm hospitality from our Ladies and Gentlemen. Please accept our sincerest apologies for the unpleasant smell in your guest room. Rest assured your comments have been shared with our department heads for improvement and rectification. Our Ladies and Gentlemen pledge to provide the finest personal service and facilities for our guests who will always enjoy a warm, relaxed, yet refined ambience. We look forward to serving you again soon. Your Sincerely, Pierre Perusset The Ritz-Carlton, Hong Kong

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 7 月に 2 泊滞在
Pierre P.からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 1 日)
"Dear guest, Dear guest, Thank you very much for the five-star review. I am glad to know that you had a great experience in The Ritz-Carlton, Hong Kong. Our Ladies and Gentlemen pledge to provide the finest personal service and facilities for our guests who will always enjoy a warm, relaxed, yet refined ambience. We are looking forward to welcoming you back again soon. Your Sincerely, Pierre Perusset General Manager The Ritz-Carlton, Hong Kong"

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
いつもお世話になっています。 とても良いホテルで完璧ですが、 今回の滞在では2泊目に火災報知器 あるいは非常ベルが夜中に鳴りだして、間違いだったようですが、ホテルからは何もアナウンスが無く、翌朝、ドアにペーパーが入っていただけでした。不安に思った方もいらっしゃるかと思います。
2019 年 7 月に 2 泊滞在
Pierre P.からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 2 日)
Dear Guest, Thank you very much for the five-star review. I am glad to learn that you had a great experience at The Ritz-Carlton, Hong Kong. Yet, I would like to extend my deepest apologies for the inconvenience caused due to the fire alarm issue. Please accept our sincere apologies and rest assured your comments have been shared with our department heads for improvement and rectification. Our Ladies and Gentlemen are devoted to curating extraordinary stays for our guests with the finest personal service and a warm ambience. We look forward to welcoming you back to re-gain your trust. Your Sincerely, Pierre Perusset General Manager The Ritz-Carlton, Hong Kong

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 7 月に 1 泊滞在
Pierre P.からの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 16 日)
Dear Guest, Thank you very much for your five-star review. I am delighted to know that you had a great Ritz-Carlton experience. At The Ritz-Carlton, Hong Kong, our Ladies & Gentlemen pledge to provide the finest personal service and facilities for our guests who will always enjoy a warm, relaxed, yet refined ambience. We look forward to welcoming you back soon. Yours Sincerely, Pierre Perusset General Manager The Ritz-Carlton, Hong Kong

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 7 月に 1 泊滞在
Pierre P.からの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 10 日)
Dear Guest, Thank you very much for your kind review. I am glad to learn that you had a great stay with us at The Ritz-Carlton, Hong Kong. Our Ladies and Gentlemen pledge to provide the finest personal service and facilities for our guests who will always enjoy a warm, relaxed, yet refined ambience. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon. Yours Sincerely, Pierre Perusset General Manager The Ritz-Carlton, Hong Kong

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 6 月に 1 泊滞在
Pierre P.からの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 9 日)
Dear Guest, Thank you very much for your delightful review. I am glad to know you had an enjoyable stay with us. Indeed, our Ladies and Gentlemen pledge to provide the finest personal service and facilities for our guest who will always enjoy a warm, relaxed, yet refined ambience. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon. Yours Sincerely, Pierre Perusset General Manager The Ritz-Carlton, Hong Kong

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 6 月に 2 泊滞在
Pierre P.からの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 27 日)
Dear Guest, Thank you very much for your delightful review. I am glad to know you had an enjoyable stay with us. Indeed, our Ladies and Gentlemen pledge to provide the finest personal service and facilities for our guests who will always enjoy a warm, relaxed, yet refined ambience. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon. Yours Sincerely, Pierre Perusset General Manager The Ritz-Carlton, Hong Kong

10/10 (非常に良い)

tokuzo、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
眺望だけで価値がある。
2019 年 6 月に 1 泊滞在
Pierre P.からの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 26 日)
Dear tokuzo, Thank you very much for your kind review. I am thrilled to know that you enjoyed the stunning views of the Hong Kong skyline as much as we do. It is indeed our highest mission to provide genuine care and comfort to each and every guest, who will always feel special and being taken care of. We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay. Yours Sincerely, Pierre Perusset General Manager The Ritz-Carlton, Hong Kong

10/10 (非常に良い)

KOSUKE

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
クラブフロアの予約がおススメです
地上500mからの景色や豪華な設備はもちろん良かったが、何よりクラブフロアスタッフのホスピタリティが最高でした。 特にFulgenさんには細やかな気遣いをいただき感謝しております。最高の記念日となりました。 クラブラウンジでいただけるお酒も、モエシャンドンを始めとした素晴らしい品揃えで、食後のひと時を楽しく過ごすことができました。
2019 年 6 月に 1 泊滞在
Pierre P.からの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 24 日)
Dear KOSUKE, Thank you very much for your brilliant review. I am thrilled to learn that you celebrated your anniversary at The Ritz-Carlton, Hong Kong and enjoyed the warm hospitality provided by our Ladies and Gentlemen. I am also delighted to know that you had a great time at the Club Lounge. Indeed, our Ladies and Gentlemen pledge to provide the finest personal service and facilities for our guests who will always enjoy a warm, relaxed, yet refined ambience. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon. Yours Sincerely, Pierre Perusset General Manager The Ritz-Carlton, Hong Kong

10/10 (非常に良い)

Moto、横浜

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
すべてに行き届いたサービスでとても気持ち良く過ごすことができました。ありがとうございます。
2019 年 6 月に 2 泊滞在
Pierre P.からの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 13 日)
Dear Moto, Thank you very much for your lovely review. I am glad to know that you had a great time staying with us and enjoyed the warm hospitality provided by our Ladies and Gentlemen. Indeed, our Ladies and Gentlemen pledge to provide the finest personal service and facilities for our guests who will always enjoy a warm, relaxed, yet refined ambience. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon. Yours Sincerely, Pierre Perusset General Manager The Ritz-Carlton, Hong Kong

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 6 月に 2 泊滞在
Pierre P.からの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 11 日)
Dear Guest, Thank you very much for your five-star review. I am glad that you had a pleasant stay with us. Our Ladies and Gentlemen strive to do our best in providing the finest personal service and facilities to our valuable guests. We look forward to welcoming you back soon. Yours Sincerely, Pierre Perusset General Manager The Ritz-Carlton, Hong Kong

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの方の笑顔と、気配りが素晴らしく、快適に過ごすことができました。
2019 年 5 月に 2 泊滞在
Pierre P.からの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 28 日)
Dear Guest, Thank you very much for your outstanding review. I am glad to know that you enjoyed the warm hospitality provided by our Ladies and Gentlemen and had a comfortable time spent at The Ritz-Carlton, Hong Kong. Our Ladies and Gentlemen strive the best to offer a warm, relaxed, yet refined ambience to our every single guest. We look forward to welcoming you back soon. Yours Sincerely, Pierre Perusset General Manager The Ritz-Carlton, Hong Kong

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 5 月に 2 泊滞在
Pierre P.からの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 20 日)
Dear Guest, Thank you very much for your five-star review. I am glad to hear that you had a pleasant stay with us. Indeed, our Ladies and Gentlemen pledge to provide the finest personal service and facilities for our guest who will always enjoy a warm, relaxed, yet refined ambience. We truly hope to welcome you back very soon. Yours Sincerely, Pierre Perusset General Manager The Ritz-Carlton, Hong Kong

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
お心遣い嬉しく過ごさせて頂きました。 ありがとうございました♡
2019 年 5 月に 1 泊滞在
Pierre P.からの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 14 日)
Dear Guest, Thank you very much for your fabulous review. I am elated to learn that you enjoyed the warm hospitality provided by our Ladies and Gentlemen. The Ritz-Carlton is a place where genuine care and comfort of our guest is our highest mission. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon. Yours Sincerely, Pierre Perusset General Manager The Ritz-Carlton, Hong Kong

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 4 月に 3 泊滞在
Pierre P.からの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 10 日)
Dear Guest, Thank you very much for your lovely review. I am glad to know that you had a great time staying with us. Indeed, the Ritz-Carlton is a place where genuine care and comfort of our guest is our highest mission. We look forward to welcoming you back real soon. Yours Sincerely, Pierre Perusset General Manager The Ritz-Carlton, Hong Kong