Overall is okay. For the toiletries, it is not complete, it would be great if they also provide tooth brush and tooth paste. In my opinion, the receptionist need to improve in behavior especially in talking with the customer. The welcome feels cold vibe, no smile at all, the tone like there no soul. Receptionist is important as it is the front liners of a hotel.
Xuliana Satah
2022 年 7 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
MOHAMAD HANIF
2022 年 5 月 27 日
MOHAMAD HANIF
2022 年 5 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
Nor
家族旅行
2022 年 5 月 1 日
良かった点 : 施設のコンディションと設備
Nor
2022 年 4 月に 14 泊滞在
6/10 (普通)
Haji Zaini Bin
2021 年 11 月 9 日
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
My door toilet hard to closed. Need repair. TV signal also poor. Need approvement