フロント

リージェント プラザ ホテル & コンベンション センターの口コミ

4 out of 5

口コミ

5.0
評価 10 - 18 件の口コミ中 4 件が非常に良い" "
評価 8 - 18 件の口コミ中 0 件が良い" "
評価 6 - 18 件の口コミ中 2 件が普通" "
評価 4 - 18 件の口コミ中 6 件が不満" "
評価 2 - 18 件の口コミ中 6 件が非常に不満" "

5.0/10

清潔度

5.8/10

スタッフとサービス

5.6/10

設備とサービス

5.2/10

施設のコンディションと設備

5.8/10

環境への配慮

口コミ

4/10 (不満)

Nagisa

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
フロントの対応はいいが、他のホテルマンが行動が遅い。 コーヒー持ってくるのに1時間かかるし、こっちが何回催促したことか。 5分待ってと言われ15分待たされる。 写真映写りがいいだけで、風呂場とかも汚い
2023 年 11 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

Takuya

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 11 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Henry、Santa Monica

2023 年 12 月に 5 泊滞在

4/10 (不満)

Naeem、Minneapolis

2023 年 12 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Soheila

2023 年 12 月に 8 泊滞在

6/10 (普通)

Irfanullah

出張
良かった点 : スタッフとサービス
2023 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

irshad ali

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good quality services and beautiful entertainment
2023 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

irshad ali

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very good services all stop for any need available just dial desired ext for any service stop shows welcoming attitude, property is neat and clean , highly recommended
2023 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Muhammad

2023 年 11 月に 5 泊滞在

6/10 (普通)

Syed

家族旅行
Ok
2023 年 10 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Azhar

出張, カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Plz for god sake work on the washrooms showers they are really terrible and they should maintain this place was one of the best place as I do remember
2023 年 9 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Khurram

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Will not go back to this hotel again
Terrible customer service, rooms are too old. Bathrooms are not very clean. Room service takes forever. They don’t have a proper shuttle service to pick up your luggage, if you have 4 luggage, you have to pay for another car to take your luggage to and from the Airport.
2023 年 7 月に 9 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Welcomed by a cockroach
Was welcomed by a cockroach in the hallway leading to the room. cleanliness was poor, bedsheets were not clean, overall reception was poor, after looking the state of cleanliness decided not to use the pool due to worry of poor hygiene. would never stay here again, nor recommend
2023 年 7 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Rohaan

2/10 (非常に不満)

Asif、Woodbury

出張
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It was plain filthy Dirty. Room pillows had significant stains; the carpet had grease spots, mold on the bathroom. Overall it was the worst experience I ever had.
2021 年 11 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Rahat

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
They charged me $68 on top what I paid Expedia because they told me that Expedia advertised wrong rates . I would like to ask Expedia to refund my money that I paid at the hotel . The room and bathroom was never updated ever since the building was built . Bathroom was horrible and filthy . Room had no climate control and AC ran at same speed . Food was horrible and had to call front desk multiple times to get things done . No iron or board in the room and upon our multiple requests were given iron without the board for 20 minutes .
2021 年 11 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Rukhsana、London

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Initially, they did not find my reservation after passing of 2 hours finally they found my reservation. I was totally pissed off very arrogant front desk staff. Very much disappointed from the service from such good hotel.
2020 年 11 月に 3 泊滞在
Huzaifa Khanからの返信 (投稿日 : 2020 年 11 月 25 日)
Thank you for taking out your time to review our property. We really apologize for the inconvenience you faced there must be some server problem so we couldn't find your reservation & we will surely look into the raised points to make it better for future.

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 客室の快適度
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Terrible no glass cleaning mosquitoes, bathroom leaking, check out procedure takes alot time
2020 年 11 月に 1 泊滞在
Huzaifaからの返信 (投稿日 : 2020 年 11 月 17 日)
Thank you for taking out the time for review our property. Apologies for the inconvenience, You had extra person upon check-in we facilitate as per special approval by General Manager without any extra charges. During your stay you have personally met with our General Manager and you have not shared any comment. However, We're grateful that you have pointed out the issues you faced we will definitely look into these problems to provide more better facilities to our guests.