施設内の設備

ウィンダム グランド プーケット カリム ベイの口コミ

5 out of 5

口コミ

8.8

非常に良い

評価 10 - 1001 件の口コミ中 579 件が非常に良い" "
評価 8 - 1001 件の口コミ中 281 件が良い" "
評価 6 - 1001 件の口コミ中 74 件が普通" "
評価 4 - 1001 件の口コミ中 42 件が不満" "
評価 2 - 1001 件の口コミ中 25 件が非常に不満" "

9.0/10

清潔度

8.8/10

スタッフとサービス

8.8/10

設備とサービス

9.0/10

施設のコンディションと設備

8.6/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Hitoaki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 8 泊滞在
Dominic Eggerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Dear Khun Hitoaki, We're overjoyed to learn that your family had a fantastic time at Wyndham Grand Phuket Kalim Bay Resort! Creating memorable experiences for our guests is what we aim for, and we're delighted to have been a part of your family vacation. Whether it was enjoying our amenities or exploring the local attractions, we're thrilled to have contributed to your wonderful memories. We look forward to hosting you again soon.Sincere regardsDominicGeneral Manager

8/10 (良い)

HYANGAE

カップルで旅行, 家族旅行
気になった点 : 清潔度
各部屋についているプライベートプールが素敵で予約しました。 それは良かったのですが、部屋の掃除が雑で、各部屋までの移動が遠く不便でした。また4泊中2泊バスローブが置かれてませんでした。新婚旅行だったので少し残念でした。
2023 年 5 月に 4 泊滞在
Dominic Eggerからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 9 日)
親愛なる Hyangae当ホテルでの最近のご滞在に関して、貴重なご意見をお寄せいただきありがとうございます。 お部屋に併設されたプライベートプールをお楽しみいただけたとのこと、大変嬉しく存じます。しかしながら、お部屋の清潔さ、当リゾートでの移動の不便さ、4泊の滞在のうち2泊分のバスローブの不足など、ご滞在中にいくつかの問題が発生したとのことで申し訳ありません。 失望やご不便をおかけしましたことを心よりお詫び申し上げます。私たちはすべてのゲストからのフィードバックを真剣に受け止め、これらの問題が将来繰り返されないように、ハウスキーピングおよびフロントデスクチームにあなたが提起した懸念に対処します.今後も当ホテルをご利用いただき、ご期待に応え、それを超える真に格別な体験をご提供できる機会をご提供できますことを願っております。フィードバックをお寄せいただきありがとうございます。さらに懸念や質問がある場合は、お気軽に直接お問い合わせください。心から、Dominicゼネラルマネージャー

10/10 (非常に良い)

YUKI

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent view!
2023 年 3 月に 3 泊滞在
Dominicからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 4 日)
Dear Khun YukiWe are very glad that we could impress you with our Wyndham Grand Phuket Kalim Bay and thank you for staying with us. The elevated views from many points at our resort are just stunning, Love the infiniti bar sipping a cocktail at sunset!We look forward to have you back soon again. Sincere regardsDominic

8/10 (良い)

Kana

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
お部屋は広く綺麗でした。ロビーから部屋までが遠く、車で送ってもらうのに待ち時間が長いのは不便でした。シャンプーが、コンディショニングシャンプーだったのは残念でした。ビーチやプールで髪は痛むのでコンディショナーは別だと嬉しいです。お部屋のプールの水は綺麗で良かったです。アウトドアチェアーに鳥のフン?がついていたのは残念です。
2022 年 12 月に 2 泊滞在
Dominic Eggerからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 22 日)
親愛なる Kana私たちと一緒にいてくれてありがとう。 152 個のプールがあるため、多くのスペースが必要です。 建物はカリム湾を見下ろす丘の上にあり、レストランとバーからは素晴らしい景色を眺めることができます。この度はご宿泊いただき誠にありがとうございました。ありがとうございましたDominicゼネラルマネージャー

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Dominic Eggerからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 2 日)
Dear valued guest, It was our pleasure having you with us. We appreciate your feedback and look forward to have you back soon. Sincere regards Dominic General Manager

10/10 (非常に良い)

maron、Tokyo

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel was spacious and comfortable. Staff responded quickly to our request.
2020 年 2 月に 4 泊滞在
Dominic Eggerからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 3 日)
Dear "maron" We are very glad that we could impress you with our Wyndham Grand Phuket Kalim Bay and thank you for staying with us. We appreciate your feedback on our team responding quickly to requests and look forward to have you back soon. Sincere regards Dominic General Manager

10/10 (非常に良い)

Yuri、Japan

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Everything was perfect but the pool was so cold & a bit suffering at night from machinery noise that may come from other room's air-con, jacuzzi or something. I expected a quiet night surrounded natural sound because it's a bit far from paton beach.
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Dominic Eggerからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 2 日)
Dear "Yuri" It was our pleasure having you with us. We appreciate your feedback and will look into the comments on the machinery noise. We have installed all the Jacuzzi with pool timers that they stop after 20 minutes automatically but will check accordingly. Thank you for letting us know. We look forward to have you back soon. Sincere regards Dominic General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
シャワーの水圧が弱い点、急に熱くなったりする点を除けば比較的満足できるホテルだと思います。パトンビーチなどから離れていますが、静かで清潔感もありこのホテルにしてよかったと思います。
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Dominic Eggerからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 6 日)
Dear valued guest, Unfortunately Expedia does not let us respond in your language anymore and all review responses are getting rejected if not in English. Thank you for your stay with us and highlighting the cleanliness. We have taken note on your feedback on the water pressure and will our engineer team check the balancing valves. Our resort is beautiful nestled on the hills of Kalim just outside of Patong, overlooking the Andaman Sea and Patong Bay. We have amazing view points from the many different locations in our resort. The beauty with our resort is that we are close to visit Patong or Kamala 10 - 15 minutes either direction but far enough away from the noise to relax and recharge. When you would like to go and explore, our shuttle service is from 10am to 8pm every hour to Patong. Booking in advance recommended and a ticket is THB 50 per seat per way. In case you missed it or come back later a tuk tuk is Thb 300 from Patong to our hotel. We look forward to have you with us soon again. Sincere regards Dominic General Manager

6/10 (普通)

SAKAMOTO

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 1 月に 4 泊滞在
Dominic Eggerからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 24 日)
Dear "SAKAMOTO" It was our pleasure having you with us. We appreciate your feedback and look forward to have you back soon. Sincere regards Dominic General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 施設のコンディションと設備
施設内のプールが清潔でかつ食事も美味しかったです。
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Dominic Eggerからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 24 日)
Dear valued guest, Unfortunately Expedia does not let us respond in your language anymore and all review responses are getting rejected if not in English. We are very glad that we could impress you with our Wyndham Grand Phuket Kalim Bay and thank you for staying with us. We appreciate your feedback on the cleanliness and as well on the delicious food at our resort. We all look forward to have you back soon. Sincere regards Dominic

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
スタッフの対応がとても素晴らしく気持ち良く過ごせました。朝食も種類が豊富でとても美味しかったです。 ただ残念なのは初日に床にホコリや髪の毛が凄かったです。これは注意したら次の日からは改善されました。後はメインロビーとフロントロビーが異なるので移動が面倒でした。
2019 年 11 月に 3 泊滞在
Dominic Eggerからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 25 日)
Dear valued guest, Unfortunately foreign translation responses are currently not working on Expedia and hotels.com hence my response in English. It was our pleasure having you with us. Thank you for yoru great feedback on our team and we have addressed the short fall with our team on the room cleaning on arrival. Once again my apologies and we appreciate your feedback and look forward to have you back soon. Sincere regards Dominic General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
館内の移動にはシャトルバス(無料)が必須なのと、周辺には何も無いためその2点を抑えていれば、かなり良いホテルだと思います。海沿いのプールもとても素敵で、室内のインテリアなども大変に雰囲気があります。また行きたいと思えるホテルでした。
2019 年 11 月に 3 泊滞在
Dominic Eggerからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 25 日)
Dear Guest, Thank you for your stay at our Wyndham Grand Phuket Kalim Bay resort and taking the time to write a great review for us. Our resort is beautiful nestled on the hills of Kalim just outside of Patong, overlooking the Andaman Sea and Patong Bay. We have amazing view points from the many different locations in our resort. The beauty with our resort is that we are close to visit Patong or Kamala 10 - 15 minutes either direction but far enough away from the noise to relax and recharge. When you would like to go and explore, our shuttle service is from 10am to 8pm every hour to Patong. Booking in advance recommended and a ticket is THB 50 per seat per way. In case you missed it or come back later a tuk tuk is Thb 300 from Patong to our hotel. We look forward to have you with us soon again. Sincere regards Dominic General Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Dominic Eggerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 29 日)
Dear valued guest, It was our pleasure having you with us. We appreciate your feedback and look forward to have you back soon. Sincere regards Dominic General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 10 月に 5 泊滞在
Guest Experience & Quality Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 15 日)
Dear Valued Guest, Thank you indeed for staying with us and your recommended review score of our hotel is greatly appreciated. We definitely look forward to your return once again where we will do our best to ensure your stay is a perfect one. Kind regards, Guest Experience & Quality Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
清潔感もあり、スタッフの方たちも凄く優しくていい思い出となりました!
2019 年 9 月に 1 泊滞在
Dominic Eggerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 7 日)
Dear valued guest We are very glad that we could impress you with our Wyndham Grand Phuket Kalim Bay and thank you for staying with us. We appreciate your feedback and look forward to have you back soon. Sincere regards Dominic General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great
Was great
2019 年 9 月に 3 泊滞在
Guest Experience & Quality Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 17 日)
Dear Valued Guest, It is great to hear that you enjoyed your stay at Wyndham Grand Phuket Kalim Bay. I know that our team truly enjoyed the opportunity to pamper you during their vacation at our hotel. Thank you very much for staying with us. The entire team looks forward to welcoming you back to Phuket very soon. Kind regards, Guest Experience & Quality Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
施設が広くて大変とありましたがすぐに車を手配してくれます。そんなに移動が大変ではないです。朝ごはんも美味しいしスタッフの対応が親切でウェルカムフラワー素敵でした。 水道水が臭いとありましたが改善されています! 部屋のプールもホテルのプールも最高です。 また泊まりたいです!
2019 年 9 月に 1 泊滞在
Dominic Eggerからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 12 日)
Dear valued guest, It was our pleasure having you with us. We appreciate your great feedback on our friendly team and the delicious breakfast and look forward to have you back soon. Sincere regards Dominic General Manager

10/10 (非常に良い)

KOJI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
異空間のホテル
プーケット10日間のうち3泊を家族3人でお世話になりました。最初のホテルを上回るホテルでコスパがよく異空間を感じました。特に、妻の誕生日には何も要求しませんでしたが、誕生日仕様のベッドメイク、バースデーケーキの提供などサプライズが用意されており、ただただ感激するばかり。また、子供はスタッフの方に懐いて嬉しいがっていました。特に、メインロビー横のカフェバーにいるエイク?さんが気にいり毎晩会いに行って可愛いがってもらい、必ず再訪すると喜んでいました。 ただ残念なのは空港までのタクシーを予約してたのですが、15分遅れての到着。ホテル側がメインロビーではなく下のロビーで待つように誘導し、タクシーの運転手さんはメインロビーで我々を待つ羽目になり時間ロスしました。ロビーが二つあるからこんなことになるし、ホテル側の段取りが悪いと感じました。時間だけでなく待ち合わせ場所も明確にしないといけないと考えさせられました。
2019 年 5 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
よかった 清潔でスタッフの対応もよかった
2019 年 5 月に 3 泊滞在
Guest Experience & Quality Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 10 日)
Dear Valued Guest, It was a great pleasure to receive your comments about your stay at our hotel, especially the cleanliness and services provided to you by our staff. I am happy to know that we were able to deliver a relaxing holiday for you. Thank you once again for your kind words. We look forward to your return. Kind regards.

8/10 (良い)

tun

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
かなり新しめの施設でした。何故か部屋の掃除がされていない日がありましたが、電話をしたらすぐに掃除をしに来てくれました。部屋にはジャグジー付きプールがついていて、いつでも入れるのがとても極楽でした!
2019 年 4 月に 3 泊滞在
Guest Experience & Quality Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 10 日)
Dear tun san, Thank you very much for sharing your thoughts with fellow readers on Expedia.com forum. It is our constant task to ensure our guests leave with lasting, valuable memories, and we are glad to learn that we have accomplished your expectations on your previous stay with us at Wyndham Grand Phuket Kalim Bay very well. We are sincerely looking forward to pampering you on your next visit. Kind regards

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
施設も綺麗で素晴らしい時間を過ごすことができました。
2019 年 4 月に 4 泊滞在
Dominic Eggerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 6 日)
大切なお客様へ ウィンダムグランドプーケットカリムベイにご宿泊いただきありがとうございます。私達は私達のホテルに戻ってあなたに会えるのを楽しみにしています。 敬具 Dominic General Manager

8/10 (良い)

Meg3s、Tokyo, Japan

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
プールスイートに泊まりましたが、お部屋もプールも施設は清潔でプライバシーもあり、ゆっくりと過ごすことができました。朝食もふわふわなオムレツにモチモチのワッフル、タイのおかゆなどバラエティに富んでいて飽きることはありませんでした。気になったポイントとしては水が黄色いこととシャトルの限られた席数です。この地区の水質なのかフィルターの問題か泥が混じることはないですが、全体的に黄色がかった水でした。 シャトルは1時間おきに走っているのですが、席数が限られていて事前予約が必要であり、直前になると空席なしの状態。シャトルなしではパトンビーチ周辺に行くには結構な距離のため、タクシーやトゥクトゥクを利用する必要があります(300パーツ程度) 全体として、お部屋の環境やスタッフの方の対応も良かったのでまた泊まりたいです。ぜひシャトルバスは本数を増やすか席数を増やして頂けると最高です。
2019 年 4 月に 2 泊滞在
Dominic Eggerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 6 日)
親愛な Meg3s 当ホテルをご訪問いただきありがとうございます。私たちはウィンダムグランドプーケットカリムベイであなたを感動させて嬉しいです。大雨のため、ろ過後のダム水はまだわずかに黄色がかっていました。ご不便をおかけして申し訳ございません。シャトルトランスファーは無料で、限られた席があります。私たちはホテルのアプリで簡単な予約システムを検討しています。我々はあなたからの連絡を楽しみにしています。 敬具 Dominic General Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2019 年 4 月に 4 泊滞在
Dominic Eggerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 6 日)
Dear valued guest, Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and are disappointed that we have not made an outstanding positive memorable stay at our resort. We appreciate all the feedback we get to ensure future stays are perfect and we look forward to have you with us in the future again. Sincere regards Dominic General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
リゾート感を味わえました
2019 年 5 月に 1 泊滞在
Dominic Eggerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 6 日)
大切なお客様へ レビューありがとうございます。近いうちにホテルでお会いできるのを楽しみにしています。 宜しくお願いします Dominic General Manager

8/10 (良い)

HIRO

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
ホテル内が広くて移動が大変でした。
2019 年 3 月に 2 泊滞在
Dominic Eggerからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 14 日)
親愛な HIRO 当ホテルにご滞在いただきありがとうございます 私たちはあなたがすぐに戻ってもらえることを楽しみにしています。 敬具 Dominic General Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
景色は良かった
立地が不便
2019 年 1 月に 2 泊滞在
Dominic Eggerからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 28 日)
大切なお客様へ 当ホテルにご宿泊いただきありがとうございます。 あなたはアンダマン海の美しい景色を見ることができます。 私たちの場所からあなたは10分で "Patong"の南と "Kamala"の北にいます。それはノイズから十分に遠いですが、それはすべてに近いです よろしくお願いします Dominic ゼネラルマネージャー

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
部屋の設備も素晴らしく、デッキバーやプールも素敵でした。スタッフも様々な要求に応えてくれます。
2019 年 1 月に 1 泊滞在
Dominic Eggerからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 11 日)
私たちと一緒にいてくれてありがとう。私たちはあなたのフィードバックに感謝し、私はあなたの復帰を楽しみにしています。 敬具

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2018 年 12 月に 3 泊滞在
Dominic Eggerからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 1 日)
Dear guest, Happy New Year and have a fantastic start into 2019. Thank you for your stay with us and your great review. We look forward to have you back. Sincere regards Dominic General Manager

10/10 (非常に良い)

KoKiyama、New Delhi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hotel has been so kind as to arrange the car from hotel to pspital. It was very sopportive,
2018 年 9 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2017年夏には未だ建設中の施設が多かったので 完成すれば素敵なホテルになると思います。スタッフの方々も英語も堪能で困りません。独立した棟になるので移動がバスになりますが快く手配してくれました。
2017 年 7 月に 2 泊滞在
Dominic Eggerからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 23 日)
親愛なる貴重なお客様、 2017年10月、メインプール、ジム、キッズルーム、サウナ、スチームルーム「ZANA」スパを完成させました。 すべての客室は2017年12月にオープンしています。優れたプールスイートとプールヴィラがあります。 すぐにお会いし、ホテル内のすべての変更をご覧ください。 どうもありがとうございました Dominic

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
スタッフがみんなフレンドリーで、すれ違うたびに笑顔で挨拶してくれたり、チェックインまでの時間を潰すためにレストランに行くと、マネージャーさんが話しかけてくれて、朝食の片付けが始まっていたにもかかわらずここでゆっくりしていいよと言ってくださり、コーヒーまで出してくれた。 みんなホスピタリティにあふれていて、とても気持ちよく滞在できるホテルです。 パトンビーチまで車で10分程度なので食事や買い物にも困りません。ホテルのシャトルバスを予約すればビーチまで無料でいけます。
2018 年 8 月に 2 泊滞在
Dominic Eggerからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 3 日)
親愛な ゲスト Wyndham Grand Phuket Kalim Bay にご宿泊いただきありがとうございます。 あなたの肯定的なコメントを受け取ることは喜びです。 すぐにお会いできるのを楽しみにしています。 どうもありがとうございました Dominic

10/10 (非常に良い)

iam910、Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
We were satisfied staying Wyndham Grand Hotel. Nice view from our room and sky pool with fashionable bar! And also staffs were kind for us: if we forgot the booking shuttle bus to Paton beach and fully booked,one of the hotel staff check the cancellation and found our sheets. Kind of that occured. Just 1thing we regret is safety box was not working.(no instruction) However, overall,I really would like to come again! Thank you Wyndham Grand Hotel Staffs.
2018 年 8 月に 1 泊滞在
Dominic Eggerからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 3 日)
Dear "iam910" Thank you for sharing the happiness staying at our hotel and enjoying our services. our apologies on the safety box and we are looking into it with our Housekeeping team. Please let us know when you are making your way back to Phuket. Sincere regards Dominic

6/10 (普通)

Koji

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2018 年 5 月に 2 泊滞在
Dominic Eggerからの返信 (投稿日 : 2018 年 6 月 1 日)
Dear Koji Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and look forward to have you back soon. Sincere regards Dominic

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Dominic Eggerからの返信 (投稿日 : 2018 年 2 月 26 日)
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and look forward to have you back soon.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ハネムーン
ハネムーンで利用しました。ホテルの中でのんびり過ごすにはオススメ。中心地から少し離れているためビーチやショッピングをするにはシャトルバスで移動する必要があります。
2018 年 1 月に 3 泊滞在
Dominicからの返信 (投稿日 : 2018 年 1 月 21 日)
あなたの新婚旅行であなたの素晴らしい経験を共有してくれてありがとう。 スイートとヴィラは、個々のプライベートプールとアンダマン海を見るのに理想的な場所です。 リゾートはパトンの喧騒から離れていますが、わずか5〜10分です。 毎朝午前10時から午後8時まで、無料シャトルサービスを利用できます。 事前に座席を予約することをお勧めします。 シャトルを見逃した場合、タクシーでパトンからホテルまでバーツ300を返すことができます。

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
部屋によってクオリティに差があると思われます。
今回宿泊した部屋は、一応うみが見える部屋ですが、 低層階であり、電柱、電線が海にかかっていてとても見晴しがよいとは言えない部屋でした。 部屋のクオリティからするととても高く、コストパフォーマンスは悪いと感じました。 壁もうすく、隣の部屋のテレビの音が聞こえたことに驚き、落胆しました。 またパトンビーチへの無料のシャトルバスはありますが、本数、台数が少なく予約しなければならず 乗車時も満席でしたので、もっと台数を増やすべきだと思います。 レストランからの見晴しは素晴らしかったです。
2017 年 12 月に 1 泊滞在
Dominic Eggerからの返信 (投稿日 : 2018 年 1 月 19 日)
我々はシャトルバスで謝罪し、午前10時から午後8時まで毎時間シャトルサービスに変更した。 私はあなたがアンダマン海の上のレストランからの景色を楽しんだことをうれしく思っています。

10/10 (非常に良い)

Masako

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2017 年 12 月に 4 泊滞在
Dominic Eggerからの返信 (投稿日 : 2018 年 1 月 19 日)
Thank you and hope to see you next time soon again.

10/10 (非常に良い)

Lisa

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 5 泊滞在
Van Pongsakからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 29 日)
Dear Khun Lisa, Your 5* rating is greatly appreciated and it is lovely to hear of your positive experience while recently staying in our hotel. We try to achieve even higher standards of service and product offer, thereby striving to exceed our valued guests' expectation. Thank you for choosing your stay with us during this trip to PhuketKind regards,Van PongsakGuest Experience & Quality Manager

8/10 (良い)

Lana、BALTimore

カップルで旅行, 家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
I love the staff … I will stay at this hotel next time we’re in Thailand 🇹🇭
2024 年 5 月に 4 泊滞在
Van Pongsakからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 20 日)
Dear Khun Lana,We're thrilled to hear our team made a lasting impression on you! It's wonderful you're considering a return stay; our team eagerly awaits your next escape with us. Until then, we invite you to reminisce about your stay by recalling the panoramic views from Latitude 98 or perhaps your relaxing moments at Zana Spa.Warm regards,Van Pongsak

10/10 (非常に良い)

Alla

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Staff was amazing, so attentive and nice! We got the suite so we had a great view and overall very happy with our stay! Would come back and stay again!
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Dominic Eggerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 10 日)
Dear Khun Alla,We are elated to hear your stay in our suite offered you both a great view and a memorable escape. Your praise for our Khun team's attentiveness and kindness is greatly appreciated and reflects the warm, welcoming atmosphere we strive for at Wyndham Grand Phuket Kalim Bay. It would be our joy to welcome you back, especially with the upcoming Songkran Thai New Year festival, a truly extraordinary experience. Remember, our Zana Spa awaits to offer you another day of pure bliss with our therapeutic massages and soothing body rituals.With warm regards,DominicGeneral ManagerWyndham Grand Phuket Kalim Bay

10/10 (非常に良い)

Johari

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This property was great the staff was good the rooms were clean beautiful views
2024 年 4 月に 5 泊滞在
Dominic Eggerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 10 日)
Dear Khun Johari,We’re elated to hear you enjoyed the clean rooms and our property's stunning views. Your commendation of our warm team members is greatly appreciated. Wyndham Grand Phuket Kalim Bay is an idyllic escape, and we are thrilled to have provided you with a memorable experience. It’s delightful to know the vistas from your room added to the charm of your stay.We’re looking forward to creating more extraordinary moments for you, perhaps during Songkran, our Thai New Year water festival celebrations. It’s an event not to be missed and we believe you would thoroughly enjoy the festivities.Warm regards,DominicGeneral ManagerWyndham Grand Phuket Kalim Bay

10/10 (非常に良い)

Jasmine

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Loved everything about this property. From the staff to the amenities and hotel menu! 10 out of 10!!
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Dominic Egger からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 6 日)
Dear Khun Jasmine,We are thrilled that our offerings, from the attentive care provided by our team to the variety of amenities, have crafted memorable moments for you. Our goal is to deliver distinctive experiences that resonate well beyond your stay, and it seems we have succeeded! Guests like you make everything we do entirely worthwhile.We're delighted you enjoyed exploring the culinary delights at Latitude 98 and the serene ambiance that Zana Spa and Wellness provides. Should you desire another escape, the exhilarating Songkran Thai New Year Festival awaits with water celebrations that promise joy and unique traditions.We appreciate your glowing review and look forward to welcoming you back to Wyndham Grand Phuket Kalim Bay for yet another extraordinary escape.Warmest regards,DominicGeneral ManagerWyndham Grand Phuket Kalim Bay

10/10 (非常に良い)

Ashley

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good food and nice building for breakfast
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Dominic Eggerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 2 日)
Dear Khun Ashley,We're heartened to hear you savored the Thai-infused cuisine at Latitude 98 and appreciated our distinctive architecture. Your morning moments matter to us. For your next visit, do explore our In Room Dining options, which also offer a premium range of Asian delights for a private escape. We're looking forward to celebrating the Songkran festival with unique experiences for our guests. Your acknowledgment is deeply valued.Warmly,DominicGeneral ManagerWyndham Grand Phuket Kalim Bay

10/10 (非常に良い)

Ashley

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice and food was good
Dominic Eggerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 2 日)
Dear Khun Ashley,We are thrilled to hear you enjoyed the distinctive dining options during your stay. Our Latitude 98 Restaurant takes pride in delivering a premium Thai-infused experience coupled with an international twist that pleases every palate. Considering your appreciation for food, we thought you might be interested in exploring a session at Zana Spa's Thabtim Cafe next time. Here, you can treat yourself to healthy drinks in a serene environment after a rejuvenating spa treatment. Prepare to immerse yourself in joy and excitement as you experience Songkran, the Thai New Year, celebrating with us at the Wyndham Grand Phuket Kalim Bay.Warm regards,DominicGeneral ManagerWyndham Grand Phuket Kalim Bay

10/10 (非常に良い)

Marcel

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Sehr zu empfehlendes hotel sehr freundlich und zuvorkommend
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Dominic Eggerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 28 日)
Lieber Juan Marcel,Es ist eine Freude zu wissen, dass unser herzlicher Service und die einzigartige Atmosphäre Ihren Aufenthalt zu etwas Besonderem gemacht haben. Ich werde Ihre Worte gerne mit unserem Team weilen. Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch, vielleicht um unsere bevorstehenden Songkran-Feierlichkeiten für einen aussergewöhnlichen Kurzurlaub zu erkunden.Mit freundlichen GrüssenDominicHotel DirektorWyndham Grand Phuket Kalim Bay

10/10 (非常に良い)

Michael

カップルで旅行
The staff are the best. Made us feel right at home .. thank you for everything
2024 年 3 月に 13 泊滞在
Dominic Eggerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 27 日)
Dear Khun Michael,We're thrilled to know our team made you feel at home, reflecting our commitment to create warm and welcoming experiences. Should the Andaman Sea beckon you again, consider celebrating Songkran with us for a distinctive Thai New Year. Warmest regards, DominicGeneral ManagerWyndham Grand Phuket Kalim Bay

10/10 (非常に良い)

Dan

2024 年 3 月に 2 泊滞在
Dominic Eggerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 10 日)
Dear Khun Dan,Your five-star rating is tremendously appreciated, and we're delighted to see you had an extraordinary escape with us. We hope to welcome you back; perhaps during the Songkran Thai New Year for more joyous moments.Warm regards, Dominic General Manager Wyndham Grand Phuket Kalim Bay

10/10 (非常に良い)

Ghazal

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Dominic Eggerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
Dear Khun Ghazal,Your gracious score illuminates our commitment to creating extraordinary experiences. As you have cherished our unique location, perched elegantly on Kalim’s hills, we hope you also found joyful moments overlooking the Andaman Sea's azure waters from Infiniti Lobby Bar. We anticipate welcoming you again for more premium stays and tranquil retreats at our Zana Spa.Warm regards,DominicGeneral Manager

6/10 (普通)

Linda

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Dominic Eggerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 14 日)
Dear Linda,Thank you for taking the time to share your feedback following your recent stay with us. We sincerely hope that you will consider giving us another opportunity to better serve you in the future. If you do choose to stay with us again, please don't hesitate to reach out to our team directly, and we will do our utmost to ensure that your next visit exceeds your expectations.Thank you once again for sharing your feedback, Linda. We hope to welcome you back soon for a more enjoyable stay.Warm regards, DominicGeneral Manager

6/10 (普通)

Daniel

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 清潔度
Der zimmerservice hat die Räume nicht vernünftig gereinigt.
2024 年 3 月に 6 泊滞在
Dominic Eggerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 10 日)
Lieber Khun Daniel,Mit Bedauern müssen wir feststellen, dass unser Zimmerservice Ihren Erwartungen hinsichtlich der Sauberkeit nicht entsprochen hat. Dies ist sicherlich nicht der Servicestandard, den wir anstreben. Wir entschuldigen uns aufrichtig für etwaige Unannehmlichkeiten, die Ihnen dadurch entstanden sind. Ihr Feedback ist von unschätzbarem Wert, um sicherzustellen, dass wir unsere Housekeeping-Standards verbessern. Erwägen Sie bei der Planung Ihres nächsten Ausflugs die Entspannung bei einer der verjüngenden Therapien im Zana Spa oder geniessen Sie die thailändische Küche im Latitude 98 Restaurant. Wir sind zuversichtlich, dass unser anhaltendes Engagement für erstklassige Servicequalität das Gleichgewicht zwischen Freude und Entspannung bei Ihren zukünftigen Aufenthalten wiederherstellen wird. Für zukünftige Arrangements können Sie sich gerne direkt an mich wenden, damit wir Ihren grösstmöglichen Komfort gewährleisten können.Herzliche Grüsse,Dominic Hotel Direktor