クオリティ イン

Quality Inn

2.5つ星宿泊施設
朝食 (無料)、24 時間対応フロントデスク付きのジャクソンのホテル

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現在表示中の月は 2024 年 Octoberと 2024 年 Novemberです。
2024年10月
2024年11月

クオリティ インの写真ギャラリー

外観

口コミ

10段階中4.4

人気の設備とサービス

10段階中3.6
設備やサービスに関するお客様の評価
  • ペット歓迎
    ペット歓迎
  • 客室清掃
    客室清掃
  • 朝食付き
    朝食付き
  • 冷房
    冷房
  • 駐車場利用料込み
    駐車場利用料込み
  • WiFi (無料)
    WiFi (無料)
現在の料金は ¥8,396
合計 ¥9,320
税およびサービス料込み
10 月 15 日 ~ 10 月 16 日
Mod logo
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客室のオプション

利用可能な客室の絞り込み条件
4 室中 3 室を表示中

スタンダード ルーム キングベッド 1 台 禁煙

おすすめポイント

冷房
可動式 / エキストラ ベッド (無料)
ベビーベッド (無料)
テレビ
遮光カーテン
ヘアドライヤー
専用バスルーム
コーヒー / ティーメーカー
  • 定員 2 名
  • キングベッド 1 台

ルーム クイーンベッド 1 台 バリアフリー 禁煙

おすすめポイント

冷房
可動式 / エキストラ ベッド (無料)
ベビーベッド (無料)
テレビ
遮光カーテン
ヘアドライヤー
専用バスルーム
コーヒー / ティーメーカー
  • 定員 2 名
  • クイーンベッド 1 台

スタンダード ルーム ダブルベッド 2 台 禁煙

おすすめポイント

冷房
可動式 / エキストラ ベッド (無料)
ベビーベッド (無料)
テレビ
遮光カーテン
ヘアドライヤー
専用バスルーム
コーヒー / ティーメーカー
  • 定員 4 名
  • ダブルベッド 2 台

類似した宿泊施設

周辺地域について

地図
49202, MI, Jackson, 2001 Shirley Dr

周辺情報

  • Art 634 - 車で 5 分
  • ジャクソンのミシガン劇場 - 車で 5 分
  • JAX 60 - 車で 7 分
  • ヘンリーフォードアリージャンスヘルス - 車で 7 分
  • カスケード フォールズ - 車で 8 分

交通案内

  • ジャクソン駅から車で 8 分
  • デトロイト メトロポリタン ウェイン郡空港 (DTW)から車で 63 分

レストラン

  • ‪Starbucks - ‬車で 3 分
  • ‪McDonald's - ‬車で 3 分
  • ‪Panera Bread - ‬車で 3 分
  • ‪Culver's - ‬車で 4 分
  • ‪Panda Express - ‬車で 3 分

この施設について

クオリティ イン

宿泊施設の特長
クオリティ インでは、コンチネンタル ブレックファスト (無料)、ビジネスセンターなどの設備やサービスを利用できます。宿泊施設内では室内 WiFi (無料) を利用できます。
その他の特典には次のようなものがあります。
  • セルフパーキング (無料)
  • 24 時間対応フロントデスク、全館禁煙、自動販売機
  • 総合的な施設のコンディションが口コミで高く評価されています。
客室の特長
全 52 室の客室で、冷房のほか、WiFi (無料)や新聞 (月 ~ 金、無料)などの快適に滞在を楽しめる設備・サービスが用意されています。
そのほか、全室で利用できる便利な設備・サービスには次のものがあります。
  • ベビーベッド (無料)、エキストラベッド (無料)
  • バスルーム (浴槽、バスアメニティ (無料)あり)
  • 27 インチ テレビ (衛星放送あり)
  • 電子レンジ (要リクエスト)、コーヒー / ティーメーカー、毎日の客室清掃

対応言語

英語

施設の設備

インターネット

  • すべての客室で利用可能 : 無料の WiFi
  • 客室内の WiFi の速度 : 25 Mbps 以上
  • 一部の共用エリアで利用可能 : 無料の WiFi と有線インターネット接続

駐車場と送迎

  • 敷地内の屋根なしセルフパーキング (無料)
  • 車椅子対応駐車場とトラック用駐車場が利用可

食事・飲み物

  • 無料のコンチネンタル ブレックファストの提供あり (毎日)

家族向け

  • ベビーベッド (無料)
  • 可動式 / エキストラ ベッド (無料)
  • 電子レンジ (要リクエスト)
  • 冷蔵庫 (要リクエスト)

アメニティ

  • 24 時間対応フロントデスク
  • 自動販売機

ゲストサービス

  • 客室清掃 (毎日)

ビジネスサービス

  • ビジネスセンター

バリアフリー

  • バリアフリーに関する具体的なご要望のリクエストについては、施設にお問い合わせください。お問い合わせ先は予約手続き完了後にお送りする予約確認通知に記載されています。
  • 玄関スロープ (段差なし)
  • 車椅子対応 (制限あり)
  • 車椅子対応のコンシェルジュ デスク
  • 車椅子対応のトラック用駐車場
  • 車椅子対応のフロントデスク
  • 車椅子対応の駐車場
  • 上層階は階段でのみアクセス可
  • 入り口までの道が明るい

その他

  • 2 フロア
  • 全館禁煙

客室の設備

ベッドルーム

  • ベッドシーツあり
  • ベビーベッド (無料)
  • 可動式 / エキストラ ベッド (無料)
  • 遮光カーテン

バスルーム

  • タオルあり
  • バスアメニティ (無料)
  • ヘアドライヤー
  • 専用バスルーム
  • 浴槽

エンターテインメント

  • 27 インチのテレビ (衛星チャンネルあり)

食事・飲み物

  • コーヒー / ティーメーカー
  • 電子レンジ (要リクエスト)
  • 冷蔵庫 (要リクエスト)

その他

  • アイロン / アイロン台 (要リクエスト)
  • 市内通話 (無料)
  • 無料新聞サービス (平日)
  • 冷房

ポリシー

チェックイン

チェックイン : 15:00 ~ 指定なし
チェックインの最低年齢 : 21 歳

チェックアウト

チェックアウト終了時刻 : 11:00
非対面式のチェックアウト

チェックインに関する特記事項

ご到着時にはフロントデスクのスタッフがお迎えします

チェックイン方法

フロントデスク (スタッフが対応)

ペット

ペットとの宿泊には、1 匹あたり 1 泊につき 25 USDの追加料金をお支払いいただきます
介助動物は料金免除で同伴可

お子様およびエキストラ ベッドのご利用について

お子様もご宿泊いただけます
常設ベッドを利用して、両親または保護者と同室に宿泊するお子様は、無料でご宿泊いただけます
可動式ベッド / エキストラベッドは無料です
宿泊施設でのリクエストに応じて、ベビーベッドを無料でご利用いただけます

宿泊施設で利用可能なクレジットカード

重要事項

オプションの追加料金

  • ペット料金 : 1 匹あたり 1 泊につき 25 USD
  • 介助動物は料金免除

上記項目以外にも、現地にてお支払いが必要な場合があります。また料金とデポジットには税金が含まれていないことがあり、金額が変更される場合があります。

ご宿泊に際して

施設の定める利用規約に従って、追加ゲスト料金がかかる場合があります
場合により、チェックイン時に政府発行の写真付き身分証明書と付随費用精算のためのクレジットカード / デビットカードのご提示、または現金でのデポジットのお支払いが必要です
宿泊施設への要望は、チェックイン時の状況によりご希望に添えない場合があり、内容によっては追加料金が発生することがあります。対応は確約ではございませんのでご了承ください
施設でのお支払いにはクレジットカードをご利用いただけます。現金ではお支払いいただけません
キャッシュレス決済をご利用いただけます
この施設では、Count on Us (ウィンダム)のガイドラインに沿って清掃・除菌作業を実施しています
文化的規範とお客様に求められる利用規約は国および宿泊施設によって異なる場合がありますのでご注意ください。掲載の利用規約は施設が定めたものです

その他の情報

この施設にはエレベーターはありません

宿泊施設の別名

Super 8 Hotel Jackson MI
Super 8 Jackson MI
Super 8 Jackson MI Hotel
Super 8 Wyndham Jackson MI Hotel
Super 8 Wyndham Jackson MI
Quality Inn Hotel
Quality Inn Jackson
Quality Inn Hotel Jackson
Super 8 by Wyndham Jackson MI

よくあるご質問

クオリティ インはペットと宿泊できますか ?

はい、この宿泊施設にはペットを同伴できます。1 匹あたり 1 泊につき 25 USDの手数料が必要です。介助動物は同伴無料。

クオリティ インの宿泊料金はどのくらいですか ?

2024 年 9 月 26 日 現在、2024 年 10 月 15 日 に大人 2 名でクオリティ インに 1 泊した場合の最低料金は ¥8,396 (税およびサービス料別) です。この料金は、今後 30 日間の 1 泊あたりの料金において過去 24 時間に見つかった最低料金に基づいています。料金は変更される場合があります。ご希望の日付を入力して、正確な料金をご確認ください。

クオリティ インの駐車料金はいくらですか ?

この宿泊施設では、セルフパーキングが無料でご利用いただけます。

クオリティ インのチェックインは何時ですか ?

チェックイン時間は 15:00 ~ 指定なし です。

クオリティ インのチェックアウトは何時ですか ?

チェックアウトは 11:00 です。

クオリティ インはどこにありますか ?

ジャクソンにあるこのホテルは、キーリーパーク、Art 634、ジャクソンのミシガン劇場から 5 km 圏内です。ヘンリーフォードアリージャンスヘルスおよびJAX 60も 10 km 圏内です。

Quality Innの口コミ

口コミ

4.4
評価 10 - 765 件の口コミ中 45 件が非常に良い" "
評価 8 - 765 件の口コミ中 101 件が良い" "
評価 6 - 765 件の口コミ中 122 件が普通" "
評価 4 - 765 件の口コミ中 191 件が不満" "
評価 2 - 765 件の口コミ中 306 件が非常に不満" "

4.8/10

清潔度

5.2/10

スタッフとサービス

3.6/10

設備とサービス

4.4/10

施設のコンディションと設備

3.8/10

環境への配慮

口コミ

6/10 (普通)

hiroshi

気になった点 : スタッフとサービス
滞在中、一度もリネンの交換並びにルームの清掃が無かった。又、コーヒーメーカーは部屋にあるのにコーヒー豆などのサービスは一度も無かった。
2019 年 4 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Melanie、Newport

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Had I known how terrible of quality this was I wouldn’t have booked it. It’s not even a get what you pay for it’s overpriced for the abysmal quality. The door didn’t have a secondary safety lock, the peephole had a napkin in it, the place where a fire alarm may have previously been had a paper towel in it, the clean blankets were stained, the ‘clean’ wash cloth in the room had a body hair and was crusty, the toilet seat was broken, the blinds to protect light and privacy had a rip in them and I had to place the chair cushion on the windowsill to prevent someone from potentially looking inside the window. The hotel states it has WiFi but was not provided the WiFi password at check in. The DirectTv the allegedly have only has maybe 10 channels that are fuzzy. They were supposed to just place a hold on the $50 deposit that’s required but instead it cleared through my bank. I tried calling the hotel and the clerk there was extremely rude and condescending and didn’t understand what I was trying to explain to him. Now I have to go through my bank to get my deposit back because it CLEARED through my account instead of it just being a HOLD on my account. When I was told at checkout that it would be REFUNDED to me. 0/10. STAY AWAY FROM THIS PLACE AT ALL COSTS. I have pictures of everything.
2024 年 9 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

david

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
When checking in the lady was rude and charged my debit card twice without my approval i am dealing with it through my bank bad experience
2024 年 9 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Jeff

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Terrible! Arrived 12 minutes before published check-in & was told to wait 12 minutes before I could check in. Credit card was charged when I gave my name, even though I was not checked in. Staff was unfriendly & literally argued with patrons in the lobby. Weekend breakfast advertised till 9 AM was shut down at 8 AM resulting in breakfast not being provided. They couldn’t program a room key, so a maintenance person took his well worn master key off his keyring & gave it to a patron, causing me to question the level of safety at the facility. Ice & soda machines did not function. Though room had a coffee maker, no coffee or cups were provided. No shampoo, soap, or facial tissue was provided in the room. Multiple customers demanded refunds during my stay. I frequent Jackson regularly, but will never stay at this so called “Quality” Inn again.
2024 年 9 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Terri

出張, 家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Our bathroom door broken. The bathtub had ducktape on the floor looked like it was a repair. Outside door was propped open with a rock because the security lock was pulled out of the door. Also it was very dirty the bedding and towels were stained. Generally cleaning looked nonexistent.
2024 年 9 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Andrew

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Rude staff..beds disgusting
2024 年 9 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Gerardo

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Se supone q me costó una cantidad y me aparece otra
2024 年 8 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Alan Glen、Toronto

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We book online to stay at a Quality Inn, but there was definitely no quality. The building looked to on its last legs, carpets were dirty, conditions rooms was terrible. Bathtub/SHower looked filthy, shower rod fell off wall, toilet seats were all loose, TV's did not work. Breakfast was served from 6 AM to 8 AM - consisted of Raisin Bran, waffles and muffin. Prison food would probaly be better. If you are thinking of booking here - DO NOT
2024 年 8 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Raymond

2024 年 8 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Andrew

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Staff is unprofessional and rude. Rooms were not very clean. Shower curtain was stained and dirty, same with towels. They added an extra fee after I checked out that has not been refunded after I was told it would be
2024 年 7 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Shane

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 7 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Amy

家族旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
You can tell that this hotel has potential however its current state is deplorable. There is visiable mold in the rooms, especially the bathroom. Due to the mold, the rooms have a very strong mold/mildew smell. When we arrived there was only one towel, however, when we asked for a second we were provided one right away. The blanket on the bed had a blood stain on it. The bathroom in the one room had a large leak through the ceiling on the morning of check out that was coming from the room above and was reported to the staff. We were asked to provide a 50$ deposit hold upon check in that was to be releeased when we checked out, however they processed the hold and it was posted to my credit card. I will never stay at this hotel again.
2024 年 7 月に 4 泊滞在

2/10 (非常に不満)

DIEGO

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The worst hotel I ever stayed , over priced dirty towels ,broken headboard , bugs in the room , bad customer service , I booked for a week because usually Quality Inn are decent but this one not , I called to cancel and they charged me two nights without staying , please avoid this Hotel
2024 年 7 月に 7 泊滞在

2/10 (非常に不満)

El Bechir

気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
The air conditioner is not cooling, there are no clean towels, everything is dirty even the toilet seat is not fastened.
2024 年 7 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Trenton、Nolensville

気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The front desk attendant was very rude and kicked my kid, who was helping me with my luggage, out of the building as I was standing at the desk checking in! The attendant pointed at a sign posted that included the words "No Visitors" and absolutely refused to help me -- and was actually mean about it -- because the No Visitors rule meant my kid couldn't even be *in the building*. It's a ridiculous rule to start with, but the way the attendant implemented it demonstrated incredibly poor customer service, and frankly, incredibly poor relations to a fellow human being. I also witnessed the same attendant treat another guest in the same way: she kicked them out of the building while they were waiting inside out of the rain for their Uber, simply because they hadn't paid the security deposit (but even though they *had* paid for the room itself!) When I got to my room, I discovered it was in a state of disrepair. The bathroom door didn't have a doorknob; instead it had pencil marks where the knob should go. And the front panel of the bathroom counter was naked wood with a cut-out intended for a tissue box, but it was only a hole and nothing else -- no tissues. I've never experienced such harsh treatment from *any* hotel
2024 年 7 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Frank

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The shower was dirty and needed cleaning, no working ice machine on property, no breakfast even though it was advertised, and we found fleas in the bedding
2024 年 7 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Matthew

グループ旅行
良かった点 : 清潔度
Good place to lay your head at night!
2024 年 6 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Mold contaminated DONT STAY HERE!!!!!!!!
Had to wait 15 minutes to check in and wished I hadn’t. She is Rude and not helpful at all. The room smell of dog and mold. Dear Lord don’t turn on the a/c because it just makes it even worse. I called her from the front desk to request a different room. She told me “No” and that I needed to check out and leave. So we did. We were not the only unsatisfied guests trying to get out of that biohazard of a hotel. Quality is what it is Not that is for sure. Hotel.com took a couple of hours to get me some key cash points for being charged the one unstayed night. Just don’t stay here, unless you are the “regulars”already coming and going. This place needs condemned, torn down! She needs fired! Called the health department, they gave me another number to a LARA but they were also no help. I will find out who to contact to shut this place down!
2024 年 6 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Mickey

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 6 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Izilda

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The room was filthy. Stains everywhere. Tub was suoposed to be white there were bugs all over the tub toilet. Sheets had stains. Room smelled like wet dog and cigarettes. The woman at the desk was rude.
2024 年 6 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Terrance

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I was charged a $50 deposit. No cable, no phone or alarm clock in the room. Front desk does not monitor the front. Side doors are left open.
2024 年 5 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Tiana

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The property was unsanitary, dirty, filthy, and unsafe. The shower was filthy, looked like it hadn't been cleaned in months! There was black mold in the ceiling. The mirrors were smudged and nasty. The sheets and bedding were filthy with dirt smudges and stains. The tables were sticky and disgusting. I left within 30 mins of getting in the room. They refused to refund my money or change rooms.
2024 年 5 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Stephany

ペット同伴の旅行
気になった点 : スタッフとサービス
The property was advertised as "Pet Friendly", but did not mention an additional deposit for my dogs, even though they are registered service animals. I was not able to pay the additional charge and was refused service, because of this, even after presenting the necessary paperwork.
2024 年 5 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

MARIA DOLORES DURAN

出張, グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The attention is terrible, There is never anyone at the front desk. They charged me double for the 5 rooms and they refuse to refund it.
2024 年 5 月に 5 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Steven

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I booked with Expedia, hotel is nothing as advertised by Expedia. I was charged a $50 damage deposit, didn't know until after the charge hit my bank. Told by manager it was nothing and I'll get it back once I check out. Since I was billed a damage deposit I asked the manager to inspect the room with me to go over the damages I already found to ensure I wasn't going to be charged. She refused. I inspected the room in detail, found more filth, damages to furniture & fixtures, blood and/or feces wiped on the bathroom wall. Found 2 smoked cigars with plastic tips near the headboard. Supposed to be non-smoking room, cobwebs and thick dust are dark yellow from smoking!!! Desk chair missing from room, used shower chair to sit on at desk. Refrigerator didn't work, noted also on a previous complaint on the BBB complaint site. Many complaints lodged against this establishment. When I checked out I asked an employ to inspect my room for damages, he refused, I called the manager, she again, refused, she would take care of it. She sure did, I received a refund of $8.88 from the $50 deposit without explaination. I called back once I got home seeking an explanation, she told me to call back Monday. Still no refund. I took pictures of the damages that I had found when I checked in and just before checkout.
2024 年 5 月に 1 泊滞在