building in general is very old. hotel does not provide with dental kits even though it is so called "a 4 star hotel". hair dryer was not working. when I asked to bring iron to the room, the iron that was brought to me was full of soot. matresses are awful, back pains are guaranteed
Diyor
2025 年 6 月に 5 泊滞在
8/10 (良い)
ismail
出張
2025 年 4 月 24 日
ismail
2025 年 4 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Caglar
2025 年 1 月 9 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Caglar
2024 年 11 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Samer、Doha
2024 年 12 月 26 日
Samer
2024 年 12 月に 5 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Sisay、Mukilteo
2024 年 10 月 10 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I don’t know why people give negative reviews to this hotel . I found it exceptional.
Sisay
2024 年 10 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Mikel
2024 年 10 月 5 日
良かった点 : スタッフとサービス
Mikel
2024 年 10 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Hasan Hüseyin
2024 年 5 月 26 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hasan Hüseyin
2024 年 5 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Robel
グループ旅行
2024 年 4 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Robel
2024 年 4 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Ketevan
出張
2022 年 8 月 29 日
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The service staff is very warm, attentive, friendly. There is cleanliness and all conditions to relax and concentrate on your business. Thank you very much for this wonderful hotel, I will definitely come back!
Ketevan
2022 年 8 月に 5 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Djordje
2022 年 6 月 17 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Djordje
2022 年 6 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
Kemal、Hamburg
2022 年 1 月 24 日
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Kemal
2021 年 11 月に 5 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
2021 年 6 月 15 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nothing from the first minute it was a grief. The front desk was very mean. I have videos of his ugly behavior . I showed him Expedia confirmation number but he was screaming and saying that we don't work with Expedia for two years , I asked to talk to the management and when he called his manager his manager was also ugly and I could hear him on the phone screaming so he did not want to talk to me and hang up on the front desk guy.
I asked them to give letter sating that they don't work with Expedia so I can get my money back but they refused. The only option was either I leave to find another hotel or I pay cash because they refused to take credit card. Since I was tiered and not familiar with area I had to pay cash and I had a receipt with video showing that I got charged twice , one by Expedia and another by the hotel. The room was not the room that I was chosen when I reserved instead they gave me a room with two twin bed! Bathroom was dirty. Breakfast was horrible and treatment were very very unprofessional by the service staff where there was only two. I did not eat because I could not trust that the food from it is look seems stored somewhere in the heat for days! Security zero. Anyone can come into the hotel without anyone asking question. I was very worried for may money where I had to carry what I had everywhere I go during these two unpleasant days that I stayed there. Expedia should not have listed this hotel . I called Expedia and selected option callback but!
宿泊されたお客様
2021 年 6 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Mustafa
グループ旅行
2020 年 3 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Mustafa
2020 年 2 月に 6 泊滞在
8/10 (良い)
Melhem Sons Company
出張
2020 年 3 月 1 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Melhem Sons Company
2020 年 2 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
Hiwa
2020 年 2 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
We were very happy ,the room was very clean and comfort
Hiwa
2020 年 2 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Nasser
2020 年 1 月 27 日
Nasser
2020 年 1 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2020 年 1 月 19 日
気になった点 : 清潔度
Genel yorum (konum, temizlik vs.)
Konum iyi, ama malesef temizlik vasat değil vasat ötesi, bir önceki müşterinin kıllarını duvar, duşta ve yerde görmek çok hoş değil. Yarıdan az kalan ve yedeği çoktan biten tuvalet kağıdını oda görevlisi neden değiştirmez. Alez de kurumuş kan lekesi var, beyaz çarşaf altından gözüküyor. Bir Alez kaç paraki aylarca öyle kullanılsın. Manzaralı odaların manzarası iyi. Ulaşım rahat, dikkat ederlerse temizliğe gerisi güzel olur.
宿泊されたお客様
2020 年 1 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Alaeddine
2020 年 1 月 18 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Alaeddine
2020 年 1 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Muhammad
グループ旅行
2020 年 1 月 15 日
Muhammad
2020 年 1 月に 2 泊滞在
2/10 (非常に不満)
HESSA
2020 年 1 月 9 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
تجربة تعيسة
تجربة سيئة و رائحة الغرفة كريهة و الفندق مظلم و الخدمة صفر و الغرفة لاتنظف كل يوم و حتى كلينكس لايوجد
HESSA
2019 年 12 月に 7 泊滞在
2/10 (非常に不満)
saad
2020 年 1 月 9 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
أسوء فندق مر علي
الفندق جدًا شيء من حيث النظافة والموظفين غير ودودون وإزعاج ولايصلح للعوائل يعني المستوي صفر
saad
2019 年 12 月に 7 泊滞在
6/10 (普通)
Hamad
2020 年 1 月 8 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
فندق تقسيم اكسبرس :(
الفندق سيئ من كل النواحي من ناحيه النظافه و الخدمه و الاستقبال لا انصح به
Hamad
2019 年 12 月に 7 泊滞在
6/10 (普通)
Berkman Selçuk
2019 年 12 月 26 日
Berkman Selçuk
2019 年 12 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Wahid
2019 年 12 月 8 日
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hotal 000000
Hotal rien a voir sur tout la linge
sur tout le service et petit-déjeuner
Wahid
2019 年 12 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
Selim
出張
2019 年 11 月 22 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Orta altı
Girişde yukarı katlarda yeriniz varsa yardımcı olmanızı rica ediyorum dedim ve inadına en alt kattan oda ayarladılar. Otel lokasyonu iyi. Kahvaltı fiyata göre gayet iyi. Temizlik banyo ve wc için iyi fakat oda için önceki müşterilerden kalan izleri görecek kadar kötüydü. Televizyon keyfi yapmak isteyenler içinde karıncalı izlemeyi sevenler tercih edebilir :)