There was no room service and they never changed the seats
Or Gave toilet paper
Ayah
2024 年 4 月に 10 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Hanaa
家族旅行
2023 年 8 月 20 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Hôtel le plus pourrie que j’ai vu de ma vie très sale odeur de cigarette personnel pas du tout professionnel pas d’accueil petit-déjeuner périmé mauvaise odeur dans la salle de petit-déjeuner les toilettes sale pas de papier toilette il mérite pas une étoile et un hotel pas du tout familial c’est que pour la prostitution photo mensongère
Hanaa
2023 年 8 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
Birol
家族旅行
2023 年 7 月 29 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Médiocre
Un séjour agréable dans un hôtel très bien situé en centre ville d’Istanbul. Néanmoins je ne suis pas fan du confort et de la propreté !
Birol
2023 年 7 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Maja
家族旅行
2022 年 10 月 5 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Bra frukost, och nära till allt.
Maja
2022 年 10 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
muhammad
家族旅行
2022 年 6 月 28 日
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
The place was terrible no hygiene the bedsheets were dirty with blood stains pillows were with yellow marks some lights in the room were not working after complaining still never got repaired.The was not clean or sheets were not changed.Hardly anyone could speak english.
muhammad
2022 年 6 月に 4 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Yüksel
出張
2021 年 12 月 5 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Otel temiz değildi konforsuzdu
Yüksel
2021 年 12 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Suphi
2021 年 8 月 17 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Suphi
2021 年 8 月に 4 泊滞在
6/10 (普通)
Elias
家族旅行
2020 年 3 月 16 日
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
OK hotel
The hotel was ok, staff was very friendly and helpful, However the hotel was not that great, i stayed in many different hotels but this the lowest rated hotel for me.
Elias
2020 年 2 月に 4 泊滞在
6/10 (普通)
Elias
家族旅行
2020 年 3 月 16 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Its a 3 star hotel.
It was a nice experience, the hotel was good for the price and the service was excellent, friendly staff and helpful. However the hotel itself was not that much comfortable but like they say "you get what you pay for"
Elias
2020 年 3 月に 3 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
2019 年 11 月 14 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Michts zu empfelen. Unprofesionelle und Unhöflichr personal. GROSSES verbesserungspotenziel Sauberkeit und allgeminzustam virallem bei der Auswah der Personal.Finger weg von das Hotel!!!