Çok iyidi calışanları temizdi rahattı sesiz begendim
Dilan
2025 年 4 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Mevlüt
2025 年 4 月 14 日
Mevlüt
2025 年 4 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Arda
2025 年 3 月 31 日
Arda
2025 年 3 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Emre
2021 年 8 月 6 日
Emre
2021 年 8 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Nesrin
2021 年 7 月 6 日
Nesrin
2021 年 7 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Eda
グループ旅行
2021 年 2 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Eda
2021 年 2 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Mehmet Efe
2021 年 2 月 21 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Mehmet Efe
2021 年 2 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2020 年 10 月 25 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2020 年 10 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Jerrel
2020 年 10 月 13 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Slechte ethiek
Op het moment van inchecken werd ik via Whatsapp verzocht niet te komen, vanwege de verkeerde prijs op de site van Hotels.com. Het is hun verantwoordelijkheid om dagelijks hun prijzen te verifieren. Ze zeiden dat ze mij geen kamer zouden geven. Ik had een positieve reactie geschreven, indien zij mij direct na de betaling van de boeking hadden verzocht om kosteloos te annuleren. Door mij op de dag van inchecken te dwingen om te annuleren, heb ik een uur met Hotels.com aan de telefoon gezeten en twee weken later nog steeds geen restitutie. M.i. hoort zo'n organisatie bij Hotels.com geweerd te worden vanwege de behoorlijke chantabele ethiek.