All guestrooms at Blue Marine Hotel feature thoughtful touches such as 24-hour room service and air conditioning, as well as amenities like free WiFi and safes.
i didnt check inn and they didnt refund , it was a bad experience
Hasan
2019 年 11 月に 2 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Selim
2019 年 11 月 25 日
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Tv bozuktu,klima bozuktu,sivrisinek doluydu hiç memnun kalmadık
Selim
2019 年 11 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
出張, 家族旅行
2019 年 10 月 26 日
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 清潔度
The view, the service provided by the employees and the breakfast are excellent. good ubication. they should update the photos because for example the pool does not work.
宿泊されたお客様
2019 年 10 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 8 月 27 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
L’endroit et prés de l’aéroport Sabiha (15min)
On y mange bien et il y a une piscine
宿泊されたお客様
2019 年 8 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
Roman
2019 年 8 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Roman
2019 年 8 月に 3 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
2019 年 8 月 15 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
宿泊されたお客様
2019 年 8 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Buket
2019 年 8 月 10 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Havuzu çok küçüktü odalar çok pisti kalınacak yer değildi resmen havuz deseniz leş gibi
Buket
2019 年 8 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2019 年 8 月 5 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Average hotel service
The room was not made after informing them that we will check in late , and they did not even provide me with keys the first night we stayed there
宿泊されたお客様
2019 年 7 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
Aymen Nabeel Yaseen
2019 年 8 月 4 日
良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good to stay there
It was fair enough to spend one or two nights far from the stress and crowded city. Has beautiful sea view and it was fair clean. The person who was working at reception desk politely and welcoming face.
Aymen Nabeel Yaseen
2019 年 8 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
rifat
2019 年 7 月 20 日
rifat
2019 年 7 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
2019 年 7 月 14 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Billederne snyder
Fandt brugt kondom i skraldespanden, skiftede værelse 2 gange fordi intet virkede. Der var intet at drikke til morgenmaden, som skulle være fra 7-10, men 07.20 ville vi ikke vente mere og service var helt i bund, spurgte efter noget og drikke og personalet sagde ja også satte de sig for at spise. Til gengæld var poolbaren okay og der var fin service.
宿泊されたお客様
2019 年 7 月に 4 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
カップルで旅行
2019 年 6 月 28 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Horrible experience! the receptionist of the night time was extremely rude! He wanted to charge extra money literally still, the hotel has a pool , well ..they Charge for use the pool !! Because they said is another company that have the control of it, they never tell this when you do the check in of course because they want to charge you money extra and you don’t have idea of it ! They still your money for all , terrible terrible situation please be careful if you want to be there !!
宿泊されたお客様
2019 年 6 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
muhammed
2019 年 6 月 26 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
VALUE FOR MONEY
Decent hotel at inexpensive price
muhammed
2019 年 6 月に 3 泊滞在
4/10 (不満)
ADJANI
2019 年 6 月 19 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Não gostei
ADJANI
2019 年 6 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Mehmet
2019 年 6 月 18 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Slecht!
De staat van het hotel zoals te zien op foto’s is niet waar. Verouderd en slechte comfort.