外観

ニュー ワールド サイゴン ホテルの口コミ

5 out of 5
ニュー ワールド サイゴン ホテル
76 Le Lai Street, District 1, Ben Thanh, Ho Chi Minh City

口コミ

8.6

非常に良い

評価 10 - 1002 件の口コミ中 546 件が非常に良い" "
評価 8 - 1002 件の口コミ中 279 件が良い" "
評価 6 - 1002 件の口コミ中 103 件が普通" "
評価 4 - 1002 件の口コミ中 40 件が不満" "
評価 2 - 1002 件の口コミ中 34 件が非常に不満" "

8.8/10

清潔度

9.0/10

スタッフとサービス

8.8/10

設備とサービス

8.2/10

施設のコンディションと設備

9.2/10

環境への配慮

口コミ

6/10 (普通)

ISAO

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
The lounge is dirty. It's not well cleaned up. I want the cleanliness of the hotel as a whole.
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Hoa Phanからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 16 日)
Dear ISAO,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced regarding the cleanliness of our lounge area during your stay.Maintaining a high standard of cleanliness is paramount to us, and we regret that we fell short of meeting your expectations in this regard. Please rest assured that we have taken immediate action to address the issues you highlighted, and our housekeeping team is implementing additional measures to ensure the lounge area is thoroughly cleaned and maintained to the highest standards.Your feedback is invaluable to us as it helps us identify areas for improvement, and we are committed to providing a superior experience for all our guests. We hope you will give us another opportunity to exceed your expectations on your next visit.Warmest regards,Niklas WagnerGeneral Manager

8/10 (良い)

Takashi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Hoa Phanからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Dear Takashi,We would like to take this opportunity to thank you for choosing New World Saigon Hotel and taking time to rate us on Expedia. We are looking forward to welcoming you back on your next visit and to deliver you a 5-star experience.Warmest regards,Niklas WagnerGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

KUMIKO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
クラブラウンジが素晴らしかったです。食事は、牡蠣やエビ、生ハムなど豪華でどれも美味しく、ワインも種類が多いです。 また、テラス席からの夜景も素敵で、ゆっくりお酒を楽しめました。 年末のカウントダウンでは、ラウンジの営業時間が過ぎていたにも関わらず、花火を見れるように開けていてくれたのは、大変ありがたかったです。 また、ぜひ泊まりたいです。
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Hoa Phanからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 6 日)
Dear KUMIKO,Thank you so much for taking the time to share your wonderful review of our New World Saigon hotel! We are delighted to hear that you had such a positive experience during your stay. It's great to know that you enjoyed the luxurious and delicious food offerings, including the oysters, shrimp, and prosciutto. We take pride in providing a diverse and satisfying culinary experience for our guests. The variety of wines we offer is carefully curated to enhance your overall dining experience. Our aim is to create a relaxing and enjoyable atmosphere for our guests, and we're pleased to hear that you were able to unwind and savor a drink while taking in the beautiful surroundings.Your kind words about the lounge and your expressed desire to stay with us again mean a lot to us. We would be absolutely delighted to welcome you back for another memorable experience. Thank you once again for choosing our hotel, and we look forward to the pleasure of hosting you again in the future.With my best regards,Niklas WagnerGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Masatoshi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 12 月に 5 泊滞在
Hoa Phanからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 24 日)
Dear Masatoshi,Thank you for your kind rating and we are delighted to know that you had a wonderful experience. We look forward to welcoming you back on your next visit.Warmest regards,Niklas WagnerGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

kouichiro

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
safe, secure and friendly
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Hoa Phanからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 20 日)
Dear kouichiro,Thank you for your kind rating and we are delighted to know that you had a wonderful experience. We look forward to welcoming you back on your next visit.Warmest regards,Niklas WagnerGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

NARUTAKA

2023 年 8 月に 2 泊滞在
Hoa Phanからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 11 日)
Dear NARUTAKA,Thank you for choosing New World Saigon Hotel as your destination in HCMC. It was our pleasure to take care of you during your stay and we look forward to seeing you again in the near future.Warm regards,Niklas WagnerGeneral Manager

8/10 (良い)

hideaki

2023 年 3 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

KATSUHIKO

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The staff are very unfriendly and the rooms are not clean and very dirty. I drank water from the drink bar and it was about $5. It is ridiculous.
Niklasからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 17 日)
Dear KATSUHIKO,Firstly, please allow me to apologize for your recent stay experience. As a team we are committed to ensuring the comfort and stay experience of our guests and I am sorry that we did not meet your expectation. Your concerns are well noted and with the team these will be reviewed and remedied immediately. Thank you for providing us with your feedback and we look forward to welcoming you back to the hotel in near future.With kind regards,Niklas WagnerGeneral Manager

8/10 (良い)

kouichiro

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
いつも利用している。 スタッフが親切でフレンドリー。
Niklasからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 17 日)
Dear Kouichiro,It's always our pleasure to welcome you to New World Saigon Hotel. We are absolutely thrilled that you had a luxurious experience and well treated by our staff and looking forward to seeing you again on your next visit.With kind regards,Niklas WagnerGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

ASAMI

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
VIPアクセス、最高です。 ビュッフェも美味しくロケーションも良かったです。
Niklasからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 5 日)
Dear ASAMI,It's always our pleasure to welcome you to New World Saigon Hotel. We are absolutely thrilled that you had a luxurious experience and enjoyed our Vip Lounge and looking forward to seeing you again on your next visit.With my best regards,Niklas WagnerGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

kouichiro

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Better if toilets have washlets. Staff is always helpful.
2022 年 10 月に 7 泊滞在
Hoa Phanからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 7 日)
Dear kouichiro,Thank you for sharing your feedback with us! We appreciate your suggestion regarding the washlets in the toilets. It's wonderful to know that our staff's helpfulness has made a positive impression on your experience. We continually strive to enhance our amenities and services, and your input is valuable in this process. Your comments will be taken into consideration for potential improvements. If there's anything else you'd like to share or if there's any way we can further assist you, please don't hesitate to reach out. We're here to ensure your stay is as comfortable as possible!Yours sincerely,Niklas WagnerGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Yosuke

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

TAKEHISA

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
安定の宿です。ビジネスユースに最適
2022 年 8 月に 3 泊滞在
Niklasからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 30 日)
Dear TAKEHISA,It is always our pleasure to know that our guest had a wonderful experience and enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back on your next visit.Sincerely,Niklas WagnerGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

MYU

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの方がとても親切にして下さりました。また施設もとても清潔でアメニティも充実していました。また是非利用したいです。
2022 年 5 月に 1 泊滞在
Phongからの返信 (投稿日 : 2022 年 5 月 13 日)
Dear MYU, Thank you for sharing your stay experience with us. We are encouraged by your great feedback and comments about our team and hotel facilities. We are delighted to hear that our team from all departments have gone the extra mile in ensuring your stay was one to remember. We look forward to welcoming you back soon. Yours sincerely, Hotel Management

10/10 (非常に良い)

Takanari

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
部屋の温度調節が難しいかも。少し寒いです。
2022 年 1 月に 1 泊滞在
Phongからの返信 (投稿日 : 2022 年 2 月 10 日)
Dear Takanari, Thank you for making New World Saigon Hotel your home on your recent visit to Saigon. We are noted that you highlighted our inconvenience of controlling aircon in the room. We hope to see you back in the near future. With kind regards, Hotel Management

8/10 (良い)

ASABA

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 3 月に 2 泊滞在
Eddyからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 12 日)
Dear ASABA, Thank you for giving us a good rating. I am glad to know that you enjoyed your stay with us and We look forward to welcoming you back again. Your sincerely, Eddy Sarton General Manager

8/10 (良い)

Takaちゃん、川口市

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
朝食時、ほかの客の中国人のマナーの悪さには閉口した。ホテルの責任がないことは重々承知しているのですが。
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Eddyからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 10 日)
Dear Taka, Thank you so much for choosing and giving us your comments. We acknowledged your concern about the breakfast ambiance and we look forward to welcoming you back soon. Your sincerely, Eddy Sarton General Manager

8/10 (良い)

MIKAKO

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Eddyからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 4 日)
Dear MIKAKO, Thank you for giving us a good rating. I am glad to hear that you enjoyed your current stay and we look forward to welcoming you back soon. Your sincerely, Eddy Sarton General Manager

8/10 (良い)

MIKAKO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 客室の快適度
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Eddyからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 4 日)
Dear MIKAKO, Thank you for giving us a good rating. I am glad to hear that you enjoyed your current stay and we look forward to welcoming you back soon. Your sincerely, Eddy Sarton General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ちょっと街中でトラブルがあったんですがホテルのスタッフの方が大変親切にして頂きすごく助かりました。今後もこういう一流のHotelに泊まりたいと思いました。
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Eddyからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 4 日)
Dear valued customer, We appreciate your kind review. I am happy to hear you were impressed by the staff service and your positive comments is a great reward to our associates. We look forward to welcoming you back soon again. Best regards, Eddy Sarton General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
親切すぎる
飛行機が遅れ、乗り継ぎができなかったため利用したのですが、ホテルに到着後、皆さんの親切さに感動しました。 次はホーチミンに旅行という形で、ぜひ利用させて下さい。 ※日本人のスタッフの方もいて、とても安心できます。
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Eddyからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 4 日)
Dear valued customer, Thank you so much for sharing your thoughts with us. We take pride in our attentive associates and customer service and I'm pleased that you felt this way. I have shared your positive feedback amongst our team. We look forward to welcoming you back soon again. Sincerely yours, Eddy Sarton Genearl Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
わたしは日本でも毎日ランニングをしてます。ばらつきはありますが、30分から1時間です。ニューワールドホテルを選択する理由の一つは、ホテルの前に綺麗な公園がある事です。一周500メートルで先日は10周を1時間かけて走りました。その後は、ホテルのフィットネスでストレッチ、サウナと健康的な週末を過ごしました。
2019 年 11 月に 4 泊滞在
Eddyからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 17 日)
Dear valued customer, Thank you for posting your experience at our hotel. We are vey excited to know you enjoyed the location and the health club facilities. We hope to welcome you again soon. Best regards, Eddy Sarton General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
リノベーション中とのことでしたが、特に騒がしくもなく 快適に過ごせました。
2019 年 11 月に 3 泊滞在
Karim Klaaからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 29 日)
Dear valued customer, Thank you for sharing your great feedback. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you back soon again. Best regards, Karim Klaa Acting General Manager

10/10 (非常に良い)

aotalfa

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
老舗の高級ホテルです。立地がとても良くて行動しやすい場所にあるのと、施設は老朽化した感じも無く美しく保たれておりとても過ごしやすかった。部屋の状態も特に不都合も無かったので満足です。スタッフは笑顔で接し、とても気持ちよく滞在できました。
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Karim Klaaからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 26 日)
aotalfa様 この度はニューワールドサイゴンホテルへお越し頂き、誠にありがとうございます。 また、貴重なご感想をお伝え頂き、重ねてお礼申し上げます。 お客様に幣ホテルの立地、設備、そしてサービスにおきましてお楽しみ頂けましたことを大変嬉しく思います。 またaotalfa様をお迎え出来ますことをスタッフ一同心よりお待ちしております。 Best regards, Karim Klaa Acting General Manager

8/10 (良い)

SATOSHI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
流石★5です。
大変清潔でストレスなく過ごせました。流石★5 です。
2019 年 11 月に 2 泊滞在
Karim Klaaからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 26 日)
Dear Satoshi, この度はニューワールドサイゴンホテルをご利用いただき、誠にありがとうございます。 お客様が快適に過ごされたと分かり、幸いでございます。 今後とも弊ホテルをぜひご贔屓願います。 スタッフ一同お客様のまたのお越しをお待ちしております。 Best regards, Karim Klaa Acting General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 11 月に 4 泊滞在
Karim Klaaからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 18 日)
Dear valued customer, Thank you for your excellent rating on us. We are very glad to know that you enjoyed your recent stay with us and we look forward to welcoming you back soon again. Best regards, Karim Klaa Acting General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Karim Klaaからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 22 日)
Dear valued customer, Thank you so much for your great rating to our hotel. We are glad to know that you enjoyed your recent stay with us and we look forward to welcoming you back soon. Best regards, Karim Klaa Acting General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 10 月に 3 泊滞在
Karim Klaaからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 22 日)
Dear valued customer, Thank you for rating on our hotel. We are thrilled to know that you enjoyed your stay with us and we will have the pleasure of welcoming you back in the future. Best regards, Karim Klaa Acting General Manager

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

2019 年 10 月に 1 泊滞在
Karim Klaaからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 14 日)
Dear valued customer, Thank you for your rating on us. We regret that we have not been able to meet your expectations during your recent visit and We sincerely hope that we will have another opportunity to welcome you back to the hotel. Best regards, Karim Klaa Acting General Manager

2/10 (非常に不満)

HIRO、日本

出張
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
電話で二重予約の説明を行い、わかりましたといったのにエクスペディアと連絡を取れていない。エクスペディアではキャンセルの件は、ホテルに聞いてくれと言われ、ホテルではエクスペディアに聞いてくれと言われ、どちらもお客様へのサービスは最悪です。マニュアル通りならロボットで十分です。 ちなみにエクスペディアでは予約時に「予約が完了していません」と表示されたので、すぐに予約をしたらこのように二重予約になりました。
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Karim Klaaからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 22 日)
Dear Hiro, Thank you for sharing your feedback to us. I would like to convey my apologies for any miscommunication between expedia and our hotel which i can assure you is now under review for improvements in the near future. We sincerely hope that we will have opportunity to welcome you back. Best regards, Karim Klaa Acting General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
一週間滞在
予約時にレイトチックアウトリクエストしましたが、その後レイトチックアウトキャンセル致しました。 ホテルチェックイン後確認致しましたら、レイトチックアウトキャンセルが伝わっていませんでした。 お客様からの情報共有されて居なかった事が残念に思います。 あと、クラブラウンジでカクテルを注文した時にソルティドックを知らないバーテンダーが いた事が残念でした。
2019 年 10 月に 6 泊滞在
Karim Klaaからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 22 日)
Dear valued customer, Thank you so much for sharing your feedback. We acknowledged your concern about the bartender service. It was shared to concerned department for improvement. We look forward to welcoming you back soon. Best regards, Karim Klaa Acting General Manager

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
バスルームに大きな虫。 翌日には泥水。 最悪のホテルでした
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Karim Klaaからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 22 日)
Dear valued customer, Thank you for taking the time to share your experience at our hotel. We are very sorry to know that we have not been able to meet your expectations during your recent visit, especially in regards to the room's condition which i can assure you is now currently under review for improvements. We do hope to have opportunity to welcome you back. Best regards, Karim Klaa Acting General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
トイレにウオシュレットを装備して欲しい。
2019 年 9 月に 3 泊滞在
Karim Klaaからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 22 日)
Dear valued customer, Thank you for sharing your comment to our hotel. We acknowledged your concern about washlet equipment in the bathroom. It was shared to concerned department for improvement. We hope to welcome you back again. Best regards, Karim Klaa Acting General Manager

2/10 (非常に不満)

SHINICHI

ホテルcomは最低階層の予約しか出来ない!
ホテルcomは、5スターホテル予約が安いだけで最低の階層しか契約出来ないようだ!
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Karim Klaaからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 22 日)
Dear Shinichi, Thank you for giving us your feedback to our hotel. We are very sorry to know that our room arrangement did not meet your expectation. Rest assured we will do our utmost to improve our products to our guests. We do hope to welcome you back. Best regards, Karim Klaa Acting General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 9 月に 3 泊滞在
Karim Klaaからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 24 日)
Dear valued customer, I would like to thank you for leaving your positive rating on our hotel. We are thrilled that you have enjoyed your recent stay with us and we look forward to welcoming you back soon again. Best regards, Karim Klaa Acting General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 9 月に 3 泊滞在
Karim Klaaからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 23 日)
Dear valued customer, Thank you so much for your great rating on us. We are very happy to know that you had a good time when staying with us and we hope to be of service you again soon. Best regards, Karim Klaa Acting General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ビジネスで定宿にしております、長い間の改修もほぼ終わりとても快適になっております。
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Karim Klaaからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 12 日)
Dear valued customer, Thank you so much for your kind review our hotel. It is with great pleasure to know that you enjoyed your business trip with us and we look forward to welcoming you back soon. Best regards, Karim Klaa Acting General Manager

10/10 (非常に良い)

Yuki、New york

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
二階だったので、周りの音が聞こえてうるさかった
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Karim Klaaからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 10 日)
Dear Yuki, Thank you for staying with us and for leaving us your feedback. I apologize for any inconvenience caused by the noise during your stay with us and we hope to be of service you in the near future. Best regards, Karim Klaa Acting General Manager

8/10 (良い)

TOM、Tokyo japan

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
クラブフロアーに宿泊したがラウンジなどとても良いです 又、G階にあるレストランの朝食は、美味しく特にパンが美味しくおすすめです
2019 年 8 月に 3 泊滞在
Karim Klaaからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 5 日)
Dear Tom, Thank you for staying with us and for leaving us your great feedback. We are glad that you enjoyed our club rooms and our breakfast buffet. We hope to be of service you again soon. Best regards, Karim Klaa Acting General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
サービスがよく、不自由なく過ごすことできました。とても満足しています。
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Klarim Klaaからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 30 日)
Dear valued customer, Thank you very much for your kind words. We would like to give our sincerest thank you to you for staying with us and appreciating the service we provide. We look forward to welcoming you back soon. Best regards, Karim Klaa Acting General Manager

4/10 (不満)

K‐jiro

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
冷蔵庫に以前宿泊したであろう客の忘れ物が残されていた。タッパーに入った野菜類、サラダチキンなど。日本人スタッフ常駐らしいので電話すると「もう帰りました」と後ほど連絡くれたスタッフはたどたどしい日本語で埒あかず。お詫びのしるしと客室係が果物(リンゴみたいなもの3個)を届けた。冷蔵庫の確認怠る5つ星は聞いたことない。
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Karim Klaaからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 22 日)
Dear K-jiro, Thank you for choosing our hotel for recent stay in Saigon. We are very sorry to hear that our room arrangement did not meet your expectation. Rest assured that appropriate action will be taken to improve this area on future visits. We do hope to be of service you again. Best regards, Karim Klaa Acting General Manager

8/10 (良い)

toshiyuki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
朝食のホー
朝食のホーは、麺が美味しくなかった。
2019 年 8 月に 5 泊滞在
Karim Klaaからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 27 日)
Dear Toshiyuki, Thank you for sharing your feedback to us. I acknowledged your concern about the noodle. It was shared to concerned department for improvement. We hope to be of service you again. Best regards, Karim Klaa Acting General Manager

10/10 (非常に良い)

NH、東京

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
素晴らしかったです!
2019 年 8 月に 3 泊滞在
Karim Klaaからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 27 日)
Dear NH, Thank you for staying with us and for leaving us your great feedback. We are very delighted to read that you had an overall fantastic stay with us. We hope to be of service you again soon. Best regards, Karim Klaa Acting General Manager

10/10 (非常に良い)

hiyoko、日本

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
クラブラウンジを使用できるプランを4泊利用しました。 これまでも色々なホテルのクラブラウンジを利用しましたが、一番良かったかもしれません。 モーニング・昼過ぎからのケーキ・カクテルタイム、いずれもとっっても美味しく、特に、毎日種類の変わる点心と、アールグレイのケーキがとても美味しかったです。 また、クラブラウンジスタッフの人数もとても多く、常に気遣ってくださいます。ラウンジのテラスからは町の様子がよく見えますが、ラウンジのただただ平和な空気感と、町の活気や混沌のコントラストがユニークで印象的でした。
2019 年 8 月に 4 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ちょっと残念
改装中の騒音とシンナー臭が気になりました。部屋は清潔で快適でした。確認したい事があり、日本人スタッフをお願いしましたが、勤務時間外で、その後、確認の連絡もありませんでした。
2019 年 7 月に 2 泊滞在
Karim Klaaからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 6 日)
Dear valued customer, Thank you for your feedback at our hotel. We apologize for the inconvenience caused by the noise and smell during your stay with us. We are now in the final stages of renovation and feel optimistic that once completed will provide the hotel with a renewed image. We hope to be of service you again. Best regards, Karim Klaa Acting General Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2019 年 7 月に 2 泊滞在
Karim Klaaからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 29 日)
Dear valued customer, Thank you for staying and rating our hotel on Expedia. It is a pleasure to welcome you back to the hotel again. Best regards, Karim Klaa Acting General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
チェックアウト後、ジムのシャワールームを使わせて貰えたのは、暑い国では最高!
2019 年 7 月に 2 泊滞在
Karim Klaaからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 29 日)
Dear valued customer, Thank you for sharing your feedback. I am happy to here you were impressed by our gym service during your stay with us and we do hope to welcome you soon again. Best regards, Karim Klaa Acting General Manager

4/10 (不満)

Dice、Singapore

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
very mediocre hotel but excessively over priced. noisy with the construction within the hotel which was not publicized; we were told just after the check-in. what can we do at this stage?? staffs are OK with little artificial smiles. I would not stay here again.
2019 年 7 月に 1 泊滞在
Karim Klaaからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 29 日)
Thank you for sharing your comments with us. We are sorry that we have not been able to meet your expectations during your visit. We are now in the final stages of upgrading the physical hardware and try to keep the noise at the lowest level. We have noticed all our renovation plan on the webs to ensure customers are aware of them and I am glad to inform you that we should finish the renovation of our rooms by the end of this year. Once again, please accept my sincere apologies and we hope we could be service of you again. Best regards, Karim Klaa Acting General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
2019 年 7 月に 2 泊滞在
Karim Klaaからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 24 日)
Dear valued customer, Thank you for taking the time to rate us on Expedia. We look forward to welcoming you back on your next trip to Saigon. Best regards, Karim Klaa Acting General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 7 月に 2 泊滞在
Karim Klaaからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 24 日)
Dear valued customer, Thank you for rating us on Expedia. We look forward to your next stay with us, hopefully in the near future. Best regards, Karim Klaa Acting General Manager