フロント

ハノイ ブリリアント ホテル アンド スパの口コミ

4 out of 5
ハノイ ブリリアント ホテル アンド スパ
44 Hang Trong, Old Quarter, Hoan Kiem, Hanoi

口コミ

9.6

最高に素晴らしい

評価 10 - 492 件の口コミ中 374 件が非常に良い" "
評価 8 - 492 件の口コミ中 94 件が良い" "
評価 6 - 492 件の口コミ中 21 件が普通" "
評価 4 - 492 件の口コミ中 1 件が不満" "
評価 2 - 492 件の口コミ中 2 件が非常に不満" "

9.4/10

清潔度

9.8/10

スタッフとサービス

8.8/10

設備とサービス

9.2/10

施設のコンディションと設備

8.8/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Koji

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Eiraからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 2 日)
Dear Koji,Thank you very much for your maximum rating our Hanoi Brilliant Hotel and Spa. We are delighted that you have enjoyed your stay here. Your score is worth than million words for our motivation to be better. Wish you all the best. Eira (Ms.)Customer Service Department

10/10 (非常に良い)

FUTOSHI

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフのホスプタリティに尽きる。素晴らしいと思う。朝食がおいしかった。ハノイの方々は都会ということで忙しそうにし、余裕がない印象。しかしここのスタッフは若く、笑顔でホスピタリティにあふれている。気持ちよく滞在ができた。施設は三ツ星であるがそれを許容できるのであればおすすめしたい。
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Eiraからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
Dear FUTOSHI,Thank you very much for your kind review! We are delighted to hear that you had a wonderful stay with us and that you found our staff's hospitality to be exceptional.It's heartening to know that you enjoyed our delicious breakfast. We understand the hustle and bustle of city life in Hanoi and are glad that our young and cheerful staff were able to provide a warm and welcoming atmosphere for you.While we are a three-star facility, we are thrilled that you found our service and hospitality to be deserving of a higher recommendation. Your satisfaction is our priority, and we hope to welcome you back for another enjoyable stay.Warm regards,Eira (Ms.)Customer Service Department

10/10 (非常に良い)

Ryoichi

家族旅行
Clean, Kindness and Convenient
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Eiraからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 18 日)
Dear Ryoichi,Thank you for your review! We are pleased to hear that you found our hotel to be clean, with kind staff, and conveniently located.Maintaining cleanliness is a top priority for us, and we are glad this aspect of your stay met your expectations. Our staff strives to provide friendly and helpful service to all our guests, and it's wonderful to know that you found them kind.We also take pride in our convenient location, making it easy for our guests to explore the area.We hope to have the pleasure of welcoming you back for another great stay in the future.Warm regards,EiraCustomer Service Department

8/10 (良い)

Kunio

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
旧市街に近く、観光、飲食に便利。
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Eiraからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 17 日)
Dear Kunio,Thank you for your review! We are pleased to hear that you found our hotel conveniently located near the old town, making it easy for sightseeing and dining.We strive to provide a convenient and comfortable stay for all our guests, and we are glad that our location added to the enjoyment of your visit.We hope to have the pleasure of welcoming you back for another great stay in the future.Warm regards,EiraCustomer Service Department

10/10 (非常に良い)

TATSUTO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Eiraからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 15 日)
Dear Tatsuto,Thank you so much for sharing your impressions after your recent stay at Hanoi Brilliant Hotel & Spa. We highly appreciate your nice words about your fantastic experience. Achieving the needs of our guests and knowing they have enjoyed their stays are our greatest rewards. Thank you so much for all the sharings, which are very valuable for us to improve the service for the better!Once again thank you very much for choosing our hotel. We are looking forward to your next visit to Hanoi.Warm regards,Eira Customer Service Staff

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
とても良かった
今回記念日で宿泊しました お祝いをしていただけて、とても嬉しかったです フロントのスタッフは皆さん英語が話せてとても親切です 朝食も選択できるメニューと簡単なバイキングメニューがあり満足できました 立地も良く、料金も手頃なので、次回も是非泊まりたいです
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Eiraからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 28 日)
Dear valued guest,Thank you so much for choosing to celebrate your special occasion with us and for taking the time to share your positive feedback. We are thrilled to hear that you had a memorable stay and that our staff was able to contribute to your happiness. It's wonderful to know that you enjoyed the breakfast options, with a choice of menu and a satisfying buffet selection. We appreciate your kind words about our convenient location and reasonable pricing. It's our goal to provide a comfortable and affordable stay for our guests.We look forward to the opportunity to welcome you back for another stay in the future!Best regards,EiraCustomer Service Staff

8/10 (良い)

Hiroshi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
・立地 旧市街周辺を楽しむのに、とても良い立地。 ・施設 建物の古さは若干感じるが、周辺やハノイ市内に歴史ある建造物が多く、少しヨーロッパを感じるような街並みも一部あるので、気にならないレベル。またホテル内はとても清潔感があり、独特な臭い等は無い。 ・スタッフ、対応 全員、親切で丁寧に対応をしていただきました。気の使い方や、ほどよい距離感での配慮をいただき、とても過ごしやすい。 ・朝食 朝食は、ビュッフェと一部オーダーメニューあり。程よい品数で、毎日、数種類、違うメニューに変わるので、飽きずに楽しめます。 ・他 事前にメール等での確認事項や送迎(有料)についても、詳細に対応をしていただきました。 ホテル内の通路での話声は漏れて、聞こえてきます。
Eiraからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 23 日)
Dear Hiroshi,Thank you so much for taking the time to review us after your stay. It is our honor to receive your compliments about our room cleanliness and friendly staff. We are more than happy to know that you have had a great time with us. Your kind words and positive feedback mean a lot to us, as we strive to continuously improve and provide the best possible experience for our valued guests. I Wish you all the best!Best regards,EiraCustomer Service Staff

10/10 (非常に良い)

YOJI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
良い滞在でした
場所が便利な上、サービスも良好で、快適に過ごせました。
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Dante Huaからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 21 日)
Dear Yoji, Thank you for staying with Hanoi Brilliant Hotel & Spa. We are glad to know that you have had a enjoyable stay with us. Your maximum score is the best motivation for us to keep up the great work. Hope that we will have a chance to welcoming you back in the near future. Best regards, Dante Hua. Customer Service Manager.

10/10 (非常に良い)

KAZUYA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Dante Huaからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 13 日)
Dear Kazuya, Thank you very much for your maximum rating our Hanoi Brilliant Hotel and Spa. We glad that you have enjoyed your stay in Hanoi with us. Your scoring is the best motivation for our team to keep up the great work. Wish you all the best and hope to welcome you back in the near future. Best regards. Dante Hua Customer Service Manager

10/10 (非常に良い)

Mako

良かった点 : 設備とサービス
ホテル自体は古さを感じますが、便利な立地に大変親切なスタッフで、心温まる滞在になりました。 近所のレストランやバーなどを、リストにして渡してくれて参考になりました。
2023 年 10 月に 3 泊滞在
Dante Huaからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 4 日)
Dear Mako, Thank you very much for choosing our Hanoi Brilliant Hotel and Spa as your accommodation for this trip to Hanoi. We are very happy to know that our convenient location and clean room have met your expectations. Wish all the best to you. Best regards,Dante Hua, Customer Service Manager

10/10 (非常に良い)

KAN

2023 年 10 月に 1 泊滞在
Dante Huaからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 4 日)
Dear KAN, Thank you very much for your maximum rating our Hanoi Brilliant Hotel and Spa. We glad that you have enjoyed your stay in Hanoi with us. Your scoring is the best motivation for our team to keep up the great work. Wish you all the best and hope to welcome you back in the near future. Best regards.Dante Hua Customer Service Manager

8/10 (良い)

Kazuhiro

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Dante Huaからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 3 日)
Dear Kazuhiro,Thank you so much for rating Hanoi Brilliant Hotel & Spa on Expedia. It would be grateful if we know you experienced with us. Anyway, we kindly thank you for choosing us among many other choices and we look forward to welcoming you back soon! Best regards. Dante Hua. Customer Service Manager.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 9 月に 2 泊滞在
Dante Huaからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 20 日)
Dear Valued guest,Thank you very much for your maximum rating our Hanoi Brilliant Hotel and Spa. We glad that you have enjoyed your stay in Hanoi with us. Your scoring is the best motivation for our team to keep up the great work. Wish you all the best and hope to welcome you back in the near future. Best regards.Dante HuaCustomer Service Manager

10/10 (非常に良い)

Yurie

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
フロントのスタッフの方がとても丁寧で優しい対応をしてくれました。 シャワーが温度をかなり高くしないと水圧が強くならず、適温だとやや弱めになってしまう状態でしたがそこまで困らずに使用できました。 お部屋も綺麗でアメニティやタオルも使いやすかったです。 何より立地がとても良く大聖堂やキアンホエム湖までとても近いです。向かいにスーパーがあり、ごはん屋さんも多いので拠点としてとても便利だと思います。
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Dante Huaからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 20 日)
Dear Yurie, Thank you very much for choosing our Hanoi Brilliant Hotel and Spa as your accommodation for this trip to Hanoi. We are very happy to know that our polite staff, convenient location and clean room have met your expectations. Wish all the best to you. Best regards,Dante HuaCustomer Service Manager

8/10 (良い)

JUN

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
staff members were very nice people
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Hanahからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 8 日)
Dear Mr Jun, Thank you for taking time to review your stay at Hanoi Brilliant hotel & spa.We are thrilled to hear that your experience with us was truly exceptional. Your kind words and positive feedback mean a lot to us, as we strive to continuously improve and provide the best possible experience for our valued guests. We are grateful for all the feedback you have provided, as it allows us to gauge the quality of our service.We look forward to welcoming you back in the future, and we assure you that we will once again go above and beyond to exceed your expectations and create a memorable stay.Kind regards,Hanoi Brilliant team

10/10 (非常に良い)

Kanako

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
フロントの方たちのサービス、朝ごはんで卵料理やフレンチトーストをオーダー制で作ってくれること、最終日の朝のお弁当を持たせてくれたこと、お掃除も行き届いていて、タオルも毎日変えてもらえます。立地も良くてだいたい歩いてドンスアン市場、タンロン遺跡などいけます。レストランもたくさんあります。スパも同行者が行きましたが、良かったようです。日本語はあいさつぐらいしか通じませんが一生懸命対応してくれます。また伺いたいホテルです。
2023 年 8 月に 4 泊滞在
Hanahからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 20 日)
Dear Kanako, Thank you for spending time to review your stay at Hanoi Brilliant hotel & spa.We are overjoyed to hear that your experience with us was truly exceptional. Your kind words and positive feedback mean a lot to us, as we strive to continuously improve and provide the best possible experience for our valued guests. We are grateful for all the feedback you have provided, as it allows us to gauge the quality of our service.We look forward to welcoming you back in the future, and we assure you that we will once again go above and beyond to exceed your expectations and create a memorable stay.Warmest regards,Hanoi Brilliant team

8/10 (良い)

Asami

2023 年 4 月に 2 泊滞在
Dante Huaからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 3 日)
Dear Asami, Thank you so much for rating Hanoi Brilliant Hotel & Spa on Expedia. It would be grateful if we know you experienced with us. Anyway, we kindly thank you for choosing us among many other choices and we look forward to welcoming you back soon! Best regards. Dante Hua. Customer Service Manager.

8/10 (良い)

Toru、Singapore

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Location is perfect for tourists. Air conditioners didn’t work well.
2023 年 3 月に 1 泊滞在
Lucyからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 31 日)
Dear Toru,Thank you so much for sharing your impressions after your recent stay at Hanoi Brilliant Hotel & Spa.We highly appreciate your nice words about your fantastic experience. Achieving the needs of our guests and knowing they have enjoyed their stays are our greatest rewards. We are sorry to know that your experience with our AC was not so well. Thank you so much for all the sharings, which are very valuable for us to improve the service for the better!Once again thank you very much - we are looking forward to your next visit to Hanoi with your family.Warm regards,Lucy Customer Service TeamHanoi Brilliant Hotel & Spa

10/10 (非常に良い)

Keisuke

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 2 月に 2 泊滞在
Lucyからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 31 日)
Dear Keisuke,Thank you so much for sharing your impressions after your recent stay at Hanoi Brilliant Hotel & Spa.We highly appreciate your nice words about your fantastic experience. Achieving the needs of our guests and knowing they have enjoyed their stays are our greatest rewards. We're deeply proud that our service was high - evaluated by you. We are really happy to hear that you left hotel with satisfaction! Thank you so much for all the sharings, which are very valuable for us to improve the service for the better!Once again thank you very much - we are looking forward to your next visit to Hanoi with your family.Warm regards,Lucy Customer Service TeamHanoi Brilliant Hotel & Spa

10/10 (非常に良い)

dongmin、adachi-ku

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 2 月に 1 泊滞在
Lucyからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 31 日)
Dear Dongmin,Thank you so much for sharing your impressions after your recent stay at Hanoi Brilliant Hotel & Spa.We highly appreciate your nice words about your fantastic experience. Achieving the needs of our guests and knowing they have enjoyed their stays are our greatest rewards. We're deeply proud that our service was high - evaluated by you. We are really happy to hear that you left hotel with satisfaction! Thank you so much for all the sharings, which are very valuable for us to improve the service for the better!Once again thank you very much - we are looking forward to your next visit to Hanoi with your family.Warm regards,Lucy Customer Service TeamHanoi Brilliant Hotel & Spa

10/10 (非常に良い)

dongmin、adachi-ku

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの皆さんが非常に親切でした。
2023 年 2 月に 1 泊滞在
Lucyからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 26 日)
Dear Dongmin,Thank you so much for sharing your impressions after your recent stay at Hanoi Brilliant Hotel & Spa.We highly appreciate your nice words about your fantastic experience. Achieving the needs of our guests and knowing they have enjoyed their stays are our greatest rewards. We're deeply proud that our service was high - evaluated by you! We will take your feedback as an motivation to improve for the best service!Once again thank you very much - we are looking forward to your next visit to Hanoi with your family.Warm regards,Lucy Customer Service TeamHanoi Brilliant Hotel & Spa

10/10 (非常に良い)

Tsutomu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備

10/10 (非常に良い)

Kotaro

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの対応が丁寧で心地よかったです.
Lucyからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 26 日)
Dear Kotaro,Thank you so much for sharing your impressions after your recent stay at Hanoi Brilliant Hotel & Spa.We highly appreciate your nice words about your fantastic experience. Achieving the needs of our guests and knowing they have enjoyed their stays are our greatest rewards. We're deeply proud that our service was high - evaluated by you! We will take your feedback as an motivation to improve for the best service!Once again thank you very much - we are looking forward to your next visit to Hanoi with your family.Warm regards,Lucy Customer Service TeamHanoi Brilliant Hotel & Spa

8/10 (良い)

Yuji

2022 年 10 月に 5 泊滞在

6/10 (普通)

kaminari

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度
スタッフは皆親切で笑顔で対応してくれる。唯一の欠点は清掃が甘いところかな。
2022 年 7 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
英語での対応、細かい点の対応最高でした。朝食も美味しかったです。 皆さんに勧めたいホテルです。 お部屋も綺麗でした。そして静かでした。
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Dante Hua. Customer Service Manager.からの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 5 日)
Dear Valued Guest, thank you very much for spending your precious time to review our Hanoi Brilliant Hotel and Spa. It was such a great pleasure to be your accommodation for this trip to Hanoi. We are delighted that you have had a great time with us. Hope that we can have a chance welcoming you back for another shameless stay. Wish you all the best. Dante Hua. Customer Service Manager.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Dante Hua. Customer Service Manager.からの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 4 日)
Dear Valued Guest, Thank you so much for rating Hanoi Brilliant Hotel & Spa on Expedia. It would be grateful if we know you experienced with us. Anyway, we kindly thank you for choosing us among many other choices and we look forward to welcoming you back soon! Best regards. Dante Hua. Customer Service Manager.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ベトナムでは英語が繋がらないことも多かったのですが、係の人は英語が堪能でとても便利でした。 また、部屋もとても清潔に保たれており、立地も旧市街近くなので便利でした。
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Dante Hua. Customer Service Manager. からの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 9 日)
Dear Valued guest, thank you very much for spending your time to review Hanoi Brilliant Hotel and Spa. We are glad to know that you have completely satisfied with our service. Especially for our staffs who always go beyond to help you with every request. Your compliment is the best motivation to all of our team. We hope to have a chance welcoming you back for another great stay. Best regards. Dante Hua. Customer Service Manager.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフが非常に親切で、心地よく、朝食も文句なしでした。ただし、ハウスキーパーが不足しているのか、チェックインには時間がかかります。
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Dante Hua. Customer Service Manager. からの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 4 日)
Dear Valued guest, thank you very much for spending your precious time to review Hanoi Brilliant Hotel and Spa. We are delighted that you have a great stay with us for our perfect breakfast, comfortable room and helpful staff. Besides, we are sorry for the delay at check in. We can't wait to see you again in the nearest future. Wish you all the best. Dante Hua. Customer Service Manager.

10/10 (非常に良い)

OSAMU、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
全体的に快適に過ごせました。 唯一 シャワーや水周りの音が響き 隣から聞こえてくる天が気になりました
2019 年 11 月に 4 泊滞在
Dante Hua(Mr.). Customer Service Manager.からの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 11 日)
Dear OSAMU, thank you very much for your maximum rating Hanoi Brilliant Hotel and Spa. We are more than happy to know that you have a great stay with our hotel. Besides, we are deeply sorry for the sound from our shower. We will fix this problem right away, thank you for bringing this problem to our notice. We hope to have a chance to welcome you back for a better experience. Wish you all the best. Dante Hua(Mr.). Customer Service Manager.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
市街地内にあり、ハノイ大聖堂やホアンキエム湖に近くとても便利です。施設内のスパもリーズナブルで都合の良いときに行けるのも良かったです。 1点、トイレについて、紙を流していいのかどうかが不明でしたので、バスルーム内に明示されていると良いと思いました。
2019 年 11 月に 2 泊滞在
Dante Hua. Customer Service Manager. からの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 28 日)
Dear Valued guest, thank you very much for spending your time to review our Hanoi Brilliant Hotel and Spa. It is such a great pleasure for us to be your accommodation for this trip. We are pleased to know that you like our best location and great spa. Besides, we are deeply sorry for not clearly mention about the toilet function. Thank you very much for bringing this to our notice, we will add the notice to our bathroom. Hope that we can have a chance to welcoming you back for a better stay. Best regards. Dante Hua. Customer Service Manager.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Dante Hua. Customer Service Manager.からの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 16 日)
Dear Valued guest, thank you very much for your top rating Hanoi Brilliant Hotel and Spa. It is such a great pleasure for us to be your service this time. We are happy to know that you have completely satisfied with our service. We hope to to have a chance welcoming you back in the near future for another great stay. Wish you all the best. Dante Hua. Customer Service Manager.

10/10 (非常に良い)

NoMi、大阪、Japan

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホテルのスタッフ全員の対応が素晴らしく、大変満足しました。宿泊費に含まれる、朝食もたいへん満足のいくものでした。 ハノイ空港からホテルの往復のタクシーもホテルに頼むのが大正解だった。 ハロン湾観光の予約もホテルに着いてから、スタッフに依頼したが、気持ちの良いツアーを紹介してもらい、料金の割引もあり、これも大正解だった。
2019 年 10 月に 5 泊滞在
Dante Hua. Customer Service Manager.からの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 28 日)
Dear NoMi, thank you very much for spending your time to review our Hanoi Brilliant Hotel and Spa. It is such a great pleasure for us to be your service. We are pleased to know that you have enjoyed your stay with us. Especially for our delicious breakfast, friendly staff who have recommended you a pleasant Halong Bay tour. Your compliments is the best motivation to all of our staff. We hope to have a chance welcoming you back for another memorable stay. Wish you all the best. Dante Hua. Customer Service Manager.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 10 月に 3 泊滞在
Dante Hua. Customer Service Manager. からの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 1 日)
Dear Valued Guest. Thank you very much for posting such a fantastic review about Hanoi Brilliant Hotel & Spa. It is extremely rewarding that all of the efforts we put into our work touched your heart and left you a good impression. Hopefully, we will have many chances to welcome you back in the future for another exceptional stay. Wish you all the best. Dante Hua. Customer Service Manager.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
シャワーのお湯が温まるのにとても時間がかかった。いろいろなことにとても丁寧に対応してくれてありがたかった
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Dante Hua. Customer Service Manager. からの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 1 日)
Dear Valued Guest. It is such a great pleasure for us to be your accommodation for this trip. Thank you very much for spending your time to review our hotel. On behalf of our team, I would like to express my apologize for the inconvenience of our hot water during your stay. As the weather is hot in Hanoi in the last few days so it makes the delay of our hot water system. I have told our maintainer to fix this problem right away. Hope that we can have a chance to welcoming you back for a better experience. Best regards. Dante Hua. Customer Service Manager.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 10 月に 3 泊滞在
Dante Hua. Customer Service Manager. からの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 1 日)
Dear Valued Guest, Thank you very much for your top rating Hanoi Brilliant Hotel and Spa. We are pleased to hear that our faultless service is recommended by you as our valued guest. We hope to get the pleasure of having you with us soon again! Best regards. Dante Hua. Customer Service Manager.

10/10 (非常に良い)

ハナ、福岡県

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
まずスタッフの方が皆とても親切でした。英語が苦手なのに個人旅行を計画したので不安なことがいっぱいでしたが、ホテルの方に相談をするとどんなことでも解決してくれました。ホテルのスパも利用し満足でした。ホアンキエム湖や大教会の近くのホテルだったのでショッピングや食事もとても楽しめました。 4泊しましたが、大満足でした。
2019 年 10 月に 4 泊滞在
Dante Hua. Customer Service Manager.からの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 1 日)
Dear ハナ, Thank you very much for spending your precious time to review our Hanoi Brilliant Hotel and Spa. It is such a great pleasure for us to be your accommodation for this trip. We are more than happy to know that our good location, delicious breakfast and our kind staff have made your stay memorable. Your top review is the best motivation to all of our team. We can't wait to see you in your next trip. Best regards. Dante Hua. Customer Service Manager.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
到着した日の夜、Wi-Fiが繋がらず、修理のスタッフが来るまでに1時間かかり、その後部屋で30分以上確認作業をし結局繋がらず。その間シャワーも浴びれず、ただ待つだけ。一生懸命対応してもらったとは思うが、疲れて早く休みたい状況だったので辛かった。 ベトナムアクセントの英語に慣れてない状況でのスタッフからの説明、理解出来ず聞き返すと嫌そうな顔をされ諦めました。 窓のない部屋でしたが、部屋は綺麗で清潔感もありました。 立地は観光には最適でした。 工事中で日中は賑やかでした。 隣の部屋のシャワー音は結構聞こえます。
2019 年 9 月に 3 泊滞在
Dante Hua. Customer Service Manager.からの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 7 日)
Dear Valued Guest. Thank you very much for spending your time to rating our Hanoi Brilliant Hotel and Spa. First of all, thank you for choosing our hotel to be your accommodation for your trip. We are very sorry for the problem with our WIFI on your first night. Moreover, we are terribly sorry to know that the room was not as you expected because there was no outside window. Kindly be noted that due to land layout, it is impossible for all rooms in our hotel to have an outside window. Still, to better ventilate the room, a corridor facing window was made and we have already noted that information on Expedia. Please make use of it. And to compensate for this disadvantage, the room without an outside window is priced lower than one with an outside window. If you insist on a room with an outside room, we have other options such as Executive room with City view, Family room, Connecting room, etc. for your booking. Once again, please accept our sincere apology for this inconvenience. We really hope to have another chance to welcome you back and accommodate you in a room with an outside window. Best regards. Dante Hua. Customer Service Manager.

10/10 (非常に良い)

Le、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの接客が良かった。
2019 年 6 月に 1 泊滞在
Dante Hua. Customer Service Manager.からの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 1 日)
Dear Le. Thank you very much for your top rating. It is a real pleasure for us to see how much you enjoyed your stay with us at Hanoi Brilliant Hotel & Spa. We are pleased to hear that our faultless service is recommended by you as our valued guest. We hope to get the pleasure of having you with us soon again! Wish you all the best. Dante Hua. Customer Service Manager.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
コスパ最高
施設、サービスなど値段以上でした。特に従業員の接客が良かった。多くのホテルが質問しないと教えてくれないことも先回りして伝えてくれて助かった。ただ、チェックイン前にやスパ利用前に質問表をいちいち書かされるのは煩雑かな。次回は、もっと長く泊まりたいと思えました。
2019 年 9 月に 1 泊滞在
Dante Hua. Customer Service Manager. からの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 22 日)
Dear Valued Guest. Thank you very much for your top rating Hanoi Brilliant Hotel and Spa. It is such a great pleasure to be your service this time. We are delighted that you have satisfied with our service for this stay. As we strive to bring the best service to all of our customer, your comments are very important to us to improve our service. We hope to have a chance welcoming back for a better stay. Best regards. Dante Hua. Customer Service Manager.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
利便性を求める子連れ旅にはおすすめ
親切なスタッフで、快適に過ごすことが出来ました。立地も良くて、子連れにはおすすめです。朝食もフォーなどローカルフードもあり、満足できました。必ずまたハノイに遊びにいくときは、泊まりたいです。
2019 年 9 月に 1 泊滞在
Dante Hua. Customer Service Manager. からの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 22 日)
Dear Valued Guest. Thank you very much for spending your time to review Hanoi Brilliant Hotel and Spa. It is such a great pleasure for us to be your accommodation for this trip. We are more than happy to know that our good location, delicious breakfast and our kind staff have made your stay memorable. Your top review is the best motivation to all of our team. We can't wait to see you in your next trip. Wish you all the best. Dante Hua. Customer Service Manager.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホテルのスタッフはみんな親切で良かったです。
2019 年 9 月に 3 泊滞在
Dante Hua. Customer Service Manager. からの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 18 日)
Dear valued customer. Thank you for sharing your experience with our hotel to the whole world. We are very happy to know that our service and accommodation met your expectation. Your review is a big reward to all of our team. We really appreciate your kindness and look forward to your return in a very near future. Wish you all the best. Dante Hua. Customer Service Manager.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ハノイに来たらまた泊まります!
週末の歩行者天国、ナイトマーケットまで徒歩圏内。小さな子供をもつ家族連れにはオススメです。またスタッフも親切で頼りになります。強いて言うなら、街中にあるので夜若干うるさいことくらいです。私は全く気にならないのですぐ寝られましたが。耳栓の無料サービスまであって至れり尽くせりです。
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Dante Hua. Customer Service Manager. からの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 18 日)
Dear Valued guest. Thank you very much for spending your precious time to review our Hanoi Brilliant Hotel and Spa. It is a real pleasure for us to see how much you enjoyed your stay with us at Hanoi Brilliant Hotel & Spa. We are pleased to hear that our faultless service is recommended by you as our valued guest. We hope to get the pleasure of having you with us soon again! Best regards. Dante Hua. Customer Service Manager.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
工事の音が木になった程度で、特にありません
2019 年 8 月に 3 泊滞在
Dante Hua. Customer Service Manager.からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 30 日)
Dear Valued Guest. Thank you very much for spending your time review our Hanoi Brilliant Hotel and Spa. We are sorry for the unexpected noise from our neighbour as we have informed you when check in. We have tried many times to report this problem with the police and talk with our neighbour but it still happen. We hope to have a chance welcoming you back for better experience. Best regards. Dante Hua. Customer Service Manager.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
とてもおすすめです
清潔で快適な部屋なのにリーズナブルな価格で泊まれて大満足でした。 ホテルスタッフは何をお願いしても快く対応してくれて、ツアーの申し込みやレストランの予約のアドバイスしてくれました。レセプションにいらっしゃった男性のマネージャーさんは、お客様の意見もよく聞いて、何とかホテルを良くしたいという気持ちが感じられました。 またハノイに来たらこのホテルに泊まりたいです。
2019 年 8 月に 3 泊滞在
Dante Hua. Customer Service Manager. からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 26 日)
Dear Valued Guest. Thank you very much for spending your precious time to review Hanoi Brilliant Hotel and Spa. It is such a great honor to be your accommodation for this trip to Hanoi. We are more than happy to know that you have had an enjoyable stay. We will try our best to improve our service according to your comments. We hope to have a chance welcoming you back for a better experience. Wish you all the best. Dante Hua. Customer Service Manager.

10/10 (非常に良い)

Miyana

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スパを利用しました。ほかの場所も利用しましたが,ここのスパが一番よかったです。 私が滞在した部屋には窓がなく(窓がある部屋もありました。),その点が満足できませんでしたが,スタッフの皆さんはとてもフレンドリーで,親切でした。 立地条件も良く,湖の周りを散歩するにはもってこいですし。近くにあるコンビニにはイートインスペースもあり,小腹がすいたときに安心して食べられるものを作ってくれました。また,市場も近くで,楽しめました。
2019 年 8 月に 5 泊滞在
Dante Hua. Customer Service Manager. からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 22 日)
Dear Miyana. Thank you very much for your top rating Hanoi Brilliant Hotel and Spa. We are terribly sorry to know that the room was not as you expected because there was no outside window. Kindly be noted that due to land layout, it is impossible for all rooms in our hotel to have an outside window. Still, to better ventilate the room, a corridor facing window was made. Please make use of it. And to compensate for this disadvantage, the room without an outside window is priced lower than one with an outside window. If you insist on a room with an outside room, we have other options such as Executive room with City view, Family room, Connecting room, etc. for your booking. Once again, please accept our sincere apology for this inconvenience. We really hope to have another chance to welcome you back and accommodate you in a room with an outside window. Best regards. Dante Hua. Customer Service Manager.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
こじんまりしたホテルでしたが、スタッフの対応が良く快適に過ごせました。 難を言えば、初日にシャワーがぬるいのと冷蔵庫が冷えなかったのでお願いしたら、翌日シャワーは治りましたが、冷蔵庫はダメでした。説明では冷蔵庫は冷やすためのものではないと言っていましたが、どうなのでしょうか?
2019 年 8 月に 4 泊滞在
Dante Hua. Customer Service Manager. からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 18 日)
Dear Valued Guest. Thank you very much for spending your time to review Hanoi Brilliant Hotel and Spa. It is such a great pleasure for us to be your accommodation for this trip. Besides, we are deeply sorry for the problem with the shower and the mini bar. Thank you for bring it to our attention, we have already fixed those problem right away. We hope to have a chance welcoming you back. Best regards. Dante Hua. Customer Service Manager.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Dante Hua. Customer Service Manager.からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 18 日)
Dear Valued Guest. Thank you so much for writing such an excellent review about Hanoi Brilliant Hotel & Spa. We are pleased that you were completely satisfied with our service and accommodation. Your appreciation is definitely the greatest reward for our team. Rest assured that we keep doing our good work to look up to your expectations. Once again, thank you so much for staying with us. We are looking forward to welcoming you back soon. Best regards. Dante Hua. Customer Service Manager.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2019 年 7 月に 3 泊滞在
Dante Hua. Customer Service Manager.からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 15 日)
Dear Valued Guest. Thank you for spending your time rating Hanoi Brilliant Hotel and Spa. We are pleased that you highly appreciated our room, and you enjoyed your stay. Indeed, your return is the greatest reward for all our efforts and devotion. Rest assured that there is a warm welcome awaiting here for another seamless experience. Best regards. Dante Hua. Customer Service Manager.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
事前に送迎の車やツアーの手配のためやり取りをしましたがとても丁寧な対応でした。 滞在中もスタッフの方々の挨拶や気配りが行き届いており、気持ちよく過ごせました。 お部屋に窓が無いので朝、外の天気が分からないのが唯一残念でしたが、とてもよいホテルです。
2019 年 7 月に 4 泊滞在
Dante Hua. Customer Service Manager. からの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 23 日)
Dear Valued Guest. Thank you for spending your precious time to review Hanoi Brilliant Hotel and Spa. We are more than happy to know that you have enjoyed your stay with us during the trip and our staff always stand out to accommodate you with all the suggestion. For the room layout, please kindly be noted that we have another room type such as Junior Suite, Executive Suite with City view for your choice. We hope to have a chance to welcome you back with another best experience. Wish you all the best.