施設の正面

インセイル ホテルズ フアンシ ロード タオジン メトロ ステーション 広州 (迎商酒店環市路淘金地鐵站店)の口コミ

3.5 out of 5

口コミ

6.4
評価 10 - 86 件の口コミ中 4 件が非常に良い" "
評価 8 - 86 件の口コミ中 33 件が良い" "
評価 6 - 86 件の口コミ中 31 件が普通" "
評価 4 - 86 件の口コミ中 9 件が不満" "
評価 2 - 86 件の口コミ中 9 件が非常に不満" "

6.8/10

清潔度

6.6/10

スタッフとサービス

5.4/10

設備とサービス

6.2/10

施設のコンディションと設備

口コミ

2/10 (非常に不満)

トムヤン君、東京

出張
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
写真とは違い建物が古く汚かった。そして部屋の中にGがいて驚きました。シャワールームの扉もPUSHと書かれているのに引いて扉を開けたり、常備されているドライヤーも使えないという。もう二度と利用したくありません。
2019 年 10 月に 2 泊滞在
阿星からの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 29 日)
こんにちは、ありがとうございます迎商三茂ホテルに宿泊します!ホテルの数多くの接待を経て、施設には歳月の跡が残されている。我々は設備施設の日常的なメンテナンスを強化していく。また、私たちはお客様に快適な宿泊環境を提供し、心に優しい「家の外の家」を作り、私たちもより良いサービスで今回の不足を補い、引き続き私たちを応援していただきたいと思います。再度のコメントをありがとうございます。またのお越しをお待ちしております。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
シャワーの水圧が低かった
2019 年 10 月に 1 泊滞在
阿星からの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 9 日)
シャンマオサンマオホテルをご利用いただきありがとうございます。完璧な滞在体験をお届けできなかったことをおamび申し上げます。ご質問がございましたらすぐに修正いたします。ご滞在中にご不明な点がございましたら、お気軽にお問い合わせください。 私たちはあなたのサービスを24時間お待ちしております。またあなたの訪問を楽しみにしています。

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2018 年 7 月に 3 泊滞在
阿星からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 19 日)
Dear drop guest, hello, thank you very much for your support of the hotel, did not get your full 10 points of praise, we still have a little bit of loss, may be the place where the hotel still does not work, I hope the guest officer your next time Arrival can point us to our shortcomings, we will try our best to do better, we will let every customer in the store feel the warmth of home, and hope that our service will bring you more surprises. Moved, I look forward to your next visit!

8/10 (良い)

khei

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
清潔感
普通でした。
2018 年 8 月に 3 泊滞在
阿星からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 19 日)
親愛なるゲスト、こんにちは、ホテルのサポートに感謝します、あなたの完全な10点の賞賛を得ませんでした、私たちはまだ少しの損失を持っています、ホテルがまだ機能しない場所かもしれません、私はゲストの役員があなたの次回を願っています 到着は私たちの欠点を指摘することができます、私たちはより良くするために最善を尽くします、店のすべての顧客に家の暖かさを感じさせ、私たちのサービスがあなたにもっと驚きをもたらすことを願っています。 引っ越して、次の訪問を楽しみにしています

8/10 (良い)

Fujiwara、Osaka

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2018 年 8 月に 3 泊滞在
阿星からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 19 日)
Dear drop guest, hello, thank you very much for your support of the hotel, did not get your full 5 points of praise, we still have a little bit of loss, may be the place where the hotel is still not in place, I hope the guest officer your next time Arrival can point us to our shortcomings, we will try our best to do better, we will let every customer in the store feel the warmth of home, and hope that our service will bring you more surprises. Moved, I look forward to your next visit

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 施設のコンディションと設備
カードキーの反応が悪く2度ほどフロントへ行きました。それ以外は、普通に快適に宿泊できました。
2018 年 6 月に 3 泊滞在
阿星からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 17 日)
親愛なるゲスト、こんにちは! Yingshang Sanmao Hotelをお選びいただき、ありがとうございます。 これは私たちの最大の愛と助けであることを私たちは知っています。より快適で暖かい滞在体験を提供するために真剣に研究し解決します。 ホテルのスタッフ全員が再びあなたの滞在を楽しみにしています!

8/10 (良い)

Tom、Japan

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
It is close to the subway station
It was nice to me the location. But I need to wait long time for check in, reception was not good working. Room was clean and confortable.
2018 年 4 月に 1 泊滞在
阿星からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 17 日)
Dear guest, Hello! Thank you for your timely feedback, I hope that it will not affect your mood of this trip, we will strengthen the staff's business training, we will continue to ask ourselves, better and better, please believe that we are willing to use the most passionate and meticulous and warmest The service will provide you with the most comfortable accommodation on the road, and we look forward to serving you again!

6/10 (普通)

ねこ

客室は要チェック
出張でよく利用するため、必ずワードローブのある部屋を予約しますが、チェックインしてみると予約した部屋よりも安価なワードローブどころかハンガーもない部屋。 フロントへ戻り写真を見せ、予約した部屋に変えるよう伝えたところ、今日はその部屋が全て埋まっているので明日部屋を変える、との事。(何のための予約だ…) 翌日無事に部屋を変える事ができたが、以前にも同じ事があったので、手間がかかる印象。部屋自体は可もなく不可もなくです。
2018 年 1 月に 5 泊滞在
阿星からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 17 日)
親愛なるゲスト、Yingshang Sanmao Hotelにご滞在いただきありがとうございます。このご滞在に失望しており、ごめんなさい。この問題を真剣に研究し、積極的に修正し、ご協力いただきありがとうございます。 次回のご滞在で満足のいくご滞在をお届けします。また、Yingshang Sanmao Hotelが広州での最初の選択肢になることを願っています。

8/10 (良い)

masachika

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
冷蔵庫
予約時点では、部屋に冷蔵庫が有るように記載されてましたが 実際は、部屋に、冷蔵庫は、設置されてませんでした。
阿星からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 17 日)
親愛なるゲスト、悪い滞在体験をおexperienceび申し上げます。 ホテルにご滞在中、部屋には施設や設備の問題があります。いつでもウェイターに電話することができます。問題を解決するために24時間体制で電話をかけています。 クラスによるご不便をおかけして申し訳ありません。

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
阿星からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 17 日)
尊敬的宾客您好,感谢您光临迎商三茂大酒店,抱歉没有带给您完美的入住体验,您提出的问题我们马上整改,在住期间如有任何问题您可以随时与我们联系,酒店前台同事24小时竭诚为您服务,我们期待您的再次光临,祝您开心每一天!

4/10 (不満)

ケー、日本 愛知県

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
仕事に便利な場所にあるホテル
従業員の方どおしの申し送りができていない。 予約した部屋が用意されていない。 Wi-Fiが弱い など、あまり良くないが、仕事の便宜上使用した
2017 年 11 月に 3 泊滞在
阿星からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 17 日)
シャンマオサンマオホテルをご利用いただき、ありがとうございます。完璧な滞在体験をお届けできなかったことをおamび申し上げます。 私たちはあなたに24時間サービスを提供するためにここにいます、私たちはあなたの訪問を再び楽しみにしています

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
1番狭い部屋には冷蔵庫が付いていません。
阿星からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 17 日)
親愛なるゲスト、こんにちは!ご滞在と共有をありがとうございました。あなたにご迷惑をおかけして申し訳ありません。私たちのさまざまなスタイルの部屋を試して、あなたに異なる経験を与える機会があることを願っています! ホテルは再びあなたの訪問を楽しみにしています、私はあなたに幸せな生活を願っています。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Sejour assez bien, la particularité ça été l'accueil, Accueil chaleureux le personnel a l'accueil est tres souriant et la communication assez clair et complète
2019 年 11 月に 4 泊滞在
阿星からの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 9 日)
Cher invité: Bonjour! Merci beaucoup pour votre soutien et votre reconnaissance de tous les aspects de l'hôtel. Tout ce que nous faisons n'apporte qu'une expérience de vacances différente à chaque client. Nous sommes vraiment émus de voir votre satisfaction et votre affirmation Continuera à travailler dur pour vous préparer à revenir à tout moment

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張
*** acceptable
Pretty decent price and pretty decent hotel for when I go by myself, but I wouldn't go there with my wife. the service wasn't bad. except one night when when i went to pick up my food delivery from the front desk. And they let me wait 15 minutes for it. And keps saying one Moment plz
2019 年 10 月に 2 泊滞在
阿星からの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 5 日)
Dear guests: hello, thank you very much for giving us valuable advice in your busy schedule, we have some omissions in the process of serving you, please kindly understand and correct. Your satisfaction is our greatest pride, to maintain high quality service is our unremitting pursuit, looking forward to next time and wish you all the best, everything!

6/10 (普通)

Ata ullah

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 客室の快適度
Average
Room was not comfort
2019 年 9 月に 7 泊滞在
阿星からの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 17 日)
Dear guest: how do you do? Thank you very much for your stay and sharing. I am sorry for the inconvenience. I hope you will have the opportunity to try our different styles of guest rooms will give you a different stay experience! The hotel is looking forward to your visit again. I wish you a happy life!

8/10 (良い)

Lyn

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
依然失望,因為近自己要到嘅地方及要探望嘅朋友,才選擇這酒店,今次是第二次入住,住隔離房的人依然會照吸煙, 煙味傳到自己房間, 全天候沒有隔離煙味道,難頂, 走廊房間也有煙味,優點係酒店位置近地鐵,近旺區,地理方便
2018 年 11 月に 1 泊滞在
阿星からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 17 日)
尊敬的宾客您好,感谢您光临迎商三茂大酒店,抱歉没有带给您完美的入住体验,您提出的问题我们马上整改,在住期间如有任何问题您可以随时与我们联系,酒店前台同事24小时竭诚为您服务,我们期待您的再次光临,祝您开心每一天!

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
WiFi 要用大陸號碼先可登入,浴室設施極差,房間隔音亦非常差勁,員工態度還可以,地點方便,鄰近地鐡站,尚算方便
2018 年 12 月に 1 泊滞在
张耀宗からの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 30 日)
尊敬的顾客您好!谢谢您的宝贵意见!我们一定检讨自己做的不足的地方并积极改正。尽量达到您的满意,欢迎监督!谢谢!

8/10 (良い)

man ling

服務員有禮,服務快捷
2018 年 11 月に 1 泊滞在
阿星からの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 27 日)
感谢您对我们服务的认可,欢迎你的下次光临!

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2018 年 11 月に 1 泊滞在
阿星からの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 29 日)
欢迎下次入住,希望我们之间能有更美好的故事发生!

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
very small room i can't walk no closet room WiFi very bad
2018 年 10 月に 3 泊滞在
阿星からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 17 日)
Dear guest, Hello, thank you for your stay and spend time sharing the experience with us. Sorry for the bad experience during your stay, the hotel is constantly evolving and the facilities you see will continue to improve. At the same time, we will strengthen the management of hotel hygiene and strive to bring you better services. Please believe that we want to do more for our guests.

10/10 (非常に良い)

chi ming

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
有機會到廣州一定入住
非常滿意
2018 年 8 月に 1 泊滞在
阿星からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 19 日)
尊敬的宾客: 您好!非常感谢您对酒店的支持和各方面的认可,我们所做的一切都只为每一位宾客带来不一样的度假体验,看到您的满意和肯定,我们真的是非常的感动,我们会继续努力时刻准备着您随时回来

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

阿星からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 19 日)
Dear drop guest, hello, thank you very much for your support of the hotel, did not get your full 10 points of praise, we still have a little bit of loss, may be the place where the hotel still does not work, I hope the guest officer your next time Arrival can point us to our shortcomings, we will try our best to do better, we will let every customer in the store feel the warmth of home, and hope that our service will bring you more surprises. Moved, I look forward to your next visit

6/10 (普通)

MM

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度
酒店很少,然後廁所跟坐廁是在一起的,小的我都不懂說了,洗澡的時候超不方便,很容易弄濕外面跟坐廁,還有隔音超差的
2018 年 4 月に 1 泊滞在
阿星からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 19 日)
尊敬的宾客:您好!非常感谢阁下的入住与分享,很抱歉给阁下带来的不便体验;希望阁下有机会尝试我们不同风格的客房定能给予您不同的入住体验!酒店期待您的再次光临,祝您生活愉快!

8/10 (良い)

Ata ullah

良かった点 : スタッフとサービス
Good stay at GZ
Stay was good. Breakfast was no good, no choices for Halal for muslim consumers.
阿星からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 17 日)
Dear customers! Our goal is to provide guests with a comfortable environment and the best service. Thank you for your valuable advice. Your comments and suggestions will help us to continuously improve and maintain a high standard of service facilities, so that our services are increasingly perfect. Hope to see you next time.

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
住過最失望的酒店
房間少尚可忍耐,可是設施實在太差了。 浴室廁所沒有門實在不能接受,與朋友一起入住實覺尷尬。 花灑更是壞的 下次不會去住了。
2018 年 3 月に 1 泊滞在
阿星からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 17 日)
尊敬的贵宾,为您带来不好的入住体验,我们深表歉意。在您入住酒店期间,房间有任何设施设备方面的问题您可以随时呼叫服务员,我们24小时待命为您解决问题,关于房间问题,酒店工程部门已加强维修,确保您下次入住不会再出现此类问题,为您带来的不便我们深感抱歉

6/10 (普通)

Kwok wai

良かった点 : 客室の快適度
Smelly room
Even though I check in at 7pm, the counter still say the room was not ready and was waiting for cleaning because they also offer hourly rental. Furthermore, the whole hotel and the room was so smelly.because there are a lot of middle east people stay there and smoke every where.
阿星からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 17 日)
Dear guests, thank you for visiting the Shangmao Sanmao Hotel. I am sorry that I have not brought you the perfect stay experience. We will immediately rectify the questions you have raised. If you have any questions during your stay, please feel free to contact us. We are here to serve you 24 hours a day, we look forward to your visit again, I wish you happy every day

6/10 (普通)

Ed

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
Nice for short stay. Amenities good
Hotels.com non refundable rate turned out was for a special room. As in the smallest room they had. Really only suitable for 1 person. Desk not used as had to squeeze by bed and tv to get access. Toilet and shower while modern were in the same compartment. Asked to change to a bigger room and told the only option was a windowless room. Fine as long as it was non smoking and female receptionist said it was. When confronted with an astray in the room she said in her bravado (as in lies) that guests know they are not supposed to smoke. C'mon there are no signs and this is China. Everyone smokes! Aside from her the other staff were fine. Most only spoke Mandarin. Wifi in larger room didn't work so changed back to smaller room. Hotel has a good dim sum restaurant on the 3rd floor. Elevators were extremely slow. Expect to wait 5 to 10 minutes. Only steps away from Tao Jin metro and a Friendship store.
2017 年 10 月に 2 泊滞在
阿星からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 17 日)
Dear guest, Hello! Thank you for your timely feedback, I hope that it will not affect your mood of this trip, we will strengthen the staff's business training, we will continue to ask ourselves, better and better, please believe that we are willing to use the most passionate and meticulous and warmest The service will provide you with the most comfortable accommodation on the road, and we look forward to serving you again!

8/10 (良い)

man ling

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
以這個價錢是不錯了!房間也整潔,酒店位置不錯,下次也可以再來
阿星からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 17 日)
尊敬的宾客:您好!感谢您选择迎商三茂大酒店,我们很高兴您在酒店有一段愉快的入住经历,感谢您对酒店的支持与信任,同时感谢您对酒店提出的宝贵建议,我们将继续努力,为您提供更加舒适温馨的入住体验。 期待着您的再次光临和惠顾

8/10 (良い)

Tein Chooi

良かった点 : スタッフとサービス
阿星からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 17 日)
尊敬的宾客:您好!感谢您选择迎商三茂大酒店,我们很高兴您在酒店有一段愉快的入住经历,感谢您对酒店的支持与信任,同时感谢您对酒店提出的宝贵建议,我们将继续努力,为您提供更加舒适温馨的入住体验。 期待着您的再次光临和惠顾

8/10 (良い)

Wai Yee Cindy

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
阿星からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 17 日)
尊敬的宾客:您好!感谢您的光临,同时也真诚感谢您对我们的喜爱和认可,您记住了在这里的美好时光让我们心里很感动,让宾客享有美好入住体验是我们义不容辞的责任,能得到您的赞许我们深感荣幸,同时我们也更有动力继续前行,希望能有更多为您服务的机会

8/10 (良い)

William

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Affordable and comfortable
Staff are friendly
阿星からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 17 日)
Dear guest, Hello! Thank you for coming, and sincerely thank you for your love and recognition. We remember that the good times here have made us feel very moved. It is our unshirkable responsibility to let our guests enjoy a good stay. We can get your approval. I am very honored, and we are more motivated to continue to move forward, hoping to have more opportunities to serve you.

6/10 (普通)

masayuki

You can not expect more for this price!
Good for the price! Good location, just one minute from subway station!
阿星からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 17 日)
Dear drop guest, hello, thank you very much for your support of the hotel, did not get your full 10 points of praise, we still have a little bit of loss, may be the place where the hotel still does not work, I hope the guest officer your next time Arrival can point us to our shortcomings, we will try our best to do better, we will let every customer in the store feel the warmth of home, and hope that our service will bring you more surprises. Moved, I look forward to your next visit

8/10 (良い)

YI-SAN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
離地鐵站很近
浴室太小 整體不錯
阿星からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 17 日)
尊敬的宾客,您好!非常感谢您选择迎商三茂大酒店并给予关注和肯定。您的支持与鼓励是我们不断前进的动力,愿我们阳光温情的服务为您带来至尊的服务体验。欢迎您再次光临!

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、客室の快適度
阿星からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 17 日)
尊敬的宾客您好,感谢您光临迎商三茂大酒店,抱歉没有带给您完美的入住体验,您提出的问题我们马上整改,在住期间如有任何问题您可以随时与我们联系,酒店前台同事24小时竭诚为您服务,我们期待您的再次光临,祝您开心每一天

8/10 (良い)

macro

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
預訂欠妥善但服務良好
原本預訂商務房加大双人床房,但入住時竟然沒有空房,只有兩張單人床,有点失望,既然確認預訂應該預留房間! 但服務員態度很好,帶我參觀其他房形,第二天早上給我替換。
2017 年 7 月に 2 泊滞在
leeからの返信 (投稿日 : 2017 年 7 月 16 日)
尊敬的顾客,感谢您选择迎商三茂大酒店(广州环市路淘金地铁站店)作为此次出行的下榻之所。非常抱歉我们的服务没有达到您的期望,给您造成的不便我们深表歉意。您反映的问题我们已经传达给到相关部门进行跟进和改善,再次感谢您的评论,期待下次您的到来看到我们的努力和进步。

6/10 (普通)

Richard

気になった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
2017 年 5 月に 4 泊滞在
leeからの返信 (投稿日 : 2017 年 7 月 16 日)
尊敬的宾客,感谢您下榻迎商三茂大酒店(广州环市路淘金地铁站店)!我们将不断加强服务,让每一位宾客满意。期待您再次光临与指导!祝您生活愉快!

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
外觀沒有相片中美,房間商務標準尚可
以大陸三星酒店而言,員工有訓練水準
leeからの返信 (投稿日 : 2017 年 7 月 16 日)
尊敬的宾客:您好,非常感谢您的点评,给您造成的不便深感抱歉,今后会加强对员工服务工作的培训和沟通,努力提升员工的服务质量。再次感谢您的意见,恭候您的再次光临迎商三茂大酒店(广州环市路淘金地铁站店)!

8/10 (良い)

KA KAN KEN

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
leeからの返信 (投稿日 : 2017 年 7 月 16 日)
尊贵的宾客,非常感谢您对迎商三茂大酒店(广州环市路淘金地铁站店)的支持,并抽空与我们分享您的入住体验 。酒店地处广州繁华商务区,北邻白云宾馆、世界贸易中心,西接广州花园酒店,步行2分钟即可到达地铁五号线淘金站,环境优雅,交通便利,周边餐饮、娱乐等配套设施齐全,是商旅人士居住的理想选择。期待您的再次光临。祝您生活愉快!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

6/10 (普通)

Chi Wai

良かった点 : スタッフとサービス
Small room but warm staff
Room is quite small. Staff are helpful and friendly
阿星からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 17 日)
Dear guest, Hello! Thank you very much for your stay and sharing. I am sorry for the inconvenience caused to you. I hope that you will have the opportunity to try our different styles of rooms to give you a different experience! The hotel is looking forward to your visit again and wish you a happy life!

6/10 (普通)

SHARIF

気になった点 : 施設のコンディションと設備
location great but
My room wasnt ready on time although i had my booking in advance for more than three weeks . the great thing about tbis hotelbis the location. the shutel busbtobgouangzhou fair was privided by the hotel butbtheir leaving and returning time wasnt good enough ...only two service ..
阿星からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 17 日)
Dear guests, thank you for visiting the Shangmao Sanmao Hotel. I am sorry that I have not brought you the perfect stay experience. We will immediately rectify the questions you have raised. If you have any questions during your stay, please feel free to contact us. We are here to serve you 24 hours a day, we look forward to your visit again, I wish you happy every day

4/10 (不満)

Dboy、L

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
失望
到酒店後我訂購的商務大床房未能提供,要我強行接受雙床房!第二天更換房間電視又有問題既!要求再換房間又未能提供! -地氈地板超污糟! -熱水要等一會才可穩定,水壓很不足! -交通係方便 -附近很多食店 -酒店入口比較隱蔽,夜間比較黑暗和街道衛生較差!有老鼠!
阿星からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 17 日)
尊敬的宾客您好!非常感谢您的入住和详细点评。正是如您一样的客人对我们的不断关心和督促,才能使我们不断发现工作中的问题,获得改正和不断进步。从您的点评中,我们很遗憾的看到此次入住未能达到您的期望,给您带来的不便我们表示歉意。酒店管理层非常重视,并已经做了认真的调查和及时的整改,您的宽容和理解是对我们工作的鼓舞和支持!真诚期待您的再次光临

2/10 (非常に不満)

Sunil

気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
Very bad experienced and they give us very small room ... and hotel.com also I complaint and they said they will call me back ...but nothing call from hotels.com ..... they give us opposite way that mentioned on voucher ... we went there for canton fair time .... will never go back again ...as they Cheat on us..
阿星からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 17 日)
Dear guests, Hello! Thank you very much for your stay and detailed reviews. It is the constant care and supervision of our guests like you that will enable us to constantly discover problems in our work, obtain corrections and make continuous progress. From your review, we regret to see that the stay failed to meet your expectations and we apologize for the inconvenience. The hotel management attaches great importance to it and has done serious investigations and timely rectification. Your tolerance and understanding is the inspiration and support for our work! Sincerely look forward to your visit again

6/10 (普通)

tsailing

気になった点 : 客室の快適度
房間格局不優,服務還行,附近環境優.交通方便
阿星からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 17 日)
尊敬的宾客:您好!非常感谢阁下的入住与分享,很抱歉给阁下带来的不便体验;希望阁下有机会尝试我们不同风格的客房定能给予您不同的入住体验!酒店期待您的再次光临,祝您生活愉快

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
便宜,其他很一般
除了方便及便宜,整體來說一般般。 房間設計非常少,走路都困難,走去窗戶位基本上走不到,還一直被床邊角木頭撞到,床頭木頭位置破了, 洗手間毛巾有蚊蟲附著,淋浴水亦會灑到外面。
阿星からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 17 日)
尊敬的宾客:您好!非常感谢阁下的入住与分享,很抱歉给阁下带来的不便体验;希望阁下有机会尝试我们不同风格的客房定能给予您不同的入住体验!酒店期待您的再次光临,祝您生活愉快

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
方便整㓗,價格合理
酒店離淘金站很近,附近有很多食店,是商業加住宿的地區。酒店價格與服務可以推薦。
阿星からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 17 日)
尊敬的宾客:感谢您入住酒店并分享,很高兴酒店的每一个环节都得到您的认可,通过您细致入微的描述,可以感受到这次旅程给您带来的幸福感,这是我们服务者一直追求的,这也将成为我们继续努力、不断进取的动力,期待下次为您服务

2/10 (非常に不満)

Wing Ho Allan

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
貴,他們比平時貴了一倍
阿星からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 17 日)
非常感谢阁下的入住与点评!感谢您的意见,在您入住期间,适逢满房,游客较多,请见谅!我们将会加强对酒店软硬件设施以及服务质量的提升,酒店定期定量定时在维护和更新房间环境、设备以及公共区域设施,务求让阁下入住有更为舒适整洁的环境,希望阁下下一次光临有一个全新的感受!热切期待再次光临体验!

6/10 (普通)

SIU MUI

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
酒店外貌有D舊,不過內部還可以,很乾淨。淘金地铁站出口直行轉右約幾分鐘。到了酒店check in時,沒有我的Booking,要查一輪先話有。之後上房發覺房間是2張單人床,而且略小,並不是我訂的加大雙人床,要走落去大堂問,職員說因為預訂的是2張單人床,我講請睇清楚我給妳的訂單吧,是列明加大雙人床的,之後先至換。
阿星からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 17 日)
尊敬的宾客您好!非常感谢您的入住和详细点评。正是如您一样的客人对我们的不断关心和督促,才能使我们不断发现工作中的问题,获得改正和不断进步。从您的点评中,我们很遗憾的看到此次入住未能达到您的期望,给您带来的不便我们表示歉意。酒店管理层非常重视,并已经做了认真的调查和及时的整改,您的宽容和理解是对我们工作的鼓舞和支持!真诚期待您的再次光临

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice staffs and clean environment. Just besides Taojin Mrt which is convenient for travelling in Guangzhou.
阿星からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 17 日)
Dear drop guest, hello, thank you very much for your support of the hotel, did not get your full 5 points of praise, we still have a little bit of loss, may be the place where the hotel is still not in place, I hope the guest officer your next time Arrival can point us to our shortcomings, we will try our best to do better, we will let every customer in the store feel the warmth of home, and hope that our service will bring you more surprises. Moved, I look forward to your next visit

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
阿星からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 17 日)
尊敬的宾客: 您好!非常感谢您对酒店的支持和各方面的认可,我们所做的一切都只为每一位宾客带来不一样的度假体验,看到您的满意和肯定,我们真的是非常的感动,我们会继续努力时刻准备着您随时回来