フロントロビーがワンオペのため長蛇の列。15分くらい並んでようやくチェックイン。部屋にあるはずの水がなくコップのみが置かれていた。Please help yourself. A bottle of water is included serviceとなっていたが、宿泊期間中1本も無く、結局自分で購入することに(6.38ユーロ)
Couldn’t connect wifi with my PC.
Password entry method should be considered.
宿泊されたお客様
2019 年 5 月に 4 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 3 月 10 日
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2019 年 3 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
2018 年 8 月 30 日
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Not recomended
Staff is not friendly.
Noisy because S-Bahn (Traing) is running nearby.
Ventilation in bathroom is also noisy so I asked a staff to change rooms but rejected saying that fully booked, but when I checked room availability later on the internet, rooms are available.