Det var ett mycket mysigt rum med fin inredning och rent och fräscht. Fantastisk frukost, åt även middag på kvällen i restaurangen bredvid. Otroligt god mat och bra service.
Tycker dock att service vid in och utcheckningen var väldigt avmätt kände sig inte direkt välkommen och inget om hur vistelsen varit när vi checkade ut. Ingen känsla av att man är välkommen tillbaka.
Christina
2024 年 5 月に 1 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
10/10 (非常に良い)
Christina
2024 年 5 月 22 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Mysigt, litet, snyggt i vacker miljö
Det var ett mycket mysigt rum med fin inredning och rent och fräscht. Fantastisk frukost, åt även middag på kvällen i restaurangen bredvid. Otroligt god mat och bra service.
Tycker dock att service vid in och utcheckningen var väldigt avmätt kände sig inte direkt välkommen och inget om hur vistelsen varit när vi checkade ut. Ingen känsla av att man är välkommen tillbaka.
Christina
2024 年 5 月に 1 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
8/10 (良い)
Ewa
2024 年 8 月 3 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Fint rum med utsikt över parkeringsplats.
Jättefint rum men badrum spegeln måste bytas ut eftersom man inget såg i den. Funktion måste gå före design!
Men att vi hade en hamnparkering och återvinningsstation precis utanför kunde ha de ha upplyst om. Priset var dyrt för en sådan utsikt.
Ewa
2024 年 7 月に 3 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
8/10 (良い)
Per
2025 年 6 月 7 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Et flott opphold. God service, god mat. Anbefales.
Per
2025 年 6 月に 2 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
10/10 (非常に良い)
Christina
2024 年 5 月 22 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Mysigt, litet, snyggt i vacker miljö
Det var ett mycket mysigt rum med fin inredning och rent och fräscht. Fantastisk frukost, åt även middag på kvällen i restaurangen bredvid. Otroligt god mat och bra service.
Tycker dock att service vid in och utcheckningen var väldigt avmätt kände sig inte direkt välkommen och inget om hur vistelsen varit när vi checkade ut. Ingen känsla av att man är välkommen tillbaka.
Christina
2024 年 5 月に 1 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
8/10 (良い)
Per Kær
2023 年 8 月 13 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Vågn op til skærgården
Dejligt hotel ved havnen og restauranten Brygghuset, som også serverer flot morgenmad
Per Kær
2023 年 8 月に 2 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2023 年 7 月 26 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適 度
Flott sted
Superfint sted med perfekt beliggenhet. God frokost og nydelig mat.