And very disappointed! At 2 o’clock in the morning, I did not notice my room was occupied previously. It was not properly clean. The bedsheets was not changed when I addressed that issue. They didn’t care. They acted like they did, but in reality did not at all.! From previous experience when you checked in at 2 o’clock in the morning, you pay half of the price, not in this hotel… I had issues with stuff missing from my room. Headphones were on my night table never could find…. Then they raised our conversation in my portal, that was interesting. I spoke to a manager, and everyone was so nice to my face and minutes I left. Nothing was down. All the promises were a lies …
Julia
2025 年 5 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Marco
出張, カップルで旅行
2025 年 5 月 3 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
personale disponibile, struttura confortevole
Marco
2025 年 4 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Birol
2025 年 4 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Tüm personel girişten çıkış yapana kadar yardımcı olmayı seven ve rahat etmenizi sağlayan saygılı bir hizmet anlayışı içeisindeydi.
Odanın temizliği ve konforunu anlatmaya gerek yok.
Özellikle resteurant bölümünün yemeklerini ( Şeflerini ) ve hizmet anlayışını çok beyendiğimizi ifade etmeliyiz.
İlk defa konaklama ve gezi için seçtiğimiz DENİZLİ lokasyonunda sanki kendi evimizdeymişcesine hissettiğimiz ve güzel zaman geçirdiğimiz güzel anılar biriktirdiğimiz bir seyehat oldu.
Tüm çalışanlara teşekkürlerimiz sunuyoruz.
Birol
2025 年 4 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
sakir
2025 年 4 月 22 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
sakir
2025 年 4 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
esin
グループ旅行
2025 年 4 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
esin
2025 年 3 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Ahmet
家族旅行
2025 年 4 月 1 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Ahmet
2025 年 3 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
alper
家族旅行
2025 年 3 月 31 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
alper
2025 年 3 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Saadet Nur
2025 年 3 月 9 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Saadet Nur
2025 年 3 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Zafer
家族旅行
2025 年 2 月 26 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Zafer
2025 年 2 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
出張
2025 年 2 月 22 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Otel çok temiz ve konforluydu. Odaları geniş ve ferah. Ayrıca kahvaltıda sunulan ürünler hem çok çeşitli hem de lezzetli taze ürünlerdi. Otelde konaklamak isteyenler rahatlıkla tercih edebilir.
宿泊されたお客様
2025 年 2 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Mads
2025 年 2 月 21 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Mads
2025 年 2 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Hüseyin Halis
2025 年 2 月 15 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hüseyin Halis
2025 年 2 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Aydin
出張
2025 年 2 月 15 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Aydin
2025 年 2 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Mehmet
2025 年 2 月 12 日
Mehmet
2025 年 2 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Yunus
2025 年 2 月 11 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Yunus
2025 年 2 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
出張
2025 年 2 月 6 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
The Newstar in Denizli
Its new, its fresh, near city centre, good hospitality
宿泊されたお客様
2025 年 2 月に 3 泊滞在
6/10 (普通)
Zafer
2025 年 2 月 5 日
Zafer
2025 年 1 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Mert
2025 年 2 月 3 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Mert
2025 年 1 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Sinem
家族旅行
2025 年 2 月 1 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Sinem
2025 年 1 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Mert
2025 年 2 月 1 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Mert
2025 年 1 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Cameron
家族旅行
2025 年 1 月 29 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Brilliant new hotel in a lovely district of Denizli.