Although they had my reservation they had no rooms. Problems with some of the rooms. They transferred me to another hotel both owned by the same person. As soon as we walked in the lobby we knew it was dirty and rundown. Can’t imagine how people rated it as “good”. Had to take cab to second hotel at my expense and contact my ride for the next morning to let me know I was at another place. Impress provided no assistance.
Russell
2019 年 11 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Sukhdeep singh
2019 年 11 月 2 日
Sukhdeep singh
2019 年 10 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
VLADIMIR
2019 年 10 月 31 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Делаем скидку на отношение индусов к чистоте
Воспользовались отелем для отдыха после ночного перелета и подготовки к следующему ночному перелету. Неприятно было увидеть использованное откровенное грязное постельное белье. Заменили на свежее. Давно не убирались в номере. Близко от аэропота.
VLADIMIR
2019 年 10 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Manish
2019 年 10 月 13 日
Overall average hotel...
Manish
2019 年 10 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
RAJKUMAR
2019 年 10 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
RAJKUMAR
2019 年 10 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 10 月 2 日
宿泊されたお客様
2019 年 9 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 6 月 9 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Hotel was good staff memebers were good cooperative and will recommand this hotel to my friend also.
宿泊されたお客様
2019 年 6 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Tero、Finland
2016 年 2 月 9 日
良かった点 : 清潔度
Room was clean but missings towels and toilet paper.
Breakfast was okey.