外観

ヒルトン ダナンの口コミ

5 out of 5
ヒルトン ダナン
50 Bach Dang St, Hai Chau District, Da Nang

口コミ

9.0

とても素晴らしい

評価 10 - 415 件の口コミ中 258 件が非常に良い" "
評価 8 - 415 件の口コミ中 107 件が良い" "
評価 6 - 415 件の口コミ中 25 件が普通" "
評価 4 - 415 件の口コミ中 11 件が不満" "
評価 2 - 415 件の口コミ中 14 件が非常に不満" "

9.4/10

清潔度

9.2/10

スタッフとサービス

9.0/10

設備とサービス

9.0/10

施設のコンディションと設備

9.2/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

Fumie

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
チェックイン時間に2部屋予約していたうち1部屋しか準備が終わっていませんでした。 部屋に前の人の忘れものやゴミが残っていました。 とはいえ、全体的にはいいサービスでした。
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Hilton Da Nangからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 13 日)
Dear Fumie,Thank you for your well-intended feedback with regards to your recent stay with us.I regret to note that we fell short of your expectation in certain aspect of our service and would like to offer no excuse but our sincere apologies for the disappointment and inconvenience caused to you. Please rest assure that your concerns have been shared with the team including trainings to ensure that we maintain and deliver Hilton hospitality to each and every guest, every time.I hope this experience will not alter your trust in our hotel and you grant us another opportunity to welcome your back, so that we will be able to truly showcase Hilton's warm hospitality to you.Best regards,

10/10 (非常に良い)

Kiyomi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スイートに泊まりました。 広くて綺麗で快適でした。
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Hilton Da Nangからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 9 日)
Dear Kiyomi,Thank you for leaving us such a fantastic review of your stay at Hilton Da Nang!We are delighted to learn that you had an enjoyable stay with us and that our team members took great care of you throughout your stay. Your kind feedback on our accommodation and the team is truly appreciated and would surely motivate them to strive harder in providing exceptional experiences to our valued guests.We look forward to having the opportunity to welcome you again in not so distant future.Best regards,

10/10 (非常に良い)

Kumiko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Hilton Da Nangからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 2 日)
Dear Kumiko,Thank you for taking the time to share your experience with us following your recent stay at Hilton Da Nang.It was pleasing to see that overall you had a positive experience here at the hotel. Your positive comment will certainly be shared with our teams in which I am sure they would be delighted to hear.We look forward to welcoming you again in the near future should your travels bring you back to Da Nang.Best regards,

10/10 (非常に良い)

ryuya

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Hilton Da Nangからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 18 日)
Dear Ryuya,Thank you for choosing the Hilton Da Nang and for taking the time to offer your feedback. We are delighted to know that you enjoyed your visit, and we hope to see you again on a future visit to Da Nang, Viet Nam.Kind Regards,

10/10 (非常に良い)

MIKA

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
全てにおいて清潔感に満ちていて快適に過ごせた。立地も最高!
2023 年 11 月に 2 泊滞在
Hilton Da Nangからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 6 日)
Dear Mika,Thank you for choosing the Hilton Da Nang and for taking the time to offer your feedback. We are delighted to know that you enjoyed your visit, and we hope to see you again on a future visit to Da Nang, Viet Nam.Kind Regards,Hilton Da Nang

8/10 (良い)

Murai

2023 年 9 月に 4 泊滞在
Hilton Da Nangからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 16 日)
Dear Murai,Thank you for choosing the Hilton Da Nang and for taking the time to offer your feedback. We are delighted to know that you enjoyed your visit, and we hope to see you again on a future visit to Da Nang, Viet Nam.Kind Regards,Hilton Da Nang

8/10 (良い)

TOMOYASU、yokohama

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
エアコンは効かない 清掃は素晴らしい
2023 年 9 月に 5 泊滞在
Hilton Da Nangからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 22 日)
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your recent experience while staying at Hilton Da Nang.Whilst you were mostly satisfied with the comfortable accommodation, we are disheartened to learn that the overall experience did not meet your expectations, especially your disappointment with some of the service experiences during your stay with us.Please accept my sincere apology for the inconveniences and rest assured that your feedbacks has been shared and addressed to the Management Board to review and rectify the current procedures for our improvements.We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future.Best regards,Hilton Da Nang

10/10 (非常に良い)

KIMIO

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nothing to mention.
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Hilton Da Nangからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 31 日)
We love to see good ratings! Thank you from all of us at the hotel!Kind Regards,Hilton Da Nang

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
部屋も朝食もいいのですが…。
ロン橋にもう少し近いかと思っての滞在でしたが、ちょっと遠いかなと思いました。大聖堂やハン市場には近いので便利かと思います。近くの橋を渡ってすぐのところにVinmart というスーパーマーケットがありました。ビールとか近くのコンビニの半額で買えました。 部屋はいいのですが、最初エアコンが効かなくて、電話してからは涼しくなりました。また日本から持っていった携帯用の歯磨き粉が掃除の際に無くなってました。ダナンの他のホテルでも同様でしたので、これから行かれる方はご用心を
2023 年 8 月に 2 泊滞在
Hilton Da Nangからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 31 日)
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your recent experience while staying at Hilton Da Nang.Whilst you were mostly satisfied with the comfortable accommodation, we are disheartened to learn that the overall experience did not meet your expectations, especially your disappointment with some of the service experiences during your stay with us.Please accept my sincere apology for the inconveniences and rest assured that your feedbacks has been shared and addressed to the Management Board to review and rectify the current procedures for our improvements.We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future.Best regards,Hilton Da Nang

6/10 (普通)

Jiro

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度
ベトナムでは少ないバスタブ付きツインルームを利用、ハン川を眺めるゆっくり過ごせるいい部屋だった。朝食は種類豊富で味も美味しくてよかったのに、肝心のコーヒーが不味い。ドリンクコーナーのスタッフのサービスが悪いのが影響してるのか、他の4泊は全てうまかったので残念。Wi-Fiがお得意様以外は有料だと知ってまたがっかり、たまたまか自分の部屋でVIETELが不安定だったので会議が上手く進められなかったため何のためにHTチョイスしたのかと思ってしまった。。。
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Hilton Da Nangからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 17 日)
Dear Jiro,Thank you for taking the time to share your recent experience while staying at Hilton Da Nang.Whilst you were mostly satisfied with the comfortable accommodation, we are disheartened to learn that the overall experience did not meet your expectations, especially your disappointment with some of the service experiences during your stay with us.Please accept my sincere apology for the inconveniences and rest assured that your feedbacks has been shared and addressed to the Management Board to review and rectify the current procedures for our improvements.We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future.Best regards,

10/10 (非常に良い)

Minoru

2023 年 7 月に 3 泊滞在
Hilton Da Nangからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 17 日)
Dear Minoru,We are incredibly grateful that you took the time out to share your feedback with Hilton Da Nang. Customer satisfaction is our top priority, and we are thrilled that you enjoyed your experience – it means the world to our entire team! We look forward to serving you again soon.

10/10 (非常に良い)

MICHIAKI

2023 年 7 月に 2 泊滞在
Hilton Da Nangからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 17 日)
Dear Michiaki,We are incredibly grateful that you took the time out to share your feedback with Hilton Da Nang. Customer satisfaction is our top priority, and we are thrilled that you enjoyed your experience – it means the world to our entire team! We look forward to serving you again soon.

10/10 (非常に良い)

Jun

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
素晴らしい。
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Hilton Da Nangからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 10 日)
Dear Valued Guest,We are incredibly grateful that you took the time out to share your feedback with Hilton Da Nang. Customer satisfaction is our top priority, and we are thrilled that you enjoyed your experience – it means the world to our entire team! We look forward to serving you again soon. Best regards, Hilton Da Nang

10/10 (非常に良い)

Masatoshi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Staff service is excellent. The air conditioner in the room couldn't be adjusted and it was hot.
2023 年 6 月に 3 泊滞在
Hilton Da Nangからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 19 日)
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your recent experience while staying at Hilton Da Nang.Whilst you were mostly satisfied with the comfortable accommodation, we are disheartened to learn that the overall experience did not meet your expectations, especially your disappointment with some of the service experiences during your stay with us.Please accept my sincere apology for the inconveniences and rest assured that your feedbacks has been shared and addressed to the Management Board to review and rectify the current procedures for our improvements.We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future.Best regards,Hilton Da Nang

10/10 (非常に良い)

SATO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
a view is beautiful
2022 年 11 月に 3 泊滞在
Thao Nguyenからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 27 日)
Dear Sato,Thank you for staying with us. I am so glad to hear that you enjoyed your stay! I hope your next stay and just around the corner. Call us if there is anything we can help you with

10/10 (非常に良い)

KANAKO

2022 年 9 月に 4 泊滞在
Hilton Da Nangからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 3 日)
Dear Kanako,hank you for choosing Hilton Da Nang for your vacation. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.

10/10 (非常に良い)

Toshihiko

出張, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
空港から近い
空港からも近く便利。 夜到着便だったのでビーチリゾートホテルに行く前の前泊には最高の場所でした。真隣のビル1階にスタバもあるのでそこも高評価。
2022 年 9 月に 1 泊滞在
Hilton Da Nangからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 3 日)
Dear Toshihiko,We are so glad to hear that you enjoyed your stay with us! I hope your next stay and just around the corner. Call us if there is anything we can help you with.Best regards,

10/10 (非常に良い)

TOSHITAKA

2022 年 8 月に 1 泊滞在
Thao Nguyenからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 18 日)
Dear Toshitaka,Thank you for choosing Hilton Da Nang as your accommodation.It's through your sharing that gives us more confidence in improvisation to our existing service standards. We are looking forward to welcoming you back in future.Best regards,

10/10 (非常に良い)

KANJI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 7 月に 2 泊滞在
Thao Nguyenからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 18 日)
Hello Kanji,We are incredibly grateful that you took the time out to rating for Hilton Da Nang. Customer satisfaction is our top priority, and we are thrilled that you enjoyed your experience – it means the world to our entire team!We look forward to serving you again soon.Best regards,Hilton Da Nang

6/10 (普通)

TOMOYA

2022 年 5 月に 2 泊滞在
Thao Nguyenからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 3 日)
Thank you for taking the time to post a review of our property. Our goal is always to exceed your expectations! If there’s anything we can help you with during your next visit, please don’t hesitate to let us know.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2021 年 4 月に 2 泊滞在
Hilton Da Nangからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 3 日)
Thank you for taking the time to post a review of our property. Our goal is always to exceed your expectations! If there’s anything we can help you with during your next visit, please don’t hesitate to let us know.

10/10 (非常に良い)

わんぞう、日本

出張
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
シーツや部屋の匂いが臭い。当分換気せずいたからだろう
2020 年 11 月に 2 泊滞在
Jesper Bach Larsen, General Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 11 月 30 日)
Dear わんぞう, Xin chao from Hilton Da Nang! Allow me to express my gratitude for sharing your thoughts with fellow travelers on the experience you had at Hilton Da Nang. We appreciate you taking the time to provide us with valuable feedback and we would like to thank you for your excellent rating for our hotel in general. We are delighted to know that our products and services met your expectations. It is such a pleasure to receive such positive feedback. We are also truly sorry to hear about the issues regarding bed sheets and room and that you have experienced during your recent stay with us. Please rest assured that your feedback regarding to those issues have been conveyed to related departments who are taking necessary in order to achieve optimum guest satisfaction. We looking forward to welcome you back in the near future. Best regards,

8/10 (良い)

Kazunari

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
夜も静か
隣のゴールデンパインというクラブもコロナで静かに運営してて客も少ないので夜も静かでした。宿泊したのは24階のリバービューの部屋です。
2020 年 10 月に 3 泊滞在
Jesper Bach Larsen General Manager Hilton Da Nangからの返信 (投稿日 : 2020 年 11 月 2 日)
Dear Kazunari, Xin chao from Hilton Da Nang! We appreciate you taking the time to provide us with valuable feedback and we would like to thank you for your excellent rating for our hotel in general. We are delighted to know that our products and services met your expectations. It is such a pleasure to receive such positive feedback. We looking forward to welcome you back in the near future. Sincerely,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
短期出張利用で泊まりました
コロナでジム、プール、朝食ビュッフェ、スカイバーはやってませんでしたが、価格が安かったので利用しました。部屋は綺麗で快適でした
2020 年 10 月に 1 泊滞在
Jesper Bach Larsen General Manager Hilton Da Nangからの返信 (投稿日 : 2020 年 11 月 2 日)
Dear Guest, Xin chao from Hilton Da Nang! We appreciate you taking the time to provide us with valuable feedback and we would like to thank you for your excellent rating for our hotel in general. We are delighted to know that our products and services met your expectations. It is such a pleasure to receive such positive feedback. We looking forward to welcome you back in the near future. Sincerely,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 6 月に 2 泊滞在
Jesper Bach Larsen General Manager Hilton Da Nangからの返信 (投稿日 : 2020 年 7 月 17 日)
Dear Guest, Xin chao from Hilton Da Nang! We appreciate you taking the time to provide us with valuable feedback and we would like to thank you for your excellent rating for our hotel in general. We are delighted to know that our products and services met your expectations. It is such a pleasure to receive such positive feedback. We looking forward to welcome you back in the near future. Sincerely,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2020 年 3 月に 3 泊滞在
Jesper Bach Larsen General Manager Hilton Da Nangからの返信 (投稿日 : 2020 年 5 月 4 日)
Dear Guest, Xin chao from Hilton Da Nang! We appreciate you taking the time to provide us with valuable feedback and we would like to thank you for your excellent rating for our hotel in general. We are delighted to know that our products and services met your expectations. It is such a pleasure to receive such positive feedback. We looking forward to welcome you back in the near future. Sincerely,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Hilton Da Nangからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 3 日)
Dear our beloved guest, Xin chao from Hilton Da Nang! We appreciate you taking the time to provide us with valuable feedback and we would like to thank you for your excellent rating for our hotel in general. We are delighted to know that our products and services met your expectations. It is such a pleasure to receive such positive feedback. We looking forward to welcome you back in the near future. Sincerely, Jesper Bach Larsen General Manager Hilton Da Nang

10/10 (非常に良い)

JIROHEI

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Hilton Da Nangからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 3 日)
Dear JIROHEI, Xin chao from Hilton Da Nang! We appreciate you taking the time to provide us with valuable feedback and we would like to thank you for your excellent rating for our hotel in general. We are delighted to know that our products and services met your expectations. It is such a pleasure to receive such positive feedback. We looking forward to welcome you back in the near future. Sincerely, Jesper Bach Larsen General Manager Hilton Da Nang

10/10 (非常に良い)

SHINO

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
騒音以外は素晴らしい
深夜まで近隣のバーがうるさいのが唯一気になりましたが、ホテルの設備やサービスは素晴らしかったです。
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Hilton Da Nangからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 20 日)
Dear SHINO, Xin chao from Hilton Da Nang! We appreciate you taking the time to provide us with valuable feedback and we would like to thank you for your excellent rating for our hotel in general. We are delighted to know that our products and services met your expectations. It is such a pleasure to receive such positive feedback. We looking forward to welcome you back in the near future. Sincerely, Jesper Bach Larsen General Manager Hilton Da Nang

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Hilton Da Nangからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 12 日)
Dear our beloved customer, Xin chao from Hilton Da Nang! We appreciate you taking the time to provide us with valuable feedback and we would like to thank you for your excellent rating for our hotel in general. We are delighted to know that our products and services met your expectations. It is such a pleasure to receive such positive feedback. We looking forward to welcome you back in the near future. Sincerely, Jesper Bach Larsen General Manager Hilton Da Nang

10/10 (非常に良い)

Shi、日本

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
スタッフはみな親切でした。
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Jesper Bach Larsen General Manager Hilton Da Nangからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 27 日)
Dear Shi, Xin chao from Hilton Da Nang! We appreciate you taking the time to provide us with valuable feedback and we would like to thank you for your excellent rating for our hotel in general. We are delighted to know that our products and services met your expectations. It is such a pleasure to receive such positive feedback. We looking forward to welcome you back in the near future. Sincerely,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
街中にありますが、流石のヒルトンブランドです。
流石のヒルトンホテルです。朝食、エグゼクティブラウンジ、ルーフトップバー、客室やアメニティも最高でした。Wi-Fiも早くて快適でした。タクシーチャーターもホテル側の提示されたプランを利用し、安心の料金とVINASANタクシーでの旅行を楽しめました。ただし、近所のバー?クラブ?の騒音が夜遅くに部屋まで聞こえて来るので、神経質な方は気になるかもしれません。私は疲れて夜グッスリでしたので大丈夫でしたが…。
2019 年 11 月に 2 泊滞在
Jesper Bach Larsenからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 27 日)
Dear Our Valued Guest, Xin chao from Hilton Da Nang! We appreciate you taking the time to provide us with valuable feedback and we would like to thank you for your excellent rating for our hotel in general. We are delighted to know that our products and services met your expectations. It is such a pleasure to receive such positive feedback. We looking forward to welcome you back in the near future. Sincerely, Jesper Bach Larsen General Manager Hilton Da Nang

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
新しいし、部屋も綺麗バスルームもよかった
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Jesper Bach Larsen からの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 26 日)
Dear Guest, Xin chao from Hilton Da Nang! We appreciate you taking the time to provide us with valuable feedback and we would like to thank you for your excellent rating for our hotel in general. We are delighted to know that our products and services met your expectations. It is such a pleasure to receive such positive feedback. We looking forward to welcome you back in the near future. Sincerely, Jesper Bach Larsen General Manager Hilton Da Nang

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
街中のカフェで捨てずに日本に持って帰ろうとしたカップを、清掃のさいにゴミと間違えて捨てられてしまった。机上の他の荷物と一緒に置いていたので、捨てられるとは思わなかった。
2019 年 10 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

KENICHIRO

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 10 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Max、TOKYO

出張
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
綺麗なホテルでスタッフさんも笑顔で気持ちよく過ごせました。
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Jesper Bach Larsenからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 29 日)
Dear Max, Xin chao from Hilton Da Nang! We appreciate you taking the time to provide us with valuable feedback and we would like to thank you for your excellent rating for our hotel in general. We are delighted to know that our products and services met your expectations. It is such a pleasure to receive such positive feedback. We looking forward to welcome you back in the near future. Sincerely, Jesper Bach Larsen General Manager Hilton Da Nang

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
施設、フロントスタッフ全てにおいて良かった!
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Jesper Bach Larsenからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 29 日)
Dear Guest, Xin chao from Hilton Da Nang! We appreciate you taking the time to provide us with valuable feedback and we would like to thank you for your excellent rating for our hotel in general. We are delighted to know that our products and services met your expectations. It is such a pleasure to receive such positive feedback. We looking forward to welcome you back in the near future. Sincerely, Jesper Bach Larsen General Manager Hilton Da Nang

8/10 (良い)

おやじひろ、日本

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
道路が一方通行のため、車での移動に少し面倒
2019 年 9 月に 3 泊滞在
Jesper Bach Larsenからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 29 日)
Dear おやじひろ, Xin chao from Hilton Da Nang! We appreciate you taking the time to provide us with valuable feedback and we would like to thank you for your excellent rating for our hotel in general. We are truly sorry to hear regarding the traffic issues that you have experienced during your recent stay with us. Please rest assured that your feedback regarding to those issues have been conveyed to related departments who are taking necessary in order to achieve optimum guest satisfaction. We looking forward to welcome you back in the near future. Sincerely, Jesper Bach Larsen General Manager Hilton Da Nang

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
施設が新しく快適です。 少し廊下の会話が聞こえてかるのが残念。
2019 年 9 月に 1 泊滞在
Jesper Bach Larsenからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 29 日)
Dear Guest, Xin chao from Hilton Da Nang! We appreciate you taking the time to provide us with valuable feedback and we would like to thank you for your excellent rating for our hotel in general. We are delighted to know that our products and services met your expectations. It is such a pleasure to receive such positive feedback. We looking forward to welcome you back in the near future. Sincerely, Jesper Bach Larsen General Manager Hilton Da Nang

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
コンシュルジュのサービスが手厚い
ダナン2泊3日の旅の1泊目でこちらのホテルを利用させて頂きました。 ダナン到着が12時だったので荷物預かってもらうために先にチェックイン済ませようとしたら、既にお部屋が用意されていて通してもらいました。しかもお部屋も事前予約のプランからアップグレートされており角部屋の少し広めのお部屋を取って頂きました。フロントの方の心遣いが非常に有難かったです。 ホイアンに行きたかったのでコンシュルジュの方にタクシーをお願いしたのですが、事前にGrabで調べた価格よりも安い価格で案内いただき、かつ目的地の住所をタクシーの運転手に伝えていただいたことで、タクシーに乗ってからは何も不自由なく快適に目的地まで辿り着くことができました。 またレストランの予約やおすすめのスパ情報なども親切に教えていただき、旅行を満喫することができました。 朝食のビュッフェは品数豊富でどれを食べても美味しかったので、プランに朝食を付けたほうがおすすめです。 唯一残念だったのは、お風呂の位置とシャワールームの位置が微妙に離れており、洗面所が水浸しになってしまうこと。ベトナムの洗面所は基本水浸しイメージですが、レイアウトをもう少し工夫したら洗面周りは水浸しにならなくて済んだような気がします。
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Jesper Bach Larsen からの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 29 日)
Dear Guest, Xin chao from Hilton Da Nang! Allow me to express my gratitude for sharing your thoughts with fellow travelers on the experience you had at Hilton Da Nang. We appreciate you taking the time to provide us with valuable feedback and we would like to thank you for your excellent rating for our hotel in general. We are delighted to know that our products and services met your expectations. It is such a pleasure to receive such positive feedback. We are also truly sorry to hear regarding the bathroom issues that you have experienced during your recent stay with us. Please rest assured that your feedback regarding to those issues have been conveyed to related departments who are taking necessary in order to achieve optimum guest satisfaction. We looking forward to welcome you back in the near future. Best regards, Jesper Bach Larsen General Manager Hilton Da Nang

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 8 月に 4 泊滞在
Jesper Bach Larsenからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 27 日)
Dear Guest, Xin chao from Hilton Da Nang! We appreciate you taking the time to provide us with valuable feedback and we would like to thank you for your excellent rating for our hotel in general. We are delighted to know that our products and services met your expectations. It is such a pleasure to receive such positive feedback. We looking forward to welcome you back in the near future. Sincerely, Jesper Bach Larsen General Manager Hilton Da Nang

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
近隣に問題あり
ホテル自体は新しくとても快適です。窓が泥で汚れているのは残念でしたが。ホテルの両隣でビルが建設中で雑然とした感じです。ダナン全体がビルの建設が盛んなので仕方ないですが。他のコメントにもありますが、ホテルを出てすぐ右側にクラブがあり、夜はそこからの騒音が気になります。
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Jesper Bach Larsenからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 27 日)
Dear Guest, Xin chao from Hilton Da Nang! We appreciate you taking the time to provide us with valuable feedback and we would like to thank you for your excellent rating for our hotel in general. We are delighted to know that our products and services met your expectations. It is such a pleasure to receive such positive feedback. We looking forward to welcome you back in the near future. Sincerely, Jesper Bach Larsen General Manager Hilton Da Nang

10/10 (非常に良い)

Miyuki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
フロントもラウンジもすごく丁寧。流石ヒルトンホテル。
ラウンジでのチェックイン時にナオミさんが対応してくださりました。すごく可愛い。日本語がほんの少し話せて終始笑顔。ほとんど英語が出来ない私達にも丁寧に説明してくださいました。ありがとう!!ナオミさん。 また、お会い出来る日を楽しみにしてます。
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Jesper Bach Larsenからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 27 日)
Dear Miyuki, Xin chao from Hilton Da Nang! We appreciate you taking the time to provide us with valuable feedback and we would like to thank you for your excellent rating for our hotel in general. We are delighted to know that our products and services met your expectations. It is such a pleasure to receive such positive feedback. We looking forward to welcome you back in the near future. Sincerely, Jesper Bach Larsen General Manager Hilton Da Nang

10/10 (非常に良い)

YOKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
新しく便利な良いホテルです
新しくきれいでした。街中なので便利でした。スタッフもとても礼儀正しく笑顔もみられ、さすが一流ホテルです。朝食はメニューも多く、日替わりで少しづつ変化もあり飽きませんでした。特にパンはどれもおいしく種類が多くて食べきれませんでした。何か日本食もあればうれしかったです。ただwifiが有料なのと、NHKが英語版だったのは改善してほしいところです。
2019 年 8 月に 3 泊滞在
Jesper Bach Larsen からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 27 日)
Dear Yoko, Xin chao from Hilton Da Nang! Allow me to express my gratitude for sharing your thoughts with fellow travelers on the experience you had at Hilton Da Nang. We appreciate you taking the time to provide us with valuable feedback and we would like to thank you for your excellent rating for our hotel in general. We are delighted to know that our products and services met your expectations. It is such a pleasure to receive such positive feedback. We are also truly sorry to hear regarding the several issues that you have experienced during your recent stay with us. Please rest assured that your feedback regarding to those issues have been conveyed to related departments who are taking necessary in order to achieve optimum guest satisfaction. We looking forward to welcome you back in the near future. Best regards, Jesper Bach Larsen General Manager Hilton Da Nang

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2019 年 7 月に 6 泊滞在
Jesper Bach Larsenからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 21 日)
Dear Guest, Xin chao from Hilton Da Nang! We appreciate you taking the time to provide us with valuable feedback and we would like to thank you for your excellent rating for our hotel in general. We are delighted to know that our products and services met your expectations. It is such a pleasure to receive such positive feedback. We looking forward to welcome you back in the near future. Sincerely, Jesper Bach Larsen General Manager Hilton Da Nang

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
素晴らしいホテル。 また行きたい。
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Jesper Bach Larsenからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 21 日)
Dear Guest, Xin chao from Hilton Da Nang! We appreciate you taking the time to provide us with valuable feedback and we would like to thank you for your excellent rating for our hotel in general. We are delighted to know that our products and services met your expectations. It is such a pleasure to receive such positive feedback. We looking forward to welcome you back in the near future. Sincerely, Jesper Bach Larsen General Manager Hilton Da Nang

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
工事中もあり、入り口の外観がホコリっぽかった。 ただ、ホテル内は清潔、スタッフもとてもフレンドリーで心地よかったです。
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Jesper Bach Larsen からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 21 日)
Dear Guest, Xin chao from Hilton Da Nang! Allow me to express my gratitude for sharing your thoughts with fellow travelers on the experience you had at Hilton Da Nang. We appreciate you taking the time to provide us with valuable feedback and we would like to thank you for your excellent rating for our hotel in general. We are delighted to know that our products and services met your expectations. It is such a pleasure to receive such positive feedback. We are also truly sorry to hear regarding the several issues that you have experienced during your recent stay with us. Please rest assured that your feedback regarding to those issues have been conveyed to related departments who are taking necessary in order to achieve optimum guest satisfaction. We looking forward to welcome you back in the near future. Best regards, Jesper Bach Larsen General Manager Hilton Da Nang

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 8 月に 4 泊滞在
Jesper Bach Larsenからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 21 日)
Dear Guest, Xin chao from Hilton Da Nang! We appreciate you taking the time to provide us with valuable feedback and we would like to thank you for your excellent rating for our hotel in general. We are delighted to know that our products and services met your expectations. It is such a pleasure to receive such positive feedback. We looking forward to welcome you back in the near future. Sincerely, Jesper Bach Larsen General Manager Hilton Da Nang

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの皆さんがよく声をかけてとても感じがよかった。
2019 年 8 月に 4 泊滞在
Jesper Bach Larsenからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 21 日)
Dear Guest, Xin chao from Hilton Da Nang! We appreciate you taking the time to provide us with valuable feedback and we would like to thank you for your excellent rating for our hotel in general. We are delighted to know that our products and services met your expectations. It is such a pleasure to receive such positive feedback. We looking forward to welcome you back in the near future. Sincerely, Jesper Bach Larsen General Manager Hilton Da Nang

10/10 (非常に良い)

Midori、日本 東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
コーヒーマシーンが上手く作動しなかった。 アメニティの粉ミルクが、使い回しのように感じた
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Jesper Bach Larsenからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 12 日)
Dear Midori, Xin chao from Hilton Da Nang! Allow me to express my gratitude for sharing your thoughts with fellow travelers on the experience you had at Hilton Da Nang. We are truly sorry to hear regarding the several issues that you have experienced during your recent stay with us. Please rest assured that your feedback regarding to those issues have been conveyed to related departments who are taking necessary in order to achieve optimum guest satisfaction. I hope that these issues will not prevent you from returning to our property in the future. Best regards, Jesper Bach Larsen General Manager Hilton Da Nang