super slow to check in. wasting time with no real explanations.
宿泊されたお客様
2019 年 6 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
2019 年 6 月 27 日
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The staff was not profesional
I have to waited for 1 hour before they give me the room key. One of the problem is they asked me to pay for may 2 days stay (but I showed them that I have paid already. The second day, they asked me to pay again even I gave them the copy of my payment. They pushed me to pay and ask refund from hotel.com. Really bad ! Never stay here again
宿泊されたお客様
2019 年 6 月に 2 泊滞在
4/10 (不満)
DL、Tokyo Japan
家族旅行
2019 年 6 月 19 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Liked the idea: a non-smoking property with breakfast. But poor reality: smoking throughout the facility including smoke smell in our bathroom and breakfast for a few with lousy coffee.
DL
2019 年 6 月に 4 泊滞在
2/10 (非常に不満)
RONG
2019 年 5 月 18 日
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
RONG
2019 年 5 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
出張
2019 年 5 月 6 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
It was nice stay. It would have better to have coffee in the property
宿泊されたお客様
2019 年 4 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
ENGCHOON、Singapore
2018 年 11 月 25 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Type of room given was differenr
We specifically request a twin bed as stated in the price. At the end was given a double bed unless we want to TOP up. Not convenient for first timers