ザ リッツ ケープ タウン

4.0つ星宿泊施設

The Ritz Cape Town

ケープタウンのコンベンションセンターに直結した場所に位置する2 か所のレストラン付きのアールデコ様式のホテル

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ザ リッツ ケープ タウンの写真ギャラリー

内部エントランス
部屋からの景観
外観の詳細
屋外プール、カバナ (有料)、プール パラソル
3 か所のバー / ラウンジ、プールサイドバー

口コミ

10段階中6.8

人気の設備とサービス

  • バー
  • 朝食付き
  • ルームサービス
  • 24 時間対応のフロントデスク
  • プール
  • 駐車場利用可

客室のオプション

利用可能な客室の絞り込み条件
4 室中 4 室を表示中

1 Bedroom Suite

おすすめポイント

独立した応接スペース
冷房
暖房
コネクティング ルーム / 隣合った客室の利用可
テレビ
独立したベッドルーム
低反発ベッド
高級寝具
  • 54 ㎡
  • ベッドルーム 1 室
  • オーシャンビュー
  • 定員 2 名
  • キングベッド 1 台

Deluxe Room

おすすめポイント

冷房
暖房
コネクティング ルーム / 隣合った客室の利用可
テレビ
低反発ベッド
高級寝具
遮光カーテン
レインフォールシャワーヘッド
  • 25 ㎡
  • オーシャンビュー
  • 定員 2 名
  • クイーンベッド 1 台

City Room

おすすめポイント

冷房
暖房
コネクティング ルーム / 隣合った客室の利用可
テレビ
低反発ベッド
高級寝具
遮光カーテン
専用バスルーム
  • 23 ㎡
  • オーシャンビュー
  • 定員 2 名
  • クイーンベッド 1 台

Luxury Room

おすすめポイント

冷房
暖房
コネクティング ルーム / 隣合った客室の利用可
テレビ
低反発ベッド
高級寝具
遮光カーテン
独立した浴槽とシャワー
  • 30 ㎡
  • マウンテン ビュー
  • 定員 2 名
  • キングベッド 1 台
Mod logo
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周辺地域について

地図
8050, Western Cape, Cape Town, Cnr. Main & Camberwell Roads, Sea Point

周辺情報

  • ケープタウン スタジアム - 徒歩 20 分 - 1.7 km
  • ツー オーシャンズ水族館 - 車で 2 分 - 2.1 km
  • ケープタウン国際コンベンション センター - 車で 4 分 - 3.2 km
  • ロング ストリート - 車で 4 分 - 3.8 km
  • クリフトン ベイ ビーチ - 車で 6 分 - 4.7 km

交通案内

  • ケープタウン駅から車で 9 分
  • オブザバトリー駅から車で 10 分
  • ケープタウン国際空港 (CPT)から車で 18 分

レストラン

  • ‪The Press Bar & Grill - ‬徒歩 6 分
  • ‪Rockpool - ‬徒歩 5 分
  • ‪Nourish’d - ‬徒歩 10 分
  • ‪Paddy Malones - ‬徒歩 2 分
  • ‪Shift Espresso Bar - ‬徒歩 3 分

この施設について

ザ リッツ ケープ タウン

ケープタウン スタジアムの近くにある上質なファミリー向けホテル
ザ リッツ ケープ タウンでは、朝食ビュッフェ (無料)、プールサイドバー、庭園を利用できます。敷地内にある 2 つのレストランでお食事をお楽しみいただけます。宿泊者は、室内 WiFi (無料)、プレイグラウンド、ドライクリーニング / ランドリー サービスなどの設備・サービスを利用できます。
その他の特典には次のようなものがあります。
  • 屋外プール (カバナ、サンラウンジャー、プールパラソル)
  • セルフパーキング (有料)、地域内シャトルサービス、託児サービス (スタッフ常駐、有料)
  • 新聞 (無料)、ツアー / チケット案内、エレベーター
  • コンシェルジュ サービス、会議室、荷物保管サービス
客室の特長
全 212 室の客室で、24 時間対応のルームサービスや高級寝具をはじめ、深夜のルームサービスやWiFi (無料)などの快適に滞在を楽しめる設備・サービスが用意されています。
そのほか、全室で利用できる便利な設備・サービスには次のものがあります。
  • レインフォールシャワー、バスアメニティ (無料)、ヘアドライヤー
  • テレビ (プレミアムチャンネルあり)
  • 電気ポット、暖房、毎日の客室清掃

類似した宿泊施設

施設の設備

インターネット

  • すべての客室で利用可能 : 無料の WiFi
  • 一部の共用エリアで利用可能 : 無料の WiFi

駐車場と送迎

  • 地域内シャトルサービス (有料)
  • 敷地内の駐車場 (1 日につき 60 ZAR)
  • 敷地内の駐車場 (有料、延長可)
  • 台数制限付きの敷地内の駐車場
  • 車椅子対応駐車場が利用可

食事・飲み物

  • 無料のビュッフェ形式の朝食の提供あり (毎日)
  • バー / ラウンジ 3 か所
  • プールサイドバー 1 か所
  • レストラン 2 か所

敷地内のレストラン

  • Casa
  • Top of the Ritz revolving

現地ツアー

  • キッズクラブ (無料)
  • プレイグラウンド
  • 屋外プール 1 か所

家族向け

  • キッズクラブ (無料)
  • プレイグラウンド
  • 屋外プール 1 か所
  • 子供向けの監視付きアクティビティ (有料)
  • 託児サービス (有料)

アメニティ

  • 24 時間対応フロントデスク
  • 荷物保管サービス
  • 新聞 (ロビー、無料)

ゲストサービス

  • コンシェルジュ サービス
  • ターンダウンサービス
  • ツアーとチケットの案内
  • ドライクリーニング / ランドリーサービス
  • 客室清掃 (毎日)

ビジネスサービス

  • カンファレンス センター
  • ビジネスセンター
  • 会議室

屋外

  • プールカバナ (有料)
  • プールのパラソル
  • プールラウンジャー
  • 庭園

バリアフリー

  • バリアフリーに関する具体的なご要望のリクエストについては、施設にお問い合わせください。お問い合わせ先は予約手続き完了後にお送りする予約確認通知に記載されています。
  • エレベーター
  • 車椅子対応の駐車場

その他

  • 1 棟の建物
  • 1972 年建築
  • 23 フロア
  • アールデコ建築
  • 喫煙スぺース (違反の場合は罰金)

客室の設備

ベッドルーム

  • 高級寝具
  • 遮光カーテン
  • 低反発マットレス

バスルーム

  • タオルあり
  • バスアメニティ (無料)
  • ヘアドライヤー
  • レインフォールシャワー

エンターテインメント

  • テレビ (プレミアムケーブルチャンネルあり)

食事・飲み物

  • 24 時間対応のルームサービス
  • ボトルウォーター (無料)
  • ミニバー
  • 電気ケトル

その他

  • アイロン / アイロン台 (要リクエスト)
  • コネクティングルーム利用可
  • セーフティボックス
  • 暖房
  • 電話
  • 冷房

ポリシー

チェックアウト

チェックアウト終了時刻 : 11:00
レイトチェックアウト可 (空室状況による)
レイトチェックアウトには料金がかかります

チェックインに関する特記事項

ホテルご到着時にはフロントデスクのスタッフがお迎えします

チェックイン方法

フロントデスク (スタッフが対応)

ペット

ペットの同伴不可

お子様およびエキストラ ベッドのご利用について

お子様もご宿泊いただけます

宿泊施設で利用可能なクレジットカード

重要事項

オプションの追加料金

  • セルフパーキング : 1 日につき 60 ZAR
  • 空室状況により、レイトチェックアウトをご利用いただけます (有料)

上記項目以外にも、現地にてお支払いが必要な場合があります。また料金とデポジットには税金が含まれていないことがあり、金額が変更される場合があります。

ご宿泊に際して

施設の定める利用規約に従って、追加ゲスト料金がかかる場合があります
場合により、チェックイン時に政府発行の写真付き身分証明書と付随費用精算のためのクレジットカード / デビットカードのご提示、または現金でのデポジットのお支払いが必要です
宿泊施設への要望は、チェックイン時の状況によりご希望に添えない場合があり、内容によっては追加料金が発生することがあります。対応は確約ではございませんのでご了承ください
施設でのお支払いには、クレジットカードをご利用いただけます
客室の遮音性については保証いたしかねます
文化的規範とお客様に求められる利用規約は国および宿泊施設によって異なる場合がありますのでご注意ください。掲載の利用規約は施設が定めたものです

その他の情報

コネクティングルーム / 隣合った客室も空室状況によりご利用いただけます。施設までお問い合わせください。連絡先は予約確認通知に記載されています

宿泊施設の別名

Cape Town Hotel Ritz
Cape Town Ritz
Cape Town Ritz Hotel
Hotel Cape Town Ritz
Hotel Ritz Cape Town
Ritz Cape Town
Ritz Cape Town Hotel
Ritz Hotel
Ritz Hotel Cape Town
Cape Town Ritz Hotel South Africa
The Ritz Cape Town Hotel
The Ritz Cape Town Cape Town
The Ritz Cape Town Hotel Cape Town

よくあるご質問

ザ リッツ ケープ タウンにプールはありますか ?

はい、この宿泊施設には屋外プールがあります。

ザ リッツ ケープ タウンはペットと宿泊できますか ?

いいえ、ペットは同伴できません。

ザ リッツ ケープ タウンの駐車料金はいくらですか ?

セルフパーキングは 1 日につき 60 ZARでご利用いただけます。駐車場 (延長可) は有料でご利用いただけます。駐車場には台数制限があります。

ザ リッツ ケープ タウンのチェックインは何時ですか ?

チェックイン終了は 指定なし です。

ザ リッツ ケープ タウンのチェックアウトは何時ですか ?

チェックアウトは 11:00 です。有料でレイトチェックアウトをご利用いただけます (空室状況によりご利用いただけない場合あり)。

ザ リッツ ケープ タウンはどこにありますか ?

ケープタウンにあるファミリー向けのこのホテルは、海沿いに位置し、シーポイント・プロムナードおよびケープタウン スタジアムから 2 km 圏内です。テーブル マウンテン国立公園およびグリーン ポイント パークも 10 分圏内です。

口コミ

ザ リッツ ケープ タウンの口コミ

6.8

6.8

清潔度

7.8

ロケーション

7.2

スタッフとサービス

5.6

施設のコンディションと設備
評価 10 - 313 件の口コミ中 66 件が非常に良い
評価 8 - 313 件の口コミ中 89 件が良い
評価 6 - 313 件の口コミ中 88 件が普通
評価 4 - 313 件の口コミ中 32 件が不満
評価 2 - 313 件の口コミ中 38 件が非常に不満

口コミ

10/10 (非常に良い)

Danilo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Maravilhoso!

Matavilhoso! À vista do quarto e do restaurante principalmente é de tirar o fôlego!
2018 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kon、Frankfurt

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Nicely modernised hotel in a good location

We spent a couple of days in Cape Town and the Ritz was the perfect home base. The interior is very nice and the team extremely friendly.
2018 年 5 月に 5 泊滞在

6/10 (普通)

Isabella

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度

Café ruim e concierge desonesto

O quarto era muito confortável, porém o café da manhã deixa muito a desejar. Além de ser confuso e muito demorado. Eles nos dão um cardápio com poucas opções, e em todas as vezes ficamos aguardando mais de 30 minutos pela espera do prato. Sendo que o hotel estava totalmente vazio. Além disso sempre vinha faltando algo no prato. Além disso, o concierge não é honesto, seu nome é Sadick. Eu e meu marido solicitamos um táxi pois iríamos conhecer um restaurante bem famoso chamado Mama África, pedimos ao hotel que solicitasse o táxi. Enquanto aguardávamos o concierge Sadick veio em nossa direção se apresentou e perguntou onde íamos. Explicamos e ele nos disse com toda a certeza que o restaurante havia falido e nos indicou um outro. No momento ficamos satisfeitos pela ajuda. Porém quando chegamos ao outro restaurante o “taxista” amigo do concierge nos cobrou R200 de uma corrida que normalmente era R35. Além disso descobrimos dias depois que o restaurante que queríamos ir ainda estava aberto. Ele é desonesto e trapaceiro.
2018 年 5 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Alexandre

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hotel muito bem localizado. Foi todo reformado o quarto é muito bom e a vista também. O serviços e atendimento bom e café da manhã muito bom.

10/10 (非常に良い)

Cheryl、Malawi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Fabulous!

We stayed at the newly revamped hotel for two weeks and loved our stay. After an initial problem with our room, we were instantly upgraded to a large room with a breathtaking view of Lion's Head and the sea. The staff at The Ritz are simply wonderful! They are all friendly and helpful, always greeting us with a smile. The breakfast buffet was good, with eggs made to order and a good selection of other items. The hotel is one block from the Promenade where we enjoyed walking. There is a large choice of restaurants within walking distance and the area is safe. We did not take advantage of the revolving restaurant, but the views from up there were stunning! We would definitely stay at The Ritz again!
2018 年 3 月に 14 泊滞在

8/10 (良い)

Johana

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Satisfactoria lo hizo posible la gerente de turno, muy amable su atencion y preocupacion.

2/10 (非常に不満)

Lisa、San Francisco, CA

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

DO NOT STAY HERE, THEFT!!

Went to dinner, returned to room and realized I need to buy water because there was none stocked in my room. Made the misteak of leaving my purse under the TV for 15 minutes while I went downstairs. During that time someone entered my room to drop off a “complimentary” dessert tray. Cute right? Wrong! Discovered several hundred US dollars went missing! Immediately reported it to manager on duty, he could have cared less and told me he couldn’t go around accusing people and that he would alert the morning manager. Upon check out the next morning nobody knew of the situation and there was no follow up even a month after! Why are they entering rooms late at night and doing nothing about stolen money? This place is weird and shady. Lesson learned don’t drop your guard for even a second. STAY FAR AWAY FROM THE RITZ...
2018 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Madeleine

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Supernöjd!

The Ritsz hade en fantastisk service, personalen hjälpte oss med restaurangbokningar, tips på aktiviteter, kollade vädret och var väldigt om sig och kring sig för oss.

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス

Newly renovated Ritz misses the mark

No hairdryer, no robes, no slippers, hard pillows with no pillow choices, extractor not functioning in the bathroom, small bottled water only for 1 provided and 45 minutes to get room service to rectify after phoning multiple times made our stay very disappointing for a hotel that has been newly renovated, but has missed the mark. Fine details to the renovation like leaving the old brown covering inside the lift doors, badly covered passage walls / finishes and unfinished areas on the restaurant level makes one feel that the decoration upgrade was done as cheaply as possible. The staff in the restaurant were friendly and did ask how was our stay, but more needs to be done to tell guests that you can order a cooked breakfast, as the food variety on display was minimal. Pity, because the past reviews online has been shocking, but we though that things would have dramatically changed due to a "complete renovation". A lot more work and attention to detail needed. Nice pool area though.
2018 年 3 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Berkis、New York

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Excellent Staff

Sadick is an outstanding concierge. he was very attentive to all our needs and went above and beyond to make sure all needs were met. He greeted us every morning with a warm and inviting greeting. The Restaurant and Bar staff was awesome, the Manager was informed that I was lactose intolerant, he immediately walked to the local store and bought soy milk that would last my entire stay. The staff at the revolving restaurant were excellent, specially our waitress. South Africa was on our bucket list, however, our experience, because of the staff, has turned it into a place we will visit again.
2018 年 2 月に 5 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Monti、Cairo

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度

Money stolen from my room

Safety box was not functional upon my arrival. My mistake, I left my money inside my luggage. Unfortunately housekeeping stole money out of my bags. The next day I informed Reception and asked them NOT to let anyone into my room. However when I came back at night the room was cleaned and housekeeping has been there again despite my earlier note. Stay there at your own risk.
2018 年 2 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Jan、london

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Nice hotel good location friendly helpful staff

Only there for one day & night, Inside building works where noisy. Safe in room you could just pick up and walk out with it. Unfortunate couldn’t use pool due to drought & rain
2018 年 2 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Christopher

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

8/10 (良い)

Oscar

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Renovering genomförd med lite fuskhantverk. Men väldigt fint och trevlig serviceminded personal. Väldigt fin frukost, restaurang och poolbar.
2018 年 2 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 2 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備

Does not quite live up to expectations.

Fridge was installed during the stay(!); no information material available; not possible to borrow an iron; unwelcoming lobby; quite friendly staff; room very small; bathroom with see-through glass wall (please stop this nuisance; it's spreading); fantastic views; food ok and not overly priced; grocery shop + pharmacy nearby; charged twice for the same dinner. No chance to experience the top-floor restaurant - spaces should really be kept open exclusively for guests - and it seems the pool was available to members of the general public, if so, it's highly unsuitable. It's small enough as it is.
2017 年 12 月に 4 泊滞在

2/10 (非常に不満)

bassey、lagos

良かった点 : 清潔度
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度

Must read about hotel

This is by far the most disappointing Hotel I have ever been to in my life!!! And I have traveled the world. 1. The hotel is undergoing renovation which cause a terrible nuisance. 2. The room service is extremely poor. If you are expecting the normal room service in a room, don’t bother. 3. My first day at the restaurant, they served a stale salmon. Because there aren’t as much guest in the hotel, the quality of food is in question. 5. There is only one functional elevator in the hotel. One day, I had to walk down the stairs from the 15th floor because the elevator wasn’t working. 6. To crown it all, there wasn’t hot water in the room. I was unable to take a shower for two days because of this. 7. The hotel room is actually nice and it is cleaned regularly obviously because there isn’t traffic in the hotel. 8. The staff at the hotel are quite non-challant, you could wait up to 30mins before any one attends to you in your room. 9. Overall, don’t stay in this hotel as it is undergoing renovation which have reduced the functionality of the rooms.
2017 年 12 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

They really don't care about the customer.

First the hotel is close under construction and nobody contacted me telling me that, so I arrived from the airport and they were not receiving customers. They sent me to a far away "hotel" really bad taking advantage because I'm sure they paid very little for that place Where I was ROBBED while I was out! If Ritz really care about their customers they would contact you first or they would put you in a better/safe place NOT in a chipper place so they could have more profit on top!

6/10 (普通)

Flávio

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

VOLTARIA

Hotel bem localizado, atualmente em reforma mas não comprometendo a estadia .... Quartos limpos e confortáveis. Próximo à ampla rede de restaurantes e comércio ao redor. Recepção bem atenciosa.

6/10 (普通)

Sandra

良かった点 : スタッフとサービス

10/10 (非常に良い)

Michael & Sonia、Bournemouth, England

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Best room in town.

From our arrival, through to our departure, we had a positive experience. No complaints. Our room on the 19th floor gave us wonderful views. The dual aspect room meant that we could see sunrise and sunset. Our double room had recently been renovated, and was very acceptable. Some floors were still being renovated, and two of the four lifts were reserved for contractors. This was very well managed and we did not experience any inconvenience.

8/10 (良い)

S A、Pretoria

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度

My stay in the Ritz

Excellent service with wonderful friendly staff. Although the towels were old it was crisp and clean. I would love to have a comfortable chair in the room where you can sit especially if you stay for longer than a week.

10/10 (非常に良い)

kashiefa、cape town

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

awesome/amazing

It was a great stay I have stayed at many places and the Ritz is top of my list I saw reviews of the place and I might add its so not true the staff the atmosphere the food everything was absolutely amazing.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備

Great staff

The Hotel is old,but the staff that works there are great!They are super friendly and helpful!