ナンバー 19 ブライトン

3.0つ星宿泊施設

Number 19 Brighton

ブライトン ビーチに歩いてすぐ行ける宿泊施設 - ブライトン

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ナンバー 19 ブライトンの写真ギャラリー

デラックス トリプルルーム エンスイート
スタンダード ダブルルーム エンスイート | バスルーム
外観
デラックス スイート エンスイート (with kitchenette ) | 内装
その他

人気の設備とサービス

  • WiFi (無料)
現在の料金は ¥12,164 です
合計 ¥14,597
税およびサービス料込み
7 月 27 日 ~ 7 月 28 日

客室のオプション

利用可能な客室の絞り込み条件
5 室中 5 室を表示中

デラックス スイート エンスイート (with kitchenette )

おすすめポイント

暖房
簡易キッチン
高級寝具
独立したベッドルーム
電子レンジ
電気ポット
コーヒー / ティーメーカー
デジタルテレビ
  • 25 ㎡
  • 定員 4 名
  • クイーンベッド 1 台およびシングルベッド 2 台

デラックス ダブルルーム エンスイート

おすすめポイント

暖房
高級寝具
独立したベッドルーム
電気ポット
コーヒー / ティーメーカー
デジタルテレビ
  • 15 ㎡
  • 定員 2 名
  • クイーンベッド 1 台

スタンダード ダブルルーム エンスイート

おすすめポイント

暖房
高級寝具
独立したベッドルーム
電気ポット
コーヒー / ティーメーカー
デジタルテレビ
  • 11 ㎡
  • 定員 2 名
  • クイーンベッド 1 台

デラックス トリプルルーム エンスイート

おすすめポイント

暖房
高級寝具
独立したベッドルーム
電気ポット
コーヒー / ティーメーカー
デジタルテレビ
  • 20 ㎡
  • 定員 3 名
  • クイーンベッド 1 台およびシングルベッド 1 台

スタンダード ツインルーム エンスイート

おすすめポイント

暖房
高級寝具
独立したベッドルーム
電気ポット
コーヒー / ティーメーカー
デジタルテレビ
  • 13 ㎡
  • 定員 2 名
  • シングルベッド 2 台
Mod logo
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周辺地域について

地図
BN1 2EE, England, Brighton, 19 Russell Square

周辺情報

  • ブライトン ビーチ - 徒歩 3 分 - 0.3 km
  • ブライトン センター (会議場) - 徒歩 3 分 - 0.3 km
  • ブライトン・i360 - 徒歩 5 分 - 0.4 km
  • ブライトン ドーム - 徒歩 10 分 - 0.9 km
  • ブライトン桟橋 - 徒歩 12 分 - 1.1 km

交通案内

  • ブライトン駅から徒歩 11 分
  • ロンドン ガトウィック空港 (LGW) から車で 51 分

レストラン

  • ‪Starbucks - ‬徒歩 3 分
  • ‪McDonald's - ‬徒歩 3 分
  • ‪Costa Coffee - ‬徒歩 4 分
  • ‪Wendy's - ‬徒歩 3 分
  • ‪Boost Juice Bars UK - ‬徒歩 3 分

この施設について

ナンバー 19 ブライトン

ブライトン ビーチの近くにある宿泊施設
ナンバー 19 ブライトンは、ブライトン センター (会議場)、ブライトン桟橋の近くにあり、充実した設備やサービスが用意されています。宿泊施設内では共用エリアでの WiFi (無料) を利用できます。
また、次のような特典が利用可能です。
  • 全館禁煙、多言語サービス

対応言語

アラビア語、英語

類似した宿泊施設

施設の設備

インターネット

  • 一部の共用エリアで利用可能 : 無料の WiFi

ゲストサービス

  • 客室清掃サービスなし
  • 多言語サービス

バリアフリー

  • エレベーターなし

その他

  • 全館禁煙

ポリシー

チェックイン

チェックイン : 15:00 ~ 指定なし
非対面式のチェックイン
チェックインの最低年齢 : 18 歳

チェックアウト

チェックアウト終了時刻 : 10:00
非対面式のチェックアウト

チェックインに関する特記事項

アクセスコードをメールでお送りします

チェックイン方法

アクセスコード

ペット

ペットの同伴不可

お子様およびエキストラ ベッドのご利用について

お子様もご宿泊いただけます

宿泊施設で利用可能なクレジットカード

重要事項

ご宿泊に際して

施設の定める利用規約に従って、追加ゲスト料金がかかる場合があります
場合により、チェックイン時に政府発行の写真付き身分証明書と付随費用精算のためのクレジットカード / デビットカードのご提示、または現金でのデポジットのお支払いが必要です
宿泊施設への要望は、チェックイン時の状況によりご希望に添えない場合があり、内容によっては追加料金が発生することがあります。対応は確約ではございませんのでご了承ください
施設でのお支払いには、クレジットカードをご利用いただけます
この施設は、専門の清掃業者が清掃しています

その他の情報

この施設にはエレベーターはありません
この宿泊施設では、グループイベントやパーティー (結婚式前夜のバチェラー / バチェロレッテ パーティなど) を目的とした宿泊予約は受け付けておりません
この宿泊施設は性の多様性への配慮があり、LGBT+ のお客様を歓迎しています

宿泊施設の別名

Number 19 Brighton Brighton
Number 19 Brighton Bed & breakfast
Number 19 Brighton Bed & breakfast Brighton

よくあるご質問

ナンバー 19 ブライトンはペットと宿泊できますか ?

いいえ、ペットは同伴できません。

ナンバー 19 ブライトンの宿泊料金はどのくらいですか ?

2025 年 7 月 24 日 現在、2025 年 7 月 27 日 に大人 2 名でナンバー 19 ブライトンに 1 泊した場合の最低料金は ¥12,164 (税およびサービス料別) です。この料金は、今後 30 日間の 1 泊あたりの料金において過去 24 時間に見つかった最低料金に基づいています。料金は変更される場合があります。ご希望の日付を入力して、正確な料金をご確認ください。

ナンバー 19 ブライトンのチェックインは何時ですか ?

チェックイン時間は 15:00 ~ 指定なし です。

ナンバー 19 ブライトンのチェックアウトは何時ですか ?

チェックアウトは 10:00 です。

ナンバー 19 ブライトンはどこにありますか ?

ブライトン シティセンターに位置するこの宿泊施設は、チャーチル スクエア ショッピングセンター、ブライトン ビーチ、ブライトン センター (会議場)から徒歩 5 分圏内です。リージェンシー スクエアおよびブライトン時計台も 5 分圏内です。ブライトン駅まで徒歩 11 分、ブライトン (BSH-ブライトン駅)まで徒歩 12 分です。

Number 19 Brightonの口コミ

口コミ

4.2
評価 10 - 37 件の口コミ中 3 件が非常に良い
評価 8 - 37 件の口コミ中 4 件が良い
評価 6 - 37 件の口コミ中 3 件が普通
評価 4 - 37 件の口コミ中 8 件が不満
評価 2 - 37 件の口コミ中 19 件が非常に不満

5.0/10

清潔度

4.0/10

スタッフとサービス

4.6/10

設備とサービス

4.4/10

施設のコンディションと設備

4.8/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

Amanda

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The booking said with breakfast. There wasn't any breakfast and nowhere immediately nearby to go. When we arrived i had to call their number as I had not recieved an email with instructions. The call diverts to an overseas call centre so could hardly hear the operator. Weirdly the email went to spam their previous one came through fine. The room was clean and comfortable with facilities to make hot drinks so that was all fine. Shower room was clean too.
2025 年 7 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Juhani

気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Damp, dark basement level room. Help desk phone lines quite bad, tried three times. Main door initial opening instruction not clear, main door open code changed without notification - required call to help desk. No working table nor working chair.
2025 年 7 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Laura

カップルで旅行, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Number 19 was a great hotel stay, the management were completely understandable and lovely suited all our needs and would recommend it
2025 年 7 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

Chloe

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Property tho easy to find was hard to enter due to no on site staff and no voear instructions on how to enter property through touch screen keypad. Room was a moderate size but only one cup for two people to share, tv had zero channels to watch and surrounding area of property is unkept, dirty and looks like most buildings on their last legs the whole of Brighton needs work to bring it up to standards
2025 年 7 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Mervyn

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
There were no towels in the room and although I spent half an hour on the phone to the given numbers the only reply I got was that the number dialled was for reservations only.. The second number rang out. Could not find any instructions of how to deal with a problem in the building. Also the tv was set on a foreign channel. Once again no room information on how to operate.
2025 年 7 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Sarah

カップルで旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Where do I start? Firstly we called up and they said we are able to leave our luggage there anytime after 12. We arrived at 12 and called up as no one answered the door. We were told someone would be with us in about 2/3 mins. We waited 1 hour and no one had come. We left as we didn’t want to waste the day and by that time it had gone 1pm. We came back at about 3:30/4 and called up as nothing had been made clear earlier on, or any time on how to clock-in as staff were there answering the door. Both the numbers we had previously been given were going straight to answerphone. After about 30 mins I got sent an email with a code but still no instructions on how to use the code. After we figured out how to get in, we went up to our room.The room looked nice and the bed was comfortable, we had some hope.Until we found out the toilet door had no lock on, the toilet was broken, the light on the mirror didn’t work, it didn’t flush and finally the shower was kept going very cold when turned up warm. One of the windows didn’t fully shut and one of the wardrobes was screwed shut? We will not be staying again.
2025 年 7 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Melissa

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Room looked old with rough paintjob in bathroom and on walls of bedroom. Wrong pincode for getting into our room(even had a fellow guest try to get us in to avail) we had rung the helpline on email for any problems, and they made out like it should've worked but then gave us another code for door! Shower went from boiling hot to freezing in 10 secs which was rather unpleasant, And toilet seat just about coming off...overall a disappointing stay. Thank goodness we only had two nights there....
2025 年 6 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Mansy

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Room was down in basement but adequate for our needs for 1 night.
2025 年 6 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Pallavi

2025 年 6 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ramon

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 3 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

barry

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
good location
2023 年 12 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Jade

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 10 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

James

家族旅行
気になった点 : 清潔度

Disgusting property poorly.

The room had definitely not been cleaned for a while and in particular the bathroom. The hostel staff came to look, agreed it was disgusting and suggested they would send the cleaner the following morning. No cleaner came the following morning. Stains all around the toilet and what appeared to be coffee splashed over the walls and shower. There were also cigarette butts blocking the sink plug hole. Vile place with staff that have no interest in correcting the issues.
2022 年 10 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Adam

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
Poor communication with payment style They only wanted cash Got to the hotel at 3pm and there were several people waiting to be checked in. Check in was over the phone with a PIN number and we waiting 30 mins outside Once we were let in the property was fine other than a really heavy front door that closes very quickly and sometimes catches ur heel if you don’t get out in time Room was fine. Nothing special but was ok Needs a smoother check in process if it’s over the phone style if I would comment on anything they need to change
2022 年 9 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Ryan

家族旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Paid for two single beds and ended up with a double. Place was dirty and had a horrible smell definitely not worth the money I paid.
2022 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Andrzej

家族旅行
良かった点 : 清潔度、客室の快適度

:-))))))))

2022 年 9 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Elisabeta

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 8 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス

Not worth risking it

Would help if you could actually get into the property without the door jamming. Nobody available to answer the phone. Do not stay here unless you want to risk being locked outside the property without your belongings!
2022 年 8 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

devendra

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Hotel cancelled my reservation. made one attempt to call me 30 before i arrived while i was driving.
2022 年 8 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Sue

2022 年 8 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Justin

2022 年 8 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Daniel

2022 年 8 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Avoid if possible

Very basic room with NO HOT WATER! Avoid.
2022 年 7 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Helen

気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 7 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Nikolay

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Terrible, extremely disappointing experience ever!

Unsafe with fire security issue, the place was closed but still rented out??? First problem. On arrival at 3.10 pm (automatic checkins only, no staff on site) even outside the building I could hear that the fire alarm was off. Once I entered the building, I called the hotel number and I was promised that the faulty alarm would be fixed shortly. The second problem. Once I unlocked the door to my room, my key got stuck in the lock what was already falling apart, very old as everything in the building. I notified the hotel staff by calling them and got another 'promise' that this would be fixed. Then I left the hotel to explore Brighton. After three hours, at 6 pm I received a call from a hotel staff asking me if I managed to check in. In response, I had to remind the fire alarm problem and the stuck key problem. The person 'promised' that their colleagues would fix the issues. Once back to the hotel at 8 pm, surprise, surprise! Nothing changed. Then I checked the fire alarm panel and found a servicing company A&T number. Their response was "call fire brigade on 999.This building is and was closed and not to be rented out." So I called 999 who arrived in 2 minutes and then a neighbour mentioned that there was a flooding in the building what damaged electricity and the place seems to be unsafe, confirming A&T reply. Finally at 9 pm I left back to Cambridge. I asked for a refund, got nothing so far. Hotels.com promised £30 in vouchers even though I paid £120 for the night.
2022 年 7 月に 1 泊滞在