テラス / パティオ

ホテル アマノ グランド セントラルの口コミ

3 out of 5

口コミ

8.8

非常に良い

評価 10 - 1012 件の口コミ中 525 件が非常に良い" "
評価 8 - 1012 件の口コミ中 378 件が良い" "
評価 6 - 1012 件の口コミ中 71 件が普通" "
評価 4 - 1012 件の口コミ中 25 件が不満" "
評価 2 - 1012 件の口コミ中 13 件が非常に不満" "

9.2/10

清潔度

8.8/10

スタッフとサービス

8.6/10

設備とサービス

9.0/10

施設のコンディションと設備

8.6/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度
2023 年 12 月に 7 泊滞在

6/10 (普通)

Hiromi

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 設備とサービス
良いところは利便性。 気になったところは、連泊したが、収納スペースが少ない。シャワーブースが使いづらい。お湯を沸かすポットがあると良かった。部屋にコーヒーやティーパックもなかったところ。
2023 年 12 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

mutsuko

家族旅行
これで3つ星? 金額的には仕方ないのでしょうか。 冷蔵庫もないし、アメニティはタオル2本だけ。 意味のない大きな全身鏡があって落ち着かないし着替える場所がありませんでした。どんな需要なんだ?と不思議でした。
2023 年 12 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

REINA

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
So close to the central station and easy to move in the city also to get the train for other city. Because of the location, there was noise of outside but it is worth to stay for late flight and business trip.
2023 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Shinichi

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適な滞在
中央駅に近く便利
2023 年 12 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Yoshiteru

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

MASATOSHI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
convinced for traffic
2023 年 9 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Satoru

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 9 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

katsutoshi

良かった点 : 客室の快適度
2023 年 9 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

HATTORI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
快適でした
会議出張で滞在しました。中央駅から近く、環境も静穏で、ロケーションはよかったです。部屋も清潔でした。スタッフもフレンドリーでよかったです。
2023 年 7 月に 10 泊滞在

8/10 (良い)

shunto

2023 年 8 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Chikara

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
アメニティが無いので準備が必要

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 6 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Hiroki

2021 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

RITZ、paris

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very close to central station, it means that access to airport is also fine. Reasonable and comfortable hotel.
2020 年 2 月に 5 泊滞在
Manager on Dutyからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 1 日)
Dear Ritz, Thank you so much for your five-stars rating. It is a great pleasure to hear how much you liked our location and that you were satisfied with your stay. We hope that we have the pleasure of welcoming you back. Best wishes, A. Richter Manager on Duty

8/10 (良い)

mami

2019 年 12 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適でした
空港バス乗り場、中央駅至近で立地は問題ありません。3人でsuite room宿泊でしたがバスタブも深く水圧も十分ですが傾斜しているので出入りの際転倒しそうになりました。皆さん気を付けてください。フロントもテキパキとしていて気持ち良かったです。タオルは3組ありましたが、グラス・スリッパが2組しかなかったので催促しました。
2019 年 12 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

ibuki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

TOMOMI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
日本とは違います
歯ブラシ、シャンプー、リンスありません。 ドライヤーが壊れてました。 近くにスーパーがあり、ホテルの朝食は食べませんでした。 バスタブない部屋でしたがシャワーは快適でした。
2019 年 12 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行
スタッフは、こちらが、用事のある時 声を掛ければ、ちゃんと応対してくれます。 部屋や設備も、良かったです 駅に近いので、3泊して観光しました チェックアウトの時色んな項目で追加料金が 有りました
2019 年 12 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ベルリン中央駅に近く、遅くなった時でも安心でどこに行くにも便利でした。 お部屋も清潔で、毎日完璧に掃除されていたので、気持ち良く過ごせて良かったです。 冷蔵庫はありませんが、ミニバーの隙間に入れたらなんとかなりました。
2019 年 8 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
朝方になるとエレベーター近くの部屋なので廊下の話し声などが少し気になった
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Myriam Appelからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 25 日)
Thank you very much for your great review. if you prefer a lift at the end of the corridor, you only have to indicate it at the time of booking. Wish you all the best and hope to see you soon. Myriam Appel Manager on Duty

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 8 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Sumi、東京

家族旅行
お部屋の中の設備をもっと充実させたほうがいいと思いました。まだ作ってる最中なの?と思わせるところがありました。スーツケースや手持ちの雑貨を置くための台や棚がなく、特にバスルームは使いにくいなと感じました。立地はよく、次の目的地に移動するためには便利でした。
2019 年 7 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 7 月に 2 泊滞在
TARからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 16 日)
Dear Traveler, thank you very much for your feedback and good rating! Hope to see you again! Best wishes Tabea Regelmann Manager on Duty

6/10 (普通)

JUN

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
浴室の環境
シャワーのお湯が濁っている
2019 年 2 月に 1 泊滞在
TARからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 24 日)
Dear JUN, We appreciate you taking the time to comment on your recent stay with us. Thank you so much for sharing your impressions with us. I hope that we have the pleasure of welcoming you back! Best wishes Tabea Regelmann Manager on Duty

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
真冬のドイツ周遊旅行
ベルリン中央駅に遅い到着だった為、駅近くのホテルを選びました。 駅を背にして道を渡り、右に曲がるとホテルで、立地が良い機能的でモダンなホテル。 アメニティは無駄を省くドイツらしく石鹸程度ですが、朝食の品数もそれなりで観光中心の旅行者にはお勧めです。
2019 年 2 月に 1 泊滞在
TARからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 24 日)
Dear Traveler, We appreciate you taking the time to comment on your recent stay with us and thank you so much for sharing your impressions with us. Especially your comments on our service and the breakfast were a great compliment! I hope that we have the pleasure of welcoming you back! Best wishes Tabea Regelmann Manager on Duty

6/10 (普通)

Grahame

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
The hotel was quite nice and the reception staff very helpful. What we did not like is the lack of facilities. The restaurant was not open for two days of our four day stay. Likewise the roof top bar never seem to be open and we particularly like to have a nightcap when returning to the hotel after being out to dinner. Unlikely we would stay in the hotel again.
2024 年 5 月に 4 泊滞在
Pauline Fanからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 26 日)
Hi Grahame,Your feedback is appreciated and it provides us with valuable insights. We are glad to hear that you found our hotel pleasant and our reception staff to your satisfaction. It is unfortunate, however, to learn that your stay was not completely up to your expectations due to the unavailability of some of our facilities. We understand how important it is for our guests to have access to all our amenities, such as the restaurant and the roof-top bar, throughout their stay. Your experience provides a vital perspective for us and we are taking note of your comments. We continuously aspire to provide a comprehensive range of services that cater to our guests' diverse needs and preferences. While we understand your hesitation about a future stay, we would like to assure you that at AMANO Grand Central & Hotel ROMY by AMANO, our primary goal is to provide our guests with the best possible experience. We hope to get another opportunity to serve you better and make your next visit more enjoyable.Best regards,

8/10 (良い)

Steven

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Lage ist super, direkt am Hauptbahnhof. Zimmer sind auch sehr gut
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Pauline Fanからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 26 日)
Hi Steven,es freut mich zu hören, dass Ihnen unsere Lage gefallen hat. Die Lage unseres Hotels in der Nähe des Hauptbahnhofs ist ein Aspekt, den unsere Gäste häufig schätzen. Es ist bequem für diejenigen, die mit dem Zug reisen und bietet einen einfachen Zugang zu den verschiedenen Attraktionen der Stadt.Auch Ihre Bemerkungen zu unseren Zimmern sind sehr erfreulich. Es ist uns ein Anliegen, unseren Gästen gut ausgestattete und komfortable Unterkünfte zu bieten. Ihr positives Feedback zeigt uns, dass wir in dieser Hinsicht erfolgreich sind.Wir hoffen, Sie in naher Zukunft wieder im Hotel AMANO Grand Central oder im Hotel ROMY by AMANO begrüßen zu dürfen. Es wird uns ein Vergnügen sein, Ihnen erneut einen angenehmen Aufenthalt zu bereiten.Mit freundlichen Grüßen,

10/10 (非常に良い)

Gabriele

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Danke für den sehr guten Aufenthalt! Die Lage ist praktisch, aber nicht schön.
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Pauline Fanからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 26 日)
Hi Gabriele,es freut uns zu hören, dass Ihr Aufenthalt in unserem Hotel Ihren Erwartungen entsprochen hat und Sie die günstige Lage unseres Hotels zu schätzen wussten. Ihre Zufriedenheit ist unsere größte Belohnung und motiviert uns, nach Spitzenleistungen zu streben.Wir verstehen, dass die Ästhetik der Umgebung vielleicht nicht Ihren Vorstellungen entsprach. Bei der Wahl unseres Standorts haben wir auf gute Erreichbarkeit und Bequemlichkeit geachtet, damit unsere Gäste die wichtigsten Sehenswürdigkeiten und Verkehrsknotenpunkte der Stadt leicht erreichen können. Wir sind uns jedoch bewusst, dass die Umgebung vielleicht nicht jedermanns Geschmack trifft.Wir bemühen uns ständig darum, dass das Erlebnis unserer Gäste im Hotel über die äußere Umgebung hinausgeht, und konzentrieren uns darauf, erstklassigen Service, Komfort und eine einladende Atmosphäre zu bieten. Ihr Feedback ist für uns sehr wertvoll, denn es gibt uns Hinweise darauf, wie wir das Gesamterlebnis unserer Gäste verbessern können. Wir freuen uns darauf, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen und hoffen, dass Ihr nächster Aufenthalt noch angenehmer wird.Mit freundlichen Grüßen,

2/10 (非常に不満)

Nazim、Moscow

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This is not a hotel. A nightmare. I’m not talking about noise and everything else; it’s impossible to open the window. The reception is only open to accept money. When checking out, the person at the reception was completely asleep. For a bottle of water, which is given as a compliment in all hotels, they charged 10 euros. The shower room stinks and water leaks from all the holes. The blocked money was never returned, I ask the expedition to help in this matter. In a word, find yourself another hotel and stay away from this one.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Pauline Fanからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 26 日)
Hi Nazim,Firstly, I would like to take a moment to express my sincere apologies for the experience you had during your stay at our hotel. It is deeply unfortunate to hear that we were not able to meet your expectations this time.Your feedback is crucial to us, it helps us understand the areas where we need to focus our attention and make improvements. From your comments, it is clear that your experience with our reception services and room amenities was far from satisfactory. We want to ensure that our guests receive exceptional service and a comfortable stay, and I am sorry that we failed to provide this for you.The issue with the water charge is indeed a serious one, as the trust and transparency between us and our guests is of utmost importance. I am truly sorry for any misunderstanding that may have occurred.Furthermore, your remarks about the condition of the shower room are concerning. We strive to maintain a clean and comfortable environment for all our guests, and it appears we fell short in this instance.As for the issue of the blocked funds, I regret to hear about this inconvenience. I encourage you to reach out to your booking agency for assistance, as they should be able to provide a resolution in this matter.We assure you that we take your feedback seriously and will use it as a guide to make necessary adjustments and improvements. We hope that despite the unpleasant experience, you will give us another opportunity to demonstrate the high-quality service and hospitality we strive to provide to all our guests.Best regards,

8/10 (良い)

Scott

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great size room and very close to all your public transport needs. Room was clean and tidy. Would definitely stay again.
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Pauline Fanからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 26 日)
Hi Scott,Your kind words about your recent stay at our hotel truly warmed our hearts. We are delighted to learn that the size of our room met your expectations and that you found its cleanliness satisfactory. Here at Hotel AMANO Grand Central & Hotel ROMY by AMANO, we always strive to provide comfortable and immaculate accommodations for our esteemed guests. Our central location is indeed ideal for those looking for easy access to public transportation, and we're glad you found this helpful during your visit.Your willingness to stay with us again is the highest compliment we could receive. We are thrilled to know that we were able to make your stay a memorable one and look forward to the opportunity of welcoming you back in the future.Best regards,

8/10 (良い)

Joerg

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Marta

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Jack

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It was a great location for waiting around the city for our train
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Pauline Fan Guest Experience Supervisorからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Hi Jack,I am truly delighted to hear that you found our location to be convenient during your visit to the city. Our hotel prides itself on being centrally located, allowing our guests to explore the city with ease and comfort while also providing a restful sanctuary when needed.Our location near the train station is indeed one of our many benefits, and we aim to provide a seamless experience for all our guests, whether they are in transit or here to enjoy the city. Your feedback is valuable to us and it's always a pleasure to hear that we have met our guests' expectations. We do hope that the rest of your journey was as enjoyable as your stay with us.We look forward to welcoming you back the next time you're in the city or are waiting for your next train journey.Best regards,

10/10 (非常に良い)

Christina

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Thank you
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Pauline Fan Guest Experience Supervisorからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 20 日)
Hi Christina,Your brief yet impactful message has been received with great appreciation. It is a joy to know that your experience at our hotel was satisfactory and that you've taken the time to express your sentiment. Our team constantly strives to offer exceptional service to all our guests, and it's always rewarding to receive such positive feedback. Your words serve as a testament to our efforts and encourage us to continue providing the finest experience possible.We hope to have the opportunity to welcome you back to the Hotel AMANO Grand Central & Hotel ROMY by AMANO in the near future, where we will strive to make your next stay even more enjoyable.Best regards,

10/10 (非常に良い)

L

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Peter

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good location for us near main train station doing interrail. Just a good all round hotel reasonable value, good breakfast
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Pauline Fan Guest Experience Supervisorからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 19 日)
Hi Peter,It is delightful to hear that you found our location near the main train station convenient for your interrail journey. We understand the importance of a strategically placed accommodation for a seamless travel experience.It's equally heartening to know that you have classified us as a 'good all round hotel'. We strive to provide a comprehensive experience to our guests and your feedback reassures us that we are on the right track. We also appreciate your kind remarks regarding our breakfast service. Our culinary team takes pride in crafting a well-varied and tasty breakfast to kickstart our guest's day, and they will be pleased to know that their efforts resonated with you.We value your feedback as it encourages us to continue providing the quality service and amenities. We look forward to welcoming you back in the future for another enjoyable stay.Best regards,

6/10 (普通)

Younes

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス
Das Personal war sehr freundlich und ziemlich bemüht. Wenn man 18 Euro fürs Frühstück verlangt, dann sollte man dementsprechend mehr anbieten... Der mickrige Holzstuhl für 2 Personen ist peinlich!
2024 年 5 月に 4 泊滞在
Pauline Fan Guest Experience Supervisorからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 14 日)
Hi Younes,Ihr Feedback weiß ich sehr zu schätzen und es freut mich zu hören, dass Sie unser Personal als freundlich und fleißig empfunden haben. Unser Team ist stets bemüht, unseren Gästen ein Höchstmaß an Service zu bieten.Was Ihre Anmerkungen zum Frühstück betrifft, so suchen wir immer nach Möglichkeiten, unser Angebot zu verbessern, und wir bemühen uns, eine Vielzahl von Frühstücksoptionen anzubieten, die den unterschiedlichen Geschmäckern und Vorlieben unserer Gäste gerecht werden. Wir verstehen natürlich, dass die Wertvorstellung von Gast zu Gast unterschiedlich sein kann.Wir haben auch Ihre Bemerkung über die Sitzordnung zur Kenntnis genommen. Die Schaffung einer komfortablen Umgebung für unsere Gäste ist eine unserer wichtigsten Prioritäten, und wir schätzen Ihre Erkenntnisse, die uns bei der Verbesserung helfen.Wir wissen Ihr Feedback sehr zu schätzen, denn es ist unser wichtigstes Instrument, um unseren Gästen ein außergewöhnliches Erlebnis zu bieten. Ich hoffe, dass Sie uns die Gelegenheit geben werden, Sie in Zukunft wieder zu bedienen. Wir sind zuversichtlich, dass Ihr nächster Aufenthalt bei uns den hohen Qualitätsstandard, den wir anstreben, noch besser widerspiegeln wird.Mit freundlichen Grüßen,

10/10 (非常に良い)

Naphine

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Es ruhig und entspannt
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Pauline Fan Guest Experience Supervisorからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 13 日)
Hi Naphine,Ihr kurzer, aber aussagekräftiger Kommentar zur Atmosphäre in unseren Hotels hat uns sehr gefreut. Es ist erfreulich zu wissen, dass Sie die ruhige und entspannte Umgebung schätzen, die wir im Hotel AMANO Grand Central & Hotel ROMY by AMANO zu erhalten versuchen.Unser Ziel ist es, unseren Gästen eine Umgebung zu bieten, in der sie sich entspannen und der täglichen Hektik entfliehen können, und Ihr Feedback zeigt, dass wir auf dem richtigen Weg sind. Ihre Anerkennung für die ruhige Umgebung spiegelt unsere Philosophie wider, unseren Gästen einen ruhigen und komfortablen Raum zu bieten.Wir sind Ihnen sehr dankbar für Ihre Unterstützung und freuen uns darauf, Sie in Zukunft für einen weiteren erholsamen Aufenthalt bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,

8/10 (良い)

Charlotte

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Peter

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Direkt beim Hauptbahnhof, freundliches Personal, alles sehr sauber.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Pauline Fan Guest Experience Supervisorからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 13 日)
Hi Peter,Wir freuen uns sehr über Ihre wunderbare Bewertung. Es ist ermutigend zu erfahren, dass unsere strategische Lage, das freundliche Personal und die Sauberkeit Ihre Erwartungen erfüllt haben.In der Tat ist unsere Nähe zum Hauptbahnhof ein Aspekt, auf den wir sehr stolz sind, denn so können unsere Gäste die Stadt bequem erkunden. Wir sind auch stolz auf unser Personal, das sich um eine warme und einladende Atmosphäre bemüht. Außerdem ist es für uns von größter Bedeutung, dass unsere Gäste eine saubere und komfortable Umgebung vorfinden. Ihre positiven Bemerkungen sind ein Beweis für unser Engagement und spornen uns an, allen unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu bereiten. Nochmals vielen Dank, dass Sie uns Ihre Erfahrungen mitgeteilt haben. Wir freuen uns darauf, Sie bei Ihrem nächsten Besuch wieder begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,

6/10 (普通)

Frank、Rostock

家族旅行
良かった点 : 設備とサービス
Zimmer schon teilweise abgewohnt. Internationales Publikum, was eigentlich cool ist, allerdings sind einige internationale Gäste beim Frühstück grenzwertig.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Pauline Fan Guest Experience Supervisorからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 13 日)
Hi Frank,Ihr Feedback zu Ihrem jüngsten Aufenthalt in unserem Hotel wissen wir sehr zu schätzen. Wir sind bestrebt, unseren Gästen ein außergewöhnliches Erlebnis zu bieten und bedauern, wenn Ihr Aufenthalt nicht ideal war.Was Ihre Beobachtungen über den Zustand unserer Zimmer betrifft, so ist es enttäuschend zu hören, dass sie nicht Ihren Erwartungen entsprachen. Wir bemühen uns, die höchsten Standards in Bezug auf Sauberkeit und Komfort für unsere Gäste aufrechtzuerhalten, und wir sind immer bestrebt, aus den Erfahrungen unserer Gäste zu lernen und uns zu verbessern, wo immer dies möglich ist.Was die Vielfalt unserer Gäste angeht, so spiegelt sie in der Tat unsere globale Anziehungskraft wider. Wir sind stolz darauf, Gäste aus der ganzen Welt zu beherbergen, was zu der lebendigen Atmosphäre unseres Hotels beiträgt. Wir haben jedoch Verständnis dafür, dass das Verhalten einiger Gäste beim Frühstück nicht ganz zufriedenstellend gewesen sein könnte. Seien Sie versichert, dass der Komfort und die Zufriedenheit aller unserer Gäste für uns an erster Stelle stehen und wir uns auch weiterhin um eine angenehme Atmosphäre während des Frühstücks bemühen werden.Nochmals vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Gedanken mitzuteilen. Ihr Feedback hilft uns, Bereiche zu identifizieren, in denen wir uns verbessern können, und dafür sind wir Ihnen sehr dankbar. Wir hoffen, dass Sie in Zukunft wieder bei uns übernachten und den hohen Servicestandard erleben werden, den wir Ihnen bieten möchten.Mit freundlichen Grüßen,

10/10 (非常に良い)

Yvonne

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good location and clean
2024 年 4 月に 5 泊滞在
Pauline Fan Guest Experience Supervisorからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 7 日)
HiYour concise yet meaningful review is greatly appreciated. It's truly heartening to hear that you found our location to your liking. Our hotel's position in the heart of the city, close to key landmarks and transportation hubs, is indeed one of the things we are proud of.In addition, your commendation on the cleanliness of our premises is equally gratifying. Our housekeeping staff is dedicated to maintaining the highest standards of cleanliness and hygiene, ensuring each guest receives a spotless and comfortable environment during their stay.Should you choose to visit us again, we promise to continue delivering the same level of service and comfort that impressed you on your recent visit. It would be our pleasure to welcome you back.Best regards,

8/10 (良い)

Diana

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Prima hotel heel dichtbij treinstation. Goed ontbijt, aardig personeel. Fijne en rustige kamer
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Pauline Fan Guest Experience Supervisorからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 6 日)
Hi Diana,We are delighted to read your favorable comments regarding your recent stay at our hotel. It is pleasing to know that our location near the train station added to the convenience of your stay. We understand that accessibility is important to our guests and we are glad that we could meet your expectations. Your compliments about our breakfast and our staff are greatly appreciated. Our culinary team strives to offer a wide range of selections to kick-start your day, and we are thrilled that you started your day off right with our breakfast offerings. Furthermore, we are elated to learn that our staff made a good impression on you. They are a dedicated team always ready to assist our guests with a warm and friendly attitude. We also take note of your comments about the peace and tranquility of your room. At AMANO Grand Central and Hotel ROMY by AMANO, we strive to create a relaxing and comfortable environment for every guest. It is heartening to know that you found your room to be quiet and conducive for relaxation.Again, we are pleased that you had an enjoyable stay and we look forward to welcoming you back in the future. Best regards,

10/10 (非常に良い)

Sue

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great value and a perfect location to explore berlin
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Pauline Fan Guest Experience Supervisorからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 6 日)
Hi Sue,It's wonderful to hear that you found our hotel to offer great value and a perfect location for exploring Berlin. We believe in offering a prime location for our guests to experience the vibrant city life and culture that Berlin has to offer, and I'm glad to know that you could fully take advantage of this.Our team always strives to provide the best services and experiences for our guests and it's heartwarming to know that we were able to meet your expectations. We hope that your exploration of Berlin was as fulfilling and exciting as we aim for it to be for our guests.We look forward to the possibility of welcoming you back to either the AMANO Grand Central or Hotel ROMY by AMANO on your next visit to Berlin. Best regards,

10/10 (非常に良い)

Nicole

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Place was in a very convenient area with lots of places to walk to
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Pauline Fan Guest Experience Supervisorからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 3 日)
Your positive remarks on our hotel's location truly warm our hearts. It's delightful to know that you found our proximity to various destinations highly convenient. Ensuring a convenient and comfortable stay for our guests is one of our top priorities.The area surrounding our hotel indeed offers a myriad of attractions and it's wonderful to hear that you had the opportunity to explore and enjoy them. We are humbled to have been part of your travel experience and we hope that the memories you've made here will bring you back to us in the future.Once again, thank you for your valuable feedback. Please do not hesitate to share any other aspects of your stay that you particularly enjoyed, as we are always eager to improve our guest experience.Best regards,

8/10 (良い)

Cecilia

2024 年 3 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Raymond

2024 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Carlos

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 2 泊滞在