Old property - needs to be upgraded
Also access to breakfast hall / dinning is by flight of stairs
Atul
2025 年 4 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
Suresh Subba
出張
2025 年 4 月 1 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Suresh Subba
2025 年 3 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
Parthiban
家族旅行
2025 年 2 月 6 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Parthiban
2025 年 2 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
GO
2025 年 1 月 27 日
GO
2025 年 1 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Ajantha
家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
2024 年 11 月 15 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
One of the best property
Ajantha
2024 年 9 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Bipin、Lalitpur
2024 年 10 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Wonderful place for accommodation at the center of the city will all facilities.
Excellent buffet with variety of delicious foods . Deepak kumar’s service was highly appreciated.
Bipin
2024 年 10 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
MUNIARAJ
2024 年 7 月 15 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Very Pleasant Stay
MUNIARAJ
2024 年 7 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
出張
2024 年 7 月 4 日
宿泊されたお客様
2024 年 6 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Manish
2024 年 6 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice
Manish
2024 年 5 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
出張
2024 年 6 月 1 日
気になった点 : 清潔度
Below Average experience
Bathroom was smelly. Overall, below average property for Citadel brand
宿泊されたお客様
2024 年 5 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Rakesh
2024 年 5 月 30 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Rakesh
2024 年 5 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Jalpesh
出張
2023 年 10 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Jalpesh
2023 年 10 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
subher
小さなお子様連れの家族旅行
2023 年 7 月 31 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It is a ok hotel to stay
subher
2023 年 7 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
2019 年 1 月 10 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
I have never wanted to write a bad review so much
I have never wanted to write a bad review so much in my entire life yet.
BEWARE…Price may seem cheaper than most other hotels in the same star category but it won’t take you more than a few hours to fully regret staying here. With the condition of the hotel, I say with disgust that they are 101% super profitable.
Check in takes long and staff seems unfamiliar with SOP.
Everything in room look old and need replacement badly.
Room cleanliness has to be seriously improved
Air-con is too hot or too cold.
Towels look super old, they probably never been changed.
Water in the shower room don’t flow.
Cannot lock room door with only a loose latch that seems ready to dislodge from a hard push.
Bed sheet and pillow sheet has been washed unbelievable number of times.
There’s drilling and knocking all day long. How do you expect guest to rest???
Walking along the dark and gloomy corridors makes you feel as if one is walking in a get-ready-to-be ROBBED alley.
TV Signal is as good as not having TV in your room. Can’t watch a darn thing on the TV with the continuous jamming signal.
Noise insulation SUCKS. Two people can literally have a conversation on both side of the door.
You cannot visit the restaurant twice for breakfast during official breakfast hours. What idiotic policy is this???
To top it off, Staff lacks command of English and lacks customer service attitude.
Fortunately…One doesn’t get cheated twice the same way always
宿泊されたお客様
2019 年 1 月に 3 泊滞在
4/10 (不満)
KAUSHIK、Pune
2019 年 1 月 9 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
We had chosen a hotel with pool, there was no pool. They had compensated the pool by extending the last floor for more rooms.
The hotel buffet manager was too arrogant. Food was just not upto the mark. Terrible experience with the room service. No cleanliness, no drinking water, no hot water. Bad service.