Dear RIE,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Bangkok Impact. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Thitirath Khansai-ananOperations Manager
10/10 (非常に良い)
Yukiko
2023 年 12 月 29 日
Yukiko
2023 年 12 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Sumiko
グループ旅行
2023 年 12 月 18 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Sumiko
2023 年 12 月に 1 泊滞在
GSからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 4 日)
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Kultida S.Guest Experience Manager
10/10 (非常に良い)
Sano
2023 年 9 月 27 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
so good
Sano
2023 年 9 月に 2 泊滞在
Kultida S.からの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 30 日)
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Kultida S.Guest Experience Manager
10/10 (非常に良い)
Masako
2023 年 9 月 25 日
Masako
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Kultida S.からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 16 日)
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Kultida S.Guest Experience Manager
10/10 (非常に良い)
MARINA
2023 年 8 月 11 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
MARINA
2023 年 8 月に 2 泊滞在
Gamsaiからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 27 日)
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Kultida S.Guest Experience Manager
10/10 (非常に良い)
Yoshikazu
2023 年 7 月 16 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
とても良い!
Yoshikazu
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Gamsaiからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 2 日)
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Kultida S.Guest Experience Manager
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Kultida S.Guest Experience manager
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Kultida S.Guest Experience Manager
8/10 (良い)
keiko
2023 年 2 月 27 日
keiko
2023 年 2 月に 2 泊滞在
Gamsaiからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 20 日)
Dear Keiko ,Thank you for the review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Kultida S.Guest Experience Manager
6/10 (普通)
MINAKO
2023 年 2 月 26 日
MINAKO
2023 年 2 月に 1 泊滞在
Kultida S.からの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 15 日)
Dear Minako,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Kultida S.Guest Experience Manager
8/10 (良い)
Maki
出張
2023 年 2 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
清潔で、掃除が行き届いていました。朝食も美味しかったです。
Maki
2023 年 2 月に 2 泊滞在
Gamsaiからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 26 日)
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Kultida S.Guest Experience Manager
10/10 (非常に良い)
Rumi
2023 年 2 月 5 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Rumi
2023 年 2 月に 2 泊滞在
Kultida S.からの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 15 日)
Dear Rumi,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Kultida S.Guest Experience Manager
Dear Yasuyo,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Bangkok Impact. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Kultida S.Guest Experience Manager
8/10 (良い)
Hitoshi
出張
2022 年 12 月 12 日
良かった点 : 清潔度
空港へ行くタクシーが全て交渉料金で外国人には親切ではないと思います。
Hitoshi
2022 年 12 月に 4 泊滞在
Pattyからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 14 日)
Dear Hitoshi, Thank you very much for sharing your experience at the Novotel Bangkok Impact, please note that public taxi enter to our hotel upon request. Therefore, we would like to express our gratitude in advance for your kind understanding on this matter.
Dear Guest, Thank you for your feedback. We well note your remark and thank you for pointing out your expectations, indeed we strive to provide day by day a superior service to all of guests. You are always welcome to stay with us again when your travels bring you to this way.
8/10 (良い)
Mari
2022 年 10 月 24 日
Mari
2022 年 10 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
家族旅行
2022 年 10 月 24 日
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
要望に全てこたえてもらい、助かりました!
今度はホテルspaも体験したいなと思います。
宿泊されたお客様
2022 年 10 月に 2 泊滞在
Pattyからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 2 日)
Dear guest, Thanks for your feedback. Please trust that we have shared your comment with the team. You are always welcome to stay with us again when your travel brings you to this way.
10/10 (非常に良い)
KANON
グループ旅行
2022 年 10 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
コンサート会場が近く行動しやすかったです。
サンダードームも、インパクトアリーナも近いです。
KANON
2022 年 10 月に 1 泊滞在
Pattyからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 2 日)
Dear KANON, Thanks for your wonderful feedback. I will be sure to share it with other team member. It means the world to us. We look forward to serving you again soon.
Dear MIKI, Thanks for your feedback. I am happy to know you enjoyed your stay. We look forward to seeing you again.
10/10 (非常に良い)
YUMI
2022 年 10 月 4 日
YUMI
2022 年 9 月に 2 泊滞在
Pattyからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 7 日)
Dear YUMI, Thank you very much for sharing your experience at the Novotel Bangkok Impact. I am glad to know you enjoyed your stay. You are always welcome to stay with us when your travel bring you to this way.
10/10 (非常に良い)
JUNKO
2022 年 10 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
JUNKO
2022 年 9 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Hiroomi
出張
2022 年 9 月 22 日
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの対応がとても良かったです!
Hiroomi
2022 年 9 月に 5 泊滞在
Pattyからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 4 日)
Dear Hiroomi, Thank you very much for sharing your experience at the Novotel Bangkok Impact. I am glad to know you enjoyed your stay. You are always welcome to stay with us when your travel bring you to this way.
8/10 (良い)
Katsuyoshi
出張
2022 年 9 月 12 日
良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
展示会参加のために使用しました。
Katsuyoshi
2022 年 9 月に 6 泊滞在
Pattyからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 15 日)
Dear Katsuyoshi, Thanks for sharing your experience. The team here at Novotel Bangkok IMPCAT, a hotel in Bangkok, is thrilled to hear such good feedback. It means the world to us and to our entire team!. I will share your comments with our them. We look forward to serving you again soon.
Dear guest,
Thanks for your feedback. We look forward to serving you again.
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
出張
2020 年 1 月 19 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
仕事で3日間滞在しましたが、毎日快適に過ごせました。
宿泊されたお客様
2020 年 1 月に 3 泊滞在
Jibからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 27 日)
Dear guest,
Thanks for your feedback. I am delighted to know you enjoyed the stay. I have shared your comments with our team and they feel the same. We look forward to serving you again.
6/10 (普通)
match、東京
グループ旅行
2019 年 12 月 1 日
バスタブがあればもっとよかったかと思います
match
2019 年 11 月に 2 泊滞在
Jibからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 4 日)
Dear match,
Thank you for taking the time to share your feedback. We are pleased to see that you enjoyed your overall stay. Indeed our Suite rooms are the only ones equipped with a bathtub as is clearly advertised on all our channels.
We hope to have the pleasure of welcoming you again very soon.
Dear Yotoyou,
Thank you for leaving us a review. I am glad to know you enjoyed our convenience location and I have shared your comments with our team and they feel the same. We look forward to seeing you again soon.
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 11 月 26 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2019 年 11 月に 2 泊滞在
Jibからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 15 日)
Dear guest,
Thanks for your feedback. I am happy to know you enjoyed your stay. We look forward to serving you again.
Dear guest,
Thanks for your feedback. I am happy to know you enjoyed your experience. You are always welcome to stay with us when your travels bring you to this way.
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
グループ旅行
2019 年 11 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても綺麗でスタッフの方も親切でよかったです
宿泊されたお客様
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Jibからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 26 日)
Dear guest,
Thanks for such a wonderful review. I am glad to hear that you had an amazing experience with us. I am definitely going to show our team this review. Please do not hesitate to contact me directly if I can be of any assistance for a future stay with us.
10/10 (非常に良い)
視察団、BKK
出張
2019 年 11 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホテルは見本市会場に直結されている為、天候には全く左右されない。
視察団
2019 年 11 月に 2 泊滞在
Jibからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 25 日)
Dear 視察団,
Thanks for leaving us such a wonderful review. Our values put customer satisfaction as top priority and we are committed to our customers. Its customers like you that make our job wonderful. We look forward to serving you again.
Dear guest,
Thank you for your feedback. I will be sure to share it with the other members. It would be pleased to welcome you back in the near future.