We enjoyed our stay at the hotel. Very comfortable.
David
2025 年 5 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Devi M
2025 年 5 月 25 日
Devi M
2025 年 5 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Catherine
家族旅行
2025 年 4 月 27 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Staff was able to get my cousin's room and mine next to each other which was helpful.
Catherine
2025 年 4 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
JOEL
2025 年 4 月 10 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The staff was very friendly and pleasant to talk to.
JOEL
2025 年 4 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Melissa
2025 年 3 月 31 日
Melissa
2025 年 3 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Ronald A
2025 年 3 月 17 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Ronald A
2025 年 3 月に 3 泊滞在
6/10 (普通)
Nia
2025 年 3 月 3 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 客室の快適度
Bed is too firm and is not comfy!
The bed made my back hurt SO BAD that it’s still hurting 9 hours after the fact! I have a firm bed as well but this one woke me up all night. Only if you knew how much I needed that time to myself and it defeated the purpose of a solo getaway because my rest was horrible! Everything else was good though..
Nia
2025 年 3 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Jeffrey
2025 年 2 月 15 日
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice place
Jeffrey
2024 年 11 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Jamaal
2025 年 2 月 14 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Jamaal
2025 年 2 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2025 年 2 月 12 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Had to stay during the snowstorm to remain close to work.
宿泊されたお客様
2025 年 2 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Michael
2025 年 1 月 18 日
Michael
2024 年 11 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Gail
2025 年 1 月 8 日
Gail
2025 年 1 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Sonya
家族旅行
2025 年 1 月 3 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Sonya
2024 年 12 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Robert
2024 年 12 月 29 日
Robert
2024 年 12 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Lemuel
2024 年 12 月 29 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Good
Lemuel
2024 年 12 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
J T
家族旅行
2024 年 12 月 26 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
Lack of priorities
My stay good and the location was convenient. I had a negative encounter with a male staff member that verbally accosted me for taking a tea bag that was behind a counter at the coffee station. He was busy chatting up a young female staff member at the time, but when he saw me get the tea bag (which should have been accessible to guests), he went into ballistic mode and starting yelling from the front desk area as if I were trying to steal something. Clearly, Marriott needs to do some sensitivity/customer service training at this location. Maybe he should have been more concerned with how the coffee bar was set up then chatting up the young female employee.
J T
2024 年 12 月に 2 泊滞在
4/10 (不満)
Maureen
2024 年 12 月 23 日
Maureen
2024 年 8 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Linda
2024 年 12 月 13 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
None
Linda
2024 年 12 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Debby Finnessy
出張, 家族旅行
2024 年 12 月 8 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This property exceeded our expectations. We were very pleased with our room, cleanliness and furnishings. All staff we encountered were professional and friendly. We will definitely stay here again should the need arise.