アパートメント貸切

ペリカンステイ アット オークランド ウォーターフロント

4.0つ星宿泊施設

Pelicanstay at Auckland Waterfront

ウォーターフロントに位置する、2 か所のレストランとコーヒーショップ / カフェ付きのアパートメント

日付を選択して料金を確認

ペリカンステイ アット オークランド ウォーターフロントの写真ギャラリー

外観
デラックス スイート 2 ベッドルーム バルコニー | リビングルーム | テレビ
デラックス アパートメント 1 ベッドルーム バルコニー | リビングルーム | テレビ
施設からの眺望
施設からの眺望

口コミ

10段階中7.6
良い

人気の設備とサービス

  • バー
  • 駐車場利用可
  • 乾燥機
  • 洗濯機
  • 屋外スペース
  • キッチン

客室のオプション

利用可能な客室の絞り込み条件
3 室中 3 室を表示中

デラックス アパートメント 1 ベッドルーム バルコニー

おすすめポイント

バルコニー
独立したダイニングスペース
独立した応接スペース
暖房
キッチン
フルサイズの冷蔵庫 / 冷凍庫
テレビ
洗濯機 / 乾燥機
  • 120 ㎡
  • ベッドルーム 1 室
  • 定員 2 名
  • キングベッド 1 台

デラックス スイート 2 ベッドルーム バルコニー

おすすめポイント

バルコニー
独立したダイニングスペース
独立した応接スペース
暖房
キッチン
フルサイズの冷蔵庫 / 冷凍庫
食器洗浄機
テレビ
  • 111.0 ㎡
  • ベッドルーム 2 室
  • バスルーム 2 室
  • 定員 5 名
  • クイーンベッド 1 台およびシングルベッド 2 台

スタンダード スイート 2 ベッドルーム バルコニー

おすすめポイント

バルコニー
独立したダイニングスペース
独立した応接スペース
暖房
キッチン
フルサイズの冷蔵庫 / 冷凍庫
食器洗浄機
テレビ
  • 93 ㎡
  • ベッドルーム 2 室
  • ベイ ビュー
  • 定員 4 名
  • クイーンベッド 2 台またはシングルベッド 2 台

こちらもおすすめ

Mod logo
ログインすると、対象となる割引や特典を確認できます。もっとリワードを獲得して、もっと旅を満喫 !

周辺地域について

地図
1010, Auckland, 137-145 Quay Street

周辺情報

  • プリンセス ワーフ - 徒歩 1 分 - 0.0 km
  • オークランド フェリー ターミナル - 徒歩 5 分 - 0.5 km
  • クイーンズ ワーフ - 徒歩 5 分 - 0.5 km
  • スカイ タワー - 徒歩 10 分 - 0.9 km
  • スカイシティ カジノ - 徒歩 10 分 - 0.9 km

交通案内

  • オークランド ブリトマート駅から徒歩 7 分
  • ホールジー ストリート トラム停留所から徒歩 9 分
  • オークランド国際空港 (AKL) から車で 28 分

レストラン

  • ‪Dr Rudi's Rooftop Brewing - ‬徒歩 3 分
  • ‪Poni - ‬徒歩 3 分
  • ‪Monsoon Poon - ‬徒歩 3 分
  • ‪Andrew Andrew - ‬徒歩 1 分
  • ‪Danny Doolans - ‬徒歩 3 分

この施設について

貸切

アパートメントは貸切のため、共用するのは同行者のみです。

ペリカンステイ アット オークランド ウォーターフロント

ウォーターフロントに位置する、2 か所のレストランとコーヒーショップ / カフェ付きのアパートメント
このアパートメントには、2 か所のレストラン、バー / ラウンジ、およびコーヒーショップ / カフェがあります。共用エリアでの WiFiは無料です。 その他の設備にはセルフパーキング (有料)があります。 各アパートメントでは、深めの浴槽のほかに、WiFi (無料)、キッチンもご利用いただけます。便利な洗濯機 / 乾燥機、ダイニング スペースのほか、家具付きバルコニー、応接スペースもご利用いただけます。客室清掃は行われません。
ペリカンステイ アット オークランド ウォーターフロントには、洗濯機 / 乾燥機とコーヒー / ティーメーカーが備わる 3 室の客室があります。客室には、家具付きバルコニーがあります。客室には独立した応接スペースがあり、デスクが備えられています。この 4 つ星アパートメントには、大型冷蔵庫 / 冷凍庫、コンロ、電子レンジ、独立したダイニングスペースを備えたキッチンがあります。

バスルームには、深めの浴槽を備えたシャワー付き浴槽とヘアドライヤーがあります。無料 WiFi を使用してネットサーフィンをお楽しみいただけます。

対応言語

英語

類似した宿泊施設

施設の設備

インターネット

  • アパートメントで利用可能 : 無料の WiFi
  • 一部の共用エリアで利用可能 : 無料の WiFi

駐車場と送迎

  • 敷地内の駐車場 (1 泊につき 35 NZD)

キッチン

  • オーブン
  • コーヒー / ティーメーカー
  • コンロ
  • フルサイズの冷蔵庫 / 冷凍庫
  • 電子レンジ

レストラン

  • コーヒーショップ / カフェ 1 か所
  • バー / ラウンジ 1 か所
  • レストラン 2 か所

バスルーム

  • シャワー付き浴槽
  • タオルあり
  • ヘアドライヤー
  • 深めの浴槽
  • 専用バスルーム

リビングスペース

  • リビングルーム
  • 独立したダイニングスペース
  • 独立した応接スペース

エンターテインメント

  • テレビ

屋外エリア

  • テラス
  • 家具付きバルコニー

ランドリー設備

  • 洗濯機 / 乾燥機

作業スペース

  • デスク

コンフォート

  • 暖房

ペット

  • ペットとの宿泊不可

対象 / バリアフリー

  • バリアフリーに関する具体的なご要望のリクエストについては、施設にお問い合わせください。お問い合わせ先は予約手続き完了後にお送りする予約確認通知に記載されています。
  • エレベーター
  • 車椅子対応の通路
  • 指定喫煙スペース

サービスと便利な設備

  • アイロン / アイロン台
  • 客室清掃サービスなし

周辺情報

  • ウォーターフロントに位置
  • 空港の近く

安全設備

  • 一酸化炭素検知器が未報告 (オーナーは施設に一酸化炭素検知器があるかどうか明記していません。携帯用探知器の持ち込みをご検討ください)
  • 煙感知器が未報告 (オーナーは施設に煙感知器があるかどうか明記していません)

一般

  • 3 ユニット

ポリシー

チェックイン

チェックイン : 15:00 ~ 18:00
レイトチェックイン可 (空室状況による)
レイトチェックイン料金 : 18:00 ~ 22:00 にチェックインする場合は、20 NZDが課金されます
チェックインの最低年齢 : 21 歳

チェックアウト

チェックアウト終了時刻 : 11:00

チェックインに関する特記事項

クレジットカード払いの場合、施設では 3.5 パーセントが課金されます
この施設にはフロントデスクがありません
チェックインは、施設とは異なる場所 (Shed 20's front door.) でお手続きください
チェックインの手順については宿泊施設へお問い合わせください
24 時間前までに施設にご連絡の上、チェックインをご手配ください。連絡先は予約確認通知に記載されています
ご到着が18:00を過ぎる場合は、事前に施設までご連絡ください。連絡先は予約確認通知に記載されています

ペット

ペットの同伴不可

お子様およびエキストラ ベッドのご利用について

お子様もご宿泊いただけます
可動式ベッド / エキストラベッドはご利用いただけません
ベビーベッドはご利用いただけません

宿泊施設で利用可能なクレジットカード

重要事項

サービス料

宿泊施設にて、次の追加料金をお支払いいただきます。料金には税金が含まれる場合があります :

  • 清掃料金 : 1 施設あたり 1 滞在につき 125 NZD

宿泊施設より弊社に提供された、すべてのご請求に関する情報を表示しています。

オプションの追加料金

  • セルフパーキング : 1 泊につき 35 NZD
  • レイトチェックイン料金 : 20 NZDが 18:00から 22:00までのチェックインに適用されます
  • クレジットカードのご利用には 3.5% の手数料がかかります

上記項目以外にも、現地にてお支払いが必要な場合があります。また料金とデポジットには税金が含まれていないことがあり、金額が変更される場合があります。

ご宿泊に際して

施設の定める利用規約に従って、追加ゲスト料金がかかる場合があります
場合により、チェックイン時に政府発行の写真付き身分証明書と付随費用精算のためのクレジットカード / デビットカードのご提示、または現金でのデポジットのお支払いが必要です
宿泊施設への要望は、チェックイン時の状況によりご希望に添えない場合があり、内容によっては追加料金が発生することがあります。対応は確約ではございませんのでご了承ください
施設でのお支払いにはクレジットカードをご利用いただけます。現金ではお支払いいただけません
施設における一酸化炭素検知器の有無について、オーナーから情報提供はありません。ポータブル検知器の持ち込みをご検討ください
施設における煙感知器の有無について、オーナーから情報提供はありません
この施設には、バルコニー、パティオ、テラスなど安全面からお子様に適さない可能性がある屋外スペースがあります。ご心配な場合は、ご到着前に施設にお問い合わせの上、適切な客室に宿泊できるか確認することをおすすめします。

宿泊施設クラス

お客様が参考にできるように、独自の評価システムに基づいて評価を行っています。

宿泊施設の別名

Waterfront Suites Heart Auckland Apartment
Waterfront Suites Heart Apartment
Waterfront Suites Heart Auckland
Waterfront Suites Heart
Waterfront Suites the Heart of Auckland
Pelicanstay at Auckland Waterfront Auckland
Pelicanstay at Auckland Waterfront Apartment
Pelicanstay at Auckland Waterfront Apartment Auckland

よくあるご質問

ペリカンステイ アット オークランド ウォーターフロントはペットと宿泊できますか ?

いいえ、ペットは同伴できません。

ペリカンステイ アット オークランド ウォーターフロントの駐車料金はいくらですか ?

セルフパーキングは 1 泊につき 35 NZDでご利用いただけます。

ペリカンステイ アット オークランド ウォーターフロントのチェックインは何時ですか ?

チェックイン時間は 15:00 ~ 18:00 です。レイトチェックインは 18:00 ~ 22:00 まで、20 NZDでご利用いただけます。

ペリカンステイ アット オークランド ウォーターフロントのチェックアウトは何時ですか ?

チェックアウトは 11:00 です。

ペリカンステイ アット オークランド ウォーターフロントはどこにありますか ?

オークランド セントラル ビジネス ディストリクトに位置するこのアパートメントは、プリンセス ワーフ、オークランド フェリー ターミナル、クイーンズ ワーフから徒歩 5 分圏内です。クイーン ストリート ショッピング ディストリクトおよびスカイ タワーも 10 分圏内です。ホールジー ストリート トラム停留所まで徒歩 9 分、オークランド ブリトマート駅まで徒歩 7 分です。

Pelicanstay at Auckland Waterfrontの口コミ

口コミ

7.6

良い

評価 10 - 21 件の口コミ中 10 件が非常に良い
評価 8 - 21 件の口コミ中 3 件が良い
評価 6 - 21 件の口コミ中 2 件が普通
評価 4 - 21 件の口コミ中 4 件が不満
評価 2 - 21 件の口コミ中 2 件が非常に不満

7.4/10

清潔度

6.6/10

スタッフとサービス

7.4/10

設備とサービス

6.8/10

施設のコンディションと設備

口コミ

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Loved the view and sitting on the balcony would be wonderful in warmer weather. The location was great for the ferries, shops and restaurants. Disliked the missing toilet button cover, the missing shower drain cover, leaking washing machine, and lack of drinking glasses. The check-in instructions were incorrect and took nearly an hour lugging suitcases in the rain trying to find the entry. It was confusing and impossible to do so without a phone to get correct instructions and various codes
2019 年 6 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The only downside was the long check in process and having to pick the keys up from a different location! Once I finally got the keys and paid for further transport to the property, I was very impressed with everything! The apartment was clean and as described and in a wonderful location! Kitchen had all necessities and plenty of towels etc etc! Would recommend to anyone visiting Auckland!
2019 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Stephen

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Great location in modern apartment harbour views

Central location with spacious modern apartment. Great view of the harbour. Short walk to cbd and Viaduct harbour close to good restaurants.
2019 年 2 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The location is great for walking and cycling the downtown and waterfront. Many mornings we woke up to thousands of new neighbours, docked beside us on a cruise ship.
2019 年 1 月に 8 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Adrian

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Simply Brilliant

The best apartment I have stayed in out of all of my frequent trips to Auckland. Lots of space, fabulous views of the water and the city. Would definitely stay here again
2018 年 10 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2018 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Fiona

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Waterfront people watching treat!

This was a very nicely appointed apartment, with 2 good bedrooms, both of which had the harbour view, which is a bonus!. The master had a good sized queen bed, and ensuite,whilst it was necessary to cross the corridor for the second bathroom (however,this was so the bedroom could have the view, so a reasonable compromise. There was plenty of comfortable seating, and dining both inside and out - we've been disappointed in the past to go to apartments which are theoretically for 4 with seating for only 2 or 3, so the fact that there were 3 full sized settees was very welcome news! Being right in the heart of the waterfront action was excellent, and having a view of the ferries etc was good for us - we love people watching.

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
The most difficult checking in process I have ever encountered in 40 years of world travel - calls from USA & key had to be collected from a different location. Unit had no air conditioning. Unit had no tea, coffee, sugar etc Used soap from previous guest was in the shower !!!!!!!!!!! Furnishing was below par
2018 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

aaron

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
a beautiful place to stay.would highly recommend to others and would not hesitate to stay again.
2018 年 1 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

David、New Zealand

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備

Avoid this place if you can

I booked this hotel via WOTIF but it is managed by Pelican Executive Suites. I booked a 2 bed 2 bath luxury apartment. Pelican require your flight numbers and arrival times in advance and you must provide 1 hours notice of wanting to check in so that their representative can meet you. despite adhering to all of their rules, there is no representative. You receive a long text telling you to find a key from a security office. The rom was 2 bed and 1 bath and old and tired. When we tried to take a shower, the shower overflowed as the drain was blocked with human hair and soap scum. I spent the next 3 days trying to get someone from Pelican to resolve the situation. They were hard to get hold of (never answering the phone) and did not ring back when they said they would. In the end they could not explain why they had put us in this apartment, they could not arrange for it to be cleaned and they could not move us to somewhere more suitable. After many emails they agreed to drop 1 nights charge and the $100 cleaning fee off my bill. I will not book with Pelican or this establishment ever again.
2017 年 8 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

PK、Washington, D.C

良かった点 : 清潔度

Great Location

Getting information on how to pick up the key was a little cloak and dagger. I recieved email instructions on the day we arrived in NZ, which was also our check-in date; if I didn't have internet access, it may have been more complicated. Picking up the key, however, was actually very easy, once we knew where to go. Our booking was supposed to have 2 twin beds in the second bedroom, but only had one queen. Luckily, there was a fold out couch in the living room, but unfortunately, no sheets. We recieved the sheets on our 3rd and final night staying there. We really enjoyed the location of the apartment, but unfortunately for us, there was major renovation work being done on the apartment below, so during the day there was alternating hammering and sawing, punctuated by periods of what I can only describe as pneumatic drilling; kind of upset the ambience. Further, as the workers had set up a tarpaulin tent on the deck outside to work in, we were kept awake most of the night (on 2 consectutive nights) by rain and wind causing the tent to flap and bang about. Nobody's fault, really, but did add to our frustrations. Ironically, the person on the fold out bed in the living room was far enough away from the noise to not be woken.
2017 年 7 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

Pete、England

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Not a pleasant experience

These apartments are all privately owned but the rentals are managed by an assortment of different managing agents. This particular one was managed by an agent based in USA. The buildings in the estate are all managed by the estate management organisation Princes Wharf Management who have an office on site but are not rental agents. The arrival procedure was not well organised with instructions provided, when I phoned the managing agents NZ representative, to meet the 'local manager' at the Princes Wharf office on arrival. This office were not aware of my booking. The keys were in the possession of the security guard who had been given them by the 'local manager' who described his position as the cleaning contractor. Not a good start, a representative of the owner should meet guests on arrival and show them the property. First impressions of the property, when I eventually found my way in, were not good. The bathroom, particularly the shower was mouldy and grubby. The kitchen work surfaces were worn and scratched. Only the lounge windows had been cleaned and those not very well. The general impression was that the apartment had been furnished for rental rather than maintained aa a luxury residence or holiday home. I expected a lot more for the price. My immediate complaint was met with an offer of complimentary cleaning. This would not address all the issues. This was supposed to be a relaxing three days in Auckland at the end of a long trip. I moved out the next day.

4/10 (不満)

kate、alexandra

気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度

poor property maintenance

There was a lot of confusion in locating the apartment and a key holder. First impressions were good but we had asked, and had confirmation for an accessible bathroom, but it was not at all wheelchair friendly. Shower leaked making carpet wet and smelly. Outdoor furniture, some broken and unsteady. BBQ dirty from previous use. Some appliances broken and not working, light bulbs out

8/10 (良い)

R、USA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Excellent location and view

We enjoyed our stay, and would recommend it to our friends.

10/10 (非常に良い)

Janine

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Perfect Location on Waterfront

It was exactly as advertised and was perfect location. Suite was generous size, great to have doors opening from living and bedrooms to balcony, great outdoor area to sit our during the day and into the evening. Would definitely stay here again. Our only reservation was there was additional fee for cleaning which was in very small print at bottom. Communication was great from the management of these suites, very friendly and helpful.

8/10 (良い)

Warren

良かった点 : 清潔度、客室の快適度

Watch out for the extra $100 cleaning bill added !

Great place to stay.difficult to find the correct parking. After receiving the bill there was an extra $100 cleaning bill. I have stayed in motels world wide and never had the extra charge, It is always included in the stay.not a sneaky extra after the fact !!

4/10 (不満)

Terry、New Zealand

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Great disappointment

We checked in an appartment which had nothing to do with the picture advertised. Whilst we liked the location once we settled in we found furniture broken or missing. Dirty walls and a moldy shower. Some furniture arrived whilst we were there some never arrived like an outside table. We received many standard emails from the US travel agents about what we were allowed to do and not to do but none was forthcoming to our complains. We emailed photos which showed all the shortcomings and can only hope the renovate this appartment before they let it out again. Will never deal with this company ever again but there are other good ones who rent out true luxury appartements in the same waterfront buildings as we learnt.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Great waterfront location

The apartment was great I would go back great facilities if staying for a longer trip. The only issue was that it was difficult to get the keys as there isn't a reception being private apartments it would have been difficult for people from out of town.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度

Perfect location and spacious room with great view

Comfy and spacious room. Nice and private secure location and plenty to eat and drink nearby. Great tight carpark. Trust me we will definately be back. Cheers

10/10 (非常に良い)

Wayne、Canberra, Australia

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度

A great place in Auckland

The Waterfront Suites on the pier in Auckland are a great place to stay. Central, convenient and well apointed apartment on the water in Auckland Harbour. The suite had two bedrooms, two bathrooms, kitchen, dining, laundry and parking for very comparable pricing with a hotel. The booking agency needs some up front paperwork and you need to be talking to the on-site agent to get into the complex but after that a great place to stay. Ideal if you were staying a little longer than a few nights but still great for a short stay.

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Dont Stay Here.

Room was not as pictured or advertised. No a/c. No sofa bed. Much smaller than pictures. Broken and damaged furniture. Kitchen not clean and odd mismatched kitchen supplies. No way to make coffee. Fridge not cleaned and had open food from previous occupants. Carpet stained with what looked like large fresh spill. Beds very uncomfortable, poor mattresses. It looked like a personal residence possibly. There were glow in the dark children's stickers on bedroom ceiling. We were given a partial refund for one night and they allowed us to cancel rest of reservation so we moved out after one night. It was too late to find something else when we arrived. Not easy to connect with managers as no onsite office so it was very difficult to get responses. The location and views are fantastic. Another unit in complex may be good but we had no option of anything else.