Hotellet har normal standard. Personalen i receptionen talar dålig engelska. Särskilt en person som jobbar i receptionen på dagarna är arrogant och vet inte vad ordet service betyder. Restaurangen lagar alltid samma mat. Varje dag finns ett urval av kyckling, fisk och spagetti med sås, både till lunch och middag. Hotellet är fullt av ryssar som agerar som om de äger hotellet.
Det som var positivt är den städpersonalen på tredje våningen. Alltid perfekt städat och med fint uppträdandet.
Det är säkert att jag aldrig kommer tillbaka.
Mike
2023 年 8 月に 6 泊滞在
4/10 (不満)
Charl
家族旅行
2023 年 7 月 27 日
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
Charl
2023 年 7 月に 7 泊滞在
4/10 (不満)
Serdar
家族旅行
2023 年 6 月 9 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Serdar
2023 年 6 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
Dennis、Dortmund
2021 年 10 月 17 日
Dennis
2021 年 10 月に 2 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Khalil
出張
2021 年 10 月 4 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Khalil
2021 年 8 月に 3 泊滞在
4/10 (不満)
Mehmet Kaan
家族旅行
2021 年 9 月 21 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Mehmet Kaan
2021 年 9 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Kamil
グループ旅行
2021 年 8 月 26 日
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Kamil
2021 年 8 月に 3 泊滞在
6/10 (普通)
Zeki
2021 年 8 月 24 日
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
Zeki
2021 年 8 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
anne、espoo
2017 年 10 月 30 日
良かった点 : スタッフとサービス
Lähellä rantaan ja rauhallinen paikka
Jäi ihan hyvä mieli. En välttämättä itse palaa ko hotelliin. Haluan olla lähempänä keskustaa. Tämä sijaitsi rannan 16 vastapäätä. Itse pidän enemmän rannoista 3 ja 4, joten hotellikin olisi mukavaa olla lähempänä niitä.
anne
2017 年 10 月に 7 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Ali、UK
2017 年 5 月 20 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Smelly room bad food
I booked 2 weeks all inclusive stayed only 4 nights and left because of the smell and dirty sheets and bad quality of food. The staff are not friendly niether helpful.