ハミルトン アガディール

3.0つ星宿泊施設

HAMILTON Agadir

フルサービス スパ、か所のバー / ラウンジ付きのビーチ沿いのホテル

日付を選択して料金を確認

口コミ

10段階中6.0

人気の設備とサービス

  • プール
  • スパ
  • バー
  • 朝食あり
  • ルームサービス
  • 24 時間対応のフロントデスク

客室のオプション

利用可能な客室の絞り込み条件
17 室中 17 室を表示中

スタンダード ダブルまたはツインルーム

おすすめポイント

独立した応接スペース
防音仕様
冷房
暖房
可動式 / エキストラ ベッド (無料)
テレビ
遮光カーテン
独立したベッドルーム
  • 28 ㎡
  • 定員 3 名
  • セミダブルベッド 2 台またはキングベッド 1 台

トリプルルーム

おすすめポイント

独立した応接スペース
防音仕様
冷房
暖房
テレビ
遮光カーテン
独立したベッドルーム
ビデ
  • 28 ㎡
  • 定員 3 名
  • シングルベッド 3 台

ファミリー ダブルまたはツインルーム

おすすめポイント

独立した応接スペース
防音仕様
冷房
暖房
ベビーベッド (無料)
テレビ
独立したベッドルーム
遮光カーテン
  • 28 ㎡
  • 定員 4 名
  • キングベッド 1 台およびセミダブルベッド 2 台

エグゼクティブ ダブルまたはツインルーム シービュー

おすすめポイント

独立した応接スペース
防音仕様
冷房
暖房
テレビ
遮光カーテン
独立したベッドルーム
ビデ
  • 28 ㎡
  • オーシャン ビュー
  • 定員 2 名
  • キングベッド 1 台またはセミダブルベッド 2 台

パノラミック スイート

おすすめポイント

独立した応接スペース
防音仕様
冷房
暖房
テレビ
独立したベッドルーム
遮光カーテン
ビデ
  • 35 ㎡
  • ベッドルーム 1 室
  • 定員 4 名
  • キングベッド 1 台およびシングルソファーベッド 2 台

ファミリー スイート

おすすめポイント

独立した応接スペース
防音仕様
冷房
暖房
テレビ
独立したベッドルーム
遮光カーテン
ビデ
  • 65 ㎡
  • ベッドルーム 2 室
  • 定員 6 名
  • キングベッド 1 台, シングルソファーベッド 2 台およびシングルベッド 2 台

エグゼクティブ ダブルまたはツインルーム プールビュー

おすすめポイント

独立した応接スペース
防音仕様
冷房
暖房
テレビ
遮光カーテン
独立したベッドルーム
ビデ
  • 28 ㎡
  • 定員 2 名
  • キングベッド 1 台またはセミダブルベッド 2 台

スタンダード ダブルまたはツインルーム シービュー

おすすめポイント

独立した応接スペース
防音仕様
冷房
暖房
可動式 / エキストラ ベッド (無料)
テレビ
遮光カーテン
独立したベッドルーム
  • 28 ㎡
  • オーシャン ビュー
  • 定員 3 名
  • セミダブルベッド 2 台またはキングベッド 1 台

Family Suite

  • 定員 4 名

Standard Room - Sea View

  • 定員 2 名

Suite

  • 定員 2 名

Triple Room

  • 定員 3 名

Standard Room - Garden View

  • 定員 2 名

Family Room

  • 定員 2 名

Executive Room - Sea View

  • 定員 2 名

Executive Room - Pool View

  • 定員 2 名

Economy Room

  • 定員 2 名
Mod logo
ログインすると、対象となる割引や特典を確認できます。もっとリワードを獲得して、もっと旅を満喫 !

周辺地域について

地図
80000, Agadir, Boulevard Mohammed V

周辺情報

  • 王宮 - 徒歩 8 分 - 0.7 km
  • アガディール ビーチ - 徒歩 10 分 - 0.9 km
  • スーク エル ハド (市場) - 車で 3 分 - 1.9 km
  • アガディール マリーナ - 車で 4 分 - 3.7 km
  • アガディールのメディナ - 車で 6 分 - 5.9 km

交通案内

  • アル マシーラ空港 (AGA)から車で 21 分

レストラン

  • ‪McDonald's - ‬徒歩 2 分
  • ‪Millionaire‘s club - ‬徒歩 5 分
  • ‪Mezzo Mezzo - ‬徒歩 12 分
  • ‪Jus & Ice - ‬徒歩 12 分
  • ‪Cafe La Fontaine - ‬徒歩 7 分

この施設について

ハミルトン アガディール

王宮の近くにある ファミリー向けホテル
ハミルトン アガディールは、スーク エル ハド (市場)、アガディール マリーナの近くにあり、ナイトクラブ、スイムアップバー、プールサイドバーを利用できます。敷地内にアロマテラピー、ディープティシュー マッサージ、リフレクソロジーを受けられるスパがあり、癒しの時間を過ごせます。敷地内の多国籍料理レストラン「Restaurant Girona」では、朝食、ランチ、ディナーをお楽しみいただけます。宿泊者は、テラス、コーヒーショップ / カフェ、室内 WiFi (無料) を利用できます。
また、宿泊中に次のような設備やサービスも利用できます。
  • 屋外プール、子供用プール (サンラウンジャー、プールパラソル、ライフガード)
  • セルフパーキング (無料)
  • 朝食ビュッフェ (有料)、空港送迎シャトルサービス (有料)、レセプション ホール
  • 荷物保管サービス、エレベーター、24 時間対応フロントデスク
  • 親切なスタッフが口コミで好評です。
客室の特長
全 174 室の客室で、ノートパソコン用作業スペースや冷房をはじめ、WiFi (無料)やプリンターなどの快適に滞在を楽しめる設備・サービスが用意されています。
そのほか、全室で利用できる便利な設備・サービスには次のものがあります。
  • シャワー、ビデ、バスアメニティ (無料)
  • テレビ (衛星放送あり)
  • ワードローブ / クローゼット、独立した応接スペース、暖房

類似した宿泊施設

施設の設備

インターネット

  • すべての客室で利用可能 : 無料の WiFi
  • 一部の共用エリアで利用可能 : 無料の WiFi

駐車場と送迎

  • 空港送迎シャトルサービス (有料)
  • 敷地内のセルフパーキング (無料)
  • 台数制限付きの敷地内の駐車場
  • 車椅子対応駐車場とトラック用駐車場が利用可

食事・飲み物

  • ビュッフェ形式の朝食の提供あり (有料、毎日 7:00 ~ 10:30、大人 5 EUR、子供 2.500 EUR)
  • コーヒーショップ / カフェ 1 か所
  • スイムアップバー 1 か所
  • スナックバー / デリ
  • バー / ラウンジ 2 か所
  • プールサイドバー 1 か所
  • レストラン 1 か所
  • 共用エリアのコーヒーと紅茶

敷地内のレストラン

  • Restaurant Girona

現地ツアー

  • スチームサウナ
  • ナイトクラブ
  • ビリヤード台
  • フルサービス スパ
  • プレイグラウンド
  • 屋外プール 1 か所
  • 子供用プール
  • 図書室
  • 卓球

家族向け

  • スナックバー / デリ
  • トランポリン
  • プール用ゲート
  • プレイグラウンド
  • ライフガード常駐
  • ランドリー設備
  • 屋外プール 1 か所
  • 子供用プール
  • 防音室

アメニティ

  • 24 時間対応フロントデスク
  • フロントデスクのセーフティボックス
  • ランドリー設備
  • 荷物保管サービス

ゲストサービス

  • コンシェルジュ サービス
  • タオルの交換 (要リクエスト)
  • ツアーとチケットの案内
  • ドライクリーニング / ランドリーサービス
  • ベッドシーツの交換 (要リクエスト)
  • 客室清掃 (毎日)

ビジネスサービス

  • ビジネスセンター
  • 会議室 1 室

屋外

  • テラス
  • ピクニックエリア
  • プールのパラソル
  • プールラウンジャー
  • 庭園

フルサービス スパ

  • アーユルヴェーダ トリートメント
  • アロマテラピー
  • カップル用トリートメントルーム
  • サウナ
  • スウェーデン式マッサージ
  • スチームサウナ
  • スパは毎日営業
  • スポーツマッサージ
  • タイ式マッサージ
  • タラソテラピー
  • ディープティシュー マッサージ
  • デトックスラップ
  • トリートメントルーム 2 室
  • ハイドロセラピー
  • ハマム (トルコ式スチームバス)
  • フェイシャル トリートメント
  • ホットストーン マッサージ
  • ホットタブ
  • ボディスクラブ
  • ボディラップ
  • マタニティマッサージ
  • マニキュア / ペディキュア
  • リフレクソロジー
  • 屋外トリートメントエリア
  • 泥風呂

バリアフリー

  • バリアフリーに関する具体的なご要望のリクエストについては、施設にお問い合わせください。お問い合わせ先は予約手続き完了後にお送りする予約確認通知に記載されています。
  • エレベーター (ドア幅 203 cm)
  • エレベーターまで車椅子対応の通路
  • バリアフリーの駐車場 1 か所
  • 会議室に聴力補助装置あり
  • 車椅子対応 (制限あり)
  • 車椅子対応のスパ
  • 車椅子対応のトラック用駐車場
  • 車椅子対応のプール
  • 車椅子対応のフロントデスク (高さ 150 cm)
  • 車椅子対応のラウンジ
  • 車椅子対応の駐車場
  • 入り口までの道が明るい

その他

  • ライフガード
  • レセプション ホール
  • 喫煙スペース

客室の設備

ベッドルーム

  • ベッドシーツあり
  • 遮光カーテン

バスルーム

  • シャワー
  • タオルあり
  • バスアメニティ (無料)
  • ビデ
  • ヘアドライヤー

エンターテインメント

  • テレビ (ケーブル / 衛星チャンネルあり)

食事・飲み物

  • ミニバー
  • ルームサービス (利用時間限定)

その他

  • アイロン / アイロン台 (要リクエスト)
  • セーフティボックス
  • デスク
  • ノートパソコン用作業スペース
  • プリンター
  • 暖房
  • 電話
  • 独立した応接スペース
  • 防音室
  • 冷房

ポリシー

チェックイン

チェックイン : 14:00 ~ 5:30
レイトチェックイン可 (空室状況による)
チェックインの最低年齢 : 18 歳

チェックアウト

チェックアウト終了時刻 : 正午

チェックインに関する特記事項

ホテルご到着時にはフロントデスクのスタッフがお迎えします

チェックイン方法

フロントデスク (スタッフが対応)

ペット

ペットおよび介助動物の同伴不可

お子様およびエキストラ ベッドのご利用について

お子様もご宿泊いただけます

宿泊施設で利用可能なクレジットカード

重要事項

サービス料

宿泊施設にて、次の追加料金をお支払いいただきます。料金には税金が含まれる場合があります :

  • 1 名あたり、1 泊につき、1.22 EURの市税が徴収されます。この税金は 12 歳未満のお子様には適用されません。

宿泊施設より弊社に提供された、すべてのご請求に関する情報を表示しています。

オプションの追加料金

  • 朝食 (朝食ビュッフェ) の料金 (概算) : 大人 5 EUR、子供 2.5 EUR
  • セーフティボックス (室内) : 1 泊につき 2 EUR

上記項目以外にも、現地にてお支払いが必要な場合があります。また料金とデポジットには税金が含まれていないことがあり、金額が変更される場合があります。

ご宿泊に際して

施設の定める利用規約に従って、追加ゲスト料金がかかる場合があります
場合により、チェックイン時に政府発行の写真付き身分証明書と付随費用精算のためのクレジットカード / デビットカードのご提示、または現金でのデポジットのお支払いが必要です
宿泊施設への要望は、チェックイン時の状況によりご希望に添えない場合があり、内容によっては追加料金が発生することがあります。対応は確約ではございませんのでご了承ください
施設でのお支払いには、クレジットカード、デビットカードをご利用いただけます。現金ではお支払いいただけません
この施設には安全設備として、一酸化炭素検知器、消火器、煙感知器、セキュリティシステム、救急セット、窓格子が備わっています
この施設には、バルコニー、パティオ、テラスなど安全面からお子様に適さない可能性がある屋外スペースがあります。ご心配な場合は、ご到着前に施設にお問い合わせの上、適切な客室に宿泊できるか確認することをおすすめします。

その他の情報

マッサージ サービスおよびスパ トリートメントの利用には事前予約が必要です。ご到着前に宿泊施設に直接ご連絡のうえ、ご予約ください。連絡先は予約確認通知に記載されています
ペットおよび介助動物の入館は認められません
18 歳未満のお子様がスパをご利用の際は、保護者の同伴が必要です

宿泊施設の別名

Hotel Adrar Agadir
Hotel Adrar
Adrar Agadir
Adrar Hotel Agadir
Adrar
Hotel Adrar
HAMILTON Agadir Hotel
HAMILTON Agadir Agadir
HAMILTON Agadir Hotel Agadir

よくあるご質問

ハミルトン アガディールにプールはありますか ?

はい、この宿泊施設には屋外プールと子供用プールがあります。

ハミルトン アガディールはペットと宿泊できますか ?

いいえ、ペットは同伴できません。

ハミルトン アガディールの駐車料金はいくらですか ?

この宿泊施設では、セルフパーキングが無料でご利用いただけます。

ハミルトン アガディールのチェックインは何時ですか ?

チェックイン時間は 14:00 ~ 5:30 です。規定の時間内でレイトチェックインをご利用いただけます。

ハミルトン アガディールのチェックアウトは何時ですか ?

チェックアウトは 正午 です。

ハミルトン アガディールには空港へのシャトルサービスはありますか ?

はい、空港シャトルサービスがあります。

ハミルトン アガディールはどこにありますか ?

アガディールのアガディール シティセンターに位置する、ファミリー向けのこのホテルは、王宮およびアガディール ビーチから徒歩 15 分圏内です。スーク エル ハド (市場)およびアガディール マリーナも 3 km 圏内です。

口コミ

ハミルトン アガディールの口コミ

6.0

5.8

清潔度

7.6

ロケーション

6.4

スタッフとサービス

5.8

環境への配慮

5.6

施設のコンディションと設備
評価 10 - 362 件の口コミ中 68 件が非常に良い
評価 8 - 362 件の口コミ中 82 件が良い
評価 6 - 362 件の口コミ中 74 件が普通
評価 4 - 362 件の口コミ中 45 件が不満
評価 2 - 362 件の口コミ中 93 件が非常に不満

口コミ

6/10 (普通)

Saima

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The staff interrogated us at the door each day we went for breakfast! We gave up going after the first 2 days as we were embarrassed
2025 年 10 月に 7 泊滞在

4/10 (不満)

Badar

家族旅行
気になった点 : 設備とサービス
Hotel was overall ok, but the staff at breakfast time we rude and constantly watching you eat. As you go in they interrogate you at the door. The choices for breakfast were poor the tea was always cold and the coffee machine deployed anything and everything. I only used it 3 mornings as felt so awkward
2025 年 10 月に 7 泊滞在

4/10 (不満)

George

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
The breakfast what bad
2025 年 10 月に 5 泊滞在

2/10 (非常に不満)

ANOUAR、Sunny Isles Beach

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I Wouldn’t Stay Here Again Even If It Were Free! From the moment we stepped into the lobby, I knew we had made a mistake. The entire place reeked of cigarette smoke not just a faint smell, but thick clouds of it everywhere. People were smoking openly like it was the 1980s, with zero consideration for kids or anyone else. Even the hallways smelled like an ashtray. I felt sick just walking to our room. And then… the room. My heart sank the moment I opened the door. The toilet tank was loudly running nonstop like a waterfall that wouldn’t shut off. No towels. No toilet paper. The AC didn’t work. The sink had a dried booger stuck on it (yes, really). Mold and mildew clung to the mirror, the showerhead, the walls, and the faucet. The entire bathroom felt like it hadn’t been cleaned in ages. The toilet seat didn’t even fit the bowl and it had stains. I wish I was exaggerating. To make things worse, there was no hot water at all. We couldn’t shower that night or the next morning. Imagine paying for a hotel and feeling dirtier after staying there. Breakfast was just sad a few items, watery coffee that tasted like burnt air, and nothing remotely appetizing except for the Moroccan Maloui. This place isn’t just outdated it’s falling apart. It’s the kind of hotel that makes you want to go home, shower for an hour, and question every life choice that led you there. Zero stars, if that were possible. Never again. Ever.
Dried Booger 🤮
2025 年 10 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ali

良かった点 : 清潔度、設備とサービス
Great location great hotel.
2025 年 10 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Jagdishchandra

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
clean room with air condition. old toilet seat no towel hanging rails in bathroom. Good location.
2025 年 9 月に 7 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Dharamjit

2025 年 9 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Lalla Nazha

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
This was my first time visiting Agadir and my first trip back to Morocco after 13 years of living in the U.S., so I was really looking forward to this stay. Unfortunately, my experience at the hotel was disappointing. Although my check-in time was at 2:00 PM, I didn’t arrive at the hotel until around 11:00 PM after a long journey. Sadly, the room I was given wasn’t ready. The door lock wasn’t working, so I had to change rooms. The second room had an extra bed added, but it was uncomfortable, there were no blankets, and the TV wasn’t working. The next day, they moved me to another room, but it was still missing many essentials — no towels for the bathroom and again, the TV wasn’t working. I mentioned these issues to the reception, but the response I received was, “It’s not my problem; you should ask the person before me,” which was frustrating. On the positive side, the staff at the breakfast buffet were very kind and welcoming, and I really appreciated their attitude. The hotel location is nice, and I enjoyed the beautiful atmosphere of Agadir. I hope my feedback helps the hotel improve communication, room preparation, and guest service so future visitors can have a better experience. A simple smile, good communication, and proper attention to guest needs make a big difference.
2025 年 8 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Hussein

家族旅行
良かった点 : 設備とサービス
Terrible bathroom noises all night, we asked for room change but were tossed around.
2025 年 8 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Saad

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Its worst hotal to stay very dirty hotal door lock are not working bed sheet and towel are very smelly. I booked for 3 nights and could not stay there more then one night and they didn’t even return any money and Expedia couldn’t get back my refund.
2025 年 8 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Zahu

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Worst hotel I’ve booked. You arrive to check in on time and they make up excuses like “the cleaner is still cleaning” for 3 hours. To top it off they were rude. Every time you go down to reception you catch a family complaining at their desk. When you arrive in the room that’s been “cleaned for 3 hours”, you find the windows, bathroom, bed, floor and cupboards all covered in dust and dirt. The pillows had blood stains on them. There were dead bugs in the bathtub. if you paid extra for their breakfast, some of their food that’s still old from the day before. There aren’t enough spoons, forks, knives, bowls cups or plates to go around and the place is PACKED to the brim. You’ll be pushing and shoving. Every morning you line up for eggs and msmen until your clothes smelt like oil. The hot water, juice and mint for the tea would finish and wouldn’t be filled up. And the tables are all dirty as well. Once in a while they’ll come and wipe it down with a paper towel. An hour into breakfast you’ll see that the food runs out. Free parking but no parking spaces available. The lobby is full of smokers without a no smoking sign, so you can’t enjoy a drink there. The hamam’s owner screamed and disrespected the girls who were working there in front of us, and they looked frightened. Bare in mind these girls were extremely nice and respectful. A man also walked out of the hamam naked, in front of my underage girls. Extremely poorly managed hamam in comparison to the rest of Morocco.
2025 年 8 月に 6 泊滞在

6/10 (普通)

Mohammed

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
Overall satisfactory establishment, very courteous and efficient cleaning staff, dilapidated rooms and some with a lot of humidity. Bedding not very comfortable. Good geographical location, access to the beach, town center and market without any particular difficulty, noise from the hotel and surrounding establishments can cause some difficulties in getting a good night's rest. Overall very average for a four-star hotel, somewhat disappointed compared to our expectations.
2025 年 7 月に 16 泊滞在

6/10 (普通)

Yassine

良かった点 : スタッフとサービス
2025 年 8 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Franck

出張
気になった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
2025 年 8 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Kisanet

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Worst hotel ever

The room was filthy—dirty sheets, towels, floors, mirrors, headboard, and bathroom. The smell was awful. I begged for another room, but the second one was just as bad. Loud music blasted from the pool from morning until 9 PM. No internet in the room, and even in the lounge or balcony it was painfully slow. For the price they charge, I expected much better. I deeply regret not reading the reviews before booking. Do not stay here.
Headboard
The lamp by the bed had color discoloration
The towel had these stains when I checked inn. Had to wait til next day to get a clean one which wasn’t clean.
2025 年 7 月に 5 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Hamida

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Terrible Experience with my toddler– Do Not Stay Here The Hamilton Hotel was filthy, full of bugs and cockroaches, and the amenities were broken. Staff were rude and unhelpful. It felt more like a rundown shelter than a hotel. Avoid at all costs.
No comment
2025 年 7 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Rida

家族旅行
Passable
2025 年 7 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Safwan

2025 年 7 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Bernadette

良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度

Petit séjour.....

Malgré heure tardive , le personnel est vigilant à votre arrivée.....très agréable à constater.....merci
2025 年 7 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Abdelilah

2025 年 7 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

samah

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Not professional
2025 年 7 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Gianina

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Nice Stay

All good. Room was better than expected. The restaurant had nice food and it is walking distance to the beach!
2025 年 7 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Fawzy

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We did enjoy sitting at the garden area by the swimming pool, and that was the only great thing about this hotel in my opinion! The hotel rooms are outdated and in dire need of renovation and maintenance, especially the bathrooms! It’s those kind of rooms where you have to keep the windows open at night in order to sleep, because of the moldy smell, and bring your own pillowcase because of how dirty it feels! Compared to another hotel we stayed in the nights before, the front desk staff weren’t flexible when it came to our ID’s and required physical non copy ID’s for all of us in order to check us in, which resulted in one of us having to go to the police station to get a pass! They didn’t accept a driver’s license identification nor an ID copy! Very inconvenient! The property itself has great potential if they just renovated and kept maintaining it! So many night clubs surrounding the area and it looks like some prostitution going on in the hotel rooms as well, so not very family friendly!
2025 年 6 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Muhammad、England

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Top service
2025 年 4 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度

Excellent staff but hotel needs a refurb

Stayed with my young kids as a stop over for my flight the next day got there late and nobody helped with luggage from the taxi to the hotel but the check in staff looked after me after that and allows a late check out as I was with my kids and they were tired and needed a good nights rest
2025 年 4 月に 1 泊滞在