マングローブ ビーチ コレンドン キュラソー オールインクルーシブ リゾート キュリオ バイ ヒルトン

4.5つ星宿泊施設

Mangrove Beach Corendon Curacao All-Inclusive Resort, Curio by Hilton

4 つの屋外プールを備えた海辺の高級宿泊施設

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マングローブ ビーチ コレンドン キュラソー オールインクルーシブ リゾート キュリオ バイ ヒルトンの写真ギャラリー

外観
会議室
羽毛の掛け布団、ミニバー (無料)、セーフティボックス (室内)��、デスク
7 か所のレストラン、朝食、ランチ、ディナーに営業 (バーベキュー)
7 か所のレストラン、朝食、ランチ、ディナーに営業 (バーベキュー)

口コミ

10段階中7.6
良い

人気の設備とサービス

  • プライベートビーチ
  • プール
  • オールインクルーシブ
  • 駐車場利用料込み
  • バー
  • ルームサービス
現在の料金は ¥51,635 です
合計 ¥51,635
税およびサービス料込み
9 月 21 日 ~ 9 月 22 日
プライベートビーチ、白砂、ビーチカバナ、サンラウンジャー

ウォーターフロント

このオールインクルーシブにはプライベートビーチがあります。 白砂のビーチではビーチラウンジャー、ビーチパラソル、ビーチタオルをご利用いただけます。 ビーチフロントレストランでは可愛らしい内装のなかでレストランの思い出に残る食事を楽しめます。 1 か所あるビーチバーでのんびりしながら美味しい食前酒をお楽しみください。 滞在中は敷地内でビーチサイドマッサージやビーチバレーなどの複数のアクティビティをお楽しみいただけます。 近隣で人気のアクティビティのなかで検討していただきたいものにはシュノーケリングやカヤックなどがあります。

外観
ビーチでのマッサージ

客室のオプション

利用可能な客室の絞り込み条件
9 室中 9 室を表示中

スイート キングベッド 1 台 (Penthouse Suite)

10 点中 10.0
最高に素晴らしい
(口コミ 2 件)

おすすめポイント

バルコニーまたはパティオ
独立した応接スペース
プライベートの飛び込みプール
冷房
ベビーベッド (無料)
ミニバー (アイテム無料)
テレビ
羽毛布団
  • 53 ㎡
  • ベッドルーム 1 室
  • オーシャンビュー
  • 定員 3 名
  • キングベッド 1 台

プレジデンシャル スイート

10 点中 8.0
とても良い
(口コミ 1 件)

おすすめポイント

バルコニーまたはパティオ
独立した応接スペース
プライベートの飛び込みプール
冷房
ベビーベッド (無料)
ミニバー (アイテム無料)
テレビ
羽毛布団
  • 100 ㎡
  • ベッドルーム 1 室
  • オーシャンビュー
  • 定員 6 名
  • キングベッド 2 台

デラックス ルーム キングベッド 1 台

10 点中 8.0
とても良い
(口コミ 50 件)

おすすめポイント

バルコニーまたはパティオ
冷房
ベビーベッド (無料)
ミニバー (アイテム無料)
テレビ
羽毛布団
ヘアドライヤー
バスローブ
  • 34 ㎡
  • 定員 3 名
  • キングベッド 1 台

ルーム (2 King Beds)

10 点中 7.6
良い
(口コミ 32 件)

おすすめポイント

バルコニーまたはパティオ
冷房
ベビーベッド (無料)
ミニバー (アイテム無料)
テレビ
羽毛布団
独立したベッドルーム
ヘアドライヤー
  • 35 ㎡
  • ベッドルーム 1 室
  • 定員 4 名
  • キングベッド 2 台

ルーム ベッド (複数台) オーシャンビュー

10 点中 7.4
良い
(口コミ 34 件)

おすすめポイント

バルコニーまたはパティオ
冷房
ベビーベッド (無料)
ミニバー (アイテム無料)
テレビ
羽毛布団
独立したベッドルーム
ヘアドライヤー
  • 62 ㎡
  • ベッドルーム 1 室
  • オーシャンビュー
  • 定員 4 名
  • キングベッド 1 台およびシングルベッド 2 台

デラックス ルーム キングベッド 1 台 オーシャンフロント

10 点中 7.8
良い
(口コミ 46 件)

おすすめポイント

バルコニーまたはパティオ
冷房
ベビーベッド (無料)
ミニバー (アイテム無料)
テレビ
羽毛布団
ヘアドライヤー
バスローブ
  • 34 ㎡
  • オーシャンビュー
  • 定員 3 名
  • キングベッド 1 台

デラックス ルーム キングベッド 1 台 バリアフリー (Mobility/Hearing, Roll In Shower)

おすすめポイント

バルコニーまたはパティオ
冷房
ベビーベッド (無料)
ミニバー (アイテム無料)
テレビ
羽毛布団
ヘアドライヤー
バスローブ
  • 34 ㎡
  • 定員 3 名
  • キングベッド 1 台

デラックス ルーム キングベッド 1 台 パーシャル オーシャン ビュー

10 点中 7.8
良い
(口コミ 78 件)

おすすめポイント

バルコニー
冷房
ベビーベッド (無料)
ミニバー (アイテム無料)
テレビ
羽毛布団
ヘアドライヤー
バスローブ
  • 34 ㎡
  • 一部オーシャン ビュー
  • 定員 3 名
  • キングベッド 1 台

スイート キングベッド 1 台

10 点中 8.0
とても良い
(口コミ 2 件)

おすすめポイント

バルコニーまたはパティオ
独立した応接スペース
冷房
ベビーベッド (無料)
ミニバー (アイテム無料)
テレビ
羽毛布団
独立したベッドルーム
  • 53 ㎡
  • ベッドルーム 1 室
  • オーシャンビュー
  • 定員 3 名
  • キングベッド 1 台
Mod logo
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周辺地域について

マングローブ ビーチ コレンドン キュラソー オールインクルーシブ リゾート キュリオ バイ ヒルトンは、ウィレムスタッドのヒストリック・センター地区にあり、プライベートビーチに位置しています。キュラソー水族館は人気の観光スポット。美しい自然を堪能できるマンボ ビーチやブルー ベイ ビーチもおすすめです。 キュラソー ミュージアムとブルー ベイも必見の人気スポットです。近くにはカヤック、シュノーケリングなどのウォーターアクティビティが充実しています。
地図
Willemstad, Pater Euwensweg 31, Dutch Caribbean

周辺情報

  • キュラソー ミュージアム - 徒歩 7 分 - 0.7 km
  • ルネッサンス ショッピング モール - 徒歩 14 分 - 1.2 km
  • マンボ ビーチ - 車で 9 分 - 7.0 km
  • キュラソー水族館 - 車で 9 分 - 7.7 km
  • ブルー ベイ - 車で 12 分 - 9.2 km

交通案内

  • ハト国際空港 (CUR)から車で 16 分

レストラン

  • ‪Coco pool bar - ‬徒歩 6 分
  • ‪Flamingo Beach Bar - ‬車で 1 分
  • ‪Harbor Breakfast - ‬車で 1 分
  • ‪Breeze Main Restaurant - ‬車で 1 分
  • ‪Ristorante Siciliano - ‬車で 1 分

この施設について

マングローブ ビーチ コレンドン キュラソー オールインクルーシブ リゾート キュリオ バイ ヒルトン

キュラソー ミュージアムの近くにある 高級感のあるファミリー向け宿泊施設
マングローブ ビーチ コレンドン キュラソー オールインクルーシブ リゾート キュリオ バイ ヒルトンは、ブルー ベイ ビーチ、ブルー ベイの近くにあり、ウォーターパーク (無料)、スイムアップバー、ビーチバーを利用できます。この宿泊施設ではプライベートビーチ、ビーチ沿いのレストラン、ビーチカバナを利用することができ、日光浴にぴったりの場所です。マッサージなどのスパサービスで癒しの時間を過ごせます。敷地内にある 7 つのレストランでは、朝食、昼食、夕食、バーベキューをお楽しみいただけます。ピラティスクラス、ヨガクラスが開講されている24 時間営業のジムを利用できるほか、ビーチバレーなどのアクティビティも満喫できます。共用エリアでの WiFi (無料)、プールサイドバー、テラスを全宿泊者が利用できます。
また、次のような特典があります。
  • 4 つの屋外プール、子供用プール (ウォータースライダー、カバナ (無料)、サンラウンジャー)
  • セルフパーキング (無料)
  • エレベーター、会議室、ボールルーム
  • ギフトショップ、ウェディングサービス、多言語サービス
  • ビーチの目の前というロケーション、親切なスタッフが口コミで高く評価されています。
客室の特長
399 室ある客室すべてで、24 時間対応のルームサービス、冷房のような心配りの行き届いたサービスのほか、ミニバー (無料)、バスローブなどの快適な設備・サービスが利用可能です。 この施設は、客室の清潔さが口コミで高く評価されています。
さらに、設備・サービスには次のものがあります。
  • 羽毛の掛け布団、ベビーベッド (無料)
  • シャワー、バスアメニティ (無料)、ヘアドライヤー
  • テレビ (ケーブル放送あり)
  • バルコニーまたはパティオ、電気ポット、毎日の客室清掃

オールインクルーシブの詳細

マングローブ ビーチ コレンドン キュラソー オールインクルーシブ リゾート キュリオ バイ ヒルトンのオールインクルーシブ料金もご利用いただけます。 施設内でのご飲食が含まれるため、宿泊料金は通常より高額となります (制限事項が適用される場合があります)。

チップおよび税

チップは含まれています。追加のチップはお客様の判断にお任せします。

ご飲食

すべてのビュッフェとアラカルトのお食事、軽食、お飲み物が含まれています

アクティビティおよび設備 / 器具

すべてのランドアクティビティ、レクリエーション設備と器具のご利用が含まれています。

エンターテインメント

施設内エンターテインメントおよびアクティビティ
施設内のライブ パフォーマンス

施設の設備

インターネット

  • 一部の共用エリアで利用可能 : 無料の WiFi

駐車場と送迎

  • 敷地内のセルフパーキング (無料)
  • 車椅子対応駐車場が利用可

食事・飲み物

  • コーヒーショップ / カフェ 1 か所
  • スイムアップバー 1 か所
  • スナックバー / デリ
  • バー / ラウンジ 6 か所
  • ビーチバー 1 か所
  • プールサイドバー 1 か所
  • レストラン 7 か所

敷地内のレストラン

  • Breeze Buffet Restaurant
  • Cor&Don's BBQ Restaurant
  • Dushi Sushi Club
  • Ristorante Siciliano
  • Tavern Seafood Restaurant

現地ツアー

  • 24 時間営業のジム
  • ウォータースライダー
  • ウォーターパーク (無料)
  • ショッピング
  • ビーチバレー
  • ピラティスクラス
  • プレイグラウンド
  • ヨガクラス
  • 屋外プール 4 か所
  • 子供用プール

家族向け

  • ウォータースライダー
  • ウォーターパークの利用 (無料)
  • スナックバー / デリ
  • プレイグラウンド
  • ベビーベッド (客室内)
  • ランドリー設備
  • 屋外プール 4 か所
  • 子供用プール

アメニティ

  • 24 時間対応フロントデスク
  • ATM
  • ウォーターサーバー
  • ギフトショップ、ニューススタンド
  • ランドリー設備
  • ロッカー
  • 荷物保管サービス

ゲストサービス

  • ウェディング サービス
  • コンシェルジュ サービス
  • ツアーとチケットの案内
  • ドライクリーニング / ランドリーサービス
  • 客室清掃 (毎日)
  • 多言語サービス

ビジネスサービス

  • 会議室 1 室

屋外

  • テラス
  • ビーチカバナ (有料)
  • ビーチタオル
  • ビーチパラソル
  • ビーチラウンジャー
  • プールカバナ (無料)
  • プールのパラソル
  • プールラウンジャー
  • プライベートビーチ
  • 屋外エンターテインメントエリア
  • 屋外用家具
  • 庭園

スパ

  • スパサービス

バリアフリー

  • バリアフリーに関する具体的なご要望のリクエストについては、施設にお問い合わせください。お問い合わせ先は予約手続き完了後にお送りする予約確認通知に記載されています。
  • エレベーター
  • 玄関スロープ (段差なし)
  • 車椅子対応 (制限あり)
  • 車椅子対応のコンシェルジュ デスク
  • 車椅子対応のジム
  • 車椅子対応のプール
  • 車椅子対応のフロントデスク
  • 車椅子対応の駐車場
  • 車椅子対応の通路

その他

  • ボールルーム
  • 喫煙スペース

客室の設備

ベッドルーム

  • ベッドシーツあり
  • ベビーベッド (無料)
  • 羽毛の掛け布団

バスルーム

  • シャワー
  • シャンプー
  • タオルあり
  • トイレットペーパー
  • バスアメニティ (無料)
  • バスローブ
  • ヘアドライヤー
  • 石鹸

エンターテインメント

  • テレビ (ケーブルチャンネルあり)

食事・飲み物

  • 24 時間対応のルームサービス
  • コーヒー / ティーメーカー
  • ボトルウォーター (無料)
  • 電気ケトル
  • 無料のミニバー (補充済み、無料)

その他

  • セーフティボックス
  • デスク
  • 冷房

ポリシー

チェックイン

チェックイン : 16:00 ~ 指定なし
アーリーチェックイン可 (空室状況による)
有料でアーリーチェックインをご利用いただけます
チェックインの最低年齢 : 18 歳

チェックアウト

チェックアウト終了時刻 : 正午
レイトチェックアウト可 (空室状況による)
レイトチェックアウトには料金がかかります

チェックインに関する特記事項

ホテルご到着時にはフロントデスクのスタッフがお迎えします

チェックイン方法

フロントデスク (スタッフが対応)

ペット

ペットの同伴不可

お子様およびエキストラ ベッドのご利用について

お子様もご宿泊いただけます
可動式ベッド / エキストラベッドはご利用いただけません
宿泊施設でのリクエストに応じて、ベビーベッドを無料でご利用いただけます

宿泊施設で利用可能なクレジットカード

重要事項

オプションの追加料金

  • アーリーチェックインも、空室状況によりご利用いただけます (有料)
  • 空室状況により、レイトチェックアウトをご利用いただけます (有料)

上記項目以外にも、現地にてお支払いが必要な場合があります。また料金とデポジットには税金が含まれていないことがあり、金額が変更される場合があります。

ご宿泊に際して

施設の定める利用規約に従って、追加ゲスト料金がかかる場合があります
場合により、チェックイン時に政府発行の写真付き身分証明書と付随費用精算のためのクレジットカード / デビットカードのご提示、または現金でのデポジットのお支払いが必要です
宿泊施設への要望は、チェックイン時の状況によりご希望に添えない場合があり、内容によっては追加料金が発生することがあります。対応は確約ではございませんのでご了承ください
施設でのお支払いには、クレジットカード、現金をご利用いただけます
この施設には安全設備として、一酸化炭素検知器、消火器、煙感知器、救急セットが備わっています
この施設には、バルコニー、パティオ、テラスなど安全面からお子様に適さない可能性がある屋外スペースがあります。ご心配な場合は、ご到着前に施設にお問い合わせの上、適切な客室に宿泊できるか確認することをおすすめします。

その他の情報

この宿泊施設は性の多様性への配慮があり、LGBT+ のお客様を歓迎しています

宿泊施設クラス

この施設は、キュラソーの観光局による評価を受けていません。お客様に宿泊施設の詳細をわかりやすくお伝えするため、弊社の評価システムに基づいて評価しています。

宿泊施設の別名

Corendon Mangrove Beach Resort
Corendon Mangrove Beach Resort All Inclusive
Mangrove Beach Corendon Curacao All Inclusive Curio by Hilton

よくあるご質問

マングローブ ビーチ コレンドン キュラソー オールインクルーシブ リゾート キュリオ バイ ヒルトンにプールはありますか ?

はい、この宿泊施設には4 つの屋外プールと子供用プールがあります。

マングローブ ビーチ コレンドン キュラソー オールインクルーシブ リゾート キュリオ バイ ヒルトンの宿泊料金はどのくらいですか ?

2025 年 9 月 20 日 現在、2025 年 9 月 21 日 に大人 2 名でマングローブ ビーチ コレンドン キュラソー オールインクルーシブ リゾート キュリオ バイ ヒルトンに 1 泊した場合の最低料金は ¥51,635 (税およびサービス料別) です。この料金は、今後 30 日間の 1 泊あたりの料金において過去 24 時間に見つかった最低料金に基づいています。料金は変更される場合があります。ご希望の日付を入力して、正確な料金をご確認ください。

マングローブ ビーチ コレンドン キュラソー オールインクルーシブ リゾート キュリオ バイ ヒルトンはペットと宿泊できますか ?

いいえ、ペットは同伴できません。

マングローブ ビーチ コレンドン キュラソー オールインクルーシブ リゾート キュリオ バイ ヒルトンの駐車料金はいくらですか ?

この宿泊施設では、セルフパーキングが無料でご利用いただけます。

マングローブ ビーチ コレンドン キュラソー オールインクルーシブ リゾート キュリオ バイ ヒルトンのチェックインは何時ですか ?

チェックイン時間は 16:00 ~ 指定なし です。アーリーチェックインは有料です (空室状況によりご利用いただけない場合あり)。

マングローブ ビーチ コレンドン キュラソー オールインクルーシブ リゾート キュリオ バイ ヒルトンのチェックアウトは何時ですか ?

チェックアウトは 正午 です。有料でレイトチェックアウトをご利用いただけます (空室状況によりご利用いただけない場合あり)。

マングローブ ビーチ コレンドン キュラソー オールインクルーシブ リゾート キュリオ バイ ヒルトンはオールインクルーシブですか ?

この宿泊施設の料金プランには、オールインクルーシブのプランもあります。

マングローブ ビーチ コレンドン キュラソー オールインクルーシブ リゾート キュリオ バイ ヒルトンはどこにありますか ?

ヒストリック・センターのこの宿泊施設はビーチに位置し、キュラソー ミュージアムから 0.6 km、キュラソー水族館およびマンボ ビーチから 10 km 圏内です。ブルー ベイ ビーチおよびブルー ベイも 10 km 圏内です。

口コミ

マングローブ ビーチ コレンドン キュラソー オールインクルーシブ リゾート キュリオ バイ ヒルトンの口コミ

7.6

良い

7.8

清潔度

7.8

設備とサービス

7.4

スタッフとサービス

7.8

環境への配慮

7.8

施設のコンディションと設備
評価 10 - 1403 件の口コミ中 513 件が非常に良い
評価 8 - 1403 件の口コミ中 390 件が良い
評価 6 - 1403 件の口コミ中 254 件が普通
評価 4 - 1403 件の口コミ中 127 件が不満
評価 2 - 1403 件の口コミ中 119 件が非常に不満

口コミ

8/10 (良い)

Tiffany

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Pretty enjoyable stay with helpful staff. However, there were barely available seatings at the onsite restaurants.
2025 年 9 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Anaelle V

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Great stay!!!
2025 年 9 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Verginia

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We vinden het een fantastische hotel niets te klagen lieve personeel.
2025 年 9 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Robert

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
ocean view
2025 年 9 月に 6 泊滞在

6/10 (普通)

Janette

カップルで旅行
Poor food choices, pool was murky, and facility looked run down.
2025 年 9 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Natasha Danielle

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I enjoyed this resort, even though it’s a little older. It was overall clean and the staff were friendly. I loved the swim up pool, just didn’t like that they closed so early. The restaurants could be better. The Turkish restaurant was my favorite. The main eating area had good food and a lot of options.
2025 年 9 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jessica

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Would rate this place a 10/10 based on overall service. Food and drinks 10/10. Staff service 9/10. My kids loved the waterpark and evening entertainment.
2025 年 9 月に 6 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Rohan

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Our room had a bad smell throughout our stay, including the bedsheets and pillows. I asked housekeeping to change it and I was told that our room had mold. The entire property does. They can help with the smell by putting bleach down the drains. They did they one day, and never again. ( I had a one year old baby with me) The hotel only has one restaurant for lunch, which is the buffet. For dinner, you needed to make reservation, which was full pretty quickly. Went over one night to the Italian restaurant and asked if had could accommodate us ( I didn’t have a reservation and I seen there was almost no one in there), staff told us they cannot. ( Maybe they only make food for these that reserved, not sure) Another night, we had reservation at the seafood restaurant, half of the things on the menu was unavailable. I wouldn’t stay here again.
2025 年 8 月に 7 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Sadhna

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Wij zijn in vier dagen tijd, maar liefst 4 keer van kamer veranderd. Bij aankomst was er geen Bellboy en moesten wij zelf 5 koffers naar de kamer brengen. Dit terwijl wij ook reisden met onze baby. Bij aankomst op de kamer bleek de douche niet te werken. Niemand die kwam om ernaar te kijken terwijl dit ons meerdere malen is beloofd. In kamer nr 2 bleek de airco niet te werken. Weer valse beloftes dat er iemand zou komen en dus weer een dagdeel kwijt aan het wachten op iemand. In kamer nr. 3 was er niet schoongemaakt (nadat de vorige logees waren uitgecheckt) dus die kamer hebben wij geweigerd. Dit omdat er niemand beschikbaar was om de kamer op te ruimen. Kamer nr 4 was eindelijk een kamer waar alles werkte. We zijn 4 dagen lang 4 dagdelen kwijtgeraakt aan in/uitpakken, verhuizen, etc. Wat een ongelooflijk slechte service, geen ene begrip of compensatie gekregen. Er worden alleen maar valse beloftes gemaakt. De monteurs die er dan kwamen leken er ook helemaal geen zin in te hebben. 1 bellboy gaf ook eerlijk toe dat de technische medewerkers zich elke dag verstoppen omdat ze niet willen werken! Echt schandalig. Ze snappen de urgentie niet, ook niet dat het met een baby erbij gewoon echt dringend is. Dit hotel is absoluut geen 5 sterren waard. Het zwembad is vies en word niet elke avond schoongemaakt. De kamers worden niet dagelijks gestofzuigd/ gedweild. Het buffet is bij lange na geen 5 sterren waard. Echt een waardeloos hotel die ik niemand aanraad!
2025 年 9 月に 7 泊滞在

8/10 (良い)

Brittany

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Clean, friendly staff, there were updates that need made but over all our room was clean. The buffet was good nothing spectacular. The restaurants were good. My family enjoyed it
2025 年 8 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Tiffany

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Amazing experience
2025 年 9 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

omokhogie a

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It was such a beautiful hotel everyone was extremely nice.
2025 年 9 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Luis

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
Me gusto la comida, el buffet es bueno, las instalaciones están bien mantenidas, habitación cómoda. Lo malo las reservas a los restaurantes se acaban muy rápido , la atención del personal es muy deficiente.
2025 年 9 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

America

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
.
2025 年 9 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Norman

家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 施設のコンディションと設備
The property is clean, safe, and the food is excellent. I will not come back because there is not one public AC area to go to. AC is only in the rooms and ours went out with no updates for 24 hours.
2025 年 8 月に 11 泊滞在

10/10 (非常に良い)

james m

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Staff was awesome, food was outstanding..
2025 年 8 月に 4 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Craig

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
気になった点 : スタッフとサービス
HORRIBLE - they treated us horrible when the AC stopped working in our room. Basically, put us in a temporary room and then told us “We had to get out of that room because someone else was checking in"? Then we did not have a room at all for half a day. UNBELIEVABLE. Then they told us they would have a solution at 10:00am, then 3:30, then 4:00, then 4:30. You really find out what organization is about when there is a little problem. They did not mind inconveniencing my family for their convenience! Way below the Hilton standards. Very disappointing. There is no way that I could recommend this hotel to anyone. Not even my x-wife.
2025 年 9 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jessica

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The place was adorable! The grounds were picture perfect. The beach, pool, the bars the buffet, etc. Friendly staff. The food was what you expect at an all inclusive resort. They are super strict on reservations and you can only reserve for the next day. The water park was a blast! Be ready for the huge snake water slide! The nightly entertainment was fun. Willemstad is a15 minute walk.
2025 年 9 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

Entela

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
I loved the hotel room, the beach area and the food was delicious and so many choices. People working at the reception were very good and helpful. I was so disappointed with people working at the bars and the main restaurant. They were so unfriendly, never talked or smiled, not even to each other. We always had to hunt down clean utensils, glasses and tables, and cleaning tables and placing clean utensils were the only job the staff was supposed to do, food, drinks, water were placed buffet style ( and that was an excellent idea) so we got them ourselves.
2025 年 8 月に 9 泊滞在

6/10 (普通)

Shona-K

良かった点 : スタッフとサービス
I recently stayed at Mangrove Beach Corendo in Curacao, and while there were some positives, my overall experience was less than ideal. First, the check-in and check-out process was quite confusing and disorganized. After a long flight, I was hoping for a smooth arrival, but unfortunately, there were no seats available for guests waiting to check in. It was uncomfortable to stand around for an extended period, especially after traveling for hours. It would have been a nice touch to have a designated seating area for guests waiting to check in Unfortunately, the housekeeping left much to be desired. I found mold in the bathroom, which was concerning, and the robes that were provided were dirty. These issues definitely made me question the cleanliness and attention to detail at the resort. On a more positive note, the entertainment and food options were decent, though nothing stood out as extraordinary. The resort is very kid-friendly, which is great for families, but it didn’t quite meet the expectations I had for a more relaxing, adult-oriented experience. One of the highlights of our stay was Mel at the concierge desk. She was incredibly helpful in booking our cabanas and making sure we were enjoying our stay. Her customer service definitely stood out, and we truly appreciated her efforts. Overall, while Curacao itself is a beautiful destination, I’m not sure I would return to this resort. There are definitely areas for improvement in terms of service and maintenance.
Mold
Cracks and mold at the “ presidential swim out”
Cracks and mold at the “ presidential swim out”
Cracks and mold at the “ presidential swim out”
2025 年 8 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

Whitney

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
A lot of the furniture in the rooms were rusted and needed to be replaced. Also experienced a water bug and lizard in the room. Need to get rid of the rugs or vacuum the carpet. The curtains were dirty and stained
2025 年 8 月に 4 泊滞在

4/10 (不満)

Shernel

カップルで旅行
良かった点 : 設備とサービス
気になった点 : スタッフとサービス
We stayed at this hotel for the Curaçao North Sea Jazz Festival. The hotel itself was nice, but the service was very disappointing. Our first room had no internet, no TV, and no working phone, so we lost more than 24 hours before being moved. Later, we waited over two hours just to get an iron, and because of that I missed the main artist I specifically went to see at the festival. One guy at the front desk did try his best to help, but overall the service was unacceptable. I’ve stayed at the Rif before and had a much better experience there, so I recommend the Rif instead of Corendon.
2025 年 8 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Christobal、Southlake

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
WARNING: This is NOT a 4-Star Hotel – It’s a Health Risk and a Scam This hotel is a mismanaged disaster hiding behind the Hilton brand. It puts guests’ health at risk, delivers appalling service, and offers terrible value for money. We paid over $400/night, but got food poisoning, skipped housekeeping, and staff who don’t care. Do not be fooled by the “4-star” label. It struggles to meet even 2-star standards. Your family deserves better. Avoid this hotel like the plague. Curacao is a beautiful country with excellent hospitality…. elsewhere. Stay away from this hotel. Food Safety: The outdoor buffet is overrun by doves eating directly off the food counters. Staff continue serving food beside the birds as if this is normal. Guests then unknowingly pick food from the same trays the birds peck at. Disgusting and unsafe. Restaurants: They advertise “7 restaurants,” but most are too small for the size of the hotel. Reservations are difficult to secure. The buffet ends up being the only option most nights, and it’s the same bland, low-quality food served over and over again. False “All-Inclusive”: The Room service is just three sandwich options, and it costs $15 extra to deliver. Housekeeping: On multiple days, housekeeping never showed up. When they came, it was just making the bed and replacing towels, no actual cleaning, no mopping, no sanitizing. Management: Terrible. Problems are systematic. We decided to only use this hotel as a place to sleep.
Murky pool
2025 年 8 月に 6 泊滞在

6/10 (普通)

Natasha

Upon arrival the desk staff overlooked me and took guest who came after me. When finally assisted had to wait for a room. After about a hour I got my room which I thought was supposed to
2025 年 8 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Mark

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Overall the property was great. We felt safe the entire time. The only downsides were the following but nothing that would hinder me from going back: 1. Food options were limited. There is only one buffet restaurant that is open for breakfast, lunch and dinner at set times. If you miss those times, there is only a small table of food that has options like French fries and chicken nuggets and pizza. 2. There were not any hotel activities. They have a DJ at night but it is very low key and no real entertainment 3. No pool activities during the day. Not a big deal since there are plenty of beaches to go explore on the island so you really shouldn’t be spending all your time at the hotel anyway. Aside from the above, the hotel was great. The restaurants that you have to make reservations are good. The food was pretty good for an all inclusive. If you rent a car, which is a must, parking is very easy at the hotel. There is a garage with plenty of parking spaces.
2025 年 8 月に 5 泊滞在