The pillowcases had not been changed and were still in the condition left by the previous guest. The security box battery was dead and unusable.
If you’d like a more detailed review format or want me to expand on these points, I’d be happy to help with that as well.
Miyuki
2025 年 6 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Hajime
出張
2024 年 11 月 9 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
good
Hajime
2024 年 10 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
??
出張
2023 年 6 月 30 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
気持ち良く滞在できました。近辺にレストランが少ない事が悩みでした。
??
2023 年 6 月に 23 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Nami
2023 年 3 月 16 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Nami
2023 年 3 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Sri
家族旅行
2025 年 4 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent service.
Sri
2025 年 4 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Bambang
出張, カップルで旅行
2025 年 1 月 22 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great, hospitable and helpful staff. Efficient check ini and check out. Room is spacious and clean. Some of the dishes at Room service taste quite good.
Bambang
2025 年 1 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Bambang
家族旅行
2024 年 11 月 10 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The staffs are very kind and polite, especially in front office Ms. Agnes.
Bambang
2024 年 11 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
PERRY
2024 年 10 月 27 日
PERRY
2024 年 10 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Reni
家族旅行
2024 年 8 月 11 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Highly recommended. We will be back here when we are in Solo. Thank you for your excellent service
Reni
2024 年 8 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Andrew
出張
2024 年 8 月 9 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Andrew
2024 年 8 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
出張
2024 年 7 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2024 年 7 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Nathan
出張
2024 年 6 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nathan
2024 年 6 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Tjetria susanti
2024 年 6 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Tjetria susanti
2024 年 6 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Giza
家族旅行
2024 年 6 月 10 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It was a family weekend gate away, we booked 4 rooms. One of them smells really bad ( cigarettes even though it was non smoking) when we walked in.
The staff was very helpful!! Over to change the room, and She even opened another rooms and have us check make sure we’re happy. She did agree that the room did smell. Thank you for taking the time to care for your guests! My daughter was impressed!
Giza
2024 年 6 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Agung
2023 年 11 月 12 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Agung
2023 年 11 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Linna
2023 年 11 月 8 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Linna
2023 年 11 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Thomas
2023 年 8 月 30 日
Thomas
2023 年 8 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
beny
家族旅行
2023 年 7 月 3 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
kamar besar ,bersih ,staff ramah,aroma kamar sedap se x.
beny
2023 年 6 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Dayangku Farihah
2023 年 5 月 4 日
Dayangku Farihah
2023 年 4 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
KOK SENG
出張
2023 年 3 月 30 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The loud air conditioning systems and sound insulation of the room are terrible in the hotel room (due to no carpet in the hotel room) and upstairs of my unit repeatedly drags the chair and runs and jumps all day long in the room.
Can't rest and sleep well during stay.
KOK SENG
2023 年 3 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Nelly
2023 年 3 月 24 日
Nelly
2023 年 3 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Aline
2022 年 12 月 16 日
Aline
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2022 年 7 月 6 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice Hotel to stay in Solo
Modern design , clean . Feel very comfortable to stay in Swiss Bell Htl Solo. Strategic Location too
宿泊されたお客様
2022 年 7 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Emilia
出張
2022 年 6 月 8 日
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice interior, feel new
Emilia
2022 年 6 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
2022 年 3 月 22 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Sangat kecewa
Kecewa karena kamar berbau kurang enak seperti bekas pakai orang yg berkeringat, sarung bantal juga seperti bekas pakai karena bau, air shower sangat lemah tekanan air nya, kejernihan air kolam kurang sehingga jarak pandang pendek, rasa makanan saat breakfast biasa saja, saat check in WAJIB memberikan uang jaminan untuk kunci kartu, minta tambah air minum meskipun hanya 1 botol WAJIB BAYAR. PARAH!!!