Everything was good except the bed. Had to buy a 2 1/2 in. mattress topper and it still wasn't great.
Melinda
2025 年 6 月に 4 泊滞在
8/10 (良い)
Jonathan
家族旅行
2025 年 6 月 7 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
Staff at check in was rude. Room is nice. Very clean. Good value for price.
Jonathan
2025 年 6 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Asomiddin
2025 年 5 月 26 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Exceeded my expectations
Asomiddin
2025 年 5 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Charles
出張
2025 年 5 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Front desk staff was very pleasant
Charles
2025 年 5 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Roger
2025 年 5 月 19 日
Roger
2025 年 5 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
RoseAnn
2025 年 5 月 15 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
I got a studio suite and for the price it was amazing!
RoseAnn
2025 年 5 月に 4 泊滞在
8/10 (良い)
Moni
カップルで旅行
2025 年 5 月 14 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
The room was very clean but the bed was horrible. It was to hard and low to the floor. Definitely needs more pliilows for the king beds
Moni
2025 年 5 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
Alicia、Greenfield
2025 年 5 月 12 日
良かった点 : 設備とサービス
.
Alicia
2025 年 5 月に 2 泊滞在
4/10 (不満)
JIAFU
出張, カップルで旅行
2025 年 4 月 16 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
不好 开水也没有 空调噪音大
JIAFU
2025 年 4 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Dawn
2025 年 4 月 15 日
良かった点 : スタッフとサービス
Odd smell
Dawn
2025 年 4 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
Richard
2025 年 4 月 14 日
Liked the bathtub.
No shampoo or conditioner
Water was hot after running for a bit
Room missing molding
Richard
2025 年 4 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
ETHEL
家族旅行
2025 年 4 月 12 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Our room smelled like a smoking lounge the minute I opened the door. The beds were uncomfortable and the pillows were old, flat, and hard. Pieces of laminate missing on the floor, headboard finish was peeling, tub did not drain properly. outlets in bathroom did not work.staff was very nice but said they couldnt do anything about the cigarette smell. best they could do was offer us air freshner.
ETHEL
2025 年 4 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Lauren
2025 年 3 月 7 日
Lauren
2025 年 2 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
Andrew
出張
2025 年 2 月 27 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Convenient location and clean room. Staff did their job.
Andrew
2025 年 2 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Cliff
2025 年 2 月 25 日
Cliff
2025 年 2 月に 14 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Carla
家族旅行
2025 年 2 月 9 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Carla
2025 年 2 月に 7 泊滞在
4/10 (不満)
James
2025 年 2 月 8 日
James
2025 年 2 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Charles
家族旅行
2025 年 1 月 26 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Charles
2025 年 1 月に 7 泊滞在
8/10 (良い)
Danielle
2025 年 1 月 26 日
No breakfast
Danielle
2025 年 1 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Charles
2025 年 1 月 18 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Our stay here at Motel 6 in Springfield Ohio has been absolutely wonderful.
The staff has been very kind and tentative to our needs. Which was very few because their attention to detail was so great..
The housekeeping has been awesome. Very attentive & meticulous to the cleanliness of our room and along with the hallways of the facility vacuuming the hallways everyday.
Great places to stay highly recommended.
👍😁 five stars, hands-down, without a doubt.
Charles
2025 年 1 月に 7 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Mukesh
2024 年 12 月 24 日
Mukesh
2024 年 12 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Robert
家族旅行
2024 年 11 月 10 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Robert
2024 年 11 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Egbert
2024 年 11 月 1 日
Egbert
2024 年 10 月に 7 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Christopher
出張
2024 年 10 月 30 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Christopher
2024 年 10 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
Ashley
小さなお子様連れの家族旅行
2024 年 10 月 26 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
This is a get what you pay for property. I was attending an event with my dog and needed a location that would accept pets. The general cleanliness was okay and the ease of access from the highway was good. Unfortunately, I experienced my first cockroach in a hotel room. It appeared in the bathroom where it appeared there was some water damage to a base board.
I'm a pretty low-key person but that was not a great find. I did bring to the attention of the evening manager who wrote it down in a notebook. He said I could potentially change rooms but when I got back at 10pm and was checking out the next morning I figured the rest of the building wasn't likely to be much different. I wasn't offered any room discount and follow up on my end is such a pain. I feel like there should be a laid-out plan for something of that nature so I don't have to hunt down a discount/refund.