屋外プール、サンラウンジャー

ロイヤル ホテル サン レモの口コミ

5 out of 5
ロイヤル ホテル サン レモ
Corso Imperatrice, 80, Sanremo, IM

口コミ

9.2

とても素晴らしい

評価 10 - 700 件の口コミ中 493 件が非常に良い" "
評価 8 - 700 件の口コミ中 140 件が良い" "
評価 6 - 700 件の口コミ中 37 件が普通" "
評価 4 - 700 件の口コミ中 17 件が不満" "
評価 2 - 700 件の口コミ中 13 件が非常に不満" "

9.6/10

清潔度

9.4/10

スタッフとサービス

9.0/10

設備とサービス

9.0/10

施設のコンディションと設備

8.4/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

AKIRA

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Unbelievable staying in this hotel under COVID-19
Never experience such kind of lovely nice wonderful. Staffs are so nice and gentle.will back to !!
2020 年 7 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
落日の5つ星。朝食がしょぼい。部屋にはお湯を沸かすポットもない。値段が高すぎる。
2019 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Nobuhiko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
新聞がいるかと尋ねられたので、注文したら出発の時、お金を請求された。それなら最初新聞は有料というべきだ。
2019 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

たまご、TOKYO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
プールで日焼け、快適!
プールサイドで日焼けしながらフード、ドリンクサービス。モナコに遊びに行くにも、ニースに遊びに行くにも、便利な場所。隣街のレストランも最高でした。
2018 年 7 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Taeko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
サンレモ音楽祭の後のこの時期は街もホテルも閑散としていましたが、その分ホテルのスタッフの対応は丁寧でフレンドリーで、静かだけど寂しくない、快適な時を過ごせました。
2018 年 2 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

H Yasui、Milano

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
サンレモのフラッグシップ
サンレモ一のホテルという格式があります。 建物自体は古いですがそこそこ改装もなされています。 シティービューのシングルでしたが、 ベッドはキングサイズで、バスルームも十分な広さがありました。 アメニティーも充実していました。 海の見えるレストランでの朝食も良かったです。

10/10 (非常に良い)

Markus

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
sehr angenehmer Aufenthalt, schöne Poolanlage jd. hohe Preise für Getränke und Snacks, tolle Lage
2024 年 5 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Marcus

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We liked the spa area and the hotel’s proximity to the Mediterranean Sea. Nice garden atmosphere on the property as well. I would recommend this hotel.
2024 年 4 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Gilbert

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Pas de remboursement suite à un décès .........
Suite à un décès d'un des participant au séjour nous n'avons pu être present sur les lieux. Nous avons donc du annuler. Déjà que nous étions dans la douleur de l'évènement ni l'hotel ni Hotels.com n'ont voulu nous rembourser le séjour. Je ne recommande du coup ni l'un ni l'autre........
2024 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

denis

2023 年 10 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

LIONEL

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 客室の快適度
Le bruit !!!!!
Bruyant Ménage dans l'après midi bruyant Le soir isolation phonique des chambres de l'étage du dessus nulle. Dons très mauvaise nuit
2023 年 10 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

LAURENT

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Lisbet

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Bryan

2023 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Suvi

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Antoinetta

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Friendly staff. Beautiful accommodation.
2023 年 10 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

NINETTE

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Lovely elegantly traditional hotel
We had a great stay and would definitely come back
2023 年 10 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Graziano

2023 年 10 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Michelle

2023 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Elisabeth

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Det var ett helt fantastiskt hotell med en otroligt service jag har mycket sällan vart med om denna service nivå. Dom fick en verligen att känna sig som priviligerade.
2023 年 10 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Mally

2023 年 10 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Michael

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Only stayed one night in route to cinque terre, would definitely come back for more time at the hotel and lively town!
2023 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

edo

2023 年 9 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Dorand

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

DAMIAN、NEWARK

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great experience. I hope we can return again.

10/10 (非常に良い)

Zoltan Jozsef

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
A személyzet nagyon kedves, udvarias és segítőkész volt. A medencénel kiemeljük Francescot és Ninot. Negatívum, hogy a szobát napokig nem takarították ki, valamint a medence és környékének kialakítása már idejétmúlt, az 5 csillag L szintnek nem felel meg.
2023 年 9 月に 10 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Richard

良かった点 : 施設のコンディションと設備
Alles einwandfrei. Das Alter sieht man dem Haus etwas an, aber das ist dennoch topp alles.
2023 年 9 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Olof

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 9 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Barbara

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
The Hotel was fabulous- set in beautiful grounds; great breakfasts; charming and helpful staff... only downsides are that it is up a steep hill or flights of stairs- so less good if there are any mobility problems. Also, soundproofing is not great between the rooms- otherwise though, we loved it!
2023 年 9 月に 5 泊滞在

6/10 (普通)

John、Ft Lauderdale

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This was our 3rd stay, Hotel staff are very nice, however a couple of items of note! I truly don’t mind paying a premium but do take exception when they charge €12 for one Peroni beer, I don’t pay that in Monaco, I’m there for the Monaco Yacht Show. The main restaurant was a let down not the service, again staff are a pleasure, however the standard of the food, was at best fair ish! The €18 Crepes not even warm, pre cooked with a congealed source. Overhaul a 4 out of 10! Disappointed!
2023 年 9 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

chad

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
What a beautiful hotel, it’s the postcard of Sanremo
2023 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Liv

2023 年 9 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Deborah

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Beautiful property that was walking distance to almost everything. They were friendly and extremely accommodating to our needs and helped us organize our transportation and even some of our tours. The wait staff knew our names after the first day which was very impressive.
2023 年 9 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Susan

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Andrea und Eugen

2023 年 8 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

jan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 8 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

William

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2023 年 8 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

maryna

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very nice hotel, clean and in great location. The staff is very friendly. The only downside is that once it gets crowded, you will not get a spot at the nearby beach ( a voucher is needed), at the pool or in the dining area during breakfast. Perhaps, it is better during off season.
2023 年 8 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 8 月に 10 泊滞在

4/10 (不満)

Maxime

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
La suite n’a rien de luxueux La salle de bain est minuscule avec une baignoire super etroite , en plastique Le lit double était composé de deux matelas simples collés Ils ont du rajouter un sur matelas et le lit était donc très peu confortable ce qui est inimaginable pour un hôtel de type palace Il n’y a pas de prise proche du lit pour brancher le téléphone A presque 800 euros la nuit pour San Remo c’est honteux
2023 年 8 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Abdullatif

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 客室の快適度
Facilities and pool area were great. Staff is amazing . Room is okay, however the bed (two single bed combined) was terrible. I did not have good sleep all nights because of the bed. Staff tried to fix, yet it couldn’t be fixed.
2023 年 7 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Jacqueline

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 7 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jochen

2023 年 7 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ted

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Best staff ever. Everyone was kind and professional. Comfortable room with amazing views. Best place in Sanremo
2023 年 7 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Shafi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Beautiful property- especially walking out the revolving door that was a bit hard to push BUT the view once out is breathtaking. The outdoor pool was damaged in some areas and it was too hot (not refreshing) with no depth label. Food was great and staff was excellent. My bathroom tub had a half glass door and the toilet was small and low colliding with door. My balcony did not really have a view as it was covered by trees. Still this is a great hotel with a stunning view and would recommend! Loved the guy playing the piano and all the beautiful jewelry displays in lobby.
2023 年 7 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Laurent

2023 年 7 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Daniel

2023 年 7 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Theresa

ペット同伴の旅行, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Beautiful hotel with lovely views, great food, wonderful views, options for tennis and golf, extremely accommodating staff. Would highly recommend.

10/10 (非常に良い)

Gregory

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 6 月に 10 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Alexander

カップルで旅行
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
After two days of terrible and very rude service I asked for the manager. Not a kind word from him. And the final straw - “we don’t need you” He kept harping that there are rules and if I don’t like it Iu can “go away” but the intent was much ruder. While the rules are indeed rules there’s a way of communicating. This hotel management clearly creates a rude atmosphere. . As soon as I spoke with the manager the issue was clear. Other things that I would not have complained about were it not for the complete lack of respect and professionalism from the management include being told that there were no tables for dinner but there were many that remained empty and we were sat after pointing this out. Rude front desk even from the first encounter. Finally the pool area is truly horrific and requires a serious update.
Management Royal Hotel Sanremoからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 30 日)
Dear Guest,Thank you for your review, your opinion is very important and sharing it gives us the opportunity to share our side as well.Unfortunately, we must disagree regarding the fact that you were following all the rules; the staff of the restaurant has politely informed you that it was not possible to have lunch at the restaurant in swimsuit and, despite your overreaction towards our employee, the restaurant staff has offered you, again politely, the possibility to move to a table of our snack bar where no dress code is required.The general manager has just reiterated a policy that was already explained to you, valid for all our guests and that has never represented a problem for those guests who are frequent visitors of luxury Hotels and therefore already used to a dress code.Lastly, we are sure that contrary to what stated in your review, you have enjoyed Royal Hotel Sanremo indeed, you have even extended your stay with an additional night and after a late check out requested by you and allowed by us free of charge, you have spent the rest of the afternoon by that “terrible” pool! Looking forward to welcoming you back to Royal Hotel Sanremo.Kindest Regards,Management Royal Hotel Sanremo