「Pros: Het is een fantastisch huis met een mooie tuin met daarin een mooi zwembad (8x4), ligbedden met stevige parasols, overkapping met keuken en extra koelkast en een fijne loungeset. Ook op het balkon aan de voorkant is het goed toeven. Het tweepersoonsbed ligt ook fijn. De badkamer is wat klein, maar voldoet wel. Wat ook fijn is, is een extra douche en toilet bij het zwembad. Het contact met Katia en Guiseppe verliep uitstekend. Je hoeft maar te kicken en ze regelen het. Wel via google...
「Pros: Het is een fantastisch huis met een mooie tuin met daarin een mooi zwembad (8x4), ligbedden met stevige parasols, overkapping met keuken en extra koelkast en een fijne loungeset. Ook op het balkon aan de voorkant is het goed toeven. Het tweepersoonsbed ligt ook fijn. De badkamer is wat klein, maar voldoet wel. Wat ook fijn is, is een extra douche en toilet bij het zwembad. Het contact met Katia en Guiseppe verliep uitstekend. Je hoeft maar te kicken en ze regelen het. Wel via google...
匿名の旅行者