屋外プール、プール パラソル、サンラウンジャー

シグネチャー パタヤ ホテルの口コミ

4 out of 5
シグネチャー パタヤ ホテル
561 Pratamnak Hill, South Pattaya Road, Banglamung, Pattaya, Chonburi

口コミ

7.2

良い

評価 10 - 146 件の口コミ中 28 件が非常に良い" "
評価 8 - 146 件の口コミ中 52 件が良い" "
評価 6 - 146 件の口コミ中 42 件が普通" "
評価 4 - 146 件の口コミ中 14 件が不満" "
評価 2 - 146 件の口コミ中 10 件が非常に不満" "

7.6/10

清潔度

7.4/10

スタッフとサービス

4.8/10

設備とサービス

7.4/10

施設のコンディションと設備

4.6/10

環境への配慮

口コミ

2/10 (非常に不満)

SHINRI

2024 年 3 月に 3 泊滞在
Signature Pattaya Team からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 3 日)
Dear Valuable Guest,We truly appreciate the opportunity to have served you during your stay with us. Your feedback is invaluable to us as we strive to continuously improve and enhance our services.However, we have checked with our team but, we do not have record any complaints from your stay. Should you have any suggestions or feedback, we kindly encourage you to communicate with us through any of our available channels especially email. Thank you for choosing us and we look forward to welcoming you again in the future.Best Regards,Signature Pattaya Team

4/10 (不満)

nao、タイ

気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊者数が少ないのか、営業しているのかが最初わかりませんでした。人がいなくて怖かった。部屋はシャワーがお湯が出ず、綺麗ではなかったです。ただ寝るだけなら良いとは思います
2020 年 10 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
インド人が多くてマナーが悪い人が多い。 あまり日本人にはお勧めできないホテルです。
2019 年 7 月に 2 泊滞在
Signature Pattaya, Management Teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 3 日)
Dear Sir, We appreciate your comments regarding your stay at Signature Pattaya.We will share your comments with our team. We apologize for any inconvenience caused during your stay.Thank you again for sharing your experience, and If you plan to visit us again, please do allow us another opportunity to take care of you.

8/10 (良い)

Noa

良かった点 : スタッフとサービス
ビジネスユースなら十分な宿
ファシリティーが古くソファーが破れていたり、イスがガタついていたりと色々ありますが。 清潔感はあり価格と対比すれば満足のいく宿でした。
2019 年 3 月に 1 泊滞在
Signature Pattaya /Management Teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 18 日)
Dear Noa, Thank you very much for your recent stay with us. We are pleased to receive your comment about our facilities please accept our most sincere apologies for the unpleasant experience you encountered. We will address the issues seriously with our team members and we will do our best to prevent it from happening in the future. Kind Regards,

6/10 (普通)

Noa

良かった点 : 客室の快適度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
リーズナブルな宿
設備が若干古いが値段の割にサービスも立地も良かった。
2018 年 10 月に 2 泊滞在
Signature Pattaya /Management Teamからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 2 日)
Dear Noa, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! we hope to have a chance to welcome you back again. Kind regards,

8/10 (良い)

Ashfaq、Japan.Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Really nice hotel
I stayed for a week, but it was very comfortable.I would like to use it next time as well.
2017 年 9 月に 6 泊滞在
Signature Pattaya からの返信 (投稿日 : 2017 年 10 月 3 日)
Dear Ashfaq, Thank you very much for your recent stay with us and we greatly appreciate your feedback. We hope that we will have the opportunity of welcoming you back to Signature Pattaya again soon. Kind regards, Signature Pattaya Management Team

8/10 (良い)

shirohige、WAKAYAMA japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Delicious breakfast hotel
The room was a bit of a feeling, but the breakfast in the restaurant went through and it was delicious. It was a taste that I could relieve especially for Japanese. Hygiene management was solid in the restaurant, and the service of the staff was also good. In addition, we have the opportunity to come to Pattaya and we will certainly use this hotel. It was a very pleasant hotel not to be inferior to a five-star big hotel either. Thank you very much for all the staff.
2017 年 8 月に 1 泊滞在
Signature Pattayaからの返信 (投稿日 : 2017 年 9 月 12 日)
Dear Shirohige, Thank you for the kind words regarding our hotel. We pride ourselves in the superior quality of our customer service team members. We constantly strive to exceed expectations and lead the industry in guest services. We appreciate you noticing the quality of our delicious breakfast buffet and you were appreciated our team members. We look forward to welcome you back for another great stay. Kind Regards, Signature Pattaya Hotel Management

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度
価格相応
日本のビジネスホテルに似ています。 リクエストしないと交換してくれないアメニティがあります。 バスルームは少しカビ…。 滞在者はインド系と中華系の人がほとんどでした。 ホテルの隣にランドリーとバイクタクシーがあります。 ソンテウも通るので、通い慣れてる人はいいかもしれません。

6/10 (普通)

toru、ジャパン

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
プールが一日日陰でした。
1月はプールが1日日陰でした。プールサイドでのんびりしたい人には、残念なホテルです。朝食は美味しかったです。部屋もきれいです。前の道路が夕方から慢性渋滞です。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
部屋の設備と立地は良いが
部屋自体は快適。デラックスルームに宿泊したが、十分な広さでソファなどもまだ新しい。熱いお湯やシャワーも万全で、清掃も行き届いている。 ただし、客の中心はツアー客と思われるインド人で、小さなプールをグループで占拠してバカ騒ぎしたり、夜遅くに廊下を大声出しながらお互いの部屋を行き来したりする声が騒々しい。周りもインド料理屋ばかりなので、ここはあまりマナーが良くないインド人向けホテルと割り切る必要があるだろう。 また、朝っぱらからあちこちで修繕工事をしており、夜遊びをして少しゆっくり休みたい時も休めなかった。フロントは笑顔は良いが、頼んだ事をすぐ忘れるリゾート型フロント。 部屋の設備、WSへ歩ける距離だけが評価出来るポイント。

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適だが立地と客層に難あり
繁華街から遠く、レストランへ食事に行くには不便。 インド系と思われる宿泊客が多く、概ねマナーが悪い。 パンツのままプールに入り、救助用の浮き輪で遊び、騒ぐインド人らしき人達。

8/10 (良い)

きたもも、神奈川県 日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地以外は よいホテル
部屋もきれいで広く、静か。 プールも大きく、ジムも完備しています。 ウォーキングストリートに近いですが、パタヤの外れなのでソンテウでビーチ方面は10B/人で行けますが帰りはチャーターになるので150Bとか吹っ掛けられます。

10/10 (非常に良い)

pimpum

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ビーチから徒歩5分ぐらいのホテル
立地、接客、快適さ、料金、すべてにおいて、満足でした。 ビーチの最南端にあるので、北に行くには不便かもしれません。 しかし、ウォーキングストリートに近いので、とても満足でした。

6/10 (普通)

概ね毎年旧正月旅行者、日本, 東京都豊島区

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地のデメリットをカバーして欲しい
お風呂のお湯の温度を上げて欲しい。 ホテルのある場所が、目抜き通りから、少し離れているので、 ①トゥクトゥクの、無料送迎サービスを、充実させる。 ②中心地、近くの展望台、桟橋、歩行者天国の歓楽街へのアクセスを記した、オリジナルマップでもないと、その度毎に、ソンティオを確認したり、モーターサイ等と交渉するのは、土地勘が無いので、尚更、一層面倒臭いし、嫌だ。 だから、当ホテルに比べ、質を落としたり、高い料金を払って、中心地に宿を取る人の気持ちも理解できる。 ①②の実行を切望します。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
満足です!
パタヤに一泊だけしましたが、非常に満足度の高いホテルでした。ウォーキングストリートにも近く便利でした。 プールもキレイでゆっくり過ごせるホテルだと思います。

8/10 (良い)

ふっさ、日本

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
良いホテルです
チェーン店ホテルですがホスピタリティあふれる従業員には好感が持てます。 建設後暫く時間が経ったのでバスルームをはじめところどころに痛みはありますが、まだ綺麗な状態です。場所もウォーキングストリート徒歩圏ですし、面している道路にはソンテウも常時走っていますので移動も不便はありません。 朝食は昨年よりはグレードダウンした感じがしますが、一般的レベルよりは上です。

10/10 (非常に良い)

ふっさ、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ウォーキングストリートに近い
私が利用するパタヤのホテルの中で場所的許容のもっとも南に位置しています。ウォーキングストリートに徒歩圏であり、目の前の道路にも頻繁にソンテウが行き交っているので交通に大きな不便は感じないだろう。 スタッフはフレンドリーであり不快感は無い。部屋もオープンから2年経過しているが綺麗に維持されている。 価格の折り合いがつけばまた泊まりたいホテルだ。

8/10 (良い)

Jamie

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
I liked that the room was clean and bed was comfy. Staff was extremely friendly and polite. However, no provision of tooth brush and toothpaste. Bath tub was average but water was not hot enough to have a nice bath and shower. The pool design lacked any sunlight throughout the day and pool water was very cold. Thought the breakfast could have some changes as everyday was exactly the same thing and insufficient western options.
2024 年 1 月に 4 泊滞在
Signature Pattaya Team からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 15 日)
Dear Valuable Guest,Thanks for your kind review and choosing us for your stay during your visit to Pattaya. It’s our great pleasure to serve you at utmost level of hospitality with best of our capabilities.We looking forward to welcome you again in future Have a great time ahead !Best Regards,Signature Pattaya Team

6/10 (普通)

Jyothiswar

気になった点 : 清潔度
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Signature Pattaya Team からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 1 日)
Dear Valuable Guest,Thanks for your kind review and choosing us for your stay during your visit to Pattaya. It’s our great pleasure to serve you at utmost level of hospitality with best of our capabilities.We looking forward to welcome you again in future Have a great time ahead !Best Regards,Signature Pattaya Team

4/10 (不満)

Jochen

家族旅行
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Signature Pattaya Team からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 1 日)
Dear Valuable Guest,Thanks for your kind review and choosing us for your stay during your visit to Pattaya. It’s our great pleasure to serve you at utmost level of hospitality with best of our capabilities.We looking forward to welcome you again in future Have a great time ahead !Best Regards,Signature Pattaya Team

2/10 (非常に不満)

Jochen

2023 年 12 月に 4 泊滞在
Ms Viewからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 20 日)
Dear Valued Guest,Thanks for your feedback & review to us. we are regret to see such reviews and we have taken the necessary action to improve the things for required areas.we looking forward to welcome you again in future!!Best Regards

10/10 (非常に良い)

NISARAT

2023 年 6 月に 1 泊滞在
Signature Pattaya Team からの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 1 日)
Dear Valuable Guest,Thanks for your kind review and choosing us for your stay during your visit to Pattaya. It’s our great pleasure to serve you at utmost level of hospitality with best of our capabilities.We looking forward to welcome you again in future Have a great time ahead !Best Regards,Signature Pattaya Team

2/10 (非常に不満)

jinja

2023 年 6 月に 2 泊滞在
Signature Pattaya からの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 7 日)
Dear Valuable Guest,Thank you for taking the time to provide your feedback. We appreciate your honesty and will use it to improve our services. It is regrettable to hear that there was an unpleasant experience and we would like to apologize for any inconvenience caused. We take our work seriously and strive to provide the highest level of professionalism to our customers at all times.We looking forward to welcome you in future !Best Regards,Signature Pattaya Team

6/10 (普通)

Sato

2023 年 5 月に 1 泊滞在
Priawからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 27 日)
Dear Guest,Thanks for your valuable review and staying with us. It's our pleasure to serve you during your stay with us. We have taken your feedback seriously and shall improve the required areas immediately.Best Regards

2/10 (非常に不満)

Eyal

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This place is a dump! Rust everywhere and dirty sheets plus the cleaning people go over your bags so watch for your stuff - I called the cops but they can’t do anything about it..anyways this place is full of Indian people and an Indian person probably bought that place and didn’t do any renovations - the place is a total really horrible!! Completely outdated and even mattress is old and over soft and the boiler in the room has rust inside the guy came and literally washes it and cleaned it and brought the same one back didn’t even bother to wipe the water from the outside of it - Disgusting! Don’t go there - I left the place and didn’t continue my stay although I paid for two more days
2023 年 1 月に 4 泊滞在
Signature Pattaya Hotelからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 23 日)
Dear Mr Eyal, Thanks for your feedback, however, we didn't expect such review as we are providing utmost level of hospitality since decades and guest from across the world love to stay with us over and over the time period. We have deeply rechecked everything based on your comments and found nothing concrete which made you to speak in such negative way. We take each feedback very seriously and do take action accordingly, we are always there to improve the areas whereas needed. we have guests across the world equally and we treat them all in same way..... hence, it doesn't matter who owns the hotel. Our all the staffs are totally dedicated for guest services at all time. we urge you to please don't defame anyone without any strong ground reasons. Best Regards,Customer Service TeamSignature Pattaya Hotel

8/10 (良い)

WARREN

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Good service
2022 年 9 月に 4 泊滞在
Signature Pattaya からの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 18 日)
Dear Mr. Warren,Thank you very much for sharing your positive review of Signature Pattaya, we pride ourselves in the superb quality of our customer service team members to exceed our guest expectations. Your review will keep our team to motivate and continue doing what they do best – Making Guests Smile. We look forward to your next stay and thank you for choosing the Signature Pattaya Hotel.Kind regards,Signature Pattaya Team

6/10 (普通)

Abdullah

2021 年 11 月に 1 泊滞在
Signature Pattaya からの返信 (投稿日 : 2021 年 12 月 6 日)
Dear Mr. Abdullah, Thank you very much for choosing Signature Pattaya for your stay. We hope to have a chance to welcome you back again. Kind Regards, Signature Pattaya

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 10 月に 1 泊滞在
Signature Management Teamからの返信 (投稿日 : 2020 年 10 月 28 日)
Dear Sir/Madam, Many thanks for taking the time to review your feedback. We are pleased to hear you enjoyed your stay with us. We look forward to your next stay and thank you very much for choosing Signature Pattaya Hotel.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 7 月に 2 泊滞在
Signature Pattayaからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 24 日)
Dear Sir/Madam, Thank you very much for your 5 score review on your experience with us. We look forward to welcoming you back in the future.Thank you from the bottom of our hearts.

8/10 (良い)

Nigel

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great stay
I stayed for two nights at this hotel. Due to the high occupancy , the service was a bit slow but the staff managed to accommodate my needs in every possible way
2019 年 5 月に 2 泊滞在
Signature Pattayaからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 3 日)
Dear Nigel, Thank you for sharing your positive review of Signature Pattaya, we pride ourselves in the superb quality of our customer service team members to exceed our guest expectations. However, we apologized that you got slow service from our team member your attention will be straight briefing to all concerned. We look forward to your next stay and thank you for choosing the Signature Pattaya Hotel, Kind regards,

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The room stunk. Called to ask to have the room sprayed twice. Booked for two nights stayed for only one
2019 年 5 月に 2 泊滞在
Signature Pattayaからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 3 日)
Dear Sir/Madam, First, thank you so much for choosing Signature Pattaya for your recent stay! We are truly disappointed to learn about your experience during your stay. We feel saddened that our service was not satisfactory. Please accept our most sincere apologies for the unpleasant experience you encountered. We will address the issues seriously with our team members and we will do our best to prevent it from happening in the future. Again, thank you for staying with us and we hope to have a chance to welcome you back again. Kind regards,

8/10 (良い)

sungjun

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度
조용한곳에있고 워킹스트리트 하고가깝 가까운곳 편의점 있어서 좋음 인도인들 많음 조식도 인도스타일 밤에 길거리 겁나 조용
2019 年 4 月に 3 泊滞在
Signature Pattaya からの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 23 日)
Dear Sungjun, Thank you for sharing your positive review of Signature Pattaya, we pride ourselves in the superb quality of our customer service team members to exceed our guest expectations and we are delighted that you like hotel location. Our breakfast buffet is variety of Asian & Western cuisine for the choice of taste. We look forward to your next stay and thank you for choosing the Signature Pattaya Hotel, Kind regards, Management Team

10/10 (非常に良い)

Claude

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Comfortable stay
Awesome short stay, clean, service was good. Room had a nice view. Would rent again!
2019 年 1 月に 2 泊滞在
Signature Pattayaからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 8 日)
Dear Claude, Thank you so much for your feedback regarding your experience with us! We are delighted to hear that your stay with us was comfortable. We look forward to your next stay and thank you for choosing the Signature Pattaya Hotel, Kind regards,

6/10 (普通)

Orapin

気になった点 : 客室の快適度
2019 年 1 月に 3 泊滞在
Signature Pattayaからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 7 日)
Dear Orapin, First, thank you so much for choosing Signature Pattaya for your recent stay! and we hope to have a chance to welcome you back again. Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Claude

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great attentive service
2019 年 1 月に 1 泊滞在
Signature Pattayaからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 7 日)
Dear Claude, Thank you for sharing your positive review of Signature Pattaya and we hope to have a chance to welcome you back again. Kind Regards,

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice on outside, inside dated
Close hotel to the pier to go to island. Nice exterior and packaging. Room however was dated like it was built 10-15 years ago and never updated. Gym open late at 7am, very small. Nice pool. Few amenities. Takes long to check out. Many Indian visitors
2018 年 12 月に 1 泊滞在
Signature Pattayaからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 3 日)
First, thank you so much for choosing Signature Pattaya for your recent stay! We are pleased to receive your feedback and comment. We hope to have a chance to welcome you back again. Kind regards,

6/10 (普通)

Philip

気になった点 : 清潔度
2018 年 12 月に 1 泊滞在
Signature Pattayaからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 3 日)
Dear Philip, Thank you for staying with us and we hope to have a chance to welcome you back again. Kind regards,

4/10 (不満)

Gary

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 客室の快適度
One to avoid if you need sleep!
Good location and helpful friendly staff. View of pool and sea from upper floors. Room service average quality. Comfortable bed, small sagging sofa. Room noise from guests who perpetually slammed doors was nauseating, especially between 3 and 4 am every night. I cut my four night stay by one night and was given assurance of a refund for that night by staff at reception, without prompting. The pool is ideal for young swimmers, largely shaded and of uniform depth. This particular hotel however, will largely suit heavily intoxicated, partially deaf, single men of multiethnic origin who demand instant attention at reception and enjoy leering at female guests. Families or young couples who need sleep, are advised to avoid this hotel.
2018 年 12 月に 4 泊滞在
Signature Pattayaからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 3 日)
Dear Gary, We are pleased to receive your feedback and comment. We are truly disappointed to learn about your experience during your stay. Please accept our most sincere apologies for the unpleasant experience you encountered. But we hope to have another chance to welcome you back again. Kind regards,

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2018 年 11 月に 2 泊滞在
Signature Pattayaからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 28 日)
Thank you for staying with us and we hope to have a chance to welcome you back again. Kind regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good hotel close to town, excellent staff great service
2018 年 7 月に 4 泊滞在
Management Teamからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 20 日)
Dear Sir/Madam, Thank you for sharing your positive review of Signature Pattaya, we pride ourselves in the superb quality of our customer service team members to exceed our guest expectations.We look forward to your next stay and thank you for choosing the Signature Pattaya Hotel, Kind regards, Signature Pattaya

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、客室の快適度
Everyting not refill
2018 年 6 月に 4 泊滞在
Signature Pattayaからの返信 (投稿日 : 2018 年 6 月 27 日)
Dear Sir/Madam, Thanks for taking the time to give your feedback. I'm sorry to hear that you did not have a pleasant stay for your recent stay. Actually our cleaning service and amenities set in room is daily. Kindly let us know if your experience was different. Again, thank you for staying with us and we hope to have a chance to welcome you back again.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 5 月に 3 泊滞在
Signature Pattaya /Management Teamからの返信 (投稿日 : 2018 年 6 月 14 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 (非常に不満)

Adrian

良かった点 : 客室の快適度
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Not pleasant
The room we booked with a King and single bed, did not exist in the hotel. The staff were overrun with other unhappy guests. The floor of the room was covered in sand. All the staff said was ‘I could cancel if I did not like’!
Signature Pattaya /Management Teamからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 9 日)
Dear Adrian, Thank you for choosing and staying at Signature Pattaya. We were disappointed to read that you did not have a pleasant with us, as I 've checked your bedding request was King Bed Non smoking room and we have exactly served you as you booked and requested Superior Pool view King bed non smoking room so. To clarify the cancellation policy was not allowed for your booking which is last minute booking( Book and Stay on the same day) / Non refundable with special discount. Good to learn from your comment that what we have to improve our service and we hope to have other opportunity to welcome you again.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度
Signature Pattaya /Management Teamからの返信 (投稿日 : 2018 年 4 月 10 日)
Thank you so much for your score review on your experience with us! We look forward to your next stay and thank you for choosing the Signature Pattaya Hotel, Kind regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 3 月に 3 泊滞在
Management Team, Signature Pattayaからの返信 (投稿日 : 2018 年 3 月 21 日)
Thank you very much for your recent stay with us. We hope that we will have the opportunity of welcoming you back to Signature Pattaya again soon. Kind regards,

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 客室の快適度
Noise all the time
Very noisy all of the time from other guests and staff during cleaning.
2018 年 1 月に 10 泊滞在
Signature Pattayaからの返信 (投稿日 : 2018 年 3 月 5 日)
Thank you for staying at Signature Pattaya and taking the time to share your feedback. I'm deeply sorry to hear you have disappointed regarding noisy from other guests and our staff during cleaning. I have a serious addressed this matter to my team to get improve the guest experience. We hope to have the opportunity to welcome you again soon.

8/10 (良い)

weng u

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
整體不錯,早餐美味
位置不錯,附近有好多便利店,再行多幾個街轉入內街,有一間便宜有好味的海鮮店,旁邊有一得小的酒店街,多出到海灘,商場也很方便,早餐種類也得多選擇,以這個價錢也是不錯的選擇
2018 年 2 月に 2 泊滞在
Management Teamからの返信 (投稿日 : 2018 年 2 月 22 日)
Dear Weng U, Thank you for staying at Signature Pattaya and taking the time to share your feedback. We are thrilled to hear that you like out hotel location and the variety of breakfast. We hope to have the opportunity to welcome you again soon. Kind regards, Signature Pattaya

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
整體來說很滿意
整體來說很滿意,比較多印度人。但房間很清潔,酒店可幫忙訂一日團,在酒店外有很多按摩店,但行路到步行街需要20分鐘!
2018 年 2 月に 3 泊滞在
Management Teamからの返信 (投稿日 : 2018 年 2 月 22 日)
Thank you so much for choosing Signature Pattaya for your trip! We are pleased to receive your comment about the cleanliness of room and happy to hear that you were very satisfied overall. Thank you for staying with us and we hope to have a chance to welcome you back again. Kind regards, Signature Pattaya

6/10 (普通)

Kantisa、Bangkok

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Fitness facilities were not working. Some are broken and not under maintenance for a long time. Also, breakfast offer was not good and and it was too crowded at that time from a group guests.
2018 年 1 月に 1 泊滞在
Management Teamからの返信 (投稿日 : 2018 年 1 月 23 日)
Dear Kantisa, Thank you for taking the time to share your review with us. We appreciate your valuable feedback as it helps us identify the areas we can improve the guest experience. I deeply apologize for the inconvenience may caused you . We have addressed this to our team seriously. Again, thank you for staying with us and we hope to have a chance to welcome you back again. Kind regards, Signature Pattaya Management Team

10/10 (非常に良い)

jerry

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Att rekomendera
Ett väldigt trevligt hotell , med en fantastisk personal, service dygnet runt.
2017 年 11 月に 8 泊滞在
Dear Jerry, Thank you for sharing your positive review of Signature Pattaya, we pride ourselves in the superb quality of our customer service team members to exceed our guest expectations and we are delighted that you like the hotel. We look forward to your next stay and thank you for choosing the Signature Pattaya Hotel, Kind regards, Signature Pattaya Management Team