サンデッキ

カンタリー ホテル & サービスド アパートメンツ アマタ バンパコンの口コミ

4 out of 5
カンタリー ホテル & サービスド アパートメンツ アマタ バンパコン
Soi MRP, Tessaban 12 Road, Khlong Tamru, Muang Chonburi, Chonburi

口コミ

9.0

とても素晴らしい

評価 10 - 60 件の口コミ中 35 件が非常に良い" "
評価 8 - 60 件の口コミ中 21 件が良い" "
評価 6 - 60 件の口コミ中 3 件が普通" "
評価 4 - 60 件の口コミ中 1 件が不満" "
評価 2 - 60 件の口コミ中 0 件が非常に不満" "

9.2/10

清潔度

9.0/10

スタッフとサービス

8.8/10

設備とサービス

9.2/10

施設のコンディションと設備

10/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Yusuke

良かった点 : 清潔度、設備とサービス
朝食が素晴らしい。部屋も清潔で出張者には、抜群だと思う
2023 年 5 月に 1 泊滞在
Kantary Hotel, Bangpakong Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 5 日)
この度は、Kantary Hotel Bangpakongにご宿泊を頂きました上、ご感想やお褒めのお言葉までもお寄せ頂きました事、大変ありがたく心より厚くお礼を申し上げます。弊ホテルは工業団地の中に位置し、ご出張でお越しになられるお客様に大変ご好評を頂いております。次回ご出張の際も弊ホテルをご指名賜ります様お願い申し上げます。またのお越しをスタッフ一同心よりお待ち申し上げております。

8/10 (良い)

YASUNORI

家族旅行
良かった点 : 清潔度、客室の快適度
部屋はとても綺麗です。朝食も日本食、中華、タイ料理が有りとてもよい。トイレにウオシュレットが無いところが残念です。
2023 年 1 月に 2 泊滞在
Kantary Hotel Amata, Bangpakong Management からの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 9 日)
この度はカンタリーホテルにご滞在頂き誠に有難う御座います。ウォシュレット設置の件については今後より多数の日本人のお客様がご来館する事を見据え検討して参ります。可能な限りそれが早期実現いたしますよう検討を重ねて参ります。今後とも末長く当ホテルをご愛顧頂きますよう宜しくお願い申し上げます。

8/10 (良い)

catalan、横浜

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
周りにはバンコク市内にあるようなものはありませんが、ホテルの施設、スタッフは素晴らしいです。レストランの朝食もとても美味しかったです。
2020 年 2 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度
ふb
バスローブ スリッパ など備えてなく必要な場合は有料 グラスも通常の大きさのものがなく 不便
2019 年 11 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Naoya

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 10 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

munekazu

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 10 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
安く宿泊できた。
初めての利用でした。
2019 年 3 月に 1 泊滞在
カメオホテルアマタバンパコン マネージメントからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 3 日)
この度はカメオホテルアマタバンパコンをご利用頂き、誠にありがとうございます。ご滞在はいかがでしたでしょうか。これからも皆様に気持ちよくご滞在頂けるようスタッフ一同精進して参りますので、またお近くへお越しの際はぜひお立ち寄りくださいませ。この度はご感想をお聞かせ頂きありがとうございました。 尚Cape & Kantary HotelsではSOS Children’s VillagesとTSPCA(Thai Society for the Prevention of Cruelty to Animals)の活動を応援しています。また当グループ内の全レストランでは自然保護の観点からフォアグラ、ツバメの巣、フカヒレはお出ししておりません。商業・娯楽目的での天然象の利用にも正式に反対を表明しております。 カメオホテルアマタバンパコン マネージメント

10/10 (非常に良い)

FOMM

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
コンシェルジュのIkiさんがとても親切でした。
2018 年 12 月に 5 泊滞在
カメオホテルアマタバンパコン マネージメントからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 2 日)
FOMM様 この度はカメオホテルアマタバンパコンをご利用頂き、誠にありがとうございます。また当ホテルのスタッフをお褒めいただき、大変光栄に存じます。これからもスタッフ一同精進して参りますので、今後ともカメオホテルアマタバンパコンをよろしくお願いいたします。 尚Cape & Kantary HotelsではSOS Children’s VillagesとTSPCA(Thai Society for the Prevention of Cruelty to Animals)の活動を応援しています。また当グループ内の全レストランでは自然保護の観点からフォアグラ、ツバメの巣、フカヒレはお出ししておりません。商業・娯楽目的での天然象の利用にも正式に反対を表明しております。 カメオホテルアマタバンパコン マネージメント

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It was cleaned and staffs were well educated
2018 年 9 月に 1 泊滞在
Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management からの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 20 日)
Thank you for highlighting those aspects of your stay at Kameo Hotel, Bangpakong that made your visit comfortable and relaxing. We hope to be able to welcome you back again in the future. Sincerely yours, Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management

10/10 (非常に良い)

Collin

良かった点 : 設備とサービス
Great staff great hotel great location
2024 年 5 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Collin

良かった点 : 設備とサービス
One of my favorite stays
2024 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Collin

良かった点 : 設備とサービス
My favourite hotel with my best and favourite staff
2024 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Collin

出張
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Now if your not into the beach scene or maybe your in Chonburi for business then the Kantary is for you. This hotel is superb. I like a room with a kitchen and in every way this hotel exceeds my needs. So from the great dining room staff like Chawee. Pakin and Pa to the friendly reception Ms.Yuyee,Ms.Yam and Hiro Japanese staff Manager
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Kantary Hotel, Bangpakong Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 6 日)
Dear Collin,Thank you for your heartfelt review of your visit at Kantary Hotel Amata, Bangpakong and for your generous compliments to our staff. We hope very much to have the pleasure of welcoming you back in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainmentSincerely yours,Kantary Hotel Amata, Bangpakong Management

10/10 (非常に良い)

Collin

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Everything about Kantary is great it’s one of the very best hotels that I stay at. It’s brilliant
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Kantary Hotel, Bangpakong Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 6 日)
Dear Collin,Thank you for your very complimentary review of your first visit to Kantary Hotel Amata, Bangpakong and for your generous recommendation. We are truly delighted to have offered you such a memorable experience and we look forward very much to seeing you return for your second stay with us soon.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainmentSincerely yours,Kantary Hotel Amata, Bangpakong Management

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、客室の快適度
2024 年 1 月に 8 泊滞在

10/10 (非常に良い)

HISASHI

2023 年 6 月に 9 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jan

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Friendly staff, very clean and good beds
2023 年 2 月に 1 泊滞在
Kantary Hotel Amata, Bangpakong からの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 21 日)
Dear Jan,Thank you for sending us your views on your visit Kantary Hotel Amata, Bangpakong We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

10/10 (非常に良い)

Charles

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel is very clean everywhere and all the staff is extremely friendly and helpful.
2023 年 1 月に 2 泊滞在
Kantary Hotel Amata, Bangpakong Management からの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 6 日)
Dear Charles,Thank you for this positively glowing review of your visit Kantary Hotel Amata, Bangpakong. We clearly left you with the impression to which we aspire; that everything is here to make your stay memorable. We look forward to your next visit soon.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

8/10 (良い)

Wonhyun

出張
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice hotel for business trip
2022 年 6 月に 2 泊滞在
Kantary Hotel Amata, Bangpakong Management からの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 7 日)
Dear Wonhyun, Thank you for sending us your views on your visit Kantary Hotel Amata, Bangpakong We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,

8/10 (良い)

Yi-Ting

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、客室の快適度
2021 年 12 月に 3 泊滞在
Kantary Hotel Amata, Bangpakong Management からの返信 (投稿日 : 2022 年 1 月 19 日)
Dear Yi-Ting, Thank you for sending us your views on your visit Kantary Hotel Amata, Bangpakong We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,

8/10 (良い)

Jon

出張
良かった点 : 清潔度
Kantary
Generelt et godt ophold, det bedste hotel i Chonburi området
2021 年 9 月に 28 泊滞在

6/10 (普通)

David

家族旅行
良かった点 : 清潔度、客室の快適度
No WiFi on the last day. Got six maintenance people talking outside my door in the morning, so I have to wake up early during my holiday.
2021 年 10 月に 2 泊滞在
Kantary Hotel Near Amata, Bangpakong Management からの返信 (投稿日 : 2021 年 10 月 26 日)
Dear David Thank you for sending us your views on your visit to Kantary Hotel Amata, Bangpakong. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,

10/10 (非常に良い)

Kmonnichar

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
2020 年 7 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

R.

出張
良かった点 : 清潔度、客室の快適度
2020 年 7 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Yizhak

出張
良かった点 : 清潔度、客室の快適度
Good Hotel good service good staff
2020 年 6 月に 1 泊滞在
Kantary Hotel Amata, Bangpakong Management からの返信 (投稿日 : 2020 年 7 月 2 日)
Dear Yizhak, Thank you for sending us your views on your visit to Kantary Hotel Amata, Bangpakong. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2020 年 4 月に 5 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2020 年 4 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

Jon

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
5 overnatninger
I det store og hele et godt ophold meget service minded personale
2020 年 2 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hôtel très propre, moderne. Personnel très gentil et à l écoute. Les repas de l hôtel sont bons ( buffet ou à la carte ) Seul point à améliorer : la piscine est un peu trop fraîche ( pas chauffer et n’est pas au soleil de la journée )
Vu de la chambre
2020 年 1 月に 10 泊滞在
Kantary Hotel Amata, Bangpakong Management からの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 9 日)
Nous vous remercions de votre opinion sur votre visite à Kantary Hotel, Bangpakong. Nous comprenons que, en cette saison fraîche, l'eau de la piscine peut ne pas être aussi luxuriante que vous l'aviez espéré, mais en été, nous recevons fréquemment des commentaires sur la chaleur de l'eau. Nous sommes conscients de notre responsabilité vis-à-vis de l'environnement et nous sentons qu'il est inutile de chauffer l'eau de façon permanente. Néanmoins, nous apprécions vraiment la chaleur de vos compliments sur d'autres aspects de votre séjour et nous espérons que nous pourrons vous voir revenir à l'avenir

8/10 (良い)

gilles

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 1 月に 9 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Alison

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Perfect stay
Lovely clean, modern hotel. Room big with good amenities. Pool and spa area excellent (although lost the sunshine by lunchtime). Breakfast was excellent too.
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Kantary Hotel Amata, Bangpakong Management からの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 13 日)
Dear Alison, Thank you for sending us your views on your visit to Kantary Hotel Amata, Bangpakong. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment Sincerely yours,

10/10 (非常に良い)

Lana

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 6 泊滞在

4/10 (不満)

CHING-YI

出張
気になった点 : 客室の快適度
No hot water for the shower, and the volume of water is such few which is terrible.
2019 年 10 月に 3 泊滞在
Kantary Hotel Amata, Bangpakong Management からの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 29 日)
Dear CHING-YI, Thank you for your comments and observations on your visit to Kantary Hotel Amata, Bangpakong. We have taken note of your views and we will pass them to the appropriate department. We hope that on your next visit you will notice the difference. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment Sincerely yours, Kantary Hotel Amata, Bangpakong Management

10/10 (非常に良い)

Andrew

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Always enjoy staying at the Kameo. Welcoming staff from reception, bell staff, restaurant and maids. In industrial area of Chonburi. Nearby mall, banks, Hospital, and local restaurants. Enjoyed daily buffet breakfast at their restaurant consisting of American, Japanese, Chinese and Thai food. Egg dishes cook to order and very tasty Observations: breakfast staff when offering coffee or tea, should ensure that there is cream and sugar on the tables. Suggest waitstaff circulate the room and offer coffee refills. The bedroom is of a good size and well maintained A/C is somewhat challenging to adjust to acceptable levels. Upon checkout a bit of delay as reception must verify With housekeeping that room is in good condition before we depart hotel. Suggest, taking a credit card upon check in, so not to delay check out! Good value for money and would recommend and will Return
2019 年 8 月に 4 泊滞在
Kameo Hotel Amata, Bangpakong Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 18 日)
Dear Andrewม Thank you for sending us your views on your visit to Kameo Hotel Amata, Bangpakong. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment Sincerely yours, Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management

10/10 (非常に良い)

ROBERT

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hotel avec service et prestations irréprochables. Les environs correspondent à ce que l'on trouve dans les zones industrielles ,on n'est pas sur les décors de carte postale.
2019 年 7 月に 5 泊滞在
Kameo Hotel Amata, Bangpakong Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 17 日)
ROBERT, Nous vous remercions très sincèrement pour cet examen honnête et complémentaire. Nous sommes ravis de vous avoir rendu service et espérons que nous aurons le plaisir de vous accueillir à nouveau.

8/10 (良い)

Therdkiat

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Andrew

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Very nice hotel with friendly and efficient staff
Very nice property Excellent daily breakfast Friendly and efficient staff Enjoyed the gym, pool, and jacuzzi Room service food was so so. Ordered spaghetti and it was very greasy and cooked with too much oil. Other Thai dish, was fine Returning at this hotel, next week
2019 年 4 月に 3 泊滞在
Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management からの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 22 日)
Dear Andrew, Thank you for your comments and observations on your visit to Kameo Hotel Amata, Bangpakong. We have taken note of your views and we will pass them to the appropriate department. We hope that on your next visit you will notice the difference. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment Sincerely yours, Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This hotel is Clean and quiet place Near by shopping center but you need a car
2019 年 2 月に 1 泊滞在
Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management からの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 4 日)
Thank you for sending us your views on your visit to Kameo Hotel Amata, Bangpakong. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Sincerely yours, Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management

8/10 (良い)

Willy

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Vincent

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Perfect stay
I stayed at Kameo Hotel some days on business trip. The hotel, rooms, stuff are handsome. Everything at the restaurant was delicious from the Breakfast to the Dinner. Japanese meals are so great and very like I was in Japan. I highly recommend to everybody in need of an hotel at Chonburi
2018 年 12 月に 3 泊滞在
Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management からの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 17 日)
Dear Vincent, Thank you for sending us your views on your visit to Kameo Hotel Amata, Bangpakong. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours, Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management

8/10 (良い)

Chee Sheng

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good hotel but boring neighbourhood
Nothing much to do in the area though
2018 年 9 月に 1 泊滞在
Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management からの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 17 日)
Dear Chee, Thank you for sending us your views on your visit to Kameo Hotel Amata, Bangpakong. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Sincerely yours, Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management

10/10 (非常に良い)

Chih-wei

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good service!
2018 年 11 月に 2 泊滞在
Kameo Hotel Amata, Bangpakong Managementからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 10 日)
Dear Chih-wei, Thank you for sending us your views on your visit to Kameo Hotel Amata, Bangpakong. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Sincerely yours, Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management

8/10 (良い)

Lars Bo Lindegaard

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Industrikvarter
Er belligende ved/i et industrikvarter, derfor er de fleste gæster forretningsfolk.
2018 年 11 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Chee Sheng

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Don't forget your slippers
Breakfast was nice, Room was acceptable. But there isn't much things to do in the neighborhood. Free slippers are not provided in the room.
2018 年 10 月に 1 泊滞在
Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management からの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 29 日)
Dear Chee Sheng, Thank you for your kind words on your stay at Kameo Hotel, Amata Bangpakong. We provide mainly for the business community although we are also very happy to accommodate stop-overs when people are travelling between the north-east and the Eastern Economic Corridor. We hope that you will choose us again when your work brings you to our area. Sincerely yours, Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management

8/10 (良い)

Per-Arne

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 10 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Akos Erno

Business trip
Nice and clean hotel with helpful staffs. If you have business around here then good choose due to price and service level.
2018 年 8 月に 2 泊滞在
Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management からの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 10 日)
Dear Akos, Thank you for taking the time in your busy schedule to write about your stay at Kameo Hotel, Amata Bangpakong. We are delighted to have been able to support you in your work and we look forward to welcoming you back when your business next brings you to our area. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment Sincerely yours, Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management

10/10 (非常に良い)

Jeremy

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Personnel de l'hôtel aux petits soins, et sont vraiment très accueillants. Le service de sécurité à l'entrée est au top. En ce qui concerne notre chambre, vraiment très spacieuse, propre et très bien équipée. Nous avons pu apprécier la piscine ainsi que le jacuzzi, vraiment très relaxant après une journée à crapahuter... Vous pourrez aussi profiter d'une salle de sport, d'un hammam ou d'un sauna. Le petit déjeuner est vraiment complet, il y en a pour tous les goûts. Cet établissement est de loin le meilleur dans lequel nous avons pu séjourner. Je le recommande
2018 年 6 月に 5 泊滞在
Online Teamからの返信 (投稿日 : 2018 年 6 月 29 日)
Nous vous remercions de votre très aimable évaluation de votre visite au Kameo Hotel, Bangpakong et de votre généreuse recommandation. Nous sommes heureux de lire que les installations et le service attentionné de notre personnel ont contribué au plaisir de votre séjour. Nous avons hâte de vous voir revenir à l’avenir. La Direction de Kameo Hotel, Amata Bangpakong. À Cape and Kantary Hotels, nous soutenons activement SOS Children’s Villages et la Thai Society for the Prevention of Cruelty to Animals. Nous ne servons ni foie gras ni la soupe de nids d’oiseaux ni aileron de requin dans nos restaurants et nous sommes fermement contre l‘exploitation des éléphants Thaïs pour les raisons commerciales ou pour divertissements.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good place
Good place and close to Amata City Good food Need to have own car
2018 年 5 月に 3 泊滞在
Online Teamからの返信 (投稿日 : 2018 年 6 月 1 日)
Thank your happy review and description of your visit to Kameo Hotel, Amata Bangpakong. Yours sincerely, The Management of Kameo Hotel, Bangpakong. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Sejour prometteur à Kameo Hotel
Séjour de 4 nuits, passé au Kameo Hotel. Hotel et restaurant au top, personnel très attentionné. Prix vraiment raisonnables. Le quartier n'est pas très accueillant / touristique (gros travaux début Avril : route, bâtiment), mais ça devrait s'arranger dans les mois qui viennent.
Online Teamからの返信 (投稿日 : 2018 年 4 月 12 日)
Nous vous remercions très sincèrement pour votre commentaire chaleureux sur votre séjour à Kameo Hotel, Bangpakong. Il est vrai que nous servons principalement l'activité commerciale et industrielle du coin, mais nous sommes toujours heureux d'accueillir les visiteurs dans la région ou ceux qui font de longs voyages du nord vers les stations balnéaires populaires de la côte Est. Nous espérons beaucoup avoir le plaisir de vous accueillir la prochaine fois que vos affaires vous amèneront dans notre région. Yours sincerely, The Management of Kameo Hotel, Bangpakong. At Cape and Kantary Hotels, we actively support SOS Children’s Villages and the Thai Society for the Prevention of Cruelty to Animals. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin in our restaurants and we also stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commercial or entertainment purposes.