スタンダード ルーム キングベッド 1 台 ビーチビュー タワー (Pattaya Beachview Bay Tower) | 部屋からの景観

ホリデイ イン パタヤ IHG ホテルの口コミ

4.5 out of 5
ホリデイ イン パタヤ IHG ホテル
463/68, 463/99 Pattaya Sai 1 Road, Nongprue Banglamung, Pattaya, Chonburi

口コミ

9.0

とても素晴らしい

評価 10 - 1001 件の口コミ中 605 件が非常に良い" "
評価 8 - 1001 件の口コミ中 320 件が良い" "
評価 6 - 1001 件の口コミ中 47 件が普通" "
評価 4 - 1001 件の口コミ中 14 件が不満" "
評価 2 - 1001 件の口コミ中 15 件が非常に不満" "

9.2/10

清潔度

9.0/10

スタッフとサービス

8.8/10

設備とサービス

9.0/10

施設のコンディションと設備

8.8/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Seiji

2024 年 4 月に 3 泊滞在
Holiday Inn Pattayaからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 23 日)
Dear Seiji, Thank you so much for taking the time to share your wonderful rating about your recent stay with us. Your positive feedback means a lot to us, and we are delighted that you enjoyed your time with us. We appreciate your choice to stay with us, and we look forward to welcoming you back in the future. Safe travels,

10/10 (非常に良い)

Michiya

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The staff was kind and it was a comfortable hotel. I will use it again.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Holiday Inn Pattayaからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
Dear Michiya,Thank you for choosing Holiday inn Pattaya! We are delighted you enjoyed our seaside location and hospitality. It is fantastic to hear about the dining options around us. Your positive review brightened our day. We look forward to welcoming you back soon! With Sunshine and Smiles,

8/10 (良い)

KIKUCHI

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度
室内清掃がしっかり行なっていない特に水回りやトイレは毎日汚れが残っている状態が5日間続いていた。
2024 年 3 月に 5 泊滞在
Holiday Inn Pattayaからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
Daer KIKUCHI, I appreciate your feedback and I’m truly sorry to hear about the issues you experienced during your stay. I’ve addressed your concerns about cleanliness with our team to ensure these are not repeated. We strive to provide a comfortable and pleasant stay for all our guests, and I’m sorry that we missed the mark this time. Best regards,

6/10 (普通)

MITSUHIRO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Unya Petcharut, Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 15 日)
Dear MITSUHIRO,I trust this message finds you well.We sincerely appreciate your recent stay with us and value your opinion as a guest. Your feedback is crucial to us as we continuously strive to enhance the guest experience. In this regard, we would love to hear more about your stay and any suggestions you might have on how we can improve.If there are specific aspects or areas that you think we could focus on for enhancement, please feel free to share your thoughts. Your insights will play a significant role in helping us provide an even better experience for our guests.Thank you for your time and consideration. We look forward to hearing from you and hope to have the pleasure of welcoming you back for an improved stay in the future.Best regards,

10/10 (非常に良い)

kei

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋はオーシャンビュー。 ベランダで喫煙OKでした。 コーヒーもベランダで飲めます。 冷蔵庫の冷えが悪いと伝えたらすぐに替えてくれました。 スタッフはフレンドリーで印象が良かった。 シャワーのお湯の温度、水量、トイレの流れに全く問題なし。 部屋も清潔で快適でした。
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Unya Petcharut, Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 17 日)
Dear kei sama,Thank you for your glowing review! We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and that our efforts to enhance your experience were successful.It is wonderful to know that you appreciated the ocean view from your room and that the balcony allowed for both smoking and enjoying a cup of coffee. We are pleased to hear that our prompt response to the refrigerator issue and the friendly service from our staff left a positive impression.Your feedback is greatly appreciated, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable stay in the future.Best regards,

8/10 (良い)

Minako

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Very good location.
2024 年 1 月に 6 泊滞在
Unya Petcharut, Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 15 日)
Dear Minako,Thank you for sharing your feedback! We are thrilled to hear that you found our location very good. Providing a convenient and enjoyable experience for our guests is one of our top priorities.We appreciate your positive comment and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Best regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
コロナ明けの初海外での年越しで、最高のバカンスを過ごせました。スタッフはフレンドリーで、インフィニティプールも素晴らしかった。部屋からの眺めも最高で、バルコニー堪能しました。朝食もグレード高かったです。また是非行きたい。
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Unya Petcharut, Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Dear Valued Guest,Thank you for choosing Holiday Inn Pattaya for your New Year's holiday, and we are thrilled to hear that you had the best vacation ever! It is wonderful that you enjoyed the friendly service from our team, the infinity pool, the great view from your room, and the high-quality breakfast. We appreciate your positive feedback and look forward to welcoming you again for another memorable stay.Best regards,

10/10 (非常に良い)

FUMIHIKO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Unya Petcharut, Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 2 日)
Dear FUMIHIKO,We want to express our sincere gratitude for the fantastic 5/5 rating you gave us for your recent stay at our hotel. We are thrilled to know that your experience was top-notch.It was our pleasure to have you as our guest, and we are delighted that we could contribute to a memorable stay. Thank you once again for choosing our hotel, and we hope to have the pleasure of welcoming you back for another wonderful stay in the future.Warm regards,

8/10 (良い)

Yasushi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Unya Petcharut, Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 9 日)
Dear Yasushi,Thank you for taking the time to provide a positive rating for your recent stay with us. We greatly appreciate your feedback and are thrilled to hear that you had a satisfying experience.To ensure that we continue to meet and exceed your expectations, we would love to hear more about your stay. Is there anything specific that stood out to you, or do you have any suggestions on how we can further enhance your experience? Your insights are invaluable, and we want to make sure we address any areas that could use improvement.Once again, thank you for choosing us. We look forward to your valuable input and to welcoming you back for another enjoyable stay in the future.Warm regards,

8/10 (良い)

hideaki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
1階にコンビニがあって便利でした。
2023 年 11 月に 2 泊滞在
Unya Petcharut, Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 22 日)
Dear hideaki,Thank you for your kind words! We are delighted to hear that you found the convenience store on the first floor of Executive Tower to be convenient during your stay. Our aim is to provide amenities that enhance our guests' experience, and it is wonderful to know that this aspect of our services made a positive impact on your visit.We appreciate your feedback and look forward to the pleasure of hosting you again. Warm regards,

8/10 (良い)

JUNWAN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Hotel service was really great.
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Unya Petcharut, Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 12 日)
Dear JUNWAN,We are delighted to hear that you had a great experience with our hotel service! Our team works hard to ensure that our guests have a pleasant and memorable stay. If you have any specific feedback or if there is anything else we can do to make your next visit even better, please do not hesitate to let us know. We can't wait to welcome you back in the future!Warm regards,

6/10 (普通)

TAKAO

2023 年 9 月に 2 泊滞在
Unya Petcharut, Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 5 日)
Dear TAKAO,I hope this message finds you well. We recently noticed that you gave us a 3/5 rating on your recent visit, and we genuinely appreciate your feedback. However, it appears that you did not leave any specific comments regarding your experience.Your insights will assist us in addressing any concerns and making the necessary changes to ensure a better experience for our guests in the future.Thank you for choosing to stay with us, and we look forward to hearing from you soon.Sincerely,

8/10 (良い)

KAZUYO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 9 月に 4 泊滞在
Unya Petcharut, Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 21 日)
Dear Kazuyo,We wanted to take a moment to express our gratitude for your recent stay at Holiday Inn Pattaya and for the nice rating you left for us.We genuinely appreciate your support and trust in us. If you have any suggestions or further comments on how we can enhance our services, please do not hesitate to share them with us.Your comfort and satisfaction are our top priorities.Warm regards,

10/10 (非常に良い)

Naohiro

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Nice hotel !
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Unya Petcharut, Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 8 日)
Dear Naohiro,We want to express our gratitude for your kind comment. Your positive feedback brightened our day, and we are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us.If there is anything more we can do to enhance your future visits or if you have any suggestions to share, please feel free to reach out. We look forward to welcoming you back to our "nice hotel" in the near future.Thank you once again for choosing us, and we hope to have the privilege of serving you again soon.Warm regards,

6/10 (普通)

Mamoru

カップルで旅行
気になった点 : スタッフとサービス
一部スタッフの態度が悪い
2023 年 8 月に 5 泊滞在
Unya Petcharut, Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 20 日)
Dear Mamoru,We sincerely apologize for any inconvenience or discomfort you experienced during your recent stay due to the attitude of some of our team members. Providing exceptional service and a positive experience for our guests is our utmost priority, and we deeply regret that we fell short in this regard.Your feedback is invaluable to us, as it allows us to identify areas for improvement and take corrective measures to ensure that all of our guests receive the high level of service they deserve. We will address the issue with our team and take steps to prevent similar situations from occurring in the future.Thank you for bringing this matter to our attention, and we look forward to the chance to welcome you back and provide you with a truly exceptional experience.Warm regards,

10/10 (非常に良い)

??

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2キングサイズベッド エグゼクティブクラブ オーシャンを利用しました。夕方にはクラブラウンジとルーフトップテラスでビールとおつまみをいただき優雅な時間が過ごせました。朝ごはんはプールサイドのレストランを利用でき、バラエティ豊かな食事を楽しめました。スタッフの方々も気持ちの良い接客でとても快適なリゾート滞在を楽しめました!また泊まりたいです。
2023 年 7 月に 2 泊滞在
Unya Petcharut, Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 29 日)
Dear Valued Guest,Thank you for your wonderful feedback about your recent stay at our hotel! We are delighted to hear that you had such a pleasant and comfortable experience.It brings us immense joy to know that you enjoyed the elegant evening at our Club Lounge and Rooftop Terrace, savoring beer and snacks. Our team takes great pride in providing a wide variety of delicious meals at the poolside restaurant, and we are thrilled that you relished the breakfast options.Moreover, your kind words about our staff's attentive and pleasant service mean a lot to us. We strive to ensure that every guest feels welcomed and well-cared for during their time with us.We truly appreciate your positive review and your intention to stay with us again. Rest assured, we will be eagerly looking forward to your next visit. Once again, thank you for choosing our hotel for your stay, and we can't wait to welcome you back for another delightful experience!Warm regards,

8/10 (良い)

Shigeru、KATSUSHIKAKU

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
帰国便が深夜だったのでレイトチェックアウトをチェックイン時にお願いていましたが、通っておらず、部屋を出る羽目に。荷物は預かってくれましたが、かなりの時間、町をさまようことに。予約時にオプションで入れられるようにしてほしい。
2023 年 3 月に 7 泊滞在
Unya Petcharutからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 30 日)
Dear Shigeru,Apologies for not being able to accommodate the late check out last week due to the hotel was fully booked on the room type you have been staying. We usually recommend our guest to reserve additional night to secure the room for the late check out. On a normal circumstance when we are not fully booked, we usually accommodate such request without hesitation.We hope to have a chance to welcome you again to Pattaya.Sincerely,Unya PetcharutDirector of Operations

8/10 (良い)

Ryusuke

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2023 年 3 月に 1 泊滞在
Unya Petcharutからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 28 日)
Hello Ryusuke,Thank you for staying with us at Holiday Inn Pattaya. We hope that you and your party enjoy our facilities and great view from your guestrooms.We hope that we have a chance to welcome you again.Sincerely,Unya PetcharutDirector of Operations

10/10 (非常に良い)

HIROKAZU

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 3 月に 4 泊滞在
Unya Petcharutからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 24 日)
Dear HIROKAZU,Greetings from Holiday Inn Pattaya and thank you for your stay experience ratings. We are delighted to learn that you have a great time with us. We hope that you will stay with us again when you revisit Pattaya.Sincerely,Unya PetcharutDirector of Operations

4/10 (不満)

Omi、Yokohama

2023 年 3 月に 1 泊滞在
Unya Petcharut, Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 9 日)
Dear Omi,Greetings from Holiday Inn Pattaya. After trying to locate what could be inconvenices we have caused you, we did not find the traces. Please feel free to reach out to us if we can possibly help you in anyway.Sincerely,

6/10 (普通)

TADASHI

2023 年 2 月に 1 泊滞在
Unya Petcharutからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 20 日)
Dear Tadashi,We have received 02 review ratings from you but with no comment for us to work on. We are grateful if some information can be given to us and allow us to work on.Looking forward to hearing from you.Sincerely,Unya PetcharutDirector of Operations

8/10 (良い)

TADASHI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 2 月に 2 泊滞在
Unya Petcharutからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 20 日)
Dear Tadashi,We have received 02 review ratings from you but with no comment for us to work on. We are grateful if some information can be given to us and allow us to work on.Looking forward to hearing from you.Sincerely,Unya PetcharutDirector of Operations

10/10 (非常に良い)

norio

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
場所も良くスタッフも親切で快適に過ごせましたが、バスタブが無かったのと床が硬い材質でしたから1歳近い娘が転ばないかヒヤヒヤでした。
2023 年 1 月に 3 泊滞在
unyaからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 25 日)
Dear Norio sama,Thank you so much for your kind sharing of the experience at Holiday Inn Pattaya. We would like to keep you informed that at our hotel, there are a few room types in both towers that have bathtubs. For future stay, kindly contact us for some information so we can recommend suitable room type. Baby cot is also available on request.With the described information, we do hope that you will give us a chance to welcome you back in the future.Sincerely,Unya PetcharutDirector of Operations

10/10 (非常に良い)

Masamitsu

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
部屋は清潔で快適です。バルコニーでも過ごせて気分のいい部屋でした。朝食、ルームサービスも充実していました。
2022 年 12 月に 2 泊滞在
Unya Petcharutからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 3 日)
Dear Valued Guest,We are delighted that our services and facilities have met your expectation. Please know that your review & ratings are appreciated by us.May the new year bring you prosperity, happiness, and success.Happy New Year 2023!Unya PetcharutDirector of Operations

10/10 (非常に良い)

Kohei

2022 年 11 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Omi、Yokohama

2022 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Tatsuya

2022 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Eriko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 8 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

YOSHITAKA

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 6 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

EIJI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
また使用したい
妻も、大変満足し、コロナ渦でありますが、ホテルの滞在で、プール、フィットネス、マッサージを利用し、大変満足しておりました。また利用したいと思います。ただ、2泊とも、ディナーをとホテル内で取りましたが、メニューが同じたったことがすこじ残念でした。あと、バンコクの同じホテルの同じようなビュッフェの価格がパタヤの半分くらいでした。連休中なので仕方ないところかもしれませんが連絡しておきます。海鮮をいっぱいいただき、味は大変満足しました。ありがとうございました。
2021 年 4 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

naoki、タイ

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
丁寧に説明してくれて良くわかりました。 非常に良かったです
2020 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2020 年 8 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

2020 年 7 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

やぎ、東京

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
コロナで入国出来ない状況なのにキャンセル不可にする施設です。世界が対策に当たっている時期に営利に走る施設です。皆さんこの施設は使わないようにしましょう。
2020 年 3 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jey、東京

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
最上階のバスタブ付き角部屋にアップグレードして頂き、眺めが最高でした。ロケーションよくターミナル21も近く、とても便利でした。
2020 年 2 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Yoshiyasu

家族旅行
2020 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
窓からの景観が良かった。シャンプーやボディソープの量が少し足りなかった。マットレスがたくさんあると良かった。
2020 年 2 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
朝食の予約してたが予約が入ってないとの事 私は日本で御社の担当者に朝食の確認を電話でしていたが予約はは入ってないとの回答で朝食代を払う別途支払いました。 御社の多分、東京の担当者だと思いまが非常に腹が立っています。
2020 年 1 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

TAKAYOSHI

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

YASUHIRO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
パタヤ
魚介類が美味しい
2019 年 12 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Satoshi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
静かでいい所
静かで良い所でした。 小さいアリが、部屋の中に入っていた、どこから入ってきたのかな? 掃除機の音❓うるさかった。 アリは、洗面所、寝室、バルコニーにいた。 歯ブラシが無かった。
2019 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

kunihiko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 10 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 10 月に 7 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
2019 年 9 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

HIROSHI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 8 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
寝る前にエアコン25度に設定したら、部屋中湿気だらけで、床で滑ってしまった。
2019 年 8 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

kenzo

気になった点 : 清潔度
これまで数回利用しているが今回は1泊目は低階(7階)で室外機の音で熟睡できず、抗議して20階になったがシーサイドは満室との事で見晴らしはイマイチの部屋。バスタブもない部屋で料金にも疑問、プールでもインド人のツアーグループが明らかに水着ではない下着で(短パン)で水浴さながらで不潔感がいっぱい、すぐに監視員が注意はしていたが大勢に押し切られていた。これまでで最低のPattaya滞在となった。次回も同じような状況のホテルを斡旋されたら御社を通しての旅行は再考します、2~3年前もAmarホテルで工事中でプールも使えなくなっていたにも関わらず斡旋されて一泊でキャンセル。隣のHollidayにした経緯がありました。大変でしょうが紹介先(斡旋先)のホテルの状況はもう少し把握して提示する必要があるのではないかと思う次第です。
2019 年 7 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 7 月に 2 泊滞在