朝食、ランチ、ディナーに営業 (郷土料理と各国料理、プールビュー)

センタラ アズール ホテル パタヤの口コミ

4 out of 5
センタラ アズール ホテル パタヤ
198/31 Moo. 9, Nongprue Sub-district, Pattaya, Chonburi

口コミ

8.0

とても良い

評価 10 - 303 件の口コミ中 114 件が非常に良い" "
評価 8 - 303 件の口コミ中 107 件が良い" "
評価 6 - 303 件の口コミ中 50 件が普通" "
評価 4 - 303 件の口コミ中 18 件が不満" "
評価 2 - 303 件の口コミ中 14 件が非常に不満" "

8.2/10

清潔度

8.6/10

スタッフとサービス

7.8/10

設備とサービス

7.8/10

施設のコンディションと設備

7.8/10

環境への配慮

口コミ

6/10 (普通)

Hirokazu

シャワーの出が悪い。
2024 年 2 月に 4 泊滞在
Patteera Akaからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 14 日)
Dear HirokazuThank you for taking the time to share your comments regarding your recent stay with us. We appreciate the opportunity to hear from you and regret we did not live up to your expectations or ours. Please accept our sincere apology for all inconvenience. Rest assured this has been discussed with the team to ensure this does not occur in the future. We look forward to your return, and trust you will see improvements.Yours sincerely,The Management

10/10 (非常に良い)

hiroshi

2022 年 12 月に 3 泊滞在
Patteera Akaからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 26 日)
Dear Valued Guest, Thank you very much for your sharing the good point review for us. We are very happy to read this and hope to see you again next Pattaya trip. Warm regards, The Management

6/10 (普通)

kazuo

2022 年 10 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Tsuyoshi

気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
コロナ前に予約していたのが流れ流れて、2年を経ての滞在でした。 そこそこの部屋を予約したんですが、 トイレの換気扇はうるさいし、荷物を置くスーツケーススタンドもない。 とても扱いづらい部屋でした。 また写真で見る限り素敵なプールですが工事中でした。 コロナ前の予約だったとはいえ、プールは魅力の一つでしたので残念ですし、こちらに事前に伝えて欲しかったです。 また仕方ないのかも知れませんが、ホテル前を滞在時ずっと道路工事で、歩くのもままならないぐらい不便でした。 パタヤには5.6回泊まってますが、ここは本当に萎えました。
2022 年 9 月に 5 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 28 日)
Dear Guest, Thank you for staying with us. We are sorry for the inconvenience of the pool that is under maintenance. In our record we have mailed you about this. The Pool will be in operation again in the next 2 days. We hope to see you back in order to show you our improvements.Kindest regardsThe Management

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
綺麗でした。レストランも美味しいですし、満足しました。
2020 年 3 月に 1 泊滞在
Guest Relations Supervisorからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 31 日)
Dear Valued Guest, Thank you very much for taken time to share you feedback regarding recent stay st Centara Azure Hotel Pattaya We are very appreciate and will share this message with entire team Looking forward to welcome you back again Best regards

6/10 (普通)

Yusuke

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
価格の割にはとてもいいホテル
一泊二日で滞在しました。 プールレストランともに良く、快適。 部屋もとてもおしゃれでした。 プールは午後8時まで、ジムは9時まで。 プールはもう少し長ければもっと楽しいかも。 残念だった点は部屋のにおい。 アロマディフューザーがあったので、最初はとてもいい匂いでしたが、途中から強すぎると思い電源を切りました。 またエアコンも送風もやめたら、部屋がどぶのようなにおいに。 恐らくエアコンを切ったのが原因だと思いますが、私はエアコンを消して寝たいので、少し残念でした。 たまたまこの部屋だけかもしれませんが…
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Guest Relations Supervisorからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 10 日)
Dear Yusuke, Thank you very much for taken time to share your feedback regarding recent stay at Centara Azure Hotel Pattay. We are very appreciate and will chare with department concirned Best regards, Guest Relations Supervisor

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
2019 年 8 月に 7 泊滞在
Guest Relations Supervisorからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 9 日)
Dear Valued Guest, Thank you very much for taking time to share your experience Best regards

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
チェックインが15時だったが30分くらい待たされた。シャワールームの水捌けが悪い。トイレと繋がっているので困る。洗面台も狭く、脱衣所もないので使いづらい。9時くらいに部屋の清掃を依頼して外に出たが17時頃戻ってきてもまだ清掃がされていなかった。立地は悪くない。ウォーキングストリートまでは徒歩15分くらい。バイタクで100バーツ程度。近くに1時間120バーツのマッサージ店、24時間営業の美味しいタイ料理店があったのは良かった。
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Guest Relations Supervisorからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 9 日)
Dear Valued Guest, We always aim to deliver a great experience. We are gutted when we miss the mark! Thanks for taking the time to bring this to our attention. We will use the feedback to make us better and to ensure this doesn’t happen again. Best regards

4/10 (不満)

Jinichi

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
ホテルの場所が解かりずらい。朝食がまずい。
2019 年 7 月に 1 泊滞在
Guest Relations Supervisorからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 1 日)
Dear Jinichi, We are very grateful for you candid comments regarding your recent stay with Centara Azure Hotel Pattaya. Your feedback is very important to us. Best regards, Guest Relations Supervisor

8/10 (良い)

サバイ、東京

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても綺麗なホテルでした。 1階に大きなプールがあり、家族連れが楽しそうに泳いでおりました。ランドリーサービスを利用しましたが、綺麗な仕上がりで大満足です。 朝食メニューも豊富で毎朝楽しめました。
2019 年 3 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
総じて良かった
便利な場所で立地条件は抜群。 スタッフの方々は皆な、笑顔で声かけしてくれて、毎日気持ちよく過ごせた。 1つすごく気になったのは、トイレです。 トイレがシャワー式だったのが私には少しも不快でした。 あと、シャワー室とトイレは別々なのは良かったですが、洗面所がなく、部屋で裸になってシャワー室に行かなければならず、それも少しマイナスでした。 施設は総じて清潔で、プールも大満足でした。 価格的にも程好いので、次回も利用するのもアリだと思います。
2019 年 3 月に 4 泊滞在
Anna P.からの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 30 日)
Dear Valued Guest, Thank you so much for taking time and share your feedback regarding recent stay. We are pleased to know you enjoyed to stay with us and planning to return, we are definitely waiting for it. For the layout so sorry we cannot change it, it is designed since beggining. Hope it will be not a reason to stop your return. Thanks once again. Best regards, Anna P. (Guest Relations Supervisor)

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 2 月に 6 泊滞在
Annaからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 4 日)
Dear Anonymous, First of all thank you so much for sharing you feedback. We are sorry that we were not able to provide you with a satisfactory experience during your stay. It is our hope to welcome you back one day for an enhanced experience. Best regards, Anna P. (Guest Relations Supervisor)

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
The pool is good and interesting.
2018 年 12 月に 3 泊滞在
Duangkamol K.(Ms.)からの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 24 日)
Dear Value Guest thank you very much for taking the time to share your experience with us. We are glad to read that the team has looked after you very well .We look forward to welcoming you back to our hotel in a near future. Best regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2018 年 12 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
プールがおすすめです
2018 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 11 月に 3 泊滞在
Duangakmol Kからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 19 日)
Thank you very much for taking the time to review our hotel . We look forward to welcoming you back to our Hotel soon. Best regards

6/10 (普通)

そだねー、東京

気になった点 : 施設のコンディションと設備
立地はよいかなー。
立地としては非常に行動しやすい場所で、コンビニも近く、便利。プールはタオルチケットとの交換でタオルを渡されるため、やや不便。新築であるものの、室内の造りとして劣化しやすそうなイメージであり、新築らしさを維持できるのか心配。同伴者のIDチェックはしたければするというスタンスのようですので、ここは好みが分かれると思います。歯ブラシはないので持ち込みましょう。
2018 年 3 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

MASAO

良かった点 : 清潔度
まだ新しく気持ちの良いホテル
ホテルは新しいので居心地は良かったです、初日は大晦日という事もありレストランのパーティが煩かったのですがこちらが納得出来る対応なさって頂きました。プールはベットが非常に少ないです、丁度スライダー近くの部屋だったので水音は気になりました。 シャワーのみの部屋でしたが湯量温度ともに問題は有りません。ソイはセブンイレブンとランドリー屋さん以外何もないですがパタヤアベニューを抜ければセカンドストリートへ数分です。暑い時期はちょっと大変かもです。最近パタヤは新しいホテルが多いのでお値段的にも他も泊まろうと思います。
2017 年 12 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

PATAPATAPATAYA、横浜

良かった点 : スタッフとサービス
でかいラブホテル
全体的にプールか水槽のようなにおいがする。2種類の部屋に泊まったが、隣の部屋とはベニヤ1枚で隔てらえていて同じ部屋にいるかのように隣の声が聞こえてくる。 水槽だとか照明とかプールとか演出に力を入れているようだが、細かい作りが雑で日本の高めのラブホみたいなレベルだ。 スタッフは親切で朝食はまあまあだった。 LKメトロからは離れているので外からの音は聞こえてこない。 ホテルの前にはタクシーが走ってないので出かけるにはちょっと大通りまで歩かないとだめ。 値段は手ごろだけど色々残念だ。
2017 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

TOSHIYUKI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
悪くはないが、客層が
フロントの女性は、タイでは、テキパキと仕事をしてくれた。デポジットは1000バーツ取られます。部屋は新しいだけありきれいだった。ジョイナーフィーが請求されると思ったが、請求されなかった。ベッドはサイズも大きく、シーツも厚めで寝心地は良かった。朝食は、フードもドリンクも、特徴が無く、さらにインド系のお客がナイフフォークを使用せず、手掴みで、しかも立ったまま食べいたりして、気分が良いものではなかった。列もならばず、平気で割り込み、押されて取っていたパンを落としても、悪気もないようで、むかついた。朝食は外で食べましょう。
2017 年 6 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Matthew、Spalding

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 9 泊滞在
Yosyingからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 15 日)
Dear Matthew,Thank you very much for awarding us 5 out of 5 rating from your previous stay with us. We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay in the near future.With kind regards,The Management

10/10 (非常に良い)

sam sanjan、Vancouver

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Took my wife to thailand for her first time and to see Songkran one of the kitchen staff Nun always kind friendly to us even invited us to go songkran with her made my wife feel like family staff always helpful and so kind will be coming back hopefully again this year
2024 年 4 月に 13 泊滞在
Patteera Akarapongsarodからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 2 日)
Dear Sam SanjanThank you for your positive feedback. We are delighted to hear that you had a great experience at our hotel. Your satisfaction is our top priority, and we are thrilled to receive a score of 100 from you. We look forward to welcoming you back soon.With kind regards,The Management

8/10 (良い)

Rechard

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Patteera Akarapongsarodからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 2 日)
Dear Rechard,Thank you for your positive feedback. We are delighted to hear that you had a great experience at our hotel. Your satisfaction is our top priority, and we are thrilled to receive a score of 100 from you. We look forward to welcoming you back soon.With kind regards,The Management

10/10 (非常に良い)

PRASHANT ASHOK

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Overall everything was A , but all the Staff were awesome, very friendly helpful and their service was excellent
2024 年 4 月に 13 泊滞在
Patteera Akarapongsarodからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 2 日)
Dear Prashant Ashok,Thank you for your positive feedback. We are delighted to hear that you had a great experience at our hotel. Your satisfaction is our top priority, and we are thrilled to receive a score of 100 from you. We look forward to welcoming you back soon.With kind regards,The Management

8/10 (良い)

Erick

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I had a good experience and would recommend to others.
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Patteera Akarapongsarodからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 18 日)
Dear , Mr. ErickThank you for taking the time to share your experienced with Centara Azure Hotel Pattaya. Your value comment will be passed to our team members to keep up the nice service for all of our customers.We sincerely hope that you will have an opportunities to stay with us again soon.Best Regards,Management Team

10/10 (非常に良い)

Ben

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very nice
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Patteera Akarapongsarodからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 16 日)
Dear Mr. Ben, Thank you for your positive feedback from your previous stay with us. If there is anything else we can assist you with, please do not hesitate to let us know. We look forwards for your return in the near future. With kind regards, The Management

8/10 (良い)

Darren

良かった点 : 清潔度
Very nice place and great staff. Beautiful pool but not enough pool chairs.
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Patteeraからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 4 日)
Dear Darren,Thank you for sharing your positive experience. We are thrilled to hear that you had a perfect stay at our hotel. If you have any further comments or feedback, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back in the future.With kind regards,The Management

8/10 (良い)

Ian、newcastle upon tyne

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
Liked the location overall good place to stay nice sitting on the balcony in the morning. The only gripe I have is that the room could have done with a good clean
2024 年 3 月に 21 泊滞在
Yosyingからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 30 日)
Dear Ian,Thank you for your feedback. We are delighted to hear that you enjoyed the location and found the balcony a pleasant spot in the mornings. We apologize for any inconvenience caused by the cleanliness of the room. Rest assured, we take your comments seriously and will address this matter promptly to ensure a more satisfying experience for our guests in the future. We appreciate your valuable input and hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay.With kind regard,The Management

10/10 (非常に良い)

jean-pierre

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Hotel calme et confortable a part la Wi-Fi qui coupe sans arrêt a mon étage 8ème sinon rien a dire que du bien
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Patteera Akarapongsarodからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 21 日)
Dear Mr. Jean-PierreThank you very much for your feedback. We are very happy to hear that you have enjoyed your stay with us so far.We are aware of your comments regarding WiFi and we will be addressing them as soon as possible. Thank you for bringing to our attention the problems during your stay.Thank you for bringing this to our attention. And please don't hesitate to contact reception directly if you need further assistance.With great respect,management

10/10 (非常に良い)

James

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The staff members were very kind and helpful.
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Patteera Akarapongsarodからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 8 日)
Dear James, Thank you very much for positive review rating. We sincerely hope that you will have an opportunity to stay with us again soon. With kind regards, The Management

10/10 (非常に良い)

Stuart

2024 年 2 月に 7 泊滞在
Patteera Akarapongsarodからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 2 日)
Dear , Mr. Stuart Thank you for taking the time to share your experienced with Centara Azure Hotel Pattaya. Your value comment will be passed to our team members to keep up the nice service for all of our customers. We sincerely hope that you will have an opportunities to stay with us again soon. Best Regards, Management Team

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 12 泊滞在
Patteera Akarapongsarodからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 1 日)
Dear Mr. Anonymous Thank you for taking the time to share your experienced with Centara Azure Hotel Pattaya. Your value comment will be passed to our team members to keep up the nice service for all of our customers. We sincerely hope that you will have an opportunities to stay with us again soon. Best Regards, Management Team

6/10 (普通)

Jagdip

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We were told that we could have an early check in and late check out , (on the board at the reception ) but neither happened ..the sink needed to be fixed was leaking and no cold water , the shower and sink placed awkward places ..didn’t like the set up of the room
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Patteera Akarapongsarodからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 1 日)
Dear Mr. JagdipDear Mr. JagdipThank you for sharing your feedback regarding your recent stay.Regarding the early check-in and late check-out, we'd like to clarify that the notice at our reception board clearly states that these benefits are subject to room availability and are typically extended as a special privilege to our C1 membership. However, our team made efforts to accommodate your group by gradually assigning rooms as they became available before the standard check-in time of 15:00 hrs.We apologize for any inconvenience caused by the maintenance issues in your room. Our team always strives to ensure that all amenities are in proper working order, and we regret falling short in this instance.Your feedback is valuable to us, and we will utilize it to enhance our services for future guests. If there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to contact our guest services team.Best Regards, Management Team.Best Regards, Management Team

8/10 (良い)

Mika

良かった点 : スタッフとサービス
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Patteera Akarapongsarodからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 1 日)
Dear Mr. Mika Thank you for taking the time to share your experienced with Centara Azure Hotel Pattaya. Your value comment will be passed to our team members to keep up the nice service for all of our customers. We sincerely hope that you will have an opportunities to stay with us again soon. Best Regards, Management Team

4/10 (不満)

Alongkorn

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Patteera Akarapongsarodからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 2 日)
Dear Khun Alongkorn We are sorry to hear that your experience with us was less than satisfactory. Your feedback is valuable to us, and we would appreciate it if you could provide more specific details about the issues you encountered so that we can address them accordingly. Our goal is to ensure that all our guests have a positive and enjoyable stay, and we apologize for falling short of your expectations on this occasion. Please feel free to reach out to us directly with any further concerns or feedback you may have. We hope to have the opportunity to make things right and to welcome you back for a better experience in the future. With kind regards, The Management

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice extended stay.
It was a very nice stay. The morning breakfast buffet selection was really good. Minor issue with the clock on the display panel near the bed not working so I could not use the alarm function. When I asked for a wakeup call, I got it a couple days earlier than scheduled.
2024 年 2 月に 17 泊滞在
Yosyingからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 25 日)
Dear Guest,Thank you for your feedback. We are delighted to hear that you enjoyed your extended stay with us and found the morning breakfast buffet to your liking. We apologize for the inconvenience with the clock that could not set an alarm. We will make sure to address these issues promptly to ensure a smoother experience for our future guests. We appreciate your understanding and hope to welcome you back again soon.With kind regards,The Management

8/10 (良い)

Yaniv

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Very good hotel
The hotel is in a good location, and the people are nice, the rooms are good and the pool is nice, the hotel is a bit old but the cleanliness makes up for it, and the aquarium in the dining room is stunning and relaxing, definitely a good hotel Not like the new and beautiful ones on a pool overlooking the sea and Beautiful rooms
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Yosyingからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 3 日)
Dear Yaniv,Thank you for your feedback. We appreciate your kind words about our hotel's location, staff, accommodations, and amenities. We take pride in maintaining a high standard of cleanliness to ensure a comfortable stay for our guests. We are delighted to hear that you enjoyed the stunning aquarium in our dining room; it is indeed a unique feature that sets us apart. While we may not offer the same modern aesthetics as some newer establishments, we strive to provide a warm and welcoming atmosphere with excellent service. Your satisfaction is important to us, and we hope to welcome you back in the future. With kind regards,The Management

8/10 (良い)

SHARON

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 21 泊滞在
Yosyingからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 25 日)
Dear Sharon,Thank you for sharing your experience and for rating us 4 out of 5. We are glad to hear that overall you enjoyed your stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you back again in the future for an even better stay.With kind regards,The Management

10/10 (非常に良い)

sean

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 5 泊滞在
Yosyingからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 25 日)
Dear Sean,Thank you very much for your outstanding rating of 10 out of 10. We are thrilled to hear that you had such a fantastic experience during your stay with us. Your satisfaction is our top priority.We appreciate your kind words and hope to have the pleasure of hosting you again soon for another exceptional stay.With kind regards,The Management

6/10 (普通)

Diederikus

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
There is no bathroom, everything is separately in the room. It has a balcony that is good.
2024 年 2 月に 4 泊滞在
Pateera Akarapongsarodからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 2 日)
Dear Value Guest,Thank you for taking the time to share your comments regarding your recent stay with us. We appreciate the opportunity to hear from you and regret we did not live up to your expectations or ours. Please accept our sincere apology for all inconvenience. Rest assured this has been discussed with the team to ensure this does not occur in the future. We look forward to your return, and trust you will see improvements.Yours sincerely,The Management

8/10 (良い)

Paul

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Patteera Akaからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 21 日)
Dear , Mr. PaulThank you for taking the time to share your experienced with Centara Azure Hotel Pattaya. Your value comment will be passed to our team members to keep up the nice service for all of our customers.We sincerely hope that you will have an opportunities to stay with us again soon.Best Regards,Management Team

10/10 (非常に良い)

Tsz Man

2024 年 2 月に 3 泊滞在
Patteera Akarapongsarodからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 21 日)
Dear Tsz Man,Thank you for sharing your positive experience. We are thrilled to hear that you had a perfect stay at our hotel. If you have any further comments or feedback, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back in the future.With kind regards,The Management

10/10 (非常に良い)

Stefan

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
It was a nice pleasant stay
2024 年 1 月に 10 泊滞在
Patteera Akaからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 2 日)
Dear , GuestThank you for taking the time to share your experienced with Centara Azure Hotel Pattaya. Your value comment will be passed to our team members to keep up the nice service for all of our customers.We sincerely hope that you will have an opportunities to stay with us again soon.Best Regards,Management Team

2/10 (非常に不満)

Tommy

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
This was the worst stay in Pattaya in the last 30 year, for a very simple reason. The whole house is moldy and I was barely able to breath...
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Patteera Akaからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 25 日)
Dear Mr. Tommy Thank you very much for spending time to share your expedience regarding recent stay at hotel. We are very appreciate you mentioned all those issue which were not satisficed your stay. We will discuss with entire team to find a solution to prevent it happens again. Hope we will have a chance to welcome you back to enchased your experience. Best regards, Management Team.

10/10 (非常に良い)

Courtenay

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Patteera Akaからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 21 日)
Dear , GuestThank you for taking the time to share your experienced with Centara Azure Hotel Pattaya. Your value comment will be passed to our team members to keep up the nice service for all of our customers.We sincerely hope that you will have an opportunities to stay with us again soon.Best Regards,Management Team

10/10 (非常に良い)

Jessie

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Had a great two night stay. Front desk staff was wonderful. Would stay again.
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Patteera Akaからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 18 日)
Dear , Mr. Jessie Thank you for taking the time to share your experienced with Centara Azure Hotel Pattaya. Your value comment will be passed to our team members to keep up the nice service for all of our customers. We sincerely hope that you will have an opportunities to stay with us again soon. Best Regards, Management Team

8/10 (良い)

ANDROCLES

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good location
2024 年 1 月に 4 泊滞在
Patteera Akaからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 21 日)
Dear , Mr. AndroclesThank you for taking the time to share your experienced with Centara Azure Hotel Pattaya. Your value comment will be passed to our team members to keep up the nice service for all of our customers.We sincerely hope that you will have an opportunities to stay with us again soon.Best Regards,Management Team

10/10 (非常に良い)

Sharon

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
It was superb
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Patteera Akaからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 10 日)
Dear , Mr. Sharon Thank you for taking the time to share your experienced with Centara Azure Hotel Pattaya. Your value comment will be passed to our team members to keep up the nice service for all of our customers. We sincerely hope that you will have an opportunities to stay with us again soon. Best Regards, Management Team

2/10 (非常に不満)

Haralamboss、Bangkok

2023 年 12 月に 1 泊滞在
Patteera Akaからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 21 日)
Dear GuestThank you for taking the time to share your thoughts about your recent stay with us. We appreciate the opportunity to hear from you. and we regret that we were unable to meet your or our expectations. Please be assured that we have discussed this matter with the team to ensure this does not happen in the future. We are looking forward to your return. And I believe you will see improvements.Best regardsmanagement

10/10 (非常に良い)

Greta

グループ旅行
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Patteera Akaからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 16 日)
Dear , Mr. Greta Thank you for taking the time to share your experienced with Centara Azure Hotel Pattaya. Your value comment will be passed to our team members to keep up the nice service for all of our customers. We sincerely hope that you will have an opportunities to stay with us again soon. Best Regards, Management Team