個別の浴槽とシャワー、レインフォールシャワー、環境にやさしいバスアメニティ、ヘアドライヤー

ル ロイヤル モンソー - ラッフルズ パリの口コミ

5 out of 5

口コミ

9.4

最高に素晴らしい

評価 10 - 110 件の口コミ中 86 件が非常に良い" "
評価 8 - 110 件の口コミ中 14 件が良い" "
評価 6 - 110 件の口コミ中 6 件が普通" "
評価 4 - 110 件の口コミ中 2 件が不満" "
評価 2 - 110 件の口コミ中 2 件が非常に不満" "

9.8/10

清潔度

9.4/10

スタッフとサービス

9.8/10

設備とサービス

9.4/10

施設のコンディションと設備

9.0/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホテルのスタッフの方が私たちの名前を把握していて、会うたびに声をかけてくださり、とても親切に対応してくれました。 室内も清潔で、アメニティも豊富、ウェルカムフルーツとケーキのサービスもありました。また泊まりたいです。
2020 年 3 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

SHIGEKI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Le Royal Monceau - Raffles Parisからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 10 日)
Dear Mr Shigeki, On behalf of all of us here at Le Royal Monceau - Raffles Paris, we were thrilled to welcome you during your last visit and we thank you for taking the time to post such gracious rating. We genuinely value and appreciate it! Sincerely yours, The General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
建物が清潔でスタイリッシュ
フィリップスタルクのデザインの部屋がとにかくカッコいいです。併設する日本食のレストラン等は味は普通です。ムーリス、ブリストル等ののパラスランクのホテルに比べスタッフはフレンドリーですが好感がもてる対応です。
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Aaron Kaupp, General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 16 日)
Dear Client, thank you for taking the time to leave such a complimentary rating. We do hope you will return to visit us again very soon, to enjoy another unforgettable Royal Monceau experience. Kindest regards, Aaron Kaupp, General Manager

10/10 (非常に良い)

YUKA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
スタッフの方の対応が素晴らしい
空港からホテルに向かうタクシーの中で携帯電話を紛失してしまったのですが、スタッフの方々が出来る限りのことをして下さり無事取り戻すことができました。また、コンシェルジュの方にはディナーの予約で色々とわがままを言ってしまいましたが、嫌な顔一つせず最善を尽くして下さいました。本当に素敵なレストランをご紹介いただき、心に残る良い思い出になりました。 ホテル内のレストランも素晴らしく、朝食とサンデーブランチでブッフェを利用しましたが、どれも本当に美味しくクオリティの高さに驚きました。中でもピエールエルメのクロワッサンは絶品です! マイナスポイントとしてはエレベーターが古いのか?かなり遅い時があり階段を利用したことくらいです。 次回またパリに行く際にはこちらを利用させていただくと思います。 本当にありがとうございました。
2019 年 5 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Tiroru、東京

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ホテル到着が12時半頃でしたが、すぐにチェックイン出来ました。 喜んだのもつかの間、部屋にはクリーニングが終了次第案内出来ると言われ、大体の時間をすぐに知らせるからとロビーで待つことに。2時間近く待っても音沙汰なし。しびれを切らしてフロントに行くと、何事もなかったかのように部屋に案内されました。すでに荷物も運び込まれており、忘れられてたのか?日本人だから? 抗議したかったけど、語学に自信がなく言えませんでした。 今回3度目の滞在だったのですが、とてもがっかりです。 ホテルの宿泊は、私にとって旅行中の楽しみのひとつです。 スタッフの方の対応ひとつで、これほど印象が変わるものですね。
2018 年 6 月に 1 泊滞在
Le Royal Monceau Raffles Parisからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 4 日)
Dear Tiroru, thank you for taking the time to post your comment. I am sorry your experience fell significantly short of our usual high standards of service. You can be assured that everything you say will serve to continue improving it. I do hope we shall have the opportunity to welcome you back to Le Royal Monceau on a future occasion, in order that we may have the chance to deliver to you a more memorable experience. Best regards, Aaron Kaupp, General Manager

10/10 (非常に良い)

Sachiko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
本当にすばらしいパリの思い出STAY!
パリ滞在の最終日に1泊。憧れのホテルです。ジュニアスイートは広々としていて、凝った形のライトスタンドが4点、さらに天井照明もあり光量多く、とても明るい。壁にたてかけた大きな額装のポスターはじめ調度品が美しい。部屋のアメニティはクラランスがたっぷり。ウエルカムフルーツとピエールエルメのマカロンが3つ添えられ、感激しました。名高いピエールエルメの朝食ブッフェも胸が躍り、お腹いっぱいいただきました。館内はロビー、階段、廊下も美しい装飾で、シアターやブックショップなど見どころが多い。クラランスのスパはチェックアウト直前まで使えて、凍える2月のパリで、外出から戻ってスチームサウナで温まってから出発できました。日本語を話すコンシェルジェさんもいらっしゃり、とても快適です。宿泊料金はかなり高いですがパリの「パラス」格を体験できてとても満足でした。
Aaronからの返信 (投稿日 : 2017 年 11 月 17 日)
Dear Sachiko, Thank you for your kind words on our design, amenities and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again in our "Palace". All the best, Le Royal Monceau - Raffles Paris.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
パラス認定?
シンガポールではいつもラッフルズに泊まっているし、フランスのパラス認定ということもあり、ロイヤルモンソーに3泊滞在した。しかし、期待が大きすぎたようだ。ホテルのハードは改装後でデザインもモダンだ。従業員のホスピタリティも抜群に高い。しかし基本的な運営の基礎が整っていないのではないだろうか。例えばお願いした新聞が来ない、通路にゴミが落ちている、バスタブの栓がゆるくてお湯が溜まらない、ターンダウンを忘れる、ミネラルウォーターのサービスを忘れる等々。ちなみにデラックスルームを予約したのだが、その部屋はシャワーのみでバスはなかった。(後でバス付きのワンランク上の部屋に替えてくれた)ヨーロッパではシャワーしかないホテルが結構あると聞いているが、山奥のホテル以外そのような経験は過去無かったし、1泊12万円の部屋でバスが無いのには驚いた。たぶんフランス人はこの点にはこだわらないのだろう。
Aaronからの返信 (投稿日 : 2016 年 6 月 8 日)
Dear valued guest, thank you for your post on Hotels.com and for taking the time to share your concerns with us. I read your post with great attention and highly value your feedback, as we constantly thrive to meet perfection, I apologize that we were not able to deliver this to you. We look forward to welcome you back when you next travel to Paris, and have the opportunity to create a memorable stay. In the meantime I send you my very best wishes and remain sincerely yours, Aaron Kaupp, General Manager

10/10 (非常に良い)

YUJI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Dear Yuji, Thank you for taking the time to post on Hotels.com after your sojourn at Le Royal Monceau in Paris. I do look forward to welcoming you back with us on your next visit to Paris. With my very best personal wishes, Aaron Kaupp General Manager

10/10 (非常に良い)

ts、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
凱旋門に近いデラックスデザイナーズホテル
スタルクのデザインも素晴らしく、演出がセクシーかつ繊細でセンス抜群。スタッフもサービスも満足度高し。
Aaron Kaupp, General Managerからの返信 (投稿日 : 2016 年 6 月 8 日)
Dear valued guest, thank you for taking the time to post on Expedia after your sojourn at Le Royal Monceau in Paris. I'am happy to see you had enjoyed your visit overall and thank you for sharing your valuable feedback regarding your experience. I do look forward to welcoming you back with us on your next visit to Paris. With my very best personal wishes.

8/10 (良い)

Thierry

2023 年 12 月に 1 泊滞在
Le Royal Monceau - Raffles Parisからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 16 日)
Cher Client,Un grand merci pour votre visite ainsi que votre note. Vos impressions nous sont très précieuses et nous les apprécions au plus haut point. En espérant vous accueillir à nouveau très prochainement, nous vous souhaitons une excellente journée.Cordialement,L'équipe du Royal Monceau - Raffles Paris.

10/10 (非常に良い)

Smaill

2023 年 7 月に 2 泊滞在
Le Royal Monceau – Raffles Parisからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 25 日)
Dear Guest, It is such a pleasure to receive your wonderful rating further to your recent experience at Le Royal Monceau - Raffles Paris. We were honored to welcome you and we look forward to your next visit!With kindest regards, Le Royal Monceau - Raffles Paris' team.

10/10 (非常に良い)

Jason

2023 年 3 月に 11 泊滞在
Le Royal Monceau – Raffles Parisからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 25 日)
Cher Jason, Un grand merci pour cette note élogieuse suite à votre visite au Royal Monceau - Raffles Paris. Nous sommes ravis d’apprendre que votre expérience ait été à la hauteur de vos attentes et j’espère que nous aurons le plaisir de vous accueillir de nouveau au sein du plus parisien des Palaces ! Sincèrement, L’équipe du Royal Monceau – Raffles Paris.

10/10 (非常に良い)

AI

2023 年 3 月に 1 泊滞在
Le Royal Monceau - Raffles Paris Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 14 日)
Dear Mr Al, We are sincerely grateful for your rating following your recent visit to Le Royal Monceau - Raffles Paris. We all look forward to welcoming you back very soon. Best regards, Le Royal Monceau - Raffles Paris Team

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Amazing hotel in the heart of paris
It was fantastic! The staff were super friendly and they communicated through what’s app for all of our needs which made it super easy. The hotel was clean and very comfortable. They even upgraded us to a bigger room which was very kind of them. We will surely come back very soon.
2022 年 12 月に 2 泊滞在
Le Royal Monceau - Raffles Paris Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 6 日)
Dearest Guest, Your recognition is the best reward for our dedicated teams and we are most grateful for your gracious rating following your recent visit.We all look forward to welcoming you back very soon. Best regards, Le Royal Monceau - Raffles Paris team

10/10 (非常に良い)

Gilho

2022 年 11 月に 3 泊滞在
Le Royal Monceau - Raffles Paris Teamからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 29 日)
Dear Mr Gilho, We are most grateful for your rating following your recent visit to Le Royal Monceau - Raffles Paris. We all look forward to welcoming you back very soon. Best regards, Le Royal Monceau - Raffles Paris Team

6/10 (普通)

Adam

出張
良かった点 : 客室の快適度
Just okay
Weird service didnt refill minibar before my star and had to argue for charges, room smelled a bit like seage, rugs old, gym not open early enough, 62 eur breakfast for omelette coffee and juice. Good location and great bellman tho. Good gym in the spa. Overall not worth thousands per night
2022 年 9 月に 5 泊滞在
Le Royal Monceau- Raffles Parisからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 1 日)
Dear Mr Adam,Thank you for taking the time to post your review. We are deeply sorry that your experience did not live up to the high standards which we strive to deliver for all of our guests. We value greatly your feedback as it is the only way we can truly improve our offering.We do hope we shall have the opportunity to welcome you back to Le Royal Monceau - Raffles Paris on a future occasion, so that we may have the chance to deliver you a more memorable experience. Best regards,Le Royal Monceau – Raffles Paris’ team

4/10 (不満)

Jessica

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 8 月に 1 泊滞在
Le Royal Monceau- Raffles Parisからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 21 日)
Dear Mrs Jessica, Thank you took the time to rate our property following your recent visit. Please do not hesitate to contact us should you wish to share any further comment or concern with our teams. Your opinion is greatly valued and I do hope we shall have the opportunity to welcome you back to Le Royal Monceau - Raffles Paris on a future occasion.With kindest regards,Le Royal Monceau – Raffles Paris’ team

10/10 (非常に良い)

Arielle

2022 年 5 月に 2 泊滞在
Christophe Thomas, General Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 14 日)
Dear Mrs Arielle, Your recognition is the best reward for our dedicated teams and we are most grateful for your rating following your recent visit to Le Royal Monceau - Raffles Paris. We all look forward to welcoming you back very soon. Best regards, Christophe Thomas, General Manager

10/10 (非常に良い)

Rosantina、eagle pass

2022 年 5 月に 3 泊滞在
Le Royal Monceau- Raffles Parisからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 21 日)
Dear Mrs Rosantina,On behalf of all of us here at Le Royal Monceau - Raffles Paris, we were thrilled to welcome you during your last visit and we thank you for taking the time to post such gracious rating. We genuinely value and appreciate it!Le Royal Monceau – Raffles Paris’ team

10/10 (非常に良い)

Expedia

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Sehr schönes Hotel jederzeit wieder und super Service
2022 年 4 月に 3 泊滞在
Le Royal Monceau- Raffles Parisからの返信 (投稿日 : 2022 年 5 月 3 日)
Dear Guest, On behalf of all of us here at Le Royal Monceau- Raffles Paris, we were thrilled to welcome you during your last visit and we thank you for taking the time to post such gracious rating. We genuinely value and appreciate it! Sincerely yours, Christophe Thomas, General Manager

10/10 (非常に良い)

Expedia

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
So ein schönes Hotel würde ich jederzeit wieder wählen. Der Service und die Mitarbeiter sind auch alle so nett gewesen
2022 年 4 月に 3 泊滞在
Le Royal Monceau- Raffles Parisからの返信 (投稿日 : 2022 年 5 月 3 日)
Dear Guest, It is such a pleasure to receive your wonderful rating further to your recent experience at Le Royal Monceau- Raffles Paris. We were honored to welcome you and we look forward to your next visit! With kindest regards, Christophe Thomas, General Manager

10/10 (非常に良い)

Rebecca

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
service was excellent
2022 年 1 月に 1 泊滞在
Christophe Thomas, General Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 2 月 17 日)
Dear Madam, Again, thank you so much for sharing your recent experience at Le Royal Mondeau - Raffles Paris. We were honored to welcome you and we look forward to your next visit! Best regards, Christophe Thomas, General Manager

8/10 (良い)

Rebecca

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
excellent service
2022 年 1 月に 1 泊滞在
Christophe Thomas, General Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 2 月 17 日)
Dear Madam, It is such a pleasure to receive your wonderful rating further to your recent experience at Le Royal Mondeau - Raffles Paris. We were honored to welcome you and we look forward to your next visit! With kindest regards, Christophe Thomas, General Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 9 月に 2 泊滞在
Christophe Thomas, General Managerからの返信 (投稿日 : 2021 年 9 月 22 日)
Dear Guest, We are grateful you took the time to rate our property following your recent visit. Please do not hesitate to contact us should you wish to share any further comment or concern with our teams. Your opinion is greatly valued and I do hope we shall have the opportunity to welcome you back on a future occasion. With kindest regards, Christophe Thomas, General Manager

10/10 (非常に良い)

Arielle

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Fantastique adresse!!
Le Royal Monceau est devenu en 2 jours notre nouvel hôtel à Paris et nos prochains séjours seront certainement que dans cet établissement! L'ambiance est magique, le staff charmant et professionnel, les chambres spacieuses et merveilleusement bien décorées. Les 2 restaurants excellents et nous avons eu la chance de gouter la meilleure Milanaise (oreille d'éléphant) de tout les restaurants même en Italie, l'équipe et le chef sont très présents et charmants! Un grand BRAVO et à très bientôt!
2021 年 9 月に 1 泊滞在
Christophe Thomas, General Managerからの返信 (投稿日 : 2021 年 9 月 16 日)
Chère Madame, Un grand merci pour cette note élogieuse suite à votre visite au Royal Monceau - Raffles Paris. Quel plaisir d’apprendre que votre expérience a été à la hauteur de vos attentes et de savoir que vous avez dégusté la meilleure Milanaise au sein de notre restaurant italien Il Carpaccio ! J’espère que nous aurons le plaisir de vous accueillir de nouveau au sein du plus parisien des Palaces ! Sincèrement, Christophe Thomas, Directeur Général

10/10 (非常に良い)

Chridtian

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 8 月に 1 泊滞在
margaux からの返信 (投稿日 : 2021 年 8 月 15 日)
Merci pour retour

8/10 (良い)

Sandrine

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 7 月に 1 泊滞在
Christophe Thomas, General Managerからの返信 (投稿日 : 2021 年 7 月 28 日)
Chère Madame, Nous vous remercions pour cette note élogieuse suite à votre visite au sein de notre Palace. Nous espérons vous revoir prochainement au Royal Monceau - Raffles Paris. Cordialement, Christophe Thomas, Directeur Général

10/10 (非常に良い)

Juan Antonio

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Excelente
Excelente ven todos los aspectos, la recepción, el conserje la habitación, todo espectacular!!!
2021 年 7 月に 2 泊滞在
Christophe Thomas, General Managerからの返信 (投稿日 : 2021 年 7 月 19 日)
Dear Sir, It is such a pleasure to receive your wonderful rating further to your recent experience at Le Royal Monceau - Raffles Paris. We were honored to welcome you and we look forward to your next visit! With kindest regards, Christophe Thomas, General Manager

10/10 (非常に良い)

Brian

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 6 月に 1 泊滞在
Christophe Thomas, General Managerからの返信 (投稿日 : 2021 年 7 月 28 日)
Cher Monsieur, Nous vous remercions pour cette note élogieuse suite à votre visite au sein de notre Palace. Nous espérons vous revoir prochainement au Royal Monceau - Raffles Paris. Cordialement, Christophe Thomas, Directeur Général

10/10 (非常に良い)

Sherence

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Wonderful
Wonderful
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Le Royal Monceau - Raffles Parisからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 11 日)
Dear Mr Sherence, It is such a pleasure to receive your wonderful rating further to your recent experience at Le Royal Monceau – Raffles Paris. We were honored to welcome you and we look forward to your next visit! With kindest regards, The General Manager

8/10 (良い)

Pedro

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hotel maravilhoso
2020 年 1 月に 3 泊滞在
Le Royal Monceau - Raffles Parisからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 14 日)
Dear Sir, Your recognition is the best reward for our dedicated teams and we are most grateful for your rating following your recent visit to Le Royal Monceau – Raffles Paris. We all look forward to welcoming you back very soon. Best regards, The General Manager

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

2019 年 12 月に 7 泊滞在
Le Royal Monceau - Raffles Parisからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 13 日)
Dear Guest, Thank you for your review. We are sorry to hear your experience at Le Royal Monceau - Raffles Paris did not live up to the high standards which we strive to deliver for all of our guests. Please do not hesitate to share your thoughts or comments with us. We value greatly your feedback as it is the only way we can truly improve our offering. Yours truly, The General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Everything was superb. Maya at the restaurant was so helpful and kind. Everyone at the front desk and outside were so pleasant. Rooms were gorgeous We had rooms 206 and 222
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Le Royal Monceau - Raffles Parisからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 13 日)
Dear Guest, It is such a pleasure to receive your wonderful rating further to your recent experience at Le Royal Monceau – Raffles Paris. We were honored to welcome you and we look forward to your next visit! With kindest regards, The General Manager

10/10 (非常に良い)

JT、Paris

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
L’hotel est central à même pas 5mins de marche de l’Arc de Triomphe, le personnel quel qu’il soit est aux petits soins et très avenant. Un vrai palace
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Le Royal Monceau - Raffles Parisからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 13 日)
Cher Client, Les équipes du Royal Monceau – Raffles Paris et moi-même vous remercions vivement de cette belle note. Le confort et le bien-être de nos clients étant au cœur de nos priorités, nous sommes fiers d’avoir su vous satisfaire et serions enchantés de vous accueillir à nouveau prochainement ! Cordialement, Le Directeur Général

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 1 泊滞在
The General Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 2 日)
Dear Guest, It is such a pleasure to receive your wonderful rating further to your recent experience at Le Royal Monceau – Raffles Paris. We were honored to welcome you and we look forward to your next visit! With kindest regards, The General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Excellent service with style.
2019 年 12 月に 1 泊滞在
The General Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 2 日)
Dear Guest, On behalf of all of us here at Le Royal Monceau - Raffles Paris, we were thrilled to welcome you during your last visit and we thank you for taking the time to post such gracious rating. We genuinely value and appreciate it! Sincerely yours, The General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent service and hotel staff super friendly. Was there for my wifes 50th anniversary and the hotel arranged a cake on arrival. And also made it a very special occasion for us.
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Richard Launay, General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 20 日)
Dear Client, It is such a pleasure to receive your wonderful rating further to your recent experience at Le Royal Monceau – Raffles Paris. We were honored to welcome you and we look forward to your next visit! With kindest regards,

10/10 (非常に良い)

NICOLAS

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Richard Launay, General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 3 日)
Dear Client, On behalf of all of us here at Le Royal Monceau - Raffles Paris, we were thrilled to welcome you during your last visit and we thank you for taking the time to post such gracious rating. We genuinely value and appreciate it! Sincerely yours, Richard Launay, General Manager

8/10 (良い)

Suna

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Richard Launay, General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 26 日)
Dear Client, Thank you for taking the time to provide such positive rating. We are delighted to learn that your experience at Le Royal Monceau exceeded your expectations and that you were able to enjoy a truly memorable moment. We do hope to have the pleasure of welcoming you back again soon. Sincerely, Richard Launay, General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
5 star service, all is perfect. Definetly I will come again .
2019 年 10 月に 7 泊滞在
Aaron Kaupp, General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 22 日)
Dear Client, thank you for taking the time to leave such a complimentary rating. We do hope you will return to visit us again very soon, to enjoy another unforgettable Royal Monceau experience. Kindest regards, Aaron Kaupp, General Manager

10/10 (非常に良い)

Ahmed

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Aaron Kaupp, General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 22 日)
Dear Client, thank you for taking the time to provide such positive rating. We are delighted to learn that your experience at Le Royal Monceau exceeded your expectations and that you were able to enjoy a truly memorable moment. We do hope to have the pleasure of welcoming you back again soon. Sincerely, Aaron Kaupp, General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 10 月に 7 泊滞在
Aaron Kaupp, General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 16 日)
Dear Client, thank you for taking the time to provide such positive rating. We are delighted to learn that your experience at Le Royal Monceau exceeded your expectations and that you were able to enjoy a truly memorable moment. We do hope to have the pleasure of welcoming you back again soon. Sincerely, Aaron Kaupp, General Manager

10/10 (非常に良い)

michelle

出張
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
A wonderful hotel in the main so its disappointing to say that the service in the main bar was at best, very average. I wouldn't let this put you off but if I am paying 100 euro for 4 drinks (2 of these were bottles of beer) then I want service quicker than 30 minutes ... they weren't even busy. This happened on more than one occasion and on more than one day of our 3 day stay so it wasn't an isolated incident. A real shame as other than that it was a lovely stay.
2019 年 10 月に 3 泊滞在
Aaron Kaupp, General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 16 日)
Dear Mrs Michelle, on behalf of all of us here at Le Royal Monceau - Raffles Paris, we were thrilled to welcome you during your last visit and we thank you for taking the time to post such gracious rating. We genuinely value and appreciate it! Sincerely yours, Aaron Kaupp, General Manager

10/10 (非常に良い)

Eva

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 9 月に 3 泊滞在
Aaron Kaupp, General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 16 日)
Dear Mrs Eva, it is such a pleasure to receive your wonderful rating further to your recent experience at Le Royal Monceau – Raffles Paris. We were honored to welcome you and we look forward to your next visit! With kindest regards, Aaron Kaupp, General Manager

10/10 (非常に良い)

Anne O Y

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Paris Vacation
Highly Recommended. The location is central as the hotel is only 5 mins walk from the Champs Elysees. Staff are friendly and happy to help e.g. sort out our transport for when there was protest on the check out day. The Saturday brunch was lovely and has a good selection of sweets and desserts.
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Aaron Kaupp, General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 16 日)
Dear Client, thank you for taking the time to leave such a complimentary rating. We do hope you will return to visit us again very soon, to enjoy another unforgettable Royal Monceau experience. Kindest regards, Aaron Kaupp, General Manager

10/10 (非常に良い)

Saleem

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
amazing stay in Paris.
The service and the staff were fantastic. the food was excellent at the hotel.
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Aaron Kaupp, General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 16 日)
Dear Saleem,, on behalf of all of us here at Le Royal Monceau - Raffles Paris, we were thrilled to welcome you during your last visit and we thank you for taking the time to post such gracious rating. We genuinely value and appreciate it! Sincerely yours, Aaron Kaupp, General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 9 月に 1 泊滞在
Aaron Kaupp, General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 16 日)
Dear Client, your recognition is the best reward for our dedicated teams and we are most grateful for your rating following your recent visit to Le Royal Monceau – Raffles Paris. We all look forward to welcoming you back very soon. Best regards, Aaron Kaupp, General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Aaron Kaupp, General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 16 日)
Dear Client, it is such a pleasure to receive your wonderful rating further to your recent experience at Le Royal Monceau – Raffles Paris. We were honored to welcome you and we look forward to your next visit! With kindest regards, Aaron Kaupp, General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Aaron Kaupp, General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 16 日)
Dear Client, your recognition is the best reward for our dedicated teams and we are most grateful for your rating following your recent visit to Le Royal Monceau – Raffles Paris. We all look forward to welcoming you back very soon. Best regards, Aaron Kaupp, General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Had the best stay ever in Paris at le Royal Monseau Beautiful hotel staff are amazing I usually stay at the George V but will be staying at the Monseau from now on
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Aaron Kaupp, General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 16 日)
Dear Client, on behalf of all of us here at Le Royal Monceau - Raffles Paris, we were thrilled to welcome you during your last visit and we thank you for taking the time to post such gracious rating. We genuinely value and appreciate it! Sincerely yours, Aaron Kaupp, General Manager