Interior could be a bit more modern, but everything else was very ok. Very friendly and supportive owner and staff. We stayed there as family (13-year-old twins) and would definitely book again, and not only because of the (clean) pool:-)
Jochen
2024 年 7 月に 9 泊滞在
6/10 (普通)
Junghwan
2024 年 8 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
수영장이 괜찮아요 걸어서 번화가 까지 10-15분 걸렸어요 가성비로 좋았어요
Junghwan
2024 年 8 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
Faress
小さなお子様連れの家族旅行
2024 年 7 月 24 日
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
You get what you pay for. Nice pool area for kids. Inside our rooms was not great. Breakfast was acceptable. We didn’t get a choice of what to eat. You eat what you are served.
Faress
2024 年 7 月に 3 泊滞在
6/10 (普通)
Renato
2024 年 6 月 25 日
Renato
2024 年 6 月に 4 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Niina
2024 年 6 月 20 日
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
Not worth it
Awful place. A narrow road with potholes leads to this “resort”.
Very poor lighting in the room, and a/c is very loud and not strong enough.
Surprisingly good water pressure in the shower.
Many tv channels.
Please do check electrical appliances before using them, the cord of my water boiler was broken and burnt. Luckily it was replaced immediately when I took it to the reception.
Beach is about 10-12min walk away.
Breakfast is rice or toast, one egg and a couple of sausages. Plus coffee or tea.
Niina
2024 年 6 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Lee
2024 年 4 月 21 日
Lee
2024 年 4 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
グループ旅行
2024 年 3 月 25 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
宿泊されたお客様
2024 年 3 月に 9 泊滞在
6/10 (普通)
Jennifer
家族旅行
2024 年 2 月 14 日
良かった点 : スタッフとサービス
Jennifer
2024 年 2 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Mads
2024 年 1 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Mads
2024 年 1 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
Frédéric
グループ旅行
2023 年 10 月 5 日
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Piscine très bien mais hôtel delabré
La chambre est de qualité correcte, a noter une douche cassé, ainsi qu'un service très très moyen, voir inexistant.
Wifi marche correctement et piscine grande rénové.
Frédéric
2023 年 9 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Matthew
2023 年 6 月 24 日
良かった点 : 清潔度
Ok stay
Matthew
2023 年 6 月に 3 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Richard
2020 年 2 月 3 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Ants infestation
We arrived late because of delayed flights in Manila. The hotel arranged us a van pick up at the airport as soon as we arrive the check in was a breeze although they don’t have a machine for credit card payments so we have to pay cash. The location of the hotel is not walking distance to the Alona beach you would have to take a tricycle or a van to go back and forth. Since we arrived late we decide to leave our suitcase and go find food in Alona when we get back to our room we found out our room was infested with ants. Like ants crawling everywhere on the ceiling and on our suitcase. We didn’t notice this as first as we got our keys out our suitcase and left to find food. We tried to be transferred but the only worker available who was kind to assist us was the security guard we could not transfer rooms as there is no hotel worker except the security guard who can’t transfer us to any of the rooms. We left and find a different hotel despite paying this hotel for 3 nights for 2 rooms.
Richard
2020 年 1 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Derek
2020 年 1 月 9 日
Derek
2020 年 1 月に 2 泊滞在
4/10 (不満)
BumSoo
2019 年 11 月 5 日
気になった点 : 客室の快適度
BumSoo
2019 年 10 月に 2 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
グループ旅行
2019 年 10 月 10 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
당신이 찾거나 원하는 것은 모두 없거나 고장나거나 사용하기 싫을 것입니다
직원들은 당신의 지갑이 열리길 원하니 조심하세요
宿泊されたお客様
2019 年 10 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
家族旅行
2019 年 8 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Der Pool war sehr schön , das kleine Restaurant war gemütlich.
宿泊されたお客様
2019 年 8 月に 3 泊滞在
4/10 (不満)
Thomas
2019 年 7 月 30 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Greit nok, men ikke igjen
Da vi ankom så samsvarte ikke rommene og hotellet med forventninger. For det første så er rommene mørke, kun 2 små lys i taket. Var også veldig skittent da vi kom og vi valgte å ta inn på annet hotell 2 netter. Da vi kom tilbake så hadde de vasket og ordnet rommet slik at vi så det likt å sove de siste nettene her. Obs! Om du/dere skal bo her så sørg for å få rom på motsatt side av resepsjon. Dette fordi de har en stor generator stående bak rommene på samme side som resepsjon, og den bråker veldig mye når den startes opp. Jeg sover normalt gjennom det meste men denne ble for mye selv for meg.
Ikke ha for store forventninger til frokosten, er ikke dårlig smak men kanskje litt liten porsjon. Var rundt og så på andre hotell i samme prisklasse, og da var Conrada's i toppsjiktet av de som vi var innom.
Om jeg skal tilbake til Bohol så vil jeg nok øke budsjettet mitt for overnatting da det totalt sett ikke frister å komme igjen.
Om de hadde fått bedre belysning på rommene og gjerne malt litt så hadde nok helhetsinntrykket vert betraktelig høyere, men som det er nå føltes det litt som å bo i en bunkers.
Thomas
2019 年 7 月に 5 泊滞在
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
家族旅行
2019 年 7 月 18 日
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
There was nobody in this hotel. It looked deserted when we arrived at night. our room is a short walk from the main place but the water stopped running in the midst of showering. The AC isn't working so well either.
宿泊されたお客様
2019 年 7 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
グループ旅行
2019 年 5 月 21 日
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
New and friendly.
But need to walk around 15 to market
宿泊されたお客様
2019 年 5 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 5 月 7 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2019 年 4 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
Katerina
2019 年 4 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good stay for a reasonable price!
The stay was great! Great customer service and great food, and the aircon and the pool were used the most by us! However we highly recommend getting some non-slip areas as you exit the pool as myself and another person fell over exiting the pool which had the potential to ruin our holiday. Also have a shower mat out the front of the shower in the rooms for the same reason. Richie was great and really looked after us!