ポーチ

ホテル プエルタ アメリカの口コミ

5 out of 5
ホテル プエルタ アメリカ
Avenida de America, 41 or, Corazón de María,10, Madrid, Madrid

口コミ

8.6

非常に良い

評価 10 - 657 件の口コミ中 357 件が非常に良い" "
評価 8 - 657 件の口コミ中 194 件が良い" "
評価 6 - 657 件の口コミ中 54 件が普通" "
評価 4 - 657 件の口コミ中 35 件が不満" "
評価 2 - 657 件の口コミ中 17 件が非常に不満" "

9.2/10

清潔度

9.0/10

スタッフとサービス

8.4/10

設備とサービス

8.6/10

施設のコンディションと設備

8.4/10

環境への配慮

口コミ

6/10 (普通)

Emiko

2024 年 1 月に 1 泊滞在
Vanessa A. - Executive Assistantからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 18 日)
Agradecemos su valoración tras su paso por nuestro Hotel Puerta América.Hasta pronto.

10/10 (非常に良い)

masamichi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 5 月に 6 泊滞在
Vanessa A. - Executive Assistantからの返信 (投稿日 : 2022 年 5 月 23 日)
It is a pleasure to know that you have enjoyed your stay with us and for us will be an honor to welcome you again. Regards

10/10 (非常に良い)

Toshiaki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 1 月に 3 泊滞在
Nuria González - Front Desk Departmentからの返信 (投稿日 : 2022 年 1 月 25 日)
Dear Guest, Thank you very much for your review. We are glad that you enjoied your stay at Puerta América Hotel and hope you will visit us again soon!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
デザインは優れているが、スイッチの分かりにくさや、エレベーターのボタンが片手では操作しづらいところがあった。なお、3泊の使用中にコンセントカバーの一つが外れた。
2019 年 11 月に 2 泊滞在
Anabel Villafranca - Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 4 日)
Dear guest, Thank you for your great feedback! We will keep on the good work and maintain a high level of service. Looking forward to welcoming you again to live with you another memorable experience. またね!

10/10 (非常に良い)

Jungchul

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
バス停を使用するにはもってこいのホテル
モダンな雰囲気のホテル。部屋のシャワールームのデザインが普通とは異なっており、とても面白くおススメです。ホテル周辺には特に何も無く、町に出るにも距離があるので少し不便ですが、バス停が徒歩圏内で朝早く、夜遅くの出発到着だと便利なホテルです。 私はバス停を用いる場合に再度使うと思います。
2019 年 9 月に 1 泊滞在
Anabel Villafranca - Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 12 日)
Dear Jungchul, Thanks for your evaluation! We hope to welcome you soon so we can recommend you a different room design. Kind regards またね

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
市街地からは若干遠いです。 ホテルの外観はさびれた感じがありました。 ザハデザインの部屋は美しかったですが、所々に埃の塊があったので、普段あまり使われてない部屋なのかなと思いました。 向かいの部屋が喫煙可能な部屋だったのか、廊下に出るとタバコの香りがしたのが残念でした。 市街地まで遠いのと周りに良さそうなお店がなさそうだったのでホテルのレストランを利用しましたが軽く食べて一泊分近い金額になりました。
2019 年 5 月に 1 泊滞在
Anabel Villafranca - Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 8 日)
Dear guest, Thank you for reviewing your stay with us. We are glad to know that you enjoyed Zaha Hadid's room design. All the hotel is non-smoking, so we are really sorry to know that another guest disturbed you. Next time do not hesitate to let us know about it next time to avoid this situation in the future. Our neighborhood is regularly very well rated as there are lots of cafeterias, restaurants and local shops around. We hope next time you visit us we can know about your needs in advance in order to recommend you good places to visit! Kind regards

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 4 月に 1 泊滞在
Anabel Villafranca - Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 14 日)
Dear guest, thank you very much for having taken the time to let us know about your recent stay. We are glad to hear that everything was up to your expectations. We look forward to welcoming you again. Kind regards,

4/10 (不満)

W、Japan

良かった点 : 清潔度
気になった点 : 客室の快適度
部屋は気に入ったデザインを選ぶことができます。 しかし、私の滞在した部屋の廊下は壁も床も真っ赤でへんな感じ。 部屋の中はデザイン重視で使いにくいバスルーム、シャワーボックスのシャワーは固定でシャワーホース無し。テレビ番組まで何段階までもプッシュが必要で複雑。ベッドヘッド下部に隠れた電源コンセント、と 滞在客の快適さを考えていない。 5星のはずだが、タクシーを呼ぶドアマンはまともに働いていない。毎回自分で手を上げてタクシーを呼んだ。 タクシーが必要な場所なのに。 レストランはゆったりできた。 斬新なデザインを売りにしているようだけど、二度と行くことはないでしょう。
2018 年 12 月に 1 泊滞在
Anabel Villafranca - Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 25 日)
Dear W, Thank you for reviewing us by Expedia. We are sorry to know that we hadn't met your expectations with Marc Newson's design. We know that sometimes our designs can not satisfy all our guests, so please, accept our most sincere apologies if you haven't felt confortable this time. We hope to have a second chance to demostrate that we can provide a best service. Kind regards

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
very good staff
2018 年 11 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
部屋(フロア)によってコンセプトやテーマカラーが異なっており、私は黄色の部屋でした。好きな方は良いかもですが、私にはギラギラした部屋で落ち着かず。。でも良いホテルでした。
2018 年 9 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

NOZOMI

ホテルは5つ星。部屋は選べて、とてもキレイ。場所は不便だと思う。周りに何もない。
2018 年 9 月に 1 泊滞在
Vanessa Acebo - Executive Assistantからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 22 日)
Dear Nozomi, I would like to thank you very much for your recent stay with us and also for the time used to share your experience in our hotel. We are very pleased to hear that you had such a great time at our hotel. See you soon

10/10 (非常に良い)

Naoko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
食事・雰囲気ともに素晴らしく、最高でした。
部屋は大変ユニークで、自分で選ぶことができるので、滞在中楽しかったです。また、朝食は大変美味しく、メニューもたくさんあって2泊しても全く飽きませんでした。バーも雰囲気が良かったので、夕食で使わせて頂きました。中心部からは少し遠いのですが、素晴らしいホテルだと思います。また使わせて頂きます。有り難うございました。
2018 年 3 月に 2 泊滞在
Vanessa Acebo - Executive Assistantからの返信 (投稿日 : 2018 年 6 月 6 日)
Dear Naoko, Thank you very much for having taken the time to share your hotel experience with us and we are very sorry to hear that we were not able to meet your expectations. It is always a pleasure to receive positive feedbacks from our guests Waiting to see you soon

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Vanessa Acebo - Executive Assistantからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 28 日)
Thanks for your opinion! We look forward to welcoming you back soon at the Puerta América Hotel. Kind regards

10/10 (非常に良い)

Kelly

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Room was super. Air conditioning was not great, maintenance tried to fix twice. Too hot, not a lot of privacy if travelling with someone that you don’t want them to see you showering. This was a space theme room, other rooms may be different. Breakfast was good, bed was comfy, good shower, mini fridge in room. The whole room had remote control blinds, dripdown TV
2024 年 5 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Kayla

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Vanessa A. - Executive Assistantからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 27 日)
Thank you for staying here! Your feedback is very important to us.

10/10 (非常に良い)

ARTHITAYA

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Staff were very nice and the hotel itself very close to the metro so it was super easy to travel to the city. However, you could hear when other room close their door during the night which bothered my sleep. Apart from that, it was a great hotel and trip!
2024 年 5 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Daniel

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Vanessa A. - Coordinadora Ejecutivaからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 27 日)
¡Gracias por alojarse con nosotros! Su opinión es muy importante para nosotros.

10/10 (非常に良い)

Juan Herrero del

2024 年 4 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Maria

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very nice and clean hotel. Staff is friendly. Location is good (15 min max from airport) and they have nearby metro and taxis as well. Also food at the restaurant is really good. Lots of options for breakfast. And for dinner they have good menu and food is tasty
2024 年 5 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Sheila

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The staff is excellent! We enjoyed the hotel, and stayed in one of the Norman Foster-designed rooms. We were a bit frustrated by the complexity of turning the lights on and off, and noisiness of the bed when getting in and out. Flushing the toilet meant putting your entire body weight behind pushing the button and bending way down to do that. Other than those details, we were happy with our stay, and would absolutely return.
2024 年 5 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Alberto De、roma

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Struttura molto bella e personale di servizio cortesissimo. Unico neo la doccia, da una parte molto ampia ma scomoda per la rubinetteria.
2024 年 5 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

bella

家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We enjoyed our stay. The staff were friendly and welcoming. The breakfast buffet was exceptional. Make sure you check out each floor to view the different designs. If you are travelling from madrid airport take the 200 bus then walk for 6-7 minutes, this hotel location is easy access.
2024 年 5 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Filippo

出張, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
É triste che un hotel a 5 stelle abbia il frigorifero non in uso e ancora peggio non lasci due bottiglie d'acqua per gli ospiti a titolo gratuito.
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Vanessa A. - Coordinadora Ejecutivaからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 27 日)
Caro Filippo,Apprezziamo i commenti sul vostro soggiorno. Siamo spiacenti di non avere a disposizione il servizio di minibar. All'arrivo è possibile richiedere i nostri pacchetti minibar che vengono riforniti sul posto. Desideriamo inoltre precisare che forniamo acqua gratuita nelle camere all'arrivo e ci scusiamo se questo non è stato comunicato correttamente durante il vostro soggiorno.Saremo lieti di potervi accogliere nuovamente e di offrirvi un'esperienza più soddisfacente.Cordiali saluti,

6/10 (普通)

Lucy

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 設備とサービス
This is not a 5 star hotel! The rooms are very dark and dated. They don’t have a coffee machine or offer bottled water for the length of your stay. We had coffee and croissants for our first morning there and paid 23 euros! The only thing I liked about this hotel was that the bed was comfy.
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Vanessa A. - Executive Assistantからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 27 日)
Dear Lucy,We are very sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We value your feedback and take it seriously as it helps us to identify areas for improvement.We will work hard to address your concerns and ensure a more satisfactory experience in the future.We appreciate your comments regarding the comfort of the bed and look forward to the opportunity to welcome you back to provide a more positive experience in all areas.Kind Regards,

4/10 (不満)

Yarelis

出張
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
I don’t think I have ever had this many issues in a hotel stay in my life. Which unfortunate as this hotel is listed as a 5 star hotel. I would say it’s more of 2-3 stars as there’s really not any extra amenities to the accommodations. The design of the rooms is cool yes, but they photograph a lot better than what they look. They also are inconvenient. I had to change rooms because my lights did not function as expected (either had super bright lights all the time or no light). My steamer also did not work and found out in the morning while I had to rush to go to my meetings. Plugging in your devices is also a pain in the Zaha Hadid rooms as the design did not account for the bulkiness of the cords so they don’t even fit. At some point my tv stopped working too so had to get help for that. There’s no tea kettle, wine opener or coffee machine in the rooms so not a lot of convenience if you are planning a longer stay like me. Overall this hotel was not worth it. Issues were fixed and I appreciate it but the property needs to be better kept. Location is okay. Also, prices for anything in the hotel are ridiculous especially since this hotel is not even in the center of the city and you can get whatever you need from local stores nearby.
2024 年 5 月に 4 泊滞在
Vanessa A. - Executive Assistantからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 16 日)
Dear Yarelis,We are very sorry to hear that your experience at our hotel did not live up to your expectations. We appreciate your detailed comments and take each of the issues mentioned very seriously. Unfortunately, it appears that we did not meet our own service expectations during your stay, and we sincerely apologise for any inconvenience this may have caused you.We deeply value your feedback and hope to have the opportunity to regain your trust in the future. Should you decide to give us another chance, we would be delighted to do everything we can to ensure you have a much more positive experience.

6/10 (普通)

Stine Østergaard

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Jeg fik en varm velkomst af det søde personale, da jeg ankom til hotellet. Og blev vist, hvor faciliteterne på hotellet var. Jeg var dog noget skuffet over, at alt var dækket til ude på den store terrasse foran hotellet, så man ikke kunne sidde der. Jeg besøgte stedet i starten af maj, og det var varmt nok til at sidde ude. Poolen også lukket, og det var faktisk en af de primære grunde til, at jeg valgte dette hotel. Jeg havde håbet på, at poolen var opvarmet eller, at man bare kunne sidde derude. Hotellets hjemmeside blev intet om dette. Derudover synes jeg ikke, at der var mange ting i området (udover den flotte udsigt over byen fra mit værelse), det ligger lidt langt fra byen, hvis man har tænkt sig at gå til byen. Dog er der metrostation tæt på. Det var også svært at finde god take away i området. Jeg må siger, at for et fem-stjernet hotel, er jeg ikke blown away, jeg har boet på tre-stjernede hoteller, som har været bedre. Der var heller ikke nogle stikkontakter ved siden af sengen til når man skulle oplade sin telefon (ilandsproblem I know). Fitnessrummet var heller ikke noget særligt, der var ca fem maskiner. Sjovt med forskelle designet etager, men det er ikke det, jeg kommer til at huske hotellet for. Nærmere at det lå tæt på lufthavnen. Jeg var lidt ærgerlig over at have brugt så mange penge på et hotel på min solotur, og så ikke kunne benytte alle de faciliteter hotellet havde at byde på.
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Vanessa A. - Executive Assistantからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 16 日)
Dear Stine ØstergaardThank you for sharing your experience with us. We are very sorry to hear that your stay was not entirely satisfactory. We appreciate your comments about the warm welcome from the staff and the information provided about our facilities. We understand your disappointment about the closed pool, and would like to clarify that the opening of the pool is subject to government regulations. We will review the information on our website to ensure it is clear. We regret that we did not meet your expectations and we hope to have another opportunity to provide you with a more satisfactory experience in the future.Regards

8/10 (良い)

Laura

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Vanessa A. - Coordinadora Ejecutivaからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 16 日)
Muchas gracias por escogernos durante su reciente estancia en Madrid y por compartir su experiencia con nosotros.

10/10 (非常に良い)

Josefa、Mönchengladbach

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Alles super
2024 年 5 月に 4 泊滞在
Vanessa A. - Executive Assistantからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 16 日)
Liebe Josefa,Vielen Dank, dass Sie sich bei Ihrem letzten Aufenthalt in Madrid für uns entschieden haben und Ihre Erfahrungen mit uns geteilt haben.

8/10 (良い)

Stacey

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I enjoyed the food and the hotel was very nice.
2024 年 5 月に 4 泊滞在
Vanessa A. - Executive Assistantからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 16 日)
Dear Stacey,Thank you for your review! We are glad to hear that you enjoyed our food and found our hotel enjoyable. We look forward to welcoming you again in the future, thank you for staying with us!

10/10 (非常に良い)

George

カップルで旅行, 家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excelente hotel
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Vanessa A. - Coordinadora Ejecutivaからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 16 日)
Es un placer saber que ha disfrutado de su estancia con nosotros y para nuestro equipo será un honor volver a darle la bienvenida.Saludos

10/10 (非常に良い)

Dubravko

2024 年 5 月に 3 泊滞在
Vanessa A. - Executive Assistantからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 27 日)
Thank you for staying here! Your feedback is very important to us.

6/10 (普通)

Jonathan

2024 年 3 月に 2 泊滞在
Vanessa A. - Coordinadora Ejecutivaからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 16 日)
Muchas gracias por su valoración.Esperamos poder recibirle de nuevo en un futuro próximo. Nos seguiremos esforzando por darle lo mejor a todos los huéspedes que depositan su confianza en nosotros.Un saludo

8/10 (良い)

Sundaram

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 5 泊滞在
Vanessa A. - Executive Assistantからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 16 日)
It is a pleasure to know that you have enjoyed your stay with us and for our team it will be an honor to welcome you again.Regards

8/10 (良い)

Chantal

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Vriendelijk personeel, zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Bus stopt voor de deur, metro 200m verderop. Prima
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Vanessa A. - Executive Assistantからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 16 日)
Thank you for your rating and your kind comments! We are glad to hear that you enjoyed the friendliness of our staff and that the breakfast buffet met your expectations. Kind Regards

10/10 (非常に良い)

Joshua

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Gabby was amazing! Super cool hotel
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Vanessa A. - Executive Assistantからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 3 日)
Dear Joshua,Thank you very much for spending some of your valuable time to rate us because it is essential for us to know first hand the experience of all our guests.We are very proud of your words towards our team and would be honoured to share them with them. Regards

6/10 (普通)

Kevin

Ok
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Vanessa A. - Executive Assistantからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 30 日)
Thank you very much for your review, we will continue to strive to give the best to all guests who place their trust in us. Best regards

10/10 (非常に良い)

Luis

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Vanessa A. - Coordinadora Ejecutivaからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 27 日)
¡Gracias por alojarse con nosotros! Su opinión es muy importante para nosotros.

10/10 (非常に良い)

Christian

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Vanessa A. - Coordinadora Ejecutivaからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 24 日)
Muchas gracias por escogernos durante su reciente estancia en Madrid y por compartir su excelente valoración a través de este medio

8/10 (良い)

Anaïs

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Dans l'annonce, il n'y a pas précisé qu'il y avai t une caution 50€/nuit
2024 年 4 月に 7 泊滞在
Vanessa A. - Executive Assistantからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 19 日)
Chère AnaïsNous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire part de vos impressions sur votre séjour dans notre hôtel 5 étoiles. Nous apprécions beaucoup vos commentaires qui nous aident à améliorer continuellement nos services.Nous aimerions faire remarquer que dans la section "politiques" de la description de l'hôtel, vous pouvez voir que le client est informé de la caution mentionnée, ainsi que dans la confirmation de réservation que le client reçoit.Nous vous remercions à nouveau pour vos commentaires et nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt et vous proposer de nouveaux designs.salutations distinguées.

10/10 (非常に良い)

Alem

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Von Anfang bis Ende ein tolles Hotel! Einzig allein die Auswahl vom Frühstück war ein bisschen wenig. Ansonsten wirklich sehr nettes Personal (immer hilfsbereit), sehr sicher (genug Security), sehr sauber und stilvoll.
2024 年 4 月に 5 泊滞在
Vanessa A. - Executive Assistantからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 18 日)
Liebe Alem,Vielen Dank für Ihre fantastische Bewertung! Wir freuen uns sehr zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns von Anfang bis Ende genossen haben. Wir nehmen Ihre Bemerkung über die Frühstücksauswahl zur Kenntnis und werden diese für zukünftige Verbesserungen berücksichtigen. Es freut uns zu hören, dass Sie unser Personal als hilfsbereit und freundlich empfunden haben und dass Sie sich während Ihres Aufenthaltes sicher gefühlt haben. Wir freuen uns darauf, Sie in Zukunft wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen. Vielen Dank, dass Sie sich für uns entschieden und Ihre Erfahrungen mit uns geteilt haben!

6/10 (普通)

Alexander

良かった点 : 清潔度
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Vanessa A. - Executive Assistantからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
We appreciate your rating after your stay at our Hotel Puerta América.Regards

6/10 (普通)

michael

良かった点 : スタッフとサービス
Good
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Vanessa A. - Executive Assistantからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
We appreciate your rating after your stay at our Hotel Puerta América.Regards

8/10 (良い)

Michael Anatole

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Vanessa A. - Executive Assistantからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
We appreciate your nice rating after your stay at our Hotel Puerta América.Regards

10/10 (非常に良い)

Juan José

良かった点 : 施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Vanessa A. - Coordinadora Ejecutivaからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
Muchísimas gracias Juan José por compartir su experiencia con nosotros. Esperamos volver a verle pronto en el Hotel Puerta América. Saludos

8/10 (良い)

Olaf

2024 年 4 月に 6 泊滞在
Vanessa A. - Executive Assistantからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 29 日)
We are very pleased to hear that your stay with us was a nice experience and that you enjoyed your time at our hotel. We sincerely appreciate your valuation. Thank you for choosing us.

6/10 (普通)

Jiawen

気になった点 : 施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Vanessa A. - Executive Assistantからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 3 日)
Thank you very much for choosing us and for sharing your feedback. We are glad to know that you enjoyed the overall experience at the Puerta America Hotel.

4/10 (不満)

FRANCISCO JAVIER ALVAREZ DE

出張
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
No es un hotel de 5 estrellas en absoluto. Es un hotel que no se mantiene bien, se nota que sus instalaciones son. viejas y las habitaciones no están bien. La supuesta suite que me dieron como un upgrade ha sido de las habitaciones mas pobres y lamentables en las que he estado nunca. Lamento decir que es un hotel al que no volveré mas
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Vanessa A. - Coordinadora Ejecutivaからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 18 日)
Estimado Francisco Javier,Lamentamos profundamente que su experiencia en nuestro hotel no haya cumplido con sus expectativas. Para nosotros es fundamental conocer de primera mano la experiencia de todos nuestros huéspedes para mejorar continuamente nuestros servicios y nuestras instalaciones.Entendemos lo importante que es para nuestros huéspedes sentirse cómodos y satisfechos durante su tiempo con nosotros, y sentimos escuchar que no logramos brindarle esa experiencia con nuestra Junior Suite de Marc Newson, quien diseñó el espacio con simplicidad y comodidad; creando un entorno moderno y relajante donde cada huésped pueda sentirse como casa. Lamentamos si en su caso no fue así.Si está dispuesto a darnos otra oportunidad, nos encantaría recibirles nuevamente y proponerle un diseño distinto que más se ajuste a su idea de confort.Gracias por tomarse el tiempo de compartir sus comentarios con nosotros. Un saludo

8/10 (良い)

Alexander

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
👌
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Vanessa A. - Executive Assistantからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 8 日)
It is a pleasure to know that you have enjoyed your stay with us and for our team it will be an honor to welcome you again.Regards

8/10 (良い)

SAMIRA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Vanessa A. - Coordinadora Ejecutivaからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 6 日)
Nos complace saber que disfrutó de una experiencia inolvidable y nos alegramos de recibir valoraciones tan positivas como la suya.

8/10 (良い)

Javier、Blanes

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Vanessa A. - Coordinadora Ejecutivaからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
Agradecemos su valoración tras su paso por el Hotel Puerta América.Con la esperanza de seguir atendiéndole en el futuro, quedamos a su disposición.Un cordial saludo