I arrived at midnight for work. But the front desk accepted it quickly.
The room was also large and I could sleep comfortably.
In the restaurant overlooking the pool I enjoyed breakfast in an elegant atmosphere.
宿泊されたお客様
2019 年 3 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Taif
グループ旅行
2024 年 5 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The service was excellent
Taif
2024 年 5 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Heather
2024 年 5 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Heather
2024 年 5 月に 4 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Rena、Christiansted
家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
2024 年 5 月 20 日
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This property was not clean or maintained. I went to the front desk the day before I was scheduled to leave and they stated someone checked me out of my room. I inquired about a refund for night and the General Manager denied my claim. when I informed the front desk my room smelled like smoke, I was met with a puzzled look. The next time I saw the front desk agent she was outside the front entrance smoking a cigarette ! No amount of savings warrant staying at this facility. For your health and safety, choose wisely.
Rena
2024 年 5 月に 4 泊滞在
8/10 (良い)
Cynthia
家族旅行, グループ旅行
2024 年 5 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel itself was nice the area around looked a bit run down.
Cynthia
2024 年 5 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Doug
2024 年 5 月 19 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Doug
2024 年 5 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Jessica、Okawville
カップルで旅行, グループ旅行
2024 年 5 月 19 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Property was very clean but needs much updating.
Jessica
2024 年 5 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Christina
2024 年 5 月 15 日
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
feels like home
Christina
2024 年 5 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Christina
家族旅行
2024 年 5 月 14 日
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Feels like home, staff is very helpful and nice, ty Rachel Sue and Anthony my stay has been great. at the Gold Valut Inn
Christina
2024 年 5 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
Mark
家族旅行
2024 年 5 月 10 日
気になった点 : スタッフとサービス
Was booked for a room and found after getting the key that someone was already staying in the room. This is concerning as they overbooked and that someone else can get keys to your room as a mistake which was blamed on a different shift. The service desk was unable to do anything (check for rooms or refund my bill without calling assistant general manager)