施設内の設備

フェアフィールド イン & スイーツ ロサンゼルス LAX / エル セガンドの口コミ

2.5 out of 5

口コミ

8.4

とても良い

評価 10 - 2584 件の口コミ中 1321 件が非常に良い" "
評価 8 - 2584 件の口コミ中 728 件が良い" "
評価 6 - 2584 件の口コミ中 250 件が普通" "
評価 4 - 2584 件の口コミ中 130 件が不満" "
評価 2 - 2584 件の口コミ中 155 件が非常に不満" "

8.6/10

清潔度

8.8/10

スタッフとサービス

8.4/10

設備とサービス

8.2/10

施設のコンディションと設備

8.2/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

Makoto

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 4 日)
Makoto, thank you for choosing Fairfield Inn & Suites Los Angeles LAX El Segundo. We're glad to know that you had a good experience with us. We hope that we'll have the opportunity to welcome you back in the future.

2/10 (非常に不満)

SHOHEI

気になった点 : スタッフとサービス
Racism shuttle bus. The complementary shuttle driver asked tips only from us Asians. I told it at the front desk, but they just said "the shuttle is complementary." I strongly recommend tourist from Asia to avoid this hotel. They ONLY ask Asians for tips.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 26 日)
Shohei, it's sad to hear of your experience with the shuttle service. It is our overarching goal to ensure all guests feel welcomed and respected. Your experience was not reflective of this commitment. We take such complaints seriously and we assure you that we will address this with the concerned team members. Thank you for your feedback, it helps us improve our services for everyone.

10/10 (非常に良い)

Mikono

出張
乗り換えの際に良く使用しますが、近くにスーパーとスタバとバーガーショップがありとても便利です。 シャトルバスも毎30分に迎えに来るのでそんなに待ちません。乗務員が良く泊まっているイメージです。
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 22 日)
Mikono 様、フェアフィールド イン & スイーツ ロサンゼルス LAX エル セグンドでの頻繁なご滞在に関する肯定的なフィードバックは高く評価されています。ホテルはスーパーマーケット、カフェ、飲食店に近く、定期的なシャトル サービスの利便性がお客様のご滞在をより充実させたと伺い、大変うれしく思っております。コメントありがとうございます。またご旅行の際にこの地域にお越しの際は、またお迎えできることを楽しみにしております。

8/10 (良い)

Mayumi

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 18 日)
Thank you for taking the time to share your review with us, Mayumi!It's great to see we provided you with such an enjoyable experience. We're hoping we'll be seeing you again during your next visit to Fairfield Inn & Suites Los Angeles LAX El Segundo. Thank you and have a wonderful day!

8/10 (良い)

YUKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 14 日)
YUKO, thank you for staying with us at Fairfield Inn & Suites Los Angeles LAX El Segundo. It's wonderful to learn that your experience was enjoyable. Your feedback is valued and we're looking forward to your next visit.

10/10 (非常に良い)

Arimura

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 11 日)
Thank you for this excellent rating, Arimura!We're always working hard to provide a high-quality experience for all of our guests so It's wonderful to hear that you had such an enjoyable stay at Fairfield Inn & Suites Los Angeles LAX El Segundo! We'd love to host you again someday for yet another unforgettable visit.

4/10 (不満)

Ryoji

2024 年 1 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Ryoji, it's disappointing to see that your recent stay didn't meet your expectations. Never hesitate to share any specific areas you felt needed improvement, which will enable us to create a better guest experience in the future. We hope to have the opportunity to serve you better next time.

10/10 (非常に良い)

Tatsuya

2023 年 12 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 31 日)
Tatsuya, we are thrilled to learn of your excellent stay at Fairfield Inn & Suites Los Angeles LAX El Segundo. It's wonderful to realize your rankings reflect your satisfaction. We genuinely appreciate your Expedia review, and we look forward to welcoming you back on your next trip to Los Angeles. Safe travels until we meet again!

10/10 (非常に良い)

masahi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 11 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 6 日)
Masahi, thank you for selecting Fairfield Inn & Suites Los Angeles LAX El Segundo for your stay. It is wonderful to hear that you had a positive experience. We strive to deliver excellent service and we're glad to know it reflected on your visit. We're looking forward to welcoming you back for another great stay when your travel needs bring you back to our area.

8/10 (良い)

MASASHI

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
部屋に電子レンジがなかったのが残念。 そのお他は素敵なホテルでした。
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 14 日)
マサシ様、フェアフィールド イン & スイーツ ロサンゼルス LAX エル セグンドについて貴重なご意見をいただきありがとうございます。お部屋の電子レンジの問題については残念ではございますが、全体として当ホテルでの快適なご滞在をお過ごしいただけたことを嬉しく思います。次回もさらに良い体験をしていただけることを願っています。

8/10 (良い)

Masao

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
周りのレストラン、マーケットにも歩いて行けるので便利。空港までのフリーシャトルは助かる。
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 9 日)
マサオさん、素晴らしいレビューをありがとうございます!フェアフィールド イン & スイーツ ロサンゼルス LAX エル セグンドをご利用いただき、誠にありがとうございます。とても素晴らしかったです!市内中心部の便利なロケーションをご利用いただき、大変嬉しく思います。私たちはすべてのゲストに思い出に残る体験を提供するよう努めています。すぐにまたお越しいただき、素晴らしい経験をしていただけることを楽しみにしています。近いうちにまた会いに来てください!

6/10 (普通)

KAYOKO

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
空港から近く、ホテルの無料シャトルバスでホテルに行くことが出来て助かりました。気になったことは少し香水?のにおいが強めでした。スリッパと歯ブラシはないのでご用意して宿泊して下さい。
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 30 日)
カヨコさん、私たちとのご滞在中の全体的な経験がより良いものになることを心より願っております。当ホテルの最高のロケーションとシャトルサービスをご評価いただき大変光栄に存じますが、ご滞在中にアメニティや香りに関してご不便をおかけし、誠に申し訳ございませんでした。ご評価は真摯に受け止め、今後のサービス向上に活かしてまいりますので、ご安心ください。

8/10 (良い)

Kunihito

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
It took little longer awaiting the shuttle bus to come to the pick up point at the airport.
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 30 日)
Kunihito, we value your feedback and appreciate your patience regarding the shuttle service. We understand the importance of timely transportation after a long flight and have taken your comments into consideration. We're eager to have you stay at Fairfield Inn & Suites Los Angeles LAX El Segundo again.

8/10 (良い)

Chiyo

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
建物は古びてはいますが、普通に清掃はされていますし、設備は問題無いと思います。 空港までの無料シャトルバスが30分おきにロビーに来るので便利です。しかし、ターミナル毎に止まらないので、運転手さんが荷物を預かる際に聞いてくれるのですが、忘れて通り過ぎちゃうこともあるので、気をつけてください。
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 30 日)
Chiyo 様、貴重なご意見をいただきありがとうございます。フェアフィールド イン & スイーツ ロサンゼルス LAX エル セグンドは、築年数が経っているにもかかわらずよく手入れされており、アメニティも満足のいくものでした。空港への定期無料シャトルサービスをお褒めいただき、大変嬉しく思います。さまざまなターミナルでのドロップオフに関する皆様のフィードバックを参考にさせていただきました。これは間違いなく将来のゲストにとって有益です。今後ともよろしくお願いいたします。

6/10 (普通)

MEGUMI

良かった点 : スタッフとサービス
お掃除が一回しか来なかったのが残念でしたがあとは良かったです。
2023 年 10 月に 5 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 26 日)
めぐみさん、フィードバックをお寄せいただきありがとうございます。ご滞在中の清掃サービスの頻度については、大変申し訳ございません。しかしながら、残りの滞在が満足のいくものであったと伺い、大変嬉しく思います。ご理解のほどよろしくお願いいたします。今後ともよろしくお願いいたします。

8/10 (良い)

Kimiyuki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
フロントのサービスは良かったですが
フロントのサービスは良かったです。部屋もクリーンでしたがエアコンの水が床に落ちていてカーペットが濡れていた点が残念でした。
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 26 日)
キミユキさん、ご意見ありがとうございます。サービスを高く評価していただき、またお部屋も清潔であったと伺い、大変嬉しく思います。しかしながら、エアコンの問題については残念に思います。この件についてご指摘いただきありがとうございます。必ず調査させていただきます。私たちは、すべてのお客様に完璧な体験をしていただくことを目指しています。フェアフィールド イン & スイーツ ロサンゼルス LAX エル セグンドへのまたのお越しをお待ちしております。

10/10 (非常に良い)

Keigo

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2泊しましたが、空港にも近く、近くにスーパーや飲食店もあり、非常に便利でした。 部屋も十分広く、清潔感もありました。 アメニティは最小限なので、ご自身で持っていく必要があります。
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 26 日)
Keigo さん、フェアフィールド イン & スイーツ ロサンゼルス LAX エル セグンドでのご経験を共有していただきありがとうございます。当ホテルの一等地と清潔さを高く評価していただき大変嬉しく思います。今後、追加のアメニティが必要な場合は、弊社の機知に富んだチームメンバーにご遠慮なくリクエストしてください。次回のご来店を心よりお待ちしております。

10/10 (非常に良い)

Kayo

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Convenient area, clean, and excellent staff.
2023 年 9 月に 4 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 20 日)
Thank you so much for choosing to stay at the Aloft El Segundo/LAX - we're so glad you enjoyed your stay and got to interact with our excellent staff and look forward to your return!

10/10 (非常に良い)

Hisanori

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
豪華ではないが、屋外プールや屋外公園スペースがあり、値段の割に設備等は充実。施設も空いており、ゆっくり静かに利用できる。 空港から非常に近く便利。近隣にレストラン、スーパー等も多数。 チェクイン等非常に手続は迅速。 総合的に値段の割に非常にお得感あり、大変満足。今後LA滞在時はここに決まり。
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 20 日)
Thank you so much for choosing to stay at the Fairfield Inn El Segundo/LAX - we are so thrilled that you had an enjoyable stay. We hope to host you again in the near future.

10/10 (非常に良い)

Nozaka

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kazuko

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋が広く清潔。スーパーも近く、とても便利
2023 年 9 月に 2 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 14 日)
Thank you so much for choosing to stay at the Fairfield Inn El Segundo/LAX - we are so thrilled that you had an enjoyable stay. We hope to host you again in the near future.

6/10 (普通)

??

2023 年 9 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Eri

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
空港送迎、朝食、wifi無料、いつでもコーヒー飲み放題、スタッフも皆フレンドリーで穏やか。提携レンタカー手配も迅速、安心。目の前にファストフード沢山あり、スーパーも徒歩ですぐ。空港近くだが騒音なし。プールも小学生には十分、タオルも伝えれば直ぐに持ってきてくれる。サンタモニカ、ハリウッド、自然史博物館、エンゼルススタジアムと車移動も中心にあり楽。気になることあげるとすれば、ボイラーの音が夜も大きいが、毎日遊び疲れているため熟睡。また是非LAX訪れた際は利用したい!
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 20 日)
Thank you so much for choosing to stay at the Fairfield Inn El Segundo/LAX - we are so thrilled that you had an enjoyable stay. We hope to host you again in the near future.

10/10 (非常に良い)

Oda

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 14 日)
Thank you so much for choosing to stay at the Fairfield Inn El Segundo/LAX

10/10 (非常に良い)

KAZUO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
空港から近くで便利です。
0時を過ぎるチェックインでしたが、空港からの送迎が24時間あり、とても助かりました。バスは出発階を30分毎に循環しており、手を挙げるとどこでも乗せてくれます。ロビーには常にコーヒー、紅茶が用意されていてほっとできます。道路の向かいには24時間スーパー、徒歩圏内にスタバ、In-N-Outバーガーもあり便利です。
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Shuki Kからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 4 日)
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience with us.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.

8/10 (良い)

NOZOMI

2023 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Michinobu

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
nice service!
I arrived very early but they prepare my room quickly and I could enter a room than I expected!
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Shuki K.からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 28 日)
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience with us.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.

4/10 (不満)

Mieko

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

susumu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Shuki K.からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 23 日)
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience with us.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.

10/10 (非常に良い)

CHISATO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Shuki K.からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 23 日)
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience with us.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.

10/10 (非常に良い)

AINO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Shuki K.からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 21 日)
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience with us.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.

6/10 (普通)

???

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス
朝食メニューが、少ない
2023 年 8 月に 2 泊滞在
Shuki Kからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 22 日)
Thank you for taking the time to share your thoughts regarding this issue. I appreciate you bringing it to our attention. I will share your message with the leadership team.Once again, thank you for taking the time to share your feedback. I appreciate you choosing to stay with us.

8/10 (良い)

MIDORI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Shuki K.からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 23 日)
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience with us.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.

6/10 (普通)

Fa

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
タオルが人数分部屋に用意されていなかった。 頼んだら多めに持ってきてもらえた。
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Shuki K.からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 18 日)
Thank you for taking the time to share your thoughts regarding this issue. I appreciate you bringing it to our attention. I will share your message with the leadership team.Once again, thank you for taking the time to share your feedback. I appreciate you choosing to stay with us.

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Shuki K.からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 14 日)
Thank you for taking the time to share your thoughts regarding this issue. I appreciate you bringing it to our attention. I will share your message with the leadership team.Once again, thank you for taking the time to share your feedback. I appreciate you choosing to stay with us.

10/10 (非常に良い)

Keita

2023 年 7 月に 1 泊滞在
Shuki K.からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 17 日)
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience with us.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.

8/10 (良い)

Keisuke

2023 年 7 月に 1 泊滞在
Shuki K.からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 14 日)
Thank you for taking the time to share your thoughts regarding this issue. I appreciate you bringing it to our attention. I will share your message with the leadership team.Once again, thank you for taking the time to share your feedback. I appreciate you choosing to stay with us.

6/10 (普通)

Aiko

2023 年 6 月に 2 泊滞在
Shuki K.からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 7 日)
Thank you for taking the time to share your thoughts regarding this issue. I appreciate you bringing it to our attention. I will share your message with the leadership team.Once again, thank you for taking the time to share your feedback. I appreciate you choosing to stay with us.

10/10 (非常に良い)

Tamiki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 6 月に 2 泊滞在
Shuki K.からの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 23 日)
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience with us.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.

10/10 (非常に良い)

RYOKO

2023 年 6 月に 1 泊滞在
Shuki K.からの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 27 日)
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience with us.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
部屋は広かったのですが、廊下側にしか窓が無い部屋で、カーテンを開けられなかったのがかなり窮屈でした。 冷蔵庫はスイートルームにしかないとのことでした。 空港送迎のシャトルバスは30分に1本で、空港到着して待っていた時はなかなか来ず、ホテルに1本連絡を入れたらすぐに来ました。 ただ、朝食無料で充分満足しましたし、これらを除けば快適でした。ありがとうございました。
2023 年 5 月に 2 泊滞在
Evelyn Reyesからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 23 日)
Greetings, Thank you for taking the time to share your thoughts regarding this issue. I appreciate you bringing it to our attention. I will share your message with the leadership team. Once again, thank you for taking the time to share your feedback. I appreciate you choosing to stay with us.

8/10 (良い)

HITOSHI

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 5 月に 1 泊滞在
Evelyn Reyesからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 24 日)
Greetings Hitoshi, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience with us. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback. We hope to welcome you again soon.

10/10 (非常に良い)

AMI

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
朝食は無料ですがけっこう充実していて、ホテルの向かい側にスーパーがあり、有名なIn-N-outもすぐで、食事には困らないです。 無料のエアポートシャトルは、ドライバーさんがとても親切でした。ホテルスタッフの方も感じがよく、清掃は言わないとしないスタイルだと思いますが、電話したらすぐタオル交換等してくれたので快適に過ごせました。
2023 年 5 月に 2 泊滞在
Shuki K.からの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 15 日)
Thank you for sharing your experience with us. Irt was a pleasure having you here.

8/10 (良い)

Junko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
空港に近く、無料送迎があるのと、治安も悪くないようなので選択しました。 外国人の私にもわかりやすく説明していただいて安心できました。 国際線の出発時間を言うと翌朝の7時の出発をすすめられ、 早めにチェックアウトしたので 朝食サービスを利用することができなかったのが残念です。 キングの部屋は1人で利用するには十分でした。 電源もたくさんあります。
2023 年 5 月に 1 泊滞在
Evelyn Reyesからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 10 日)
Greetings Junko, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience with us. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback. We hope to welcome you again soon.

10/10 (非常に良い)

Chihiro

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
帰国前に2泊で利用しました。部屋は清潔で快適でしたが、バスルームにドライヤーがなく、ハウスキーピングに持って来てもらうのに時間がかかりました。通常は、バスルームに常備しているようなので、アクシデントのようでしたが。 無料の朝食は、ワッフルがおいしく、空港へのシャトルは予約不要で30分おきにでていて、便利でした。 また利用したいと思います。
2023 年 5 月に 2 泊滞在
Evelyn Reyesからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 7 日)
Greetings Chihiro, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience with us. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback. We hope to welcome you again soon.

10/10 (非常に良い)

EMI

2023 年 3 月に 2 泊滞在
Evelyn Reyesからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 19 日)
Greetings Emi, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience with us. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback. We hope to welcome you again soon.

10/10 (非常に良い)

Turtle

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
All perfect , friendly staffs , convenient shuttle service, complimentary breakfast, good property, totally satisfied
2023 年 2 月に 3 泊滞在
Evelyn Reyesからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 21 日)
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience with us. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback. We hope to welcome you again soon.

10/10 (非常に良い)

KAZUNARI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気持ちよく過ごせました、また泊まりたい
空港近くで、アクセスが良い。 プールとターチがあってリラックスできました。朝食も美味しい。とても素晴らしい。
2023 年 2 月に 3 泊滞在
Evelyn Reyesからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 17 日)
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience with us. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback. We hope to welcome you again soon.

8/10 (良い)

yoshinori

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
同便のCA,パイロットも泊まっていたのでコスパが良いのではないかと思った。
Evelyn Reyesからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 17 日)
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience with us. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback. We hope to welcome you again soon.

8/10 (良い)

KOJI

Evelyn Reyesからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 12 日)
Greetings Koji, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience with us. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback. We hope to welcome you again soon.