スイート キングベッド 1 台 テラス | リビング エリア | 液晶テレビ、MP3 ドック

ダブルツリー バイ ヒルトン ホテル クアラルンプールの口コミ

5 out of 5

口コミ

8.6

非常に良い

評価 10 - 1000 件の口コミ中 509 件が非常に良い" "
評価 8 - 1000 件の口コミ中 327 件が良い" "
評価 6 - 1000 件の口コミ中 96 件が普通" "
評価 4 - 1000 件の口コミ中 50 件が不満" "
評価 2 - 1000 件の口コミ中 18 件が非常に不満" "

8.8/10

清潔度

8.8/10

スタッフとサービス

8.4/10

設備とサービス

8.4/10

施設のコンディションと設備

8.8/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

RYOSUKE

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス
シャワールームから水が漏れて、 危なかった
2024 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

SEIJI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good
2024 年 4 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

??

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This hotel is very clean and easy to use.
2024 年 3 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Noriharu

出張
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
I had a double booking through Expedia and could not cancel. They didn't communicate with Expedia and didn't take care of me.
2024 年 1 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Shigetoshi

2023 年 12 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

YUKA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
朝食が種類が多くて美味しい
2023 年 10 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Yuka

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
隣にモールがあってスーパーやコンビニがあり、便利。市の中心のはちょっと遠いです。
2023 年 8 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

YOSHIYUKI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Yukari

2023 年 3 月に 3 泊滞在
Danielからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 27 日)
Dear Yukari,Thank you for your honest ratings!

4/10 (不満)

TOMOAKI

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
ハエの温床かと思うほどハエがいた。 滞在中に20匹を軽く超えるハエを潰した。 部屋の壁が一部外れているところがあった。立地は最高に良い。
2023 年 3 月に 5 泊滞在
Danielからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 15 日)
Dear Tomoaki,Thank you for your feedback. Kindly note that we have taken all your comments very seriously and addressed wherein applicable to prevent it from occurring going forward, however we hope to welcome you again soon for an experience which satisfies you.

10/10 (非常に良い)

Hatakeda

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
ありがとうございました。
2023 年 2 月に 5 泊滞在
Danielからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 6 日)
Dear Hatakeda,Thank you for your kind feedback. We hope to welcome you again soon.

10/10 (非常に良い)

Shogo

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
非常に良かったです。
2023 年 2 月に 4 泊滞在
Danielからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 6 日)
Dear Shogo,Thank you for leaving us with a perfect rating. We are looking forward to welcoming you again soon to Doubletree KL

4/10 (不満)

kaname

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 12 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Masahito

2/10 (非常に不満)

Takahiro

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
最悪
子供のパーティーが有ったので1泊しましたが、急いでたのにチェックインに1時間30分待たされて、バスタオルは穴が空いてボロボロでした。二度と行かないと思います。
2022 年 6 月に 1 泊滞在
Daniel Alcaraz, General Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 19 日)
Dear 最悪,Thank you for your honest review regarding your most recent visit. We sincerely apologize for the inconvenience caused. We hope to welcome you again soon for a much more pleasant experience.

10/10 (非常に良い)

KAZUHIKO

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 1 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2021 年 3 月に 1 泊滞在
Stephen Magorからの返信 (投稿日 : 2021 年 4 月 12 日)
Dear Valued Guest, Thank you for leaving us a good rating. I hope you've had a pleasant stay at DoubleTree by Hilton KL and I look forward to welcoming you back soon! Sincerely, Stephen Magor General Manager

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
No more...
I was stay in executive suite. but not nice view from my room. normally suite should city or nice view. I saw only beside building. and then no Free wifi. Must pay around 30RM
2020 年 7 月に 1 泊滞在
Stephen Magorからの返信 (投稿日 : 2020 年 8 月 7 日)
Dear Valued Guest, Thank you for leaving us your feedback. I regret to note that you had a disappointing experience during your stay with us. Rest assured your comments are duly noted. Regarding Internet access, however, we do provide free WiFi outside of public areas for Hilton Honors members. Our membership is also just a quick and simple sign-up away—apologies if this wasn't relayed to you earlier! I hope we'll have the opportunity to welcome you back for a much better stay. Sincerely, Stephen Magor General Manager

10/10 (非常に良い)

Kenji、Japan

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
清潔で快適に過ごすことができました。モールの中にあるので、食事にも困りませんでした。また利用したいと思います。
2020 年 7 月に 3 泊滞在
Stephen Magorからの返信 (投稿日 : 2020 年 7 月 15 日)
Dear Kenji, Thank you for leaving us an amazing rating and review. I'm pleased to hear that it was a comfortable stay for you and that you were also impressed with the cleanliness of our accommodation. Good to know that our convenient location served you well too! I look forward to welcoming you back for another stay! Sincerely, Stephen Magor General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 5 月に 2 泊滞在
Stephen Magorからの返信 (投稿日 : 2020 年 7 月 3 日)
Dear Valued Guest, Thank you for leaving us a perfect rating. I'm glad you had a wonderful stay at our hotel and am looking forward to welcoming you back hopefully in the near future! Sincerely, Stephen Magor General Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 3 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

ryoichi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ロングステイに最適
ここ数年2月に寒さから逃れるためKLに行ってます。3週間位いますのでコストパフォーマンスを考えてこのホテルを選んでいます。毎年来ているのでスタッフにも知り合いがいてとても快適に過ごしています。朝食も約20日間頂いても飽きません。ロケーションも雨にも濡れず地下鉄、無料バス停も近く便利です。隣に大きなレストラン、スーパーのあるモールができました。今回も数回利用しました。ホテルの地下のスーパーで肉、サーモンを買って向かいのレストランで焼いてくれます(15Rm)。疲れた時に部屋で一杯やりながら頂くのも良いですよ。
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Stephen Magorからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 2 日)
Dear ryoichi, Thank you for your continuous support and for leaving us a top rating! I'm pleased to find you highly enjoyed your stay at our hotel and am glad that you loved your breakfast experience here too. On top of that, it's also great that our convenient location served as another benefit to your trip. Thanks once again for sharing your review and those amazing photos with us. We look forward to hosting your next stay in KL! Sincerely, Stephen Magor General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
また泊まりたい
立地もとてもよくどこに行くにも便利。 ホテルスタッフの対応も良かった。 都会のホテルなのにプールも良かった。 また泊まりたいホテル
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Stephen Magor からの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 10 日)
Dear Valued Guest, Thank you for leaving us with a great review. I am pleased that you find your stay here pleasant. Good to know our team members have been very hospitable and glad you liked everything that was provided for you. I look forward to welcoming you back to stay with us again soon. Sincerely, Stephen Magor, General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
朝食会場のスタッフ(シェフも含め)とてもいい対応で気持ちのよい時間を過ごせました。 フロントのLy,,,? さん(男性)も、とても親切に対応してくれました。ありがとう
2020 年 1 月に 6 泊滞在
Stephen Magor からの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 7 日)
Dear Valued Guest, Thank you for leaving us with a great review. I am pleased that you find your stay here pleasant. Good to know our team members have been very hospitable. I look forward to welcoming you back to stay with us again soon. Sincerely, Stephen Magor, General Manager

6/10 (普通)

SUMIYO

2020 年 1 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Nellgwynn、シンガポール

出張
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ショッピングモールに併設されており、観光で来らる方には便利かもしれません。パブがモール内にないのが自分には残念でした。仕方なくホテルのバーで飲みましたが、食べ物メニューが限られており残念でした。
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Stephen Magor からの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 24 日)
Dear Nellgwynn, Thank you for leaving us with a great review. I am pleased that you find your stay here pleasant. However, rest assured that your comments has been duly noted. I look forward to welcoming you back to our hotel again soon. Sincerely, Stephen Magor, General Manager

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
14階に滞在しておりましたが、冷却機の音(重低音 ボーとで身体に響く音が気になりました。) アメニティーも自分に合っており、またヒルトンに 泊まりたいと思いました。きれいなホテルで最高!
2020 年 1 月に 4 泊滞在
Stephen Magorからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 11 日)
Dear Valued Guest, Thank you for leaving us a review. While I'm happy to hear you were satisfied with most aspects of your experience, especially in regards to our amenities and general cleanliness, I apologise for the disturbance you had to endure due to the loud noises coming from the cooler. Kindly be assured your feedback is much appreciated and well noted. I look forward to welcoming you back for a much better overall stay in the future. Sincerely, Stephen Magor General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
お世話になりました。特にありません。
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Stephen Magor からの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 24 日)
Dear Valued Guest,Thank you for leaving us with a splendid review. I am pleased that you find your stay here pleasant. Glad you liked everything that was provided for you. I look forward to welcoming you back to stay with us again soon. Sincerely, Stephen Magor, General Manager

8/10 (良い)

Motoharu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
コスパは良いと思います
概ね良かったと思います。 ショッピングモールが併用されてるのはやはり便利だと思います。 駅近だしツインタワーもまぁギリギリで歩ける範囲ですし。(1駅ですが帰りは流石に電車で帰りました) クラブラウンジは金額から考えればいいのかと。 ただモヒートを数杯頼んでまた注文したら「無い」と言われました。 そんなことってあるのですかね。(苦笑)
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Stephen Magor からの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 24 日)
Dear Motoharu,Thank you for leaving us with a great review. I am pleased that you find your stay here pleasant. Glad you liked the strategic location of the hotel. However, I am disappointed to hear about the shortfall in services. I hope to have the opportunity to welcome you back for a renewed stay. Sincerely, Stephen Magor, General Manager

10/10 (非常に良い)

TATSUO

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Stephen Magorからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 25 日)
Dear TATSUO, Thank you for leaving us a fantastic rating. I'm glad you enjoyed your stay here and am looking forward to having you back at DoubleTree by Hilton Kuala Lumpur. Sincerely, Stephen Magor General Manager

10/10 (非常に良い)

Yu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
スタッフの方の対応が暖かいホテル
ウェルカムドリンクならぬウェルカムクッキーをいただけました!とても美味しかったです!スタッフの方々の対応がすごく良く、帰り空港までタクシーよりUberの方が値段も安く、アプリの操作までして下さいました。おかげでタクシーに乗るより半額以下の金額で空港まで行くことができました。ありがとうございます。
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Stephen Magorからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 25 日)
Dear Yu, Thank you for leaving us a great score and review of your recent stay. I'm glad you had a positive experience here and that our team members delivered excellent service throughout. Good to know too that you appreciated our warm welcome cookies! Looking forward to welcoming you back to DoubleTree by Hilton Kuala Lumpur on your next trip to our city! Sincerely, Stephen Magor General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 10 月に 4 泊滞在
Stephen Magorからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 11 日)
Dear Valued Guest, Thank you for leaving us a top rating. I'm pleased to note that you enjoyed your stay with us and am looking forward to welcoming you back to DoubleTree by Hilton Kuala Lumpur soon. Sincerely, Stephen Magor General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
洗面台の蛇口の水垢が汚かった。 洗面台の流れが悪く、対応してもらった。 日本人といてはもう少し水回りを清潔にしてほしい。
2019 年 10 月に 4 泊滞在
Stephen Magorからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 25 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to complete a review for us. We truly appreciate your honest feedback that helps us work on the improvements we need to make so we can provide much better experiences for all our guests. I would like to apologise for the inconvenience caused by the plumbing defect in your bathroom as well as the lapse in standards in our housekeeping service. Rest assured that your constructive comments have been shared with the team for further service refinements going forward to ensure that these do not become repeated occurrences in the future. I look forward to welcoming you back to DoubleTree by Hilton Kuala Lumpur next time for a renewed and much-improved experience. Sincerely, Stephen Magor General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
All Are Good
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Stephen Magorからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 30 日)
Dear Valued Guest, Thank you for leaving us a great rating. I'm glad you had an enjoyable stay with us and am looking forward to welcoming you back to DoubleTree by Hilton Kuala Lumpur. Sincerely, Stephen Magor General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Stephen Magor General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 29 日)
Dear Valued Guest, Thank you for leaving us a positive rating. I hope you had a great stay with us and am looking forward to welcoming you back to DoubleTree by Hilton Kuala Lumpur. Sincerely, Stephen Magor General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The room was larger than I thought. And very clean. We could spend wonderful time!
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Stephen Magor General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 29 日)
Dear Valued Guest, Thank you for leaving us a positive rating. I hope you had a great stay with us and am looking forward to welcoming you back to DoubleTree by Hilton Kuala Lumpur. Sincerely, Stephen Magor General Manager

8/10 (良い)

moda、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋も綺麗で、地下にフードコートもあって便利。スタッフも親切でよかった。
2019 年 10 月に 3 泊滞在
Nazri からの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 27 日)
Thank you very much for your review. We look forward to welcome you back to our property. Have a great day!

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 10 月に 3 泊滞在
Stephen Magorからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 21 日)
Dear Valued Guest, Thank you for leaving us a positive rating. I hope you had a great stay with us and am looking forward to welcoming you back to DoubleTree by Hilton Kuala Lumpur. Sincerely, Stephen Magor General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
朝食もおいしく生後4ヶ月の息子を連れていきましたがミルクのお湯も気持ちよく案内してくれました。すすめるならヒルトンです
2019 年 9 月に 5 泊滞在
Stephen Magorからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 13 日)
Dear Valued Guest, Thank you for leaving us a great rating and review. I'm pleased to know that you enjoyed your stay with us and that you had a pleasant dining experience at Makan Kitchen. I look forward to welcoming you back to DoubleTree by Hilton Kuala Lumpur soon. Sincerely, Stephen Magor General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
髭剃りの刃が鋭く髭を切る際、皮膚が切れて血が出たのでもう少し品質の良い髭剃りが有れば嬉しく思う
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Stephen Magorからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 9 日)
Dear Valued Guest, Thank you for leaving us a positive rating and review. I'm glad you enjoyed your stay with us. Your constructive feedback on our bathroom amenities, however, is much appreciated. I look forward to welcoming you back to DoubleTree by Hilton Kuala Lumpur next time for a better overall experience. Sincerely, Stephen Magor General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
毎年10日程度だけですが定宿に決めています。品揃えの良いスーパーマーケットジャヤが地下にあり, 午前10時から午後10時まで営業。様々な食事が楽しめるフードコート始めグレードアップしたレウトランも充実している。フロントフロアーにある緑の木々に面した瀟洒なコーヒーコーナーは、いつ訪れても落ち着ける内緒にしておきたい様なスペースです。実に豊富な選択種の美味しい朝食も堪能出来ます。 徒歩5分圏内にLRTのAmpang Park St.が有り、無人運転ゆえ運行時間が正確で初めての旅行者にとっても利用しやすいと言えます。伊勢丹や日本大使館も比較的近いロケーションも気に入っています。
2019 年 9 月に 8 泊滞在
Stephen Magorからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 9 日)
Dear Valued Guest, Thank you for leaving us a positive review of your stay. I'm glad you had an enjoyable experience here and that you were wowed by both the breakfast spread at Makan Kitchen and the cuisines served at our other dining outlets. Good to know too that you found our location strategic and convenient! Looking forward to welcoming you back to DoubleTree by Hilton Kuala Lumpur on your next visit to our city! Sincerely, Stephen Magor General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 9 月に 7 泊滞在
Stephen Magorからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 2 日)
Dear Valued Guest, Thank you for leaving us a good rating. I hope you enjoyed your stay with us and I look forward to welcoming you back to DoubleTree by Hilton Kuala Lumpur soon! Sincerely, Stephen Magor General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても快適に過ごすことができました。
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Stephen Magorからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 23 日)
Dear Valued Guest, Thank you for leaving us a great rating and review. I am delighted to learn that you enjoyed a pleasant and comfortable stay with us. I look forward to welcoming you back to DoubleTree by Hilton Kuala Lumpur on your next visit to our capital! Sincerely, Stephen Magor General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 9 月に 5 泊滞在
Stephen Magor General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 17 日)
Dear Valued Guest, Thank you for leaving us a positive rating. I am delighted to learn you enjoyed your stay with us. I look forward to welcoming you back to DoubleTree by Hilton Kuala Lumpur soon. Sincerely, Stephen Magor General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
エレベーター改修工事のためかエレベーターで待たされる
2019 年 8 月に 3 泊滞在
Stephen Magor - General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 4 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to leave us a review of your stay. I am delighted to learn you enjoyed our warm hospitality during your stay with us. However, we wish to apologize for the challenge you've encountered with elevators. We are undertaking modernization works and hope to have this completed as soon as possible. We look forward to welcoming you back to DoubleTree by Hilton Kuala Lumpur again soon. Sincerely, Stephen Magor - General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
設備セッティングがゆるい テレビがつながらなかった バスルームの扉の鍵がゆるかった
2019 年 8 月に 3 泊滞在
Stephen Magor - General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 3 日)
Dear Valued Guest, Thank you for leaving us a review. We appreciated your comment as we continually work to improve our guest experience. Kindly be assured that I share your feedback in this situation and that your concerns have been relayed to the relevant department in charge for improvements. We hope you will consider staying with us in the future. Sincerely, Stephen Magor - General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 清潔度
タオルに髪の毛付いていた。 ホテルの人の対応はいい!交通も便利でよかった。
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Stephen Magor - General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 30 日)
Dear Valued Guest, Thank you for leaving us a review. We are sorry that your stay experience at our hotel was less than satisfactory. We appreciated your comment as we continually work to improve our guest experience. We hope you will consider staying with us in the future. Sincerely, Stephen Magor - General Manager

6/10 (普通)

roi

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
プールでの中国人のマナーの悪さを注意していただきたかった
2019 年 8 月に 6 泊滞在
Stephen Magor - General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 27 日)
Dear Roi, Thank you for leaving us a review. We are sorry that your stay experience at our hotel was less than satisfactory. We appreciated your comment as we continually work to improve our guest experience. We hope you will consider staying with us in the future. Sincerely, Stephen Magor - General Manager