「Tolles Zimmer mit Seeblick. Das Personal sehr freundlich und hilfsbereit. Wellness war toll, leider war das Wetter schlecht und es hatte sehr viele Personen. Aber es war angenehm. Sehr empfehlenswert.」
「Tolles Zimmer mit Seeblick. Das Personal sehr freundlich und hilfsbereit. Wellness war toll, leider war das Wetter schlecht und es hatte sehr viele Personen. Aber es war angenehm. Sehr empfehlenswert.」
「Nice location with heating swimming pool also the outside part and as real advantage with direct view on the lake !
Rooms are more and spacious and with balcony. The wood mobiliar adds a lot of senerity, calm and cosy atmosphère.」
「Nice location with heating swimming pool also the outside part and as real advantage with direct view on the lake !
Rooms are more and spacious and with balcony. The wood mobiliar adds a lot of senerity, calm and cosy atmosphère.」