During check-in, I had a disappointing experience with customer service. I was placed on hold while two customers who arrived after me were served first. When I inquired about the situation, the staff member responded rudely and continued assisting another guest, leaving me feeling ignored.
Eventually, I was handed the room key without any explanation regarding breakfast or the checkout process. Additionally, there was no senior management available to address or escalate this matter
宿泊されたお客様
2025 年 1 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Ashraf
2025 年 6 月 29 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Breakfast is excellent
Reception staff are disqualified
Ashraf
2025 年 6 月に 5 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Roger
出張
2025 年 5 月 14 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Clean and efficient, a good option if you are staying in this area
Roger
2025 年 5 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
abdulla
2025 年 5 月 1 日
気になった点 : 清潔度
Very bad in reception and not clean washroom
abdulla
2025 年 4 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Klai
2025 年 4 月 21 日
Klai
2025 年 4 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Ahmed
2025 年 3 月 13 日
Ahmed
2025 年 2 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
James
2025 年 2 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent
James
2025 年 2 月に 2 泊滞在
4/10 (不満)
Aude
2025 年 2 月 24 日
気になった点 : スタッフとサービス
Very disappointing for a Mercure
I do not understand how Mercure can allow this hotel to be part of their chain. I specifically chose a Mercure in order to benefit from international standards. The service at reception was terrible. The Wi-Fi hardly worked and was very spotty (we had to use the one of the room next door because the one in our room didn't work). The TV didn't work. They use an Internet TV and because the WiFi was so poor, it didn't work. The room was outdated. Eco-friendliness is an unknown concept : they had small plastic bottles for shampoo, shower gel... instead of the big ones you now find in almost all international chains. Breakfast was nothing to write home about. And did I mention how unfriendly the reception was?
Aude
2025 年 2 月に 2 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Sora
家族旅行
2025 年 2 月 19 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
This hotel is very dirty. Bathrooms haven’t been cleaned for months. Furniture is absolutely filthy and mattresses have insects. The pictures and description on Expedia is all a lie, and the staff admitted that themselves. Save your money and wellbeing and stay away from this property.
Sora
2025 年 2 月に 7 泊滞在
8/10 (良い)
Abdulaziz
家族旅行
2025 年 2 月 17 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Abdulaziz
2025 年 2 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Waleed
2025 年 2 月 14 日
Waleed
2025 年 2 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Michal
2025 年 2 月 5 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
good location, tasty breakfast, nice room, nice service
Michal
2025 年 1 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
Ahmed
2025 年 1 月 29 日
良かった点 : 施設のコンディションと設備
Ahmed
10/10 (非常に良い)
ABDALLA
2025 年 1 月 16 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ABDALLA
2025 年 1 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Fahed
2025 年 1 月 1 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
No window in the room. Complete walls.
Very Dirty.
Very hard mattress.
Fahed
2024 年 12 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Rodrigo Jr
出張
2024 年 11 月 19 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Rodrigo Jr
2024 年 11 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Patrick
グループ旅行
2024 年 11 月 18 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good hotel in a terrific area for commuting
This is a terrific hotel nestled into many others in the area. Generally three to maximum four stars in the area. If you’re driving, it’s in the middle of the city so accessibility is key. The room was very comfortable and large. Housekeeping was quick and timely. The front desk was very nice to me as a man, however travel friend as a women, felt they were arrogant and dismissive to her (except the woman working there on the day we checked out) It’s Saudi - things are changing. The breakfast was top notch. I recommend this hotel.