Hotel is dated but clean and staff are friendly and approachable. Unfortunately there are lots of mosquitoes especially at the lobby area and guest receptions area. These are in the hotel and not outside. Best to eliminate this at its their first impressions when we come in and where guests sit around at the lounge cafe enjoying pastries and coffee. Can't stay long with all the mosquitoes.
Mohammad
2024 年 8 月に 3 泊滞在
6/10 (普通)
Martina
小さなお子様連れの家族旅行
2024 年 7 月 10 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
I requested a non-smoking room but the front desk staff insisted that I requested a smoking room so she gave me a smoking room. I showed her from my reservation that I requested non-smoking room but she was unable to give me a non-smoking room. She gave me a “flexible” room where smoking is optional (basically a smoking room then??!!) and the room smelled cigarette. Pool was very nice, breakfast was good, there are a lot of attractions nearby.
Martina
2024 年 7 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
家族旅行
2024 年 7 月 6 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2024 年 7 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Martin
グループ旅行
2024 年 5 月 17 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It was nice some rules they told me about the pool were not listed in the pool rules so I was confused I respectfully accept there request but felt uneasy
Martin
2024 年 5 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
JUNYEONG
2024 年 2 月 13 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
JUNYEONG
2024 年 2 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2023 年 12 月 13 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2023 年 12 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
Mitchell、San Francisco
2022 年 10 月 3 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Lobby and restaurant are very nice but the rooms are a solid 3 stars-not more than that. Updates are needed all around!
Mitchell
2022 年 9 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Craig
出張
2022 年 7 月 27 日
良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
The Discovery Ancol is quiet and clean but shows visible signs of being a dated hotel. The staff were quite attentive and professional.
Craig
2022 年 7 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Poh
グループ旅行
2020 年 3 月 2 日
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
Poh
2020 年 2 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Dani
家族旅行
2020 年 2 月 17 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
The best hotel in Ancol area.
The hotel quality is beyond my expectation since I stayed here when the hotel name was Raddin Hotel about 20 yrs ago. It's a much much better hotel now. I need a family room but I mistakenly booked deluxe room. I asked the receptionist whether I can upgrade to family room with additional price but family room was fully booked. Then the very kind receptionist gave me a surprise: she upgraded my room to suite room with no additional charges! The room was huge with 2 toiletes, 1 bathtub+1 shower, 2 tvs, 1 living room, 2 queen size comfortable spring bed, and a very large window. I will definitely stay again in this hotel whenever I visit Ancol
Dani
2020 年 2 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
Yasmine Dwi
2019 年 9 月 24 日
気になった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
took more than 30 minutes to wait for check in and there was not a long queue either. One person checked in for a group, no one even care to guide us to another check in counter. pathetic!
Yasmine Dwi
2019 年 9 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
fitri
2018 年 12 月 20 日
良かった点 : 清潔度、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
So-so
room service takes a lot of time, pool isn’t ready until 9am so my kids should wait a bit longer to swim.
fitri
2018 年 12 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2018 年 12 月 10 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Thank you, i'm happy berharap bisa liburan kembali disini
宿泊されたお客様
2018 年 12 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
グループ旅行
2018 年 12 月 9 日
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Terrible service, staff could be trained to either care or be guest centric
宿泊されたお客様
2018 年 12 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2018 年 11 月 20 日
Großes Hotel mit wenigen Gästen, schöner Pool, Mitarbeiter sind sehr bemüht. Für den Preis ok.
宿泊されたお客様
2018 年 11 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2018 年 11 月 18 日
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Schöner Pool in großem, leeren Hotel
Das Hotel ist ganz ok, vor allem der Pool hat mir gefallen. Es waren kaum Gäste im Hotel, man fühlte sich deshalb fast wie in einem Geisterhotel. Hat aber auch seine Vorteile.
宿泊されたお客様
2018 年 11 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Noor
2018 年 11 月 13 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hotel di lokasi wisata Ancol
pilihan paling tepat jika ingin rekreasi ke Ancol, lokasi sebelah pintu masuk Dufan so tinggal jalan kaki aja kalo mau ke Dufan. Kamar luas dan nyaman, staff sangat ramah dan membantu
Noor
2018 年 11 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Youngji
2018 年 10 月 19 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
안쫄에 가실분만 가세요 ㅎㅎ
호텔 방도 크고 로비도 좋습니다
다만 유원지 안이라 나가고 들어올때 마다 입장료를받습니다.
Youngji
2018 年 10 月に 3 泊滞在
6/10 (普通)
BK、UK
2018 年 9 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Major refurbishment work through the night
Could be a nice hotel, stuck away in one corner of the Ancol theme/holiday park.
Unfortunately, 20-45 mins walk to anything of interest (restaurants, bars) alongside water drainage ditches with a healthy population of mosquitos and rats. What should have been a shorter and more pleasant walking/jogging path across Ecopark to Mercure hotel was closed at Discovery hotel end.
Further detrimental, building work going on during major refurbishment day and night. Being woken at 03:30am to the sound of drills and cloud of brick dust floating over the pool area is not ideal when you have jet lag from +8h time difference and are working in conference rooms 14 hours an day. Not recommended for business travellers.
BK
2018 年 9 月に 5 泊滞在
8/10 (良い)
SI YOON
2018 年 9 月 7 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
SI YOON
2018 年 8 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Yeshie
2018 年 8 月 28 日
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Wifi susah connect pd awalnya. Malam hari setelah komplain kembali, baru didatangi teknisi utk perbaikan. Kunci kamar sy sampe 3x bolak balik kebawah krn errror card setiap kali mau masuk kamar, padahal utk kunci kamar ini pake deposit segala 100rb. Dan sy deposit utk 2 kartu.
Breakfast di ballroom jd kayak kondangan, pilihan sedikit dan standar.
Mungkin krn lg renovasi kali yah