All guestrooms at Blue Marine Hotel feature thoughtful touches such as 24-hour room service and air conditioning, as well as amenities like free WiFi and safes.
i didnt check inn and they didnt refund , it was a bad experience
Hasan
2019 年 11 月に 2 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Selim
2019 年 11 月 25 日
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Tv bozuktu,klima bozuktu,sivrisinek doluydu hiç memnun kalmadık
Selim
2019 年 11 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
出張, 家族旅行
2019 年 10 月 26 日
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 清潔度
The view, the service provided by the employees and the breakfast are excellent. good ubication. they should update the photos because for example the pool does not work.
宿泊されたお客様
2019 年 10 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 8 月 27 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
L’endroit et prés de l’aéroport Sabiha (15min)
On y mange bien et il y a une piscine
宿泊されたお客様
2019 年 8 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
Roman
2019 年 8 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Roman
2019 年 8 月に 3 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
2019 年 8 月 15 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
宿泊されたお客様
2019 年 8 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Buket
2019 年 8 月 10 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Havuzu çok küçüktü odalar çok pisti kalınacak yer değildi resmen havuz deseniz leş gibi
Buket
2019 年 8 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2019 年 8 月 5 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Average hotel service
The room was not made after informing them that we will check in late , and they did not even provide me with keys the first night we stayed there