staffs are very polite N helpful but some of the towels are not clean.
Kwai Fong
2024 年 4 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
ainun、Kuala Lumpur
2024 年 2 月 15 日
ainun
2024 年 2 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
SYED MUZAFFAR
2023 年 11 月 8 日
SYED MUZAFFAR
2023 年 11 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Siu Cheung
家族旅行
2023 年 10 月 11 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Bathroom very dirty. Ants all over on the sink and floor. Shower curtain is very dirty. Unacceptable. I would not recommend anyone to choose this hotel
Siu Cheung
2023 年 10 月に 2 泊滞在
2/10 (非常に不満)
MAN PONG
家族旅行
2022 年 10 月 12 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
MAN PONG
2022 年 10 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Teck Ngie
出張
2022 年 6 月 13 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Teck Ngie
2022 年 6 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
Tan
2022 年 5 月 4 日
Tan
2022 年 5 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Pek San
2022 年 2 月 1 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
The room 103 is very dark and the hot water not hot at all. Due to the iron table infront of 103, early morning is too noisy since others guests chating . The roomtoiletneed repair and upkeep. The toilet when flash water are leaking out water.
Pek San
2022 年 1 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Nurul Farishha Farhana
2022 年 1 月 8 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nurul Farishha Farhana
2021 年 12 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
家族旅行
2021 年 12 月 13 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2021 年 12 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2021 年 11 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Budget place at the city centre
Average hotel but clean and quiet place. Good for family with kids. If u are dosabled, eequest for G floor room as they dont have elevatoes.
宿泊されたお客様
2021 年 11 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
ISMAIL
2021 年 3 月 18 日
ISMAIL
2021 年 3 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
出張
2021 年 1 月 16 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Satisfied and comfortable
It was a good stay, reception was helpful, room was comfortable, breakfast was very good, enjoyed the stay.
Would recomend to others
宿泊されたお客様
2021 年 1 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
SHAHRIL
家族旅行
2021 年 1 月 12 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
BMF 4ever.
Overall I give 7.5/10 for this over night trip to Ipoh with my family.
- Lift service will help a lot if it's available.
- Selection of foods for breakfast need improvement, in short time you may put simply add to next new menu like cereals or omelette.
SHAHRIL
2021 年 1 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Norafidah
家族旅行
2019 年 12 月 26 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
good experience
Norafidah
2019 年 9 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Nurul Shaiedah
家族旅行
2019 年 12 月 5 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nurul Shaiedah
2019 年 11 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
家族旅行
2019 年 11 月 26 日
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
It a nice place to stayed
宿泊されたお客様
2019 年 11 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Vijayan
家族旅行
2019 年 11 月 22 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Horrible and dirty looking property
It was very dirty and dusty. Aircon was not in good service condition. Not worth the price paid i.e. Rm150. Bathroom is also dirty. Even hair dryer is shared among with other guest at the hotel. Completely unacceptable.
Vijayan
2019 年 11 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Ibnor
小さなお子様連れの家族旅行
2019 年 9 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Surrounding is peaceful just that no elevator / lift is available. Overall stay is nice & good