生涯最悪のホテル体験
家族で2泊。チェックイン時に天井から水漏れあり、部屋を変更。上階はホテルと関係ない人が住んでいて汚水かどうか分からない。
部屋の変更時に翌日また戻ると言われてないのに一泊後、元の部屋の天井の修理が完了したので戻るよう要求された。部屋の変更だけで述べ約4時間つぶれた。マネージャーの対応はより良い部屋に一泊泊め、空港までのタクシーを無料にするから文句言うなという失礼で傲慢なもの言い。
近代的なホテルなら部屋の移動はエレベーターを使用し大きな問題はないがここは部屋と部屋が離れている。しかも階段、道は石畳みなので移動はたいへん。
口論の末、元の部屋に移動したがシャワー室の排水が詰まっていて水が引くのに長い時間がかかった。
水まわりとスタッフのサービスはゲストにとって最重要な点のひとつであり、この欠陥は致命的。
失望と怒りを通り越してここまで行くとホラー映画、お笑いのような体験だった。
Appalling and horrible!
After check in for two nights, noticed drip drop of water from the ceiling. Don’t know if dirty water or not.
Hotel changed a room but next day we needed to move back to the same room w/o clear agreement. The manager handled us impolitely/rudely insisting the better room was served the first night and give free transfer to airport, hence we should accept it.
It’s not a big issue if modern hotel shifting rooms with elevator. But in an apartment up and down from upstairs twice for two nights with little assstance from the hotel, its a nightmare carrying heavy suitcases twice. After long argument, no choice but moved back to the same room. Though the ceiling was repaired, water drainage from the bath room was clogged and took long time for being subsided.
Drainage of this hotel and staff services are appalling as drainage is one of the most important points.
Disappointed and our mad will never be subsided forever!