ラウンジ

トーレ・メリナ, a Gran Meliá ホテルの口コミ

5 out of 5
トーレ・メリナ, a Gran Meliá ホテル
Avd Diagonal 661-671, Barcelona

口コミ

8.8

非常に良い

評価 10 - 31 件の口コミ中 22 件が非常に良い" "
評価 8 - 31 件の口コミ中 5 件が良い" "
評価 6 - 31 件の口コミ中 0 件が普通" "
評価 4 - 31 件の口コミ中 2 件が不満" "
評価 2 - 31 件の口コミ中 2 件が非常に不満" "

9.6/10

清潔度

9.2/10

スタッフとサービス

8.0/10

設備とサービス

9.0/10

施設のコンディションと設備

9.0/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Akemi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
朝食がとても充実してました。スタッフもとても親切で快適に過ごせました。また利用したいホテルです。
2024 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

KAWASAKI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

Ronald、miami

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Unfortunately this is a hotel that is not yet up to the game. I arrived to the top line of the hotel, a Red Level room with two rooms. We were greeted in an excellent manner by Alejandro, the highlight of the hotel. The room was also very nice and well fitted. Nonetheless, there are several salient black spots in the operation: as other reviewers have mentioned, when you call all the lines for service request almost never do they answer (they have a special Red Level line which also they repeatedly did not answer). They offer 24 hour room service, but I had to wait one hour to finally get a response and when they deliver the food, the family lost a tour booked months in advance (no restaurant were opened at that time also and the tour was for 9 hours and we needed to eat). There were missing items in two room service orders. Also, on Saturday, after my kids were in the pool, when they came back there was no heat water. We called the reception and they confirmed there was a tecnical problem and had called a company for repairs (this seemed to be a recurring problem as another reviewer mentioned another time when this happened). Breakfast was included but they will charge fully if ordered by room service (other hotels charge a delivery fee but not all the items as if they were not included). We had ordered special transportation twice: one work but they other never showed up and there was no explanation. There is currently no spa and only a temporary gym with some machines.
2024 年 5 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Raul

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
location excelent, staf super nice, excelent neighborhood
2024 年 4 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Shafiul

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Excellent
2024 年 4 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Debra

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
We had to have a one on one conversation with every maintenance person about how the client, the person who is paying for the room for many nights, should be the one who gets to put the air conditioning to the most comfortable temperature. This didn’t happen fo the first 3 nights! It was a one on one with the maintenance person and the night shift supervisor. For three consecutive nights! An absolute nightmare! We have been sick with cold and flu symptoms since we left that hotel. One of the male check in people actually told me he was sick with the same symptoms I had. He had taken our luggage to the room. T A horrible experience in a very beautiful hotel!
2024 年 4 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

James

2024 年 4 月に 9 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jeffrey

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Carlos

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Excelente
2024 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jeffrey

2024 年 3 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Alberto

出張, カップルで旅行
Gran hotel, en una zona tranquila.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Marta Bringas Gelado, Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
Estimado Señor,Le agradecemos sinceramente que haya compartido su experiencia en nuestro establecimiento.Nos alegramos de haber podido ofrecerle una experiencia agradable y de que nuesta ubicación haya contribuido de un modo especial a su descanso. Es fantástico saber que todo ha estado a su gusto.De nuevo muchas gracias.Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida nuevamente y continuar brindándole experiencias excepcionales. Atentamente,Marta Bringas Gelado, Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

Paul

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Magnifique hotel
C est un des plus beaux hôtels Catalan, nous avons été surclassé dans une très belle suite, le personnel est vraiment present et proche de sa clientèle. Le petit déjeuner à la carte est de très bonne qualité et le personnel en nombre pour un service de première classe. Il y a beaucoup personnel ce qui assez rare, pour accompagner les clients à chaque moment de la journée, même avec un passage le soir pour voir s’il manque quelques choses. Hôtel très bien tenu, très propre et magnifique en plus .. Le service d’étage excellent et 24h24h le room service répond très rapidement. Un grand merci à Camilla qui nous a suivi du début à la fin et également à toute l’équipe de l’hôtel pour toutes les attentions faites à mon épouse. Hôtel top et luxe À conseiller sur Barcelone les yeux fermés
2024 年 2 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Ridoin

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 6 泊滞在