ランチ、ディナーに営業 (タイ料理)

センタラ グランド アット セントラル プラザ ラップラオ バンコクの口コミ

5 out of 5

口コミ

8.8

非常に良い

評価 10 - 1005 件の口コミ中 540 件が非常に良い" "
評価 8 - 1005 件の口コミ中 345 件が良い" "
評価 6 - 1005 件の口コミ中 78 件が普通" "
評価 4 - 1005 件の口コミ中 23 件が不満" "
評価 2 - 1005 件の口コミ中 19 件が非常に不満" "

8.8/10

清潔度

9.0/10

スタッフとサービス

9.0/10

設備とサービス

8.6/10

施設のコンディションと設備

8.8/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Junichi

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good hotel, and easy access to downtown by two lines
2024 年 5 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Shigeru

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
good
2024 年 5 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Takao

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
免許センターに近くて便利です。 とても綺麗なホテルで毎年利用しています。
2024 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

TOMOHIRO

2024 年 1 月に 1 泊滞在
Emmyからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 24 日)
We truly appreciate your time rating us , we do promises continue to enhance our services and offering in order to serve you better. We do also hope that you choose to come back to us in the future allowing us to provide you with an even better experience than the one you just had.

10/10 (非常に良い)

HIROYUKI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Emmyからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 20 日)
We value the positive review and are happy to hear that you enjoyed our service and facilities.I’m so glad to hear that our staff were able to make your experience with us a memorable one and that you enjoyed all of the amenities we offer. Also, Good to know that out location is convenience for you. we will continue to enhance our services and offering in order to serve you better. It is always encouraging for us to learn that our guests are satisfied with our services and facilities as it is what we strive for every day.

10/10 (非常に良い)

Nobuo

良かった点 : 施設のコンディションと設備
All good!!
2023 年 12 月に 5 泊滞在
emmyからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 20 日)
We value the positive review and are happy to hear that you enjoyed our service and facilities.I’m so glad to hear that our staff were able to make your experience with us a memorable one and that you enjoyed all of the amenities we offer. Also, Good to know that out location is convenience for you. we will continue to enhance our services and offering in order to serve you better. It is always encouraging for us to learn that our guests are satisfied with our services and facilities as it is what we strive for every day.

2/10 (非常に不満)

TAKEUCHI

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 11 月に 3 泊滞在
emmからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 15 日)
We are sorry to hear of your disappointment on your recent your visit. Please drop a message through message boxes on platform with your contact information so that we have the opportunity to address your review. We value your business.

10/10 (非常に良い)

kohei

2023 年 10 月に 1 泊滞在
Emmyからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 30 日)
We value the positive review and are happy to hear that you enjoyed our service and facilities.I’m so glad to hear that our staff were able to make your experience with us a memorable one and that you enjoyed all of the amenities we offer. I will pass on your compliments to team , We hope that in future visits you’ll have an opportunity to try more. If there are any specific areas where we can improve upon during your next visit, please do let us know as feedback is always welcome here.Much appreciatedEmmy Quality Manager

6/10 (普通)

SHIRO

2023 年 9 月に 4 泊滞在
Emmyからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 13 日)
We truly appreciate your time rating us , we do promises continue to enhance our services and offering in order to serve you better. Your helpful comments are much appreciated and your feedback will help us to continually improve the standard of facilities and services. We have taken your notes to our concerned departments to rectify accordingly. We do also hope that you choose to come back to us in the future allowing us to provide you with an even better experience than the one you just had.

6/10 (普通)

Reina

It it was ok
2023 年 8 月に 4 泊滞在
Emmyからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 21 日)
We truly appreciate your time rating us , we do promises continue to enhance our services and offering in order to serve you better. Your helpful comments are much appreciated and your feedback will help us to continually improve the standard of facilities and services. We have taken your notes to our concerned departments to rectify accordingly. We do also hope that you choose to come back to us in the future allowing us to provide you with an even better experience than the one you just had.

10/10 (非常に良い)

KOTOMI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
内装は綺麗で良かった。 けど、トイレが下水臭かった…
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Emmy からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 17 日)
We truly appreciate your time rating us , we do promises continue to enhance our services and offering in order to serve you better. We do also hope that you choose to come back to us in the future allowing us to provide you with an even better experience than the one you just had.

8/10 (良い)

Mayumi、kawagoe

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 5 泊滞在
Emmy からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 17 日)
We truly appreciate your time rating us , we do promises continue to enhance our services and offering in order to serve you better. We do also hope that you choose to come back to us in the future allowing us to provide you with an even better experience than the one you just had.

10/10 (非常に良い)

Yutaka

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Location is very convenient. Direct access to the BTS and shopping mall. Staff is very kind.
2023 年 7 月に 3 泊滞在
Much appreciated, Emmyからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 31 日)
We truly appreciate your time sharing feedback with us. good to know that out location is convenience for you.we are connecting to public transportation, shopping mall, weekend chatuchak market and night market called JOD's Fair Also, we will continue to enhance our services and offering in order to serve you better. It is always encouraging for us to learn that our guests are satisfied with our services and facilities as it is what we strive for every day.

10/10 (非常に良い)

Hidehiro

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Clean and Nice facilities.
2023 年 7 月に 2 泊滞在
Much appreciated, Emmyからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 31 日)
We truly appreciate your time rating us , we do promises continue to enhance our services and offering in order to serve you better. We do also hope that you choose to come back to us in the future allowing us to provide you with an even better experience than the one you just had.

10/10 (非常に良い)

Riko

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
少しバンコク市街からは離れていますが2日目にアユタヤに行きたくてバスターミナルが近く、私たちにとっては便利でした。
2023 年 7 月に 2 泊滞在
Much appreciated, Emmyからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 31 日)
We truly appreciate your time rating us , we do promises continue to enhance our services and offering in order to serve you better. We do also hope that you choose to come back to us in the future allowing us to provide you with an even better experience than the one you just had.

10/10 (非常に良い)

ryosei

2023 年 7 月に 2 泊滞在
Emmy からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 17 日)
We truly appreciate your time rating us , we do promises continue to enhance our services and offering in order to serve you better. We do also hope that you choose to come back to us in the future allowing us to provide you with an even better experience than the one you just had.

10/10 (非常に良い)

Kyoko

2023 年 7 月に 2 泊滞在
Emmy からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 9 日)
We truly appreciate your time rating us , we do promises continue to enhance our services and offering in order to serve you better. We do also hope that you choose to come back to us in the future allowing us to provide you with an even better experience than the one you just had.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 7 月に 4 泊滞在
Emmy Quality Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 18 日)
Warm greetings from Centara Grand at Central Plaza Ladprao Bangkok. We truly appreciate your time sharing feedback with us and will continue to enhance our services and offering in order to serve you better.We were pleased to hear that you appreciated and enjoyed your recent stay. We do also hope that you choose to come back to us in the future allowing us to provide you with an even better experience than the one you just had.

10/10 (非常に良い)

Keiko

2023 年 7 月に 5 泊滞在
Emmy Quality Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 18 日)
Warm greetings from Centara Grand at Central Plaza Ladprao Bangkok. We truly appreciate your time sharing feedback with us and will continue to enhance our services and offering in order to serve you better.We were pleased to hear that you appreciated and enjoyed your recent stay. We do also hope that you choose to come back to us in the future allowing us to provide you with an even better experience than the one you just had.

10/10 (非常に良い)

KEITA

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
モールに近く雨に濡れずに行けるのでとても良い。
2023 年 6 月に 4 泊滞在
Emmy Quality Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 13 日)
We truly appreciate your time rating us , we do promises continue to enhance our services and offering in order to serve you better. We do also hope that you choose to come back to us in the future allowing us to provide you with an even better experience than the one you just had.

8/10 (良い)

??

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 5 月に 1 泊滞在
Emmy Quality Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 1 日)
We truly appreciate your time rating us , we do promises continue to enhance our services and offering in order to serve you better. We do also hope that you choose to come back to us in the future allowing us to provide you with an even better experience than the one you just had.

10/10 (非常に良い)

Msami

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
きれい、親切
2023 年 5 月に 2 泊滞在
Emmy Quality Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 25 日)
We value the positive review and are happy to hear that you enjoyed our service and facilities.I’m so glad to hear that our staff were able to make your experience with us a memorable one and that you enjoyed all of the amenities we offer. I will pass on your compliments to team , We hope that in future visits you’ll have an opportunity to try more. If there are any specific areas where we can improve upon during your next visit, please do let us know as feedback is always welcome here.

10/10 (非常に良い)

ritsuki

2023 年 5 月に 2 泊滞在
Emmy Quality Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 12 日)
We truly appreciate your time rating us , we do promises continue to enhance our services and offering in order to serve you better. We do also hope that you choose to come back to us in the future allowing us to provide you with an even better experience than the one you just had.

2/10 (非常に不満)

Tetsuhisa

出張
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
腐った牛乳
ブッフェスタイルの朝食はメニューも多く、味的にも満足の行くものでしたが、ボトル入りの牛乳が4日の内2日腐敗が始まっているものでした。担当者には伝えましたが「マイペンライ」でおしまい。 もうこのホテルで食事をすることはないでしょう。
2023 年 4 月に 4 泊滞在
Emmyからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 5 日)
Thank you for bringing these concerns to our attention. We regret that your experience did not meet your expectations and have shared your feedback with our team and find solution permanently.We hope you give us another chance soon, so we can share a more positive experience.Deeply apologize

8/10 (良い)

Tetsuya

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 4 月に 4 泊滞在
Emmyからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 5 日)
We truly appreciate your time rating us , we do promises continue to enhance our services and offering in order to serve you better. We do also hope that you choose to come back to us in the future allowing us to provide you with an even better experience than the one you just had.

10/10 (非常に良い)

Takao

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 4 月に 1 泊滞在
Best regards Emmyからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 5 日)
We truly appreciate your time rating us , we do promises continue to enhance our services and offering in order to serve you better. We do also hope that you choose to come back to us in the future allowing us to provide you with an even better experience than the one you just had.

10/10 (非常に良い)

Kei、Tokyo

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
バスルームが浴槽はないもののシャワーの水圧が強くて気持ちいい。またそこにベンチがあって座りながらシャワーを浴びれるのも最高!朝食はまあまあです。
2023 年 1 月に 3 泊滞在
Emmy Quality Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 27 日)
We truly appreciate your time rating us , we do promises continue to enhance our services and offering in order to serve you better. We do also hope that you choose to come back to us in the future allowing us to provide you with an even better experience than the one you just had.Best regardsEmmy

10/10 (非常に良い)

Nobuo

10/10 (非常に良い)

Yoshihiro

10/10 (非常に良い)

Osamu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 6 月に 4 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

2020 年 1 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
保証金が取られた。めんどくさかった
2019 年 11 月に 2 泊滞在
James Robert Wilson からの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 9 日)
DEAR VALUE GUEST, Thank you to take the time to review our hotel. We would like to apologize for the problems that you experienced with and for any inconvenience caused. We have informed to concerned departments for further actions. We hope that you would be able to forgive us and provide us with the opportunity to welcoming you back in the future. With best regards, James Robert Wilson General Manager

8/10 (良い)

Tetsuya

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 11 月に 2 泊滞在
James Robert Wilson からの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 23 日)
DEAR VALUE GUEST, Thank you to take time to review and rate your visit at Centara Grand at Central Plaza Ladprao Bangkok. We are looking forward to your next visit. With best regards, James Robert Wilson General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 9 月に 2 泊滞在
James Robert Wilson からの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 9 日)
DEAR VALUE GUEST, Thank you to take time to review and rate your visit at Centara Grand at Central Plaza Ladprao Bangkok. We are looking forward to your next visit. With best regards, James Robert Wilson General Manager

10/10 (非常に良い)

Pon、Bangkok

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Hotel staff kindly gave me up glade room. Thank you so much.
2019 年 9 月に 3 泊滞在
James Robert Wilson からの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 9 日)
DEAR VALUE GUEST, We were pleased to hear that you appreciated and enjoyed your stay at Centara Grand at Central Plaza Ladprao Bangkok. It is always encouraging for us to learn that our guests are satisfied with our services as it is what we strive for every day. With best regards, James Robert Wilson General Manager

8/10 (良い)

SEONGAE

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 9 月に 1 泊滞在
James Robert Wilsonからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 21 日)
DEAR VALUE GUEST, Thank you to take time to review and rate your visit at Centara Grand at Central Plaza Ladprao Bangkok. We are looking forward to your next visit. With best regards, James Robert Wilson General Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張
夜間のチェックインの時、部屋の中が真っ暗で、電灯やエアコンなどのスイッチの場所が分からず暫く苦労しました。
2019 年 7 月に 1 泊滞在
James Robert Wilson からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 3 日)
DEAR VALUE GUEST, Thank you to take the time to review our hotel. We would like to apologize for the problems that you experienced with and for any inconvenience caused. We have informed to concerned departments for further actions. We hope that you would be able to forgive us and provide us with the opportunity to welcoming you back in the future. With best regards, James Robert Wilson General Manager

10/10 (非常に良い)

MASAHIKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 6 月に 3 泊滞在
James Robert Wilsonからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 2 日)
DEAR VALUE GUEST, Thank you to take time to review and rate your visit at Centara Grand at Central Plaza Ladprao Bangkok. We are looking forward to your next visit. With best regards, James Robert Wilson General Manager

10/10 (非常に良い)

TravelerS

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The toilet in my room had no cleaning function.
2019 年 6 月に 3 泊滞在
James Robert Wilson からの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 2 日)
DEAR VALUE GUEST, Thank you to take the time to review our hotel. I have noted your comment of the toilet and we are sincerely apologies. We have informed to concerned departments for further actions. We are looking forward to welcome you back soon. With best regards, James Robert Wilson General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good facilities
2019 年 5 月に 2 泊滞在
James Robert Wilson からの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 26 日)
DEAR VALUE GUEST, Thank you to take time to review and rate your visit at Centara Grand at Central Plaza Ladprao Bangkok. We are looking forward to your next visit. With best regards, James Robert Wilson General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 5 月に 1 泊滞在
James Robert Wilson からの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 9 日)
DEAR VALUE GUEST, Thank you to take time to review and rate your visit at Centara Grand at Central Plaza Ladprao Bangkok. We are looking forward to your next visit. With best regards, James Robert Wilson General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
・とても高級感があり、高いサービスとスタッフの心遣いに旅の疲れが取れて癒されました。 ・ベットがキングサイズで、寝心地もとても快適でした。 ・2人で1泊11,000円程度で宿泊できました。ありがとうございます。またタイに来る時には必ず利用いたします。
2019 年 5 月に 1 泊滞在
James Robert Wilson からの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 9 日)
DEAR VALUE GUEST, We were pleased to hear that you appreciated the friendliness and assistance of our staff and enjoyed your stay at Centara Grand at Central Plaza Ladprao Bangkok. It is always encouraging for us to learn that our guests are satisfied with our services as it is what we strive for every day. With best regards, James Robert Wilson General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
リーズナブルなのに高級感
とてもリーズナブルなのに高級感があって素敵な滞在になりました。ドントムアン空港からはすぐですし、スワンナプームからもタクシーで40分程(500THBぐらい)です。 滞在中の移動も、タクシーやトゥクトゥクの運転中さんにホテルでもらった住所カードを見せるだけで大丈夫でしたし、私たちは利用しませんでしたがMTRとBTSがどちらも通っているため、 中心部からはほんの少しだけ離れているだけでアクセスも問題ないと思います。 大きな商業施設と繋がっており、買い物、食事も問題ありません。ただホテルの中にコンビニのようなものは一切ありません。デパートも閉まってしまうと周りに何もなくなります(笑) お部屋二は無料のお水とコーヒー、紅茶のセットしかないため、帰宅が遅くなる私たちはルームサービスを利用するしかありませんでした(ただどれも安いし、美味しかったので不満はありません) ホテルの反対側にセブンイレブンがあったそうですが、遠回りが必要なため10分は歩くと言われました。ホテルの方はみなさん英語がとても上手なのでコミュニケーションの問題もなくとても親切でした。 今回2回目のタイでしたが、ここのホテルのおかげでとても気持ちよく過ごせました。次も利用したいです。
2019 年 4 月に 2 泊滞在
James Robert Wilson からの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 19 日)
DEAR VALUE GUEST, We were pleased to hear that you appreciated and enjoyed your stay at Centara Grand at Central Plaza Ladprao Bangkok and write a wonderful review and experience in Bangkok. It is always encouraging for us to learn that our guests are satisfied with our services as it is what we strive for every day. We are looking forward to your next visit. With best regards, James Robert Wilson General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ドンムアン空港利用時の拠点に便利です。
ドンムアン空港からのアクセスがよく、タクシーで20分程度で到着しました。お部屋も広く、清潔でとても快適に滞在できました。週末に利用致しましたので、中国人の団体旅行客が多くいらっしゃいましたが、チェックアウトの待ち時間もありませんでした。今後もドンムアン空港利用時にこのホテルを利用したいと思います。
2019 年 4 月に 1 泊滞在
James Robert Wilson からの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 15 日)
DEAR VALUE GUEST, We were pleased to hear that you appreciated and enjoyed your stay at Centara Grand at Central Plaza Ladprao Bangkok. It is always encouraging for us to learn that our guests are satisfied with our services as it is what we strive for every day. We would like to apologize for the problem that you experienced with and for any inconvenience caused. Your helpful comments are much appreciated and your feedback will help us to continually improve the standard of facilities and services. With best regards, James Robert Wilson General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホテル内はとても清潔でスタッフも親切でまた泊まりたいと思うホテルでした。 ただタクシーがなかなか来なくて30分程待った、唯一の不満です
2017 年 12 月に 1 泊滞在
James Robert Wilson からの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 9 日)
DEAR VALUE GUEST, We were pleased to hear that you appreciated the friendliness and assistance of our staff and enjoyed your stay at Centara Grand at Central Plaza Ladprao Bangkok. It is always encouraging for us to learn that our guests are satisfied with our services as it is what we strive for every day. With best regards, James Robert Wilson General Manager

10/10 (非常に良い)

Kaz-san

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
清潔感、高級感、安らぎ感とも最高です。
2019 年 3 月に 1 泊滞在
James Robert Wilson からの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 1 日)
DEAR VALUE GUEST, Thank you to take time to review and rate your visit at Centara Grand at Central Plaza Ladprao Bangkok. We are looking forward to your next visit. With best regards, James Robert Wilson General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 施設のコンディションと設備
チェックオウトまでは良かったがタクシーをお願いした所、30分待たされた
2019 年 2 月に 2 泊滞在
James Robert Wilson からの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 1 日)
DEAR VALUE GUEST, We were pleased to hear that you appreciated and enjoyed your stay at Centara Grand at Central Plaza Ladprao Bangkok. We would like to apologize for the problem that you experienced with and for any inconvenience caused. Bangkok traffic sometimes is unpredictable. Your helpful comments are much appreciated and your feedback will help us to continually improve the standard of facilities and services. With best regards, James Robert Wilson General Manager

8/10 (良い)

Taka、Osaka, jp

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ショッピングセンターに隣接してとても便利。
2019 年 1 月に 2 泊滞在
James Robert Wilsonからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 25 日)
DEAR VALUE GUEST, We were pleased to hear that you appreciated and enjoyed your stay at Centara Grand at Central Plaza Ladprao Bangkok. It is always encouraging for us to learn that our guests are satisfied with our services as it is what we strive for every day. With best regards, James Robert Wilson General Manager

10/10 (非常に良い)

nobuhiko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ドムアン空港への玄関口 five Star hotel
ドムアン空港から近いbestの格のhotel。 隣のショッピングcenterで食事から買い物まで全て可能! 地下鉄駅まで遠い。歩くと解りにくい。右に左に登り下りも。超 運動
2018 年 11 月に 1 泊滞在
Jamesからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 27 日)
Thank you for sharing review following your experience with us at Centara Grand at Central Plaza Ladprao Bangkok recently. I am glad to hear that you have enjoyed the room and hotel facilities as well as location right next to the Central Plaza shopping mall and MRT. We are looking forward to your next visit, hopefully soon. Yours sincerely, James Robert Wilson

8/10 (良い)

shuichi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
チャトチャックマーケットに近いので便利かと思いきや・・ ひと苦労**
チャトチャックマーケットに行くためにレンタカーを借り、ここのホテルにしました。 バンコクの道路事情で仕方がないのですが、バンコクの道は右折できないところが多くUターンエリアを使い反対車線に行きます。それがUターンエリアが直ぐに無くけっこう走ってやっと見つけUターンしようとしたら車線が分からずUターン出来ずさらに先まで行ってやっとの思いで戻ってこれました。 見えているのにホテルに行くのも一苦労で30分も費やしました!! チャトチャックマーケットはBTSのモーチット駅とMRTのチャトチャックパーク駅から歩いてすぐなので電車がベストです。車では、パーキングも止めるところもなかなかないので苦労しました!
2018 年 9 月に 1 泊滞在
Kanokwan C.からの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 17 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!